-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
απλα προσεχε αγαπητε στην Χ1 τους χωρους...
ειναι ανυπαρκτοι...Σε πορτμπαγκάζ που την είδα προχθές στο Σπανό μου φάνηκε μικρότερη από τη 3άρα μου και σε χώρους πίσω το ίδιο περίπου.
Εμπρός όμως η 3άρα είναι πιο άνετη.
Γενικώς πάντως η Χ1 δεν θυμίζει χώρους της 1 σε καμία περίπτωση κατά την άποψή μου.
Κοντινός μου συγγενής είναι μεταξύ ενός RAV4 και μίας Χ1 (μεταχειρισμένα και τα δύο). Η Χ1 είναι της γυναίκας του ιδιοκτήτη της αντιπροσωπείας, 7/2010, 24000 χλμ. λευκή. Του είπα να ελέγξει αν είναι test drive (πχ. άδεια στο όνομα BMW Hellas) και είπε πως δεν είναι. €24000. Σε σύγκριση με το RAV έχω την εντύπωση ότι υπερτερεί σε όλους τους τομείς (και χώρους που τον ενδιαφέρουν λόγω μωρού) πλην αξιοπιστίας και after sales γενικά. Τι λέτε ?
-
Πολλά χμ για αυτοκίνητο ενός έτους και όχι δελεαστική τιμή για 4κ ας το πάρει καινούριο , νομίζω ότι και στο rav έχουν καλές προσφορές που υπάρχει και σαν προσθιοκίνητο με 22κ .
-
Με τα έξτρα που έχει πάει κάπου 38 καινούργιο
-
να υπενθυμίσω ότι τα πίσω καθίσματα του RAV είνια ΑΘΛΙΑ. Αν έχει οικογένεια ας το σκεφτεί διπλά πριν το πάρει, δεν έχω κάτσει πιο άβολα στην ζωή μου
-
Τότε αλλάζει , αρκεί τα έξτρα να είναι αυτά που χρειάζεται αν και πάλι εγώ θα προτιμούσα ένα καινούριο με βασικά 24κ νομίζω βγαίνει με απόσυρση η Χ1 .
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
να υπενθυμίσω ότι τα πίσω καθίσματα του RAV είνια ΑΘΛΙΑ. Αν έχει οικογένεια ας το σκεφτεί διπλά πριν το πάρει, δεν έχω κάτσει πιο άβολα στην ζωή μουΕ καλά, ο γιός του είναι 6 μηνών, έχει καιρό μέχρι να κάτσει κανονικά
Εμένα με προβληματίζει το θέμα των χώρων, λένε ότι η Χ1 δεν τα πάει καλά αλλά ο ίδιος είπε ότι είναι στα ίδια με το RAV.
Μάλλον πρέπει να είναι ακριβότερη από τόσο: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Model&model_id=540&sub_model_id=789
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
να υπενθυμίσω ότι τα πίσω καθίσματα του RAV είνια ΑΘΛΙΑ. Αν έχει οικογένεια ας το σκεφτεί διπλά πριν το πάρει, δεν έχω κάτσει πιο άβολα στην ζωή μου
Ε καλά, ο γιός του είναι 6 μηνών, έχει καιρό μέχρι να κάτσει κανονικά
Εμένα με προβληματίζει το θέμα των χώρων, λένε ότι η Χ1 δεν τα πάει καλά αλλά ο ίδιος είπε ότι είναι στα ίδια με το RAV.
Μάλλον πρέπει να είναι ακριβότερη από τόσο: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Model&model_id=540&sub_model_id=789
Εγώ πάντως που μπήκα σε μια Χ1 στην αντιπροσωπεία όταν είχα το si για service, μια χαρά μου φάνηκαν οι χώροι.
Κι εγώ Χ1 θα προτιμούσα από το rav, αν κ γενικώς τα αντιπαθώ τα suv/sav whatever...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
The BMW M3 E90 GTS Concept gets spied
http://www.bmwcoop.com/2011/04/08/the-b ... ets-spied/Ελπίζω η τελική έκδοση να μην έχει την κακάσχημη-καγκουροαεροτομή της GTS Coupe
-
Νομίζω το είχε αναφέρει ο Νikοs! πριν λίγες σελίδες. Πρόκειται μάλλον για το 'μουλάρι' από μία νέα CSL (ΑΝ λέγεται έτσι), δλδ για μια ελαφριά έκδοση. Λογικά δεν θα προσφέρεται όμως 4πορτη για οικονομία στο βάρος (θα ήταν παράλογο να κυνηγάς μείωση του βάρους και να το κάνεις σε τετράπορτο) και απλά δοκιμάζουν τις μηχανολογικές λύσεις σε ότι τους περίσσευε. Διακρίνονται και σπέσιαλ καθισματάκια.
Πως λέγεται ακριβώς το πρόγραμμα με τα ανταλλακτικά και γενικά τις λειτουργίες των BMW γιατί το ξέχασα? Τis, etk ή κάπως αλλιώς? Ποια είναι η τελευταία έκδοση που υπάρχει? (Φυσικά, θα εκτιμούσα με κανά π.μ. και κανά download link από κανένα καταγώγι... )
Edit: και κάτι ακόμη. Θα ήθελα εντυπώσεις από το σύστημα που έχουν οι BMW για το σέρβις. Εξαρτάται από την οδήγηση από όσα έχω διαβάσει αλλά έχω απορία πως είναι στη χρήση. Π.χ. για τα λάδια, πότε περίπου (σε χλμ) βγάζει για αλλαγή? Ο μέσος όρος δλδ των χλμ που ζητάει για σέρβις πόσο περίπου είναι στην πράξη? Στο Γκολφ σου λένε στάνταρ στα 15.000 χλμ αλλαγή λαδιών. Την έκανα μόνος μου την τελευταία αλλαγή και απο απορία το άφησα να δω πότε θα μου 'πει' για σέρβις. Και μου είπε στα 25.000+ χλμ (στο γάμο του Καραγκιόζη δλδ). 'Service Now' μου λέει κάθε πρωί και του απαντώ 'get a life' (βαριέμαι να κατεβάσω τον φορητό για να το ρισετάρω ).
-
Βιβλίο για e30/36 που βρήκα τυχαία και φαίνεται ωραίο..
http://books.google.gr/books?id=wJvp5ky ... &q&f=false
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Νομίζω το είχε αναφέρει ο Νikοs! πριν λίγες σελίδες. Πρόκειται μάλλον για το 'μουλάρι' από μία νέα CSL (ΑΝ λέγεται έτσι), δλδ για μια ελαφριά έκδοση. Λογικά δεν θα προσφέρεται όμως 4πορτη για οικονομία στο βάρος (θα ήταν παράλογο να κυνηγάς μείωση του βάρους και να το κάνεις σε τετράπορτο) και απλά δοκιμάζουν τις μηχανολογικές λύσεις σε ότι τους περίσσευε. Διακρίνονται και σπέσιαλ καθισματάκια.Κι όμως...λένε ότι θα είναι Ε90, όπως το concept.
Ίδωμεν...και επειδή πολλές κολοτούμπες κάνουν τώρα τελευταία, δε τους πολυπιστεύω. Στο τέλος θα αλλάξουν γνώμη.
Πως λέγεται ακριβώς το πρόγραμμα με τα ανταλλακτικά και γενικά τις λειτουργίες των BMW γιατί το ξέχασα? Τis, etk ή κάπως αλλιώς? Ποια είναι η τελευταία έκδοση που υπάρχει? (Φυσικά, θα εκτιμούσα με κανά π.μ. και κανά download link από κανένα καταγώγι... )
Το TIS έχει service manuals...δε τα χρειάζεσαι. Αυτό εδώ έχει τα ανταλλακτικά: http://bmwfans.info/
Edit: και κάτι ακόμη. Θα ήθελα εντυπώσεις από το σύστημα που έχουν οι BMW για το σέρβις. Εξαρτάται από την οδήγηση από όσα έχω διαβάσει αλλά έχω απορία πως είναι στη χρήση. Π.χ. για τα λάδια, πότε περίπου (σε χλμ) βγάζει για αλλαγή? Ο μέσος όρος δλδ των χλμ που ζητάει για σέρβις πόσο περίπου είναι στην πράξη? Στο Γκολφ σου λένε στάνταρ στα 15.000 χλμ αλλαγή λαδιών. Την έκανα μόνος μου την τελευταία αλλαγή και απο απορία το άφησα να δω πότε θα μου 'πει' για σέρβις. Και μου είπε στα 25.000+ χλμ (στο γάμο του Καραγκιόζη δλδ). 'Service Now' μου λέει κάθε πρωί και του απαντώ 'get a life' (βαριέμαι να κατεβάσω τον φορητό για να το ρισετάρω ).
Είναι ΠΟΛΥ σωστό. Τα τακάκια μου λένε 11.000 εμπρός και 10.000 πίσω και είναι μέσα. Το τσέκαρα στη BMW όταν είχα πάει πριν λίγες εβδομάδες για τον θόρυβο που άκουγα από τα φρένα. Βασικά τα μοναδικά πράγματα που είναι δυναμικά είναι τα τακάκια και τα λάδια που έχουν αισθητήρες. Όλα τα άλλα, δηλαδή μπουζί, υγρά φρένων, φίλτρα A/C, γενικό, ΚΤΕΟ, καταλύτης έχει μετρητή που έχει προγραμματιστεί από το εργοστάσιο. Μπορείς όμως να 'μπεις' στο κρυφό μενού και να μηδενίσεις ό,τι θες, όποτε το θες.
Συγκεκριμένα τα λάδια έχουν αισθητήρα στάθμης και ποιότητας λαδιού. Είχε ανεβάσει πριν κάτι χρόνια ο ΒΑΣΙΛΗΣ ένα pdf για το πως λειτουργεί. Ανάλογα λοιπόν, σου βγάζει πότε να το πας για λάδια και κατά μέσο όρο σου λέει κάθε 25.000κμ, αλλά δε το τηρώ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ.
-
H BMW ανακοίνωσε πληροφορίες σχετικά με τα νέα 3κυλ, turbo 1.500αρια σύνολα που θα μπουνε ΜΟΝΟ σε Μίνι και γενικώς μπροσθιοκίνητα σύνολα:
http://www.bmwcoop.com/2011/04/17/video ... iter-unit/
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
H BMW ανακοίνωσε πληροφορίες σχετικά με τα νέα 3κυλ, turbo 1.500αρια σύνολα που θα μπουνε ΜΟΝΟ σε Μίνι και γενικώς μπροσθιοκίνητα σύνολα:http://www.bmwcoop.com/2011/04/17/video ... iter-unit/
Θα βγάλει μικρά προσθιοκίνητα η BMW? Στο στυλ των Α και Β class της Mercedes ή κάτι άλλο?
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
H BMW ανακοίνωσε πληροφορίες σχετικά με τα νέα 3κυλ, turbo 1.500αρια σύνολα που θα μπουνε ΜΟΝΟ σε Μίνι και γενικώς μπροσθιοκίνητα σύνολα:
http://www.bmwcoop.com/2011/04/17/video ... iter-unit/
Θα βγάλει μικρά προσθιοκίνητα η BMW? Στο στυλ των Α και Β class της Mercedes ή κάτι άλλο?
Ναι, έτσι λένε.
Σε στυλ πολυμορφικής Σειρά 1, αλλά δε θα λέγεται 1-Series, μάλλον θα βρούνε άλλο όνομα.
Θα μπαίνει και στη Σειρά i.
-
Αλλα ισως δεν θα μπαινει στην επομενη 3 Series.
-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
Αλλα ισως δεν θα μπαινει στην επομενη 3 Series.Όχι ίσως...ΔΕΝ θα μπαίνει στη 3άρα.
Είχα γράψει ότι τα 3κυλ δε θα μπούνε στη 3άρα. Επίσης δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα αν η BMW βγάλει 1.6Τ.
-
Το ντεμπούτο του νέου 2λτ turbo στην Αμερική με τη Ζ4: http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=515295
-
Έχω απορία για την τιμή του σε σχέση με την 2,5...
Λογικά θα είναι σημαντικά φτηνότερη από την 3,0 που αντικαθιστά εκτός αν κάνει τίποτα εξωφρενικό η αντιπροσωπεία. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Έχω απορία για την τιμή του σε σχέση με την 2,5...
Λογικά θα είναι σημαντικά φτηνότερη από την 3,0 που αντικαθιστά εκτός αν κάνει τίποτα εξωφρενικό η αντιπροσωπεία.Λογικά η 2λτ θα είναι πιο φθηνή...αλλά επειδή ζούμε στο Ελλάντα και μιλάμε για τη BMW Hellas...όλα είναι πιθανά.
Κάπου άκουσα ότι η Χ1 με το 2λτ turbo θα κάνει 45Κ!
-
Μετά από επίσκεψη σε αντιπρόσωπο της BMW κι εμένα μου είπαν ότι η ενδεικτική τιμή της Χ1 με τον δίλιτρο τούρμπο με τα 245 άλογα θα ξεκινάει περίπου από τα 45.000 ευρώ. Μάλιστα, μετά από σχετική ερώτησή μου, ο πωλητής μου είπε ότι η παραπάνω τιμή μάλλον θα είναι οριακά κάτω από τον φόρο πολύτελείας, οπότε με την προσθήκη του παραμικρού προαιρετικού εξοπλισμού (π.χ. μεταλλικού χρώματος) η τιμή ενδεχομένως θα εκτοξεύεται κατά 2.000-3.000 ευρώ, λόγω της επιβολής του φόρου πολυτελείας.
Πάντως στο γερμανικό site της BMW, η βασική τιμή με ΦΠΑ της δίλιτρης Χ1 με τα 150 άλογα είναι 27.600 ευρώ (στην Ελλάδα 30.760 ευρώ) και η βασική τιμή με ΦΠΑ της δίλιτρης turbo Χ1 με τα 245 άλογα είναι 40.400 ευρώ.Ο νοών νοείτο...
Αν η BMW Hellas θεωρεί ότι με τέτοια τιμή η Χ1 θα πουλήσει, πλανάται πλάνην οικτράν...Εκτός εάν μετά από κανένα χρόνο αρχίσει τις γνωστές της εκπτώσεις από τις ονομαστικές τιμές καταλόγου, μήπως και πουλήσει κανένα αυτοκίνητο.Κρίμα γιατί (τουλάχιστον για εμένα) η Χ1 με τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι ένα αξιόλογο αυτοκίνητο.
Σημειωτέον ότι από άποψη κατηγορίας-χώρων κλπ., κατά την άποψή μου, η Χ1 δεν ανταγωνίζεται το Audi Q5, αλλά το επερχόμενο Q3, του οποίου η τιμή από ό,τι ξέρω στη Γερμανία θα ξεκινά γύρω στα 30.000 ευρώ.
Ίδωμεν...
BMW FORUM