-
Γεια χαρά σ' όλους,
Τον Ιούνιο του 2005 αγόρασα το Lacetti 1.6 SX. Μέχρι σήμερα έχω συανύσει 32500 χλμ. Εχω αλλάξει μέχρι στιγμής πέντε φορές τους μπροστά δίσκους των φρένων στο πλαίσιο βέβαια της εγγύησης.
Η αντιπροσοπεία ουσιαστικά δεν έχει κάτι άλλο να μου προτείνει πέραν της αλλαγής . Τι θα συμβεί όταν το αυτοκίνητο βγει εκτός εγγύησης από τι στιγμή που το πρόβλημα παραμένει? Συμβαίνει και σε άλλους το ίδιο πρόβλημα? Πως το αντιμετωπίζετε? -
Γεια χαρά σ' όλους,
Τον Ιούνιο του 2005 αγόρασα το Lacetti 1.6 SX. Μέχρι σήμερα έχω συανύσει 32500 χλμ. Εχω αλλάξει μέχρι στιγμής πέντε φορές τους μπροστά δίσκους των φρένων στο πλαίσιο βέβαια της εγγύησης.
Η αντιπροσοπεία ουσιαστικά δεν έχει κάτι άλλο να μου προτείνει πέραν της αλλαγής . Τι θα συμβεί όταν το αυτοκίνητο βγει εκτός εγγύησης από τι στιγμή που το πρόβλημα παραμένει? Συμβαίνει και σε άλλους το ίδιο πρόβλημα? Πως το αντιμετωπίζετε? -
Γεια χαρά σ' όλους,
Τον Ιούνιο του 2005 αγόρασα το Lacetti 1.6 SX. Μέχρι σήμερα έχω συανύσει 32500 χλμ. Εχω αλλάξει μέχρι στιγμής πέντε φορές τους μπροστά δίσκους των φρένων στο πλαίσιο βέβαια της εγγύησης.
Η αντιπροσοπεία ουσιαστικά δεν έχει κάτι άλλο να μου προτείνει πέραν της αλλαγής . Τι θα συμβεί όταν το αυτοκίνητο βγει εκτός εγγύησης από τι στιγμή που το πρόβλημα παραμένει? Συμβαίνει και σε άλλους το ίδιο πρόβλημα? Πως το αντιμετωπίζετε? -
Tι παθαίνουν οι δίσκοι σου; Στραβώνουν;
-
Συγνώμμη ξέχασα να αναφέρω ακριβώς το πρόβλημα.
Στραβώνουν οι δίσκοι όπως μου λένε στο Service της αντιπροσοπείας και αυτό οτ καταλαβαίνω διότι τρέμει το τιμόνι κυρίως στις ταχύτητες μεταξύ 90 και 110 Km.Ευχαριστώ
-
Μην ανοίγεις νέο θέμα για να πεις κάτι. Πάτα το reply και συνέχισε στο ίδιο θέμα.
-
Εν συντομία, είτε περνάς από νερά με ζεστά τα φρένα, είτε πλένεις το αμάξι με ζεστά φρένα, είτε στις βιδώνουν υπερβολικά στο συνεργείο, είτε έχεις πέσει σε ελαττωματικές δισκόπλακες. Αλλά 5 φορές; Επίσης, μπορούν να στραβώσουν αν με πολύ ζεστά φρένα παρκάρεις χωρίς να κρυώσουν.
Αν κάνεις αναζήτηση, θα βρεις αρκετές πληροφορίες για το θέμα αυτό...
-
Ειναι ΠΟΛΥ απίθανο 5 φορές να έχει πεσει σε νερά (20-30 cm) ωστέ να στραβώσουν από αυτό ζεστές δισκόπλακες... ειδικά το καλοκαίρι, εκτός και εαν το βάζεις σε ποτάμια...
το πιο πιθανό ειναι να έχει στραβό ακραξόνιο ή κατί αλλό εκεί που να δημιουργεί ταλάντωση και τελικά στράβωμα της δισκόπλακας.
-
Montecarlo, δεν είναι καθόλου απίθανο.
Το 'χουμε πάθει 2 φορές ως τώρα.
-
Δεν μπορώ να δεχτώ και ελπίζω ότι όλοι θα συμφωνείτε ότι μόλις περνάω από νερά έστω και με ζεστά φρένα θα πρέπει οι δίσκοι να στραβώνουν!
Εχω και δεύτερο αυτοκίνητο άλλης εταιρείας και δεν έχω αλλάξει ποτέ δισκόπλακες με το οποίο έχω περάσει 'περισσότερες δυσκολίες' και μέχρι στιγμής στα 108000Km δεν έχει προκύψει τέτοιο θέμα. Θα έπρεπε όλοι να αλλάζουμε πολύ τακτικά δισκόπλακες!Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας
-
Ο χρήστης cpik έγραψε:
Εχω αλλάξει μέχρι στιγμής πέντε φορές τους μπροστά δίσκους των φρένων στο πλαίσιο βέβαια της εγγύησης.Αυτοί που βάζουν τους τροχούς στο αμάξι σου να σταματήσουν να χρησιμοποιούν αερόκλειδο και να καργάρουν τα μπουλόνια.
Παραμορφώνονται οι δίσκοι, τα τακάκια ακολουθούν το μέσα-έξω χωρίς να κλωτσάει το πεντάλ αλλά σε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα (ή και λιγότερα αν φρενάρεις απότομα) φαγώνονται ανομοιόμορφα οι δίσκοι (κάνουν 'κοιλιές') εκεί που πάει μέσα-έξω το τακάκι. ΤΟΤΕ αρχίζει να τραντάζει το πεντάλ καθώς το πάχος του δίσκου έχει αλλάξει.
-
Κάθε φορά που τους αλλάζω, ρωτάω στο Service μήπως συμβαίνει και κάτι άλλο...προφανώς κάτι από αυτά που λέτε στις απαντήσεις σας αλλά μου απαντούν με σιγουριά ότι φταίνε οι δίσκοι κυρίως με το αίτιο ότι βρέχονται όταν έχουν ζεσταθεί αρκετά. Επίσης μου αναφέρουν παραδείγματα ίδιον περιπτώσεων και σε άλλες εταιρείες αυτοκινήτων ....βέβαια αυτό δεν αποτελέι λύση για εμένα όπου πρέπει κάθε φορά να ζητάω άδει ααπό του δουλειά μου , να κλείνω ραντεβού...ώστε να αλλάξω δύο δισκόπλακες!!
Απορώ που η αντιπροσοπεία δεν 'κοιτά' συστηματικα΄να λύσει το πρόβλημα αυτό που από ότι ξέρω και από άλλους κατόχους Lacetti έχει συμβεί και σε αυτούς!
-
Δες και αυτό που σου είπε ο leonp. Στις αντιπροσωπείες τα σφίγγουν με το αερόκλειδο.
-
Εάν ξανασυμβεί θα τους αναφέρω το θέμα με το αερόκλειδο.....
Μακάρι να είναι αυτή η αιτία.
Ευχαριστώ -
Πέρα από τις ενδιφέρουσες απαντήσεις που μου δώσατε ...εξακολουθώ να πιστεύωκαι από την μέχρι τώρα εμπειρία μου ότι κατά κύριο λόγο φταίει η ποιότητα (μέταλλο) των δίσκων.
Ελπίζω κάποια στιγμή να 'μπει' και κάποιος υπεύθυνος από την αντιπροσωπέια στη συζήτηση (όπως και σε όλα τα θέματα που αναφέρονται καθημερινά) ώστε μήπως μπορέσει κάποτε και γίνουν τα θέματα που απασχολούν πολλούς αγοραστές (οι οποίοι δίνουν τα ωραία τους χρήμματα) απαιτήσεις 'πρώτης γραμμής' για κάθε αντιπροσωπεία - εταιρία που ξέρει να κρατά 'μυστικά'.Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Montecarlo, δεν είναι καθόλου απίθανο.Το 'χουμε πάθει 2 φορές ως τώρα.
+1 το Kid σε ~ 5Κ ΚΜ..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Montecarlo, δεν είναι καθόλου απίθανο.
Το 'χουμε πάθει 2 φορές ως τώρα.
+1 το Kid σε ~ 5Κ ΚΜ..
Kαλά πότε έβαλε δισκόφρενα ο Βασιλόπουλος στα καρότσια του;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Montecarlo, δεν είναι καθόλου απίθανο.
Το 'χουμε πάθει 2 φορές ως τώρα.
+1 το Kid σε ~ 5Κ ΚΜ..
Kαλά πότε έβαλε δισκόφρενα ο Βασιλόπουλος στα καρότσια του;
Θα τα πούμε στον καφέ εμείς.
-
Mήπως γνωρίζει κάποιος ένα ¨καλο¨site ώστε να μπορέσω τελικά να παραγείλλω δισκόπλακες? Εννοώ κάποιο site που να το έχετε ήδη χρησιμοποιήσει!
Ευχαριστώ
Πρόβλημα με Chevrolet Lacetti