-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ρε πάτε στην παμπ μην σας σκίσω.????????????
Αλλο που δεν θελει ο Σπυρος...
-
νταξ, μικρε Πασχε, καθαρισε το τραπεζι και φερε μας κατι να πιουμε
-
Εγιν αφεντικοοοο...
Αντε φτανει....
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ρε πάτε στην παμπ μην σας σκίσω.Σιγα το καλσον καλε συ
-
Ρε αφήστε των έρωτα μου στην ησυχία του !
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Ρε αφήστε των έρωτα μου στην ησυχία του !Πόσες και σήμερα Θανάση?
-
Δεν ξεκινάει με καλές κριτικές την καριέρα του το 207 GTi... Δοκιμή στο βρετανικό EVO το κατατάσσει πίσω από Clio RS, Cooper S, Corsa OPC... Συνολικά, του δίνουν 3 αστέρια στα 5, δηλαδή μετριότατη κριτική. Δεν έχω διαβάσει ακόμα τη δοκιμή, πάντως τρώει χοντρό θάψιμο !
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δεν ξεκινάει με καλές κριτικές την καριέρα του το 207 GTi... Δοκιμή στο βρετανικό EVO το κατατάσσει πίσω από Clio RS, Cooper S, Corsa OPC... Συνολικά, του δίνουν 3 αστέρια στα 5, δηλαδή μετριότατη κριτική. Δεν έχω διαβάσει ακόμα τη δοκιμή, πάντως τρώει χοντρό θάψιμο !Κάποιος που να έχει διαβάσει τη δοκιμή ας μας πει τι γράφουν. Μόνο και μόνο από τα 3 αστεράκια δε βγαίνει συμπέρασμα.
-
Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
Να ρωτήσω μια χαζομάρα; Ο κινητήρας του RC είναι ο ίδιος με του GT; Αν ναι, τι διαφορές έχουν και αποδίδει παραπάνω ιπποδύναμη; Ή και αλλιώς: Τι μπορεί κανείς να κάνει στον κινητήρα του GT ώστε να πετύχει την ιπποδύναμη του RC;
Διαφορετικη χαρτογραφιση με το μοτερ του RC να δουλευει σταθερη 0,8 bar και overboost 1,0 bar. Κατα τ αλλα δεν υπαρχουν αλλες διαφορες στο μοτερ.
Γενικα τα υπερ του RC εναντι του GT ειναι η δυνατοτητα ΠΛΗΡΟΥΣ απενεργοποιησης του ESP, τα μεγαλυτερα φρενα (302 ή 308 νομιζω χιλιοστα μπορει και παραπανω), τα θεικα μπακετ καθισματα, η διαφορετικη χαρτογραφιση τησ κρεμαγιερας και ο πιο ενισχυμενος κατα 25% πισω αξονας σε συνδιασμο με σκληροτερα αμορτησερ-ελατηρια στους τεσσερεις τροχους. Εχει και ενα συστημα SSP το λεει που βαριεμαι να γραψω γι αυτο....μαλακια το θεωρω...
Μακαρι να ειχε και ενα 6αρι σαζμαν μιας και αυτα τα κολοπενταρια της Peugeot ειναι για τον pooootso!!! Ακριβο μου φαινεται! Θα γινει μαχη με το Corsaki OPC το οποιο αν στριβει θα ειναι κολαση!!Εκτος απο το πρόγραμμα, το RC έχει και διαφορετικά έμβολα και όσον αφορα την τουρμπινα αυτο που διαβασα ειναι οτι και οι δυο φτερωτες ειναι ιδιες σε διαμετρο (στροβιλος και συμπιεστης) με τη διαφορα οτι ο συμπιεστης εχει μεγαλυτερο κελυφος (αλουμινιο)..
Θα ναι κάτι αξιόλογο πάντως! Και αν κρινουμε απο τα CooperS για τα οποία υπάρχει/θα υπάρχει προγραμματάκι που ανεβαίνει στα ~205ps, τότε κάτι θα υπάρχει και για το RC!
-
η τιμη παντως ειναι σουπερ....
αναθεμα αν δινανε και το 206rc τοσο ... -
Ο χρήστης TATS έγραψε:
αν κρινουμε απο τα CooperS για τα οποία υπάρχει/θα υπάρχει προγραμματάκι που ανεβαίνει στα ~205ps, τότε κάτι θα υπάρχει και για το RC!Ένα προγραμματάκι αδυνατίσματος, να χάσει κανα κιλό, ένα 6άρι κι ένα μπλοκέ και θα ήταν μια χαρά.
-
Διάβασα τη δοκιμή και όντως το θάβουν το 207. Τιμόνι, ογκώδες αμάξωμα κι οδική συμπεριφορά οι κυριότερες κριτικές. Αλλά και το κιβώτιο... Γενικά, το μόνο που λένε ότι αξίζει είναι ο κινητήρας. Κρίμα...
-
Ρε που καταντησαν τα peugeot...ενα opel βγαινει καλυτερο στην κατηγορια των mini gti...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Διάβασα τη δοκιμή και όντως το θάβουν το 207. Τιμόνι, **ογκώδες αμάξωμα **κι οδική συμπεριφορά οι κυριότερες κριτικές. Αλλά και το κιβώτιο... Γενικά, το μόνο που λένε ότι αξίζει είναι ο κινητήρας. Κρίμα...Μάλιστα...
Ογκώδες το 207 και μάλιστα και στα αρνητικά του...
Ο χαρακτηρισμός συνοδεύει και τα Clio RS και Type R ή είναι ίδιον του 207 μόνο;
Τι άλλο θα διαβάσουμε...
Γενικώς, το βρετανικό Evo απογοητεύει τελευταία, με αυξανόμενη συχνότητα...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
ογκώδες αμάξωμαΑΠΛΑ ΕΛΕΟΣ....
και τι θα επρεπε να ειναι? σαν την τρυπα το 106 για να τους φαινεται καλυτερο στο ματι?
Θα τα κοψω τελειως τα περιοδικα... ολο βλακειες γραφουνε
-
Εμ, οι μλκίες πληρώνονται... Έφτιαξαν διάδοχο του 307... το 207 (που είναι και βαρύτερο!) και διάδοχο για 106 ή έστω για 206 δεν έκαναν τίποτα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
ογκώδες αμάξωμα
ΑΠΛΑ ΕΛΕΟΣ....
και τι θα επρεπε να ειναι? σαν την τρυπα το 106 για να τους φαινεται καλυτερο στο ματι?
Θα τα κοψω τελειως τα περιοδικα... ολο βλακειες γραφουνε
Τρύπα το 106;! Και το Rallye είναι 106 ξέρεις... ναι αυτό το μπλε που πέρασε από πάνω σου όταν πήγαινες για Κύμη ήταν 106 Rallye...
Όσο για τα περιοδικά συμφωνώ...
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Τρύπα το 106;! Και το Rallye είναι 106 ξέρεις... ναι αυτό το μπλε που πέρασε από πάνω σου όταν πήγαινες για Κύμη ήταν 106 Rallye...
Και επειδη περασε απο πανω μου, σημαινει πως δεν ειναι τρυπα?
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Διάβασα τη δοκιμή και όντως το θάβουν το 207. Τιμόνι, ογκώδες αμάξωμα κι οδική συμπεριφορά οι κυριότερες κριτικές. Αλλά και το κιβώτιο... Γενικά, το μόνο που λένε ότι αξίζει είναι ο κινητήρας. Κρίμα...Ε, αφού το λένε οι Άγγλοι έτσι θα είναι....
Καλά, για το κιβώτιο το ξέραμε, καμία σχέση σε αίσθηση και ακρίβεια με αυτά των αντιπάλων του (κρίνοντας και από το GT). Για το τιμόνι και την οδική του συμπεριφορά τι ακριβώς γράφουν οι 'ειδικοί' του EVO?
-
Η δική μου ένσταση είναι ότι δεν μπορείς να συγκαταλέγεις στα στοιχεία της δυναμικής συμπεριφοράς ένα τόσο άσχετο χαρακτηριστικό όσο είναι το 'ογκώδες αμάξωμα', έτσι, ξερά.
Και το 306 παρόμοιες διαστάσεις με το 207 είχε, και το Clio RS παρόμοιες διαστάσεις έχει, το Type R είναι και μεγαλύτερο, τι σημασία έχει; Καμία.
Φυσικά, κανένας ψόγος δεν θα ετίθετο αν έλεγαν (υποθετικά) ότι 'το αυξημένο βάρος του 207 GT δεν ελέγχεται σωστά από την ανάρτηση', καθώς τίποτα το παράλογο δεν βρίσκεται σε αυτή την πρόταση και η πραγματικότητα, την οποία περιγράφει, θα μπορούσε να ισχύει.
Αρκετά συχνά τα ίδια τα μεγέθη (βάρη, διαστάσεις κ.λπ) διαψεύδονται παντελώς από την πραγματικότητα, οπότε νομίζω ότι είναι απαραίτητο να κρίνεται πρώτα-πρώτα αυτή καθεαυτή η -οδηγική- πραγματικότητα και κατόπιν, να προβαίνουμε σε συσχετισμούς ή σε αιτιολόγηση, εφόσον είμαστε σίγουροι για τη σύνδεση...
To Clio RS έχει 20εκ. μακρύτερο μεταξόνιο και ζυγίζει 300kg παραπάνω από ένα 106 Rallye.
Η συμπεριφορά του στο δρόμο όμως, η ρυθμισιμότητά του και η αίσθηση ελαφρότητας είναι πανομοιότυπες, κάνοντας σε να πιστεύεις ότι είναι πολύ κοντύτερο και πολύ ελαφρύτερο.Το τελικό οδηγικό αποτέλεσμα είναι συνάρτηση δεκάδων παραμέτρων και είναι τουλάχιστον αφελές να απομονώνεις μία ή δύο από αυτές, προκειμένου να προβείς σε συμπεράσματα.
Peugeot 207 RC 2007