-
Φίλε μου Puntofato δεν αντιλέγω ότι μπορεί να πήγαν και στο μεσαίο και στο τελικό κομάτια από τον καταλύτη του φίλου μου. Με το αυτί όμως να πεις ότι χρειάζονται αλλαγή και τα μετά τον καταλύτη καζανάκια είναι πολύ ακραίο. Να πεις ότι η εξάτμιση δεν ακουγόταν καθόλου σαν να είχες ταπώσει το τσιμούκι να πω εντάξει. Αλλά το τελικό και με συμπίεση έβγαζε τα καυσαέρια και έκανε το θόρυβο που έκανε και πριν σπάσει ο καταλύτης. Οπότε κάπου λες ρε μάστορα εδώ ακούγεται το τελικό όπως πριν, τα καυσαέρια βγαίνουν καλά εσύ με το αυτί πως την έκανες τη διάγνωση; Να μου πεις ότι θα βγάλουμε τον καταλύτη και θα δούμε και τους ζωλήνες που πάνε στα άλλα καζανάκια αν έχουν κομάτια από τον καταλύτη να πω εντάξει το έψαξε ο άνθρωπος. Αυτός μιλούσε σαν να έκανε το σύστημα εξαγωγής ακτινογραφία με το μάτι. Άλλαξε το παιδί τον καταλύτη και το αμάξι δουλεύει στην κανονική θερμοκρασία (γιατί αν είναι κάποιο καζανάκι φρακαρισμένο και δεν περνάνε τα καυσαέρια καλά θα το καταλάβεις από τη θερμοκρασία του μοτέρ αν δεν κάνω λάθος) και δεν έχει πρόβλημα κανένα. Για τον καταλύτη με τα 150.000 χιλιόμετρα στην πλάτη του, δε θα συμφωνήσω να βγάλεις το κομάτι κλπ. Είναι πολλά τα χιλιόμετρα που έχει κάνει.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Αυτό που του είπε ο εξατμισάς ο πρώτος είναι σωστό. Γίνεται να γεμίσουν τα καζανάκια με μικρά κομμάτια από καταλύτη και να βουλώσουν. Για να είσαι σίγουρος βάζεις πρώτα τον καταλύτη και μετά βλέπεις από πίσω αν βγαίνουν καλά τα καυσαέρια.
Όσο για τον καταλύτη, μπορείς να αφαιρέσεις το κομμάτι που έσπασε και να συνεχίσει ο καταλύτης να δουλεύει. Δεν είναι απαραίτητο ότι θα ξανασπάσει αλλά δεν είναι απαραίτητο ότι και καινούργιο να πάρεις δεν θα ξανασπάσει. Πού ξέρεις ότι δεν έχει πρόβλημα στα καυσαέρια και κάνει φτωχό μίγμα και συνεπώς μεγάλη θερμοκρασία καυσαερίων και σπάει τον καταλύτη; Μια ρωγμή να έχει στην πολλαπλή εξαγωγής φτάνει για να γίνει ζημιά...+1
Δε χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις και είναι εύκολο - καλή ιδέα.Προσοχή στους φτηνούς καταλύτες, δεν κρατάνε καθόλου και σε λίγο καιρό έχεις ανεβασμένους ρύπους.
Τη βουλωμένη εξάτμιση τη καταλαβαίνεις μετρώντας την υποπίεση του κινητήρα (μετά το μαρσάρισμα δεν ανεβαίνει γρήγορα).
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Φίλε μου Puntofato δεν αντιλέγω ότι μπορεί να πήγαν και στο μεσαίο και στο τελικό κομάτια από τον καταλύτη του φίλου μου. Με το αυτί όμως να πεις ότι χρειάζονται αλλαγή και τα μετά τον καταλύτη καζανάκια είναι πολύ ακραίο. Να πεις ότι η εξάτμιση δεν ακουγόταν καθόλου σαν να είχες ταπώσει το τσιμούκι να πω εντάξει. Αλλά το τελικό και με συμπίεση έβγαζε τα καυσαέρια και έκανε το θόρυβο που έκανε και πριν σπάσει ο καταλύτης. Οπότε κάπου λες ρε μάστορα εδώ ακούγεται το τελικό όπως πριν, τα καυσαέρια βγαίνουν καλά εσύ με το αυτί πως την έκανες τη διάγνωση; Να μου πεις ότι θα βγάλουμε τον καταλύτη και θα δούμε και τους ζωλήνες που πάνε στα άλλα καζανάκια αν έχουν κομάτια από τον καταλύτη να πω εντάξει το έψαξε ο άνθρωπος. Αυτός μιλούσε σαν να έκανε το σύστημα εξαγωγής ακτινογραφία με το μάτι. Άλλαξε το παιδί τον καταλύτη και το αμάξι δουλεύει στην κανονική θερμοκρασία (γιατί αν είναι κάποιο καζανάκι φρακαρισμένο και δεν περνάνε τα καυσαέρια καλά θα το καταλάβεις από τη θερμοκρασία του μοτέρ αν δεν κάνω λάθος) και δεν έχει πρόβλημα κανένα. Για τον καταλύτη με τα 150.000 χιλιόμετρα στην πλάτη του, δε θα συμφωνήσω να βγάλεις το κομάτι κλπ. Είναι πολλά τα χιλιόμετρα που έχει κάνει.Αυτό λέω και εγώ...μπορεί να είναι βουλωμένα αλλά ΠΡΩΤΑ βάζεις τον καταλύτη και μετά βλέπεις.
Αν είναι βουλωμένα τα καζάνια δεν πάει βήμα το αμάξι απλά και ωραία.
150000 ΔΕΝ είναι πολλά. Εμένα το ένα είχε 220.000χλμ και το άλλο έχει 210.000χλμ και είναι άψογα από καυσαέρια. Το πιο πολύ που έχω δει ήταν ένα Nissan με κοντά 470.000χλμ και του έδωσα ΚΕΚ. Ήταν άψογο.
Η ζημιά εξαρτάται. Αν είναι κομμάτι από τις άκρες και δεν έχει ανοίξει πέρα ως πέρα μπορεί να δουλέψει.
Το σημαντικό είναι όμως να βρεις ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ που το προκάλεσε το πρόβλημα...Γιατί έσπασε; Χτύπησε κάπου, είχε πρόβλημα με το ρεύμα και έσκασε, έκανε φτωχό μίγμα;
-
Στο Rover απλός έσπασε. Για τα 150.000χλμ που λες ότι δεν είναι πολλά. Στο Rover είχε 80.000χλμ και τον άλλαξε. Στο ciqo που έχω με 140.000χλμ ακόμα είναι μια χαρά. Δεν είναι απαραίτητο να χτυπήσει κάπου για να σπάσει ο καταλύτης, ή να μην είναι σωστά ρυθμισμένο το μοτέρ. Οι βενζίνες που βάζουμε τους σακατεύουν.
-
Εγώ πάντως σαν τεχνικός σε όσες βλάβες έχω αντιμετωπίσει, ο παράγοντας καύσιμο ήταν και θα είναι πάντα αμελητέος...
Αλλού είναι οι αιτίες. -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Εγώ πάντως σαν τεχνικός σε όσες βλάβες έχω αντιμετωπίσει, ο παράγοντας καύσιμο ήταν και θα είναι πάντα αμελητέος...
Αλλού είναι οι αιτίες.+1
Οι βρώμικες βενζίνες μειώνουν τη ζωή του καταλύτη, λερώνουν την επιφάνειά του και δεν μπορεί να 'καίει' τους ρύπους. Αυτό γίνεται μετά από πάρα πολλά χιλιόμετρα. Αν ο καταλύτης χαλάσει στα 100-150.000 χλμ υπάρχει βλάβη που τον κατέστρεψε - δεν είναι πολλά τα χιλιόμετρα. Βάζοντας καινούριο καταλύτη, σκεπάζεις το πρόβλημα (ρύποι ΟΚ) αλλά το πρόβλημα μετά από λίγο καιρό θα επανέλθει αν δεν έχει διορθωθεί η αιτία (ανάφλεξη, λάθος μείγμα). Θέλει σωστή συντήρηση το αμάξι.Από την άλλη μεριά έχω ακούσει για μερικά μοντέλα (π.χ. BMW 7 φίλου) που θέλει καταλύτες (πολύ ακριβούς - διπλή εξάτμιση) μετά από μόνο 150.000 χλμ. Πολλές 7άρες θέλουν καταλύτες σ' αυτά τα χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Εγώ πάντως σαν τεχνικός σε όσες βλάβες έχω αντιμετωπίσει, ο παράγοντας καύσιμο ήταν και θα είναι πάντα αμελητέος...
Αλλού είναι οι αιτίες.Κάποιοι άλλοι φίλε μου μηχανικοί έχουν αντίθετη άποψη. ' Η νοθεία στα καύσιμα προκαλεί σημαντικά προβλήματα τόσο στην Εθνική Οικονομία (σημαντική απώλεια φόρων για το κράτος) , στους καταναλωτές (συνέπειες για την δημόσια υγεία, σοβαρές βλάβες στα μηχανικά μέρη των αυτοκινήτων λχ καταλύτες κλπ),....' (είναι από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Χημικών Μηχανικών) πηγή: http://www.psxm.gr/ver3/modules.php?op= ... pageid=223
-
Πιο μεγάλη ζημιά κάνει σε ένα αυτοκίνητο η καθημερινή πρωινή εκκίνηση, που πριν προλάβει να ζεσταθεί καλά το αυτοκίνητο το σβήνει ο οδηγός, παρά οτιδήποτε άλλο.
Να μην μιλήσουμε, δε, και για όταν μια μηχανή δουλεύει με λιγότερους κυλίνδρους, είτε από μπουζί είτε από καλώδια είτε από οποιαδήποτε άλλη αιτία και ο ιδιοκτήτης δεν παίρνει χαμπάρι αλλά νομίζει, γιατί έτσι του είπαν οι 'γνώστες' ότι άμα βάλει μια σούπερ ντούπερ βενζίνη θα στρώσει....
Και το χειρότερο είναι ότι και πολλοί μηχανικοί δεν μπορούν να καταλάβουν πότε ένα αυτοκίνητο κάνει διακοπές από τροφοδοσία ή από ρεύμα υψηλής...Εγώ ασχολούμαι μόνο με προβλήματα ψεκασμού και ανάφλεξης και αντιμετωπίζω μόνο τέτοια.
-
Λοιπον εχουμε και λεμε που να μην ειχαμε...
Ο μηχανικος του αυτοκινητου ακουει τον θορυβο με καλο ακουστικο ελενχο λεει καταλυτης, ο εξατμισας κανει μονο ακουστικο ελενχο και λεει καταλυτης.
Συμφωνουμε να βαλω μεταλικο με 350ε, οποιος μπηκε κανοντας πολυ προσεγμενη δουλεια ο εξατμισας, εκοψε τα αυτια απο τον μαμισιο και τα κολησε στον μεταλικο και ετσι προσαρμοζεται ακριβως στις παλιες βασεις της εξατμισης, με 4 βιδες που σημειωτεον οι παλιες δεν λυνονταν με τιποτα.
Ολα καλα πληρωνω παιρνω αποδειξη σαν εγγυηση, βαζω μπροστα φευγω βγαινω απο το στενακι με την πρωτη γκαζια για επιτανχηση ακουω παλι τον θορυβο που μου εκανε και πριν κανω ενα χιλιομετρο βολτα και γυρναω
πισω να δουμε τι ειναι...
Το αφηνω και παω την επομενη να το παρω και τελικα ο θορυβος ηταν απο
το διχαλο που ειχαν ξεκολησει και κουνιονταν κατι σιδερακια, και τωρα αφου φτιαχτηκε δεν το κανει, αλλα αν το ξανακανει θελει 150ε για να μπει καινουριο.
Φυσικα εκανε την παπια ο εξατμισας, και ειπε οτι ετσι φαινοταν, αλλα ειναι τυχερος που ειχε καταστραφει ο εργοστασιακος καταλυτης γιατι θα απαιτουσα επενατοποθετηση του.
Αλλα και απο ανεξερτητη πηγη που το τσεκαρα μου επιβεβαιωσαν οτι ο θορυβος μεταδιδεται μεσα απο την εξατμιση και μπορει να σε ξεγελεσει. -
Σε πολλά Honda το κομμάτι από το κινητήρα μέχρι το καταλύτη έχει διπλή λαμαρίνα (για να μη κρυώνουν τα καυσαέρια) και αν σπάσουν τα εσωτερικά στηρίγματα κουδουνίζει. Αν το κολλήσεις (επιδιορθώσεις) συνήθως αντέχει μέχρι να τρυπήσει.
-
εγω φιλε συμφωνω οτι τα εχει φαει τα ψωμια του, αλλα ειναι κ μια σχετικα λογικη φθορα αν κανεις συχνα εκτος δρομου διαδρομες. εγω θα σου προτεινα αφου εχει παθει ηδη μικρη ζημια να τον αλλαξεισ για να μην προκαλεσει καμια ζημια σε διαφραγματα που ακολουθουν σε περιπτωση που σπασει κ αλλο κομματακι...... αρα aftermarket μεταλλικος κ σε λογικη τιμη. δεν νομιζω οτι αν ξαναβαλεισ τον μαμισιο θα αντεξει για πολυ ακομα.
ψαξε για καλο εξατμισα κ θα βρεισ σιγουρα λυση συμφερουσα κ κοντα στα εργοστασιακα στανταρ.
γιατι δεν ψαχνεις σε κανα φορουμ του εξωτερικου για παρομοιες ζημιες κ λυσεις? -
Ο χρήστης nipponfan έγραψε:
εγω φιλε συμφωνω οτι τα εχει φαει τα ψωμια του, αλλα ειναι κ μια σχετικα λογικη φθορα αν κανεις συχνα εκτος δρομου διαδρομες. εγω θα σου προτεινα αφου εχει παθει ηδη μικρη ζημια να τον αλλαξεισ για να μην προκαλεσει καμια ζημια σε διαφραγματα που ακολουθουν σε περιπτωση που σπασει κ αλλο κομματακι...... αρα aftermarket μεταλλικος κ σε λογικη τιμη. δεν νομιζω οτι αν ξαναβαλεισ τον μαμισιο θα αντεξει για πολυ ακομα.
ψαξε για καλο εξατμισα κ θα βρεισ σιγουρα λυση συμφερουσα κ κοντα στα εργοστασιακα στανταρ.
γιατι δεν ψαχνεις σε κανα φορουμ του εξωτερικου για παρομοιες ζημιες κ λυσεις?Ναι εχει τοποθετηθει μεταλλικος πλεον με 350ε και ενα χρονο εγγυηση.
Ο εξατμισας γνωστος απο την λεσχη μας, αλλα και απο αλλους που εχουν μεινει ευχαριστημενοι. -
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Εγώ πάντως σαν τεχνικός σε όσες βλάβες έχω αντιμετωπίσει, ο παράγοντας καύσιμο ήταν και θα είναι πάντα αμελητέος...
Αλλού είναι οι αιτίες.Κάποιοι άλλοι φίλε μου μηχανικοί έχουν αντίθετη άποψη. ' Η νοθεία στα καύσιμα προκαλεί σημαντικά προβλήματα τόσο στην Εθνική Οικονομία (σημαντική απώλεια φόρων για το κράτος) , στους καταναλωτές (συνέπειες για την δημόσια υγεία, σοβαρές βλάβες στα μηχανικά μέρη των αυτοκινήτων λχ καταλύτες κλπ),....' (είναι από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Χημικών Μηχανικών) πηγή: http://www.psxm.gr/ver3/modules.php?op= ... pageid=223
Έχω την εντύπωση ότι η νοθεία στη βενζίνη μόνο απώλεια φόρων προκαλεί και όχι ζημιές στο καταλύτη. Αυτό που γράφει ο Σύλλογος των Χ.Μ. για τους καταλύτες, μάλλον τους παρακαλούν να το γράψουν λόγω απώλειας φόρων (ναι, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να καταστραφεί ο καταλύτης γι αυτό το γράφουν αλλά δε γράφουν τη πιθανότητα να περιέχει π.χ. μόλυβδο). Ίσως πάλι να εννοούν ότι έμμεσα καταστρέφεται ο καταλύτης, όχι άμεσα, δηλαδή με νοθευμένο (λάθος) καύσιμο να δουλεύει άσχημα ο κινητήρας ή να παθαίνει άλλες βλάβες και αυτή η δυσλειτουργία να καταστρέφει το καταλύτη. Πάντως δε νομίζω να έχουν πιάσει καύσιμα με πρόσθετα που μπορεί να καταστρέψουν το καταλύτη.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εγώ πάντως σαν τεχνικός σε όσες βλάβες έχω αντιμετωπίσει, ο παράγοντας καύσιμο ήταν και θα είναι πάντα αμελητέος...
Αλλού είναι οι αιτίες.Κάποιοι άλλοι φίλε μου μηχανικοί έχουν αντίθετη άποψη. ' Η νοθεία στα καύσιμα προκαλεί σημαντικά προβλήματα τόσο στην Εθνική Οικονομία (σημαντική απώλεια φόρων για το κράτος) , στους καταναλωτές (συνέπειες για την δημόσια υγεία, σοβαρές βλάβες στα μηχανικά μέρη των αυτοκινήτων λχ καταλύτες κλπ),....' (είναι από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Χημικών Μηχανικών) πηγή: http://www.psxm.gr/ver3/modules.php?op= ... pageid=223
Έχω την εντύπωση ότι η νοθεία στη βενζίνη μόνο απώλεια φόρων προκαλεί και όχι ζημιές στο καταλύτη. Αυτό που γράφει ο Σύλλογος των Χ.Μ. για τους καταλύτες, μάλλον τους παρακαλούν να το γράψουν λόγω απώλειας φόρων (ναι, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να καταστραφεί ο καταλύτης γι αυτό το γράφουν αλλά δε γράφουν τη πιθανότητα να περιέχει π.χ. μόλυβδο). Ίσως πάλι να εννοούν ότι έμμεσα καταστρέφεται ο καταλύτης, όχι άμεσα, δηλαδή με νοθευμένο (λάθος) καύσιμο να δουλεύει άσχημα ο κινητήρας ή να παθαίνει άλλες βλάβες και αυτή η δυσλειτουργία να καταστρέφει το καταλύτη. Πάντως δε νομίζω να έχουν πιάσει καύσιμα με πρόσθετα που μπορεί να καταστρέψουν το καταλύτη.
Και εγώ φίλε μου δε νομίζω ότι είμαι τόσο ειδικός που να αμφισβητώ τις γνώσεις και τα συμπεράσματα ανρθώπων που σπούδασαν για αυτά που λένε. Και αν τα καύσιμα δεν παίζουν ρόλο στον κινητήρα γιατί το AMS συμφωνεί σε έρευνα που έκανε ότι η Shell αυτή η ακριβή δεν ξέρω πως λέγεται ότι διατηρεί και τις βαλβίδες καθαρές και κάνει ότι υποστηρίζει η εταιρία; Να αρχίσω να υποθέτω και εκεί ότι κάποιος 'δάκτυλος' έχει μπει για να γράφουν ότι θέλουν οι άλλοι στα περιοδικά και όχι ότι λένε οι έρευνες; Με το ίδιο σκεπτικό και το πετρέλαιο θέρμανσης δεν προκαλεί βλάβη στον κινητήρα αλλά δεν το επιτρέπουν να το βάζουν στα αυτοκίνητα λόγω φόρου. Και αν ακόμα όλα αυτά είναι λόγω των φόρων και όχι λογω του ότι η βενζίνη η νοθευμένη δημιουργεί προβλήματα στο μοτέρ και στον καταλύτη γιατί οι εξατμισάδες λένε ότι στην ελλάδα οι βενζίνες κάνουν τα καζανάκια να τρυπάνε πιο γρήγορα από ότι σε άλλες χώρες; Από που τα παίρνουν οι εξατμισάδες για να τα λένε; Ή τι όφελος έχουν. Τι όφελος έχουν πανεπιστήμια στην Ελλάδα που αναφέρουν πόσα δεν ξέρω στα πόσα πρατήρια δίνουν νοθευμένη βενζίνη; Δε θέλω πίσω από κάθε έναν ανεξάρτητο φορέα να ψάχνω φαντάσματα. Αν εσύ πιστεύεις ότι υπερβάλουν δεν έχεις παρά να νοθεύεις από μόνος σου τη βενζίνη που βάζεις στο αυτοκίνητό σου. Πάντα στη ζωή μου κοιτώ τι λένε οι ειδικοί. Και αν δεν ξέρω κάτι, τότε αποφεύγω να κάνω τον ειδικό.
-
Εντάξει παρ' ότι γενικώς συμφωνώ μαζί σου, δεν μπορώ να μην παρατηρήσω κανά δυο σημεία :
Ο χρήστης powergs έγραψε:
[...]γιατί το AMS συμφωνεί σε έρευνα που έκανε ότι η Shell αυτή η ακριβή δεν ξέρω πως λέγεται ότι διατηρεί και τις βαλβίδες καθαρές και κάνει ότι υποστηρίζει η εταιρία;Ε, εντάξει... ας έγραφε ποτέ το AMS ότι η Shell πουλάει φούμαρα... και μετά το AMS θα ήλπιζε να μπορούσε να πουλούσε ακόμα και τέτοια... Πάντως δεν υπονοώ ότι η Shell είναι μούφα. Απλώς και να ήταν, σιγά με το έλεγε ποτε το AMS... Δεν μιλάμε και για καμια εταιριούλα τώρα που θα έχανε και λίγα από μια τέτοια δημοσίευση, ούτε για τον Οργανισμό Ηθικής και Προστασίας.
[...]Με το ίδιο σκεπτικό και το πετρέλαιο θέρμανσης δεν προκαλεί βλάβη στον κινητήρα αλλά δεν το επιτρέπουν να το βάζουν στα αυτοκίνητα λόγω φόρου.
Γιατί τι διαφορά έχει;
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
[...]Με το ίδιο σκεπτικό και το πετρέλαιο θέρμανσης δεν προκαλεί βλάβη στον κινητήρα αλλά δεν το επιτρέπουν να το βάζουν στα αυτοκίνητα λόγω φόρου.
Γιατί τι διαφορά έχει;
Έχει (πολύ) περισσότερο θείο. Ας περιοριστούμε στις βενζίνες.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Και αν τα καύσιμα δεν παίζουν ρόλο στον κινητήρα...Δεν λέω ότι δεν πειράζουν το κινητήρα, για το καταλύτη γράφω.
Οι καταλύτες χαλάνε από καύσιμο που περιέχει μόλυβδο (ή κάποιο άλλο μέταλλο) ή άλλη ουσία που 'σκεπάζει/λερώνει' το καταλύτη και τα καυσαέρια δεν ακουμπούν τις ενεργές επιφάνειες του καταλύτη. Τέτοια καύσιμα δεν κυκλοφορούν.
Τα νοθευμένα καύσιμα μπορεί να χαλάσουν το κινητήρα ή να μη λειτουργεί καλά και τότε (έμμεσα) να χαλάσει ο καταλύτης. Πάντως άμεσα τα (νοθευμένα) καύσιμα που κυκλοφορούν, να χαλάσουν το καταλύτη είναι πολύ δύσκολο.
-
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι παίδες;
Πήγα σήμερα να περάσω το αυτοκίνητό μου από ΚΤΕΟ, και ανακαλύψαμε ότι δεν μπορεί να πάρει κάρτα καυσαερίων λόγω πολλών καυσαερίων!
Έχω τις τιμές των μετρήσεων και είδα σε άλλα ποστ ότι μερικοί συμφορουμίτες μπορούν τα τα διαβάζουν και να προτείνουν τρόπους αντιμετώπισης.
Θέλω να είμαι ΟΚ και τυπικά και ουσιαστικά, -ξέρω ότι μπορώ να πάρω άνετα κάρτα με το ανάλογο χμ... αλλά δεν θέλω να το χειριστώ έτσι το θέμα!
Να πω επίσης ότι αγόρασα μτχ το αυτοκίνητο πριν 8 μήνες και δεν ξέρω τι μπορεί να έχει κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης!
Επίσης, με τεχνικά θέματα είμαι άσχετος και δεν θέλω να 'τρώω' ό,τι μπορεί να μου λέει ο κάθε μηχανικός με στόχο να μου τα πάρει.
Μπορεί να φταίει ο καταλύτης (είναι αλλαγμένος μάλλον με κάποιον πιο ελεύθερο, αλλά το αυτοκίνητο έχει μόνο 72000 χλμ), ο αισθητήρας λ (κάποια στιγμή είχαν λιώσει κάτι καλωδιάκια αλλά το έλεγξα και υποτίθεται ότι είναι ΟΚ), ακόμα και ο προηγούμενος να είχε αλλάξει πρόγραμμα στον εγκέφαλο (αν και μου είχε πει όχι).
Να αναφέρω επίσης ότι για καμιά 20αριά μέρες κυκλοφορούσα χωρίς τάπα λαδιών (αυτή στο καπάκι) επειδή όταν είχα αλλάξει λάδια ξεχάσαμε να την βάλουμε. Τελικά άναψε λαμπάκι λαδιών και τα άλλαξα, Αυτό έγινε την Πέμπτη. Σήμερα Σάββατο, πέρασα από ΚΤΕΟ. Μπορεί να έχει επηρεάσει σε κάτι αυτό;
Γενικά είναι μία κατάσταση που μπορεί να εμπλέκεται μηχανικός, εξατμισάς, και ηλεκτρολόγος (για τον αισθητήρα λ).
Πρέπει να υπάρχει κάποιος καλύτερος τρόπος, πριν πάρω τους δρόμους ψάχνοντας!
Γενικά είμαι πολύ καντέμης όταν ψάχνω για αξιόπιστο συνεργείο/μάστορες!Έχει να προτείναι κάποιος φίλος κάτι;
ΥΓ. έχω και λίγο τσιμπιμένη κατανάλωση (συγκριτικά με ίδια μοντέλα που βλέπω καταναλώσεις τους στο spritmotor.de). Κι αυτό το έψαξα, αλλά όλοι οι μάστορες μου έλεγαν 'δίλιτρο έχεις τι περιμενεις?' Μα και οι άλλοι που συγκρίνω, δίλιτρο έχουν. Τι να πω... Κάποιοε επαγγελματίας δεν υπάρχει; Αυτά βλέπω και τα θέλω όλα μαμά τελικά και δεν πιστεύω στα μάτια μου όταν κάποιοι φίλοι αλλάζουν προγράμματα, κανουν ροικές πλανάρουν κυλινφροκεφαλές κλπ κλπ. Που τους βρίσκετε αυτούς τους τεχνικούς βρε παιδιά και τους εμπιστεύεστε;;;
-
Ο χρήστης dpurpler έγραψε:
Πήγα σήμερα να περάσω το αυτοκίνητό μου από ΚΤΕΟ, και ανακαλύψαμε ότι δεν μπορεί να πάρει κάρτα καυσαερίων λόγω πολλών καυσαερίων!Να ξέρεις: ο λ δεν λαμβάνεται υπόψη στο ρελαντί (στο αμάξι σου) και δεν έχει σχέση με τα πολλά καυσαέρια στο ρελαντί. Όταν αλλάζεις λάδια έχεις λιγότερους ρύπους, αν σε έκοψαν με καινούρια λάδια, δύσκολο να περάσεις.
Τι νούμερα γράφει η κάρτα που σε έκοψε;
-
Οι μετρήσεις μου:
CO%: 8.24 ρελαντί 4,97 στις υψηλές
HC ppm: 337, 475 αντίστοιχα
λ: κενό, 0,893 αντίστοιχα
οξυγόνο: 0,48 1,22 αντίστοιχα
CO2%: 9.40, 11.00 αντίστοιχα
Ευχαριστώ προκαταβολικά...
Χαλασμένος καταλύτης ??? Την βοηθεια σας !!!