-
Ναι αλλά οι SLK είναι άθλιες.
-
Σωστό.
Όντως έχουν πέσει πολυ οι τιμές.Το θέμα είναι αν συμφέρει με τη κατανάλωση και τα 1000 ευρω τέλη.
Κατα τα αλλα η GLK είναι απο τις ελάχιστες MB που μου αρέσουν,αρκεί να μην έχει θέματα αξιοπιστίας βέβαια. -
Το μονο θεμα αξιοπιστιας που ειχαν τα GLK ηταν στα μπεκ ψεκασμου στα μοτερ πετρελαιου. Αντικατασταθηκαν στην εγγυηση δωρεαν απο την Μερκ και εκτοκτε δεν ξαναπαρουσιαστηκε τιποτα . Αυτο αφορα την πρωτη φουρνια.
-
Όλα της κατηγορίας Q5, GLK, X3 2.5+ και XC60 έχουν αμελητέες διαφορές στην κατανάλωση. Αν θες έστω και λίγο να πατάς χώμα τότε ασυζητητί κοιτάς GLK, κατά προτίμηση με off road packet. Οι 4κινήσεις των υπολοίπων είναι απλά διακοσμητικές και ανεβάζουν άνευ λόγου την κατανάλωση. To 280 πάντως το ράβω ψιλοάνετα στο δρόμο.
-
Κάτι τέτοιο δε θα ήταν άσχημη περίπτωση
(δεν ξέρω μετά τι παίζει με φορολόγηση και κάθε πότε πρέπει να το βγάζεις εκτός Ελλάδος) -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ναι αλλά οι SLK είναι άθλιες.Meaning?
-
Meaning ότι δεν αξίζουν ούτε τις χαμηλές τιμές στις οποίες τις πουλάνε.
-
-
Γιατί όσο υπάρχουν Ζ4 και ΤΤ η SLK θα είναι φτωχός συγγενής. Πολύ μονοδιάστατο αυτοκίνητο που απλά ευνοείται από το σήμα και τον χαμηλό κυβισμό. Οι εμπειρίες που έχω από SLK 200K 2005 AMG pack (σχεδόν 70.000€ ) είναι κάκιστες.
-
Ρε στεφαν δε την εχω οδηγησει αλλα πισωκινητη ειναι,γκαμπριο ειναι,τη δυναμη της την εχει...Ποσο σκατα να ειναι πια??
-
Αναλογικά της αξίας και των τεχνικών χαρακτηριστικών της αυτή και η C230 Sportscoupe (και οι sedan) της ίδιας εποχής είναι τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.
-
Συμφωνω με Stefan.Επειτα απο μεγαλη εμπειρια με μια 350
-
http://www.autoblog.gr/2012/07/31/one-m ... utoBlog%29
-
Ο χρήστης DIO3008 έγραψε:
http://www.autoblog.gr/2012/07/31/one-million-klm-with-a-mercedes-e-class-in-greece/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+autoblog%2Ffeed+(AutoBlog)Ειναι και γραμμενος στο clubmercedes.gr
-
Απο μια γρηγορη ματια που εριξα,οντως απο αξιοπιστια παει καλα η GLK.Πολλοι ειχαν προβλημα με την ηλεκτρικη 5η πορτα,με τα ηλεκτρικα παραθυρα.Το θεμα με τα μπεκ στα Diesel δε το ειδα μιας και κοιταξα κυριως αμερικανικα fora.
To κεντρικο διαφορικο ειναι πλανητικο με γραναζια,αλλα ειναι ελεγχομενο με τη βοηθεια δισκων.Πραγματικα απο διαφορα σχολια που διαβασα λενε παει αρκετα καλα εκτος δρομου.Υπαρχει και off road pack που περιλαμβανει και hill descent,αλλα οχι χειροκινητο μπλοκαρισμα διαφορικων οπως στην ML. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Απο μια γρηγορη ματια που εριξα,οντως απο αξιοπιστια παει καλα η GLK.Πολλοι ειχαν προβλημα με την ηλεκτρικη 5η πορτα,με τα ηλεκτρικα παραθυρα.Το θεμα με τα μπεκ στα Diesel δε το ειδα μιας και κοιταξα κυριως αμερικανικα fora.
To κεντρικο διαφορικο ειναι πλανητικο με γραναζια,αλλα ειναι ελεγχομενο με τη βοηθεια δισκων.Πραγματικα απο διαφορα σχολια που διαβασα λενε παει αρκετα καλα εκτος δρομου.Υπαρχει και off road pack που περιλαμβανει και hill descent,αλλα οχι χειροκινητο μπλοκαρισμα διαφορικων οπως στην ML.Στα δυο κλαμπ που υπαρχουν δεν εχουν αναφερθει αυτα τα προβληματα . Κανενα προβλημα με τα παραθυρα και την 5η πορτα. Μονο στα ντηζελ της πρωτης φουρνιας (δεν ξαναυπηρξε) αντιμετωπιστηκε ενα προβληματακι στα μπεκ τα οποια ειχαν αλλαχθει στην εγγυηση
-
Μαλλον δεν θα την ειχαν την ηλεκτρικη πεμπτη πορτα.Ειναι εξτρα.Στην αμερικη πρεπει να την εχουν πολλα απο οτι ειδα.
Παντως σχεδον ολοι οι κατοχοι ειναι ευχαριστημενοι απο τη αξιοπιστια της ,κατι πολυ καλο! -
Καλησπέρα! Έχω μια Α150 επταετίας με 190.000Km! Τον τελευταίων καιρό δυσκολεύονμαι να κλείδωσω και να ξεκλειδώσω το αυτοκίνητο. Δηλαδή, άλλες φορές πιάνει και άλλες φορές δεν πιάνει το κεντρικό κλείδωμα ή πρέπει να πατήσω το κλειδί 5,6 φορές για να κλεδωσει. Μετά απο επισκέψεις στον Ιωαννιδη στη Θεσσαλονίκη έγινε αλλαγή της κεραίας, αλλά το πρόβλημα παραμένει. Η διάγνωση είναι εγκέφαλος που στοιχίζει 1000€. Είναι δυνατόν; Αν είναι έτσι μπογιά να το βρω μεταχειρισμένο; Επειδη είμαι άσχετος, οποιαδήποτε βοήθεια είναι πολύτιμη. Ευχαριστώ...
-
Ο χρήστης XALK έγραψε:
Καλησπέρα! Έχω μια Α150 επταετίας με 190.000Km! Τον τελευταίων καιρό δυσκολεύονμαι να κλείδωσω και να ξεκλειδώσω το αυτοκίνητο. Δηλαδή, άλλες φορές πιάνει και άλλες φορές δεν πιάνει το κεντρικό κλείδωμα ή πρέπει να πατήσω το κλειδί 5,6 φορές για να κλεδωσει. Μετά απο επισκέψεις στον Ιωαννιδη στη Θεσσαλονίκη έγινε αλλαγή της κεραίας, αλλά το πρόβλημα παραμένει. Η διάγνωση είναι εγκέφαλος που στοιχίζει 1000€. Είναι δυνατόν; Αν είναι έτσι μπογιά να το βρω μεταχειρισμένο; Επειδη είμαι άσχετος, οποιαδήποτε βοήθεια είναι πολύτιμη. Ευχαριστώ...Φιλε μου εισαι σιγουρος οτι δεν εχει προβλημα το κλειδι? (πχ μπαταρια...)
-
Ναι. Τα κλειδιά ήταν και το πρώτο που είδαν και στο συνεργείο. Λειτουργούν άψογα. Σήμερα για παράδειγμα το σύστημα δουλεύει άψογα. Το άνοιξα και το έκλεισα πάνω απο 20 φορές και δούλεψε άψογα. Τι μπορεί να είναι, θα τρελαθούμε...
MERCEDES-BENZ FORUM