-
Ανακοινώθηκε η τιμή του νέου Leon Cupra 240hp:
28.900 euro. Kαλό ακούγεται!!! -
Ανακοινώθηκε η τιμή του νέου Leon Cupra 240hp:
28.900 euro. Kαλό ακούγεται!!! -
Ανακοινώθηκε η τιμή του νέου Leon Cupra 240hp:
28.900 euro. Kαλό ακούγεται!!! -
βέβαια... πολυ καλό.
-
εντελώς συμπτωματικά, 100 ευρώ χαμηλότερα από το GTI
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
εντελώς συμπτωματικά, 100 ευρώ χαμηλότερα από το GTIκαι 40 άλογα επιπλέον όμως
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
εντελώς συμπτωματικά, 100 ευρώ χαμηλότερα από το GTI
και 40 άλογα επιπλέον όμως
και οχι μονο
-
kai seat...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
εντελώς συμπτωματικά, 100 ευρώ χαμηλότερα από το GTIιδια τιμη αλλα καμια σχεση με GTI....
*The new 240 PS 2.0-litre T FSI engine has been considerably uprated compared with the Leon FR's 200 PS version, on which it is based. Modifications include a larger turbocharger, reinforced pistons and engine block, strengthened connecting rods, a new ultra heat-resistant alloy for the cylinder head, plus larger injectors. The car even sounds sportier, thanks to a specially tuned exhaust system.
...
n order to successfully transfer all of the engine’s power to the road, the suspension elements of the Leon’s proven and effective agile chassis have been adapted, while its weight has been reduced. The power steering system has also been modified in order to give the Cupra an even sharper feel compared with other Leons. These changes provide the highest levels of driving precision, as expected from the most focussed and sporty model in the SEAT range.
The Cupra’s high performance capabilities require brakes that are equally impressive - and the new model delivers, with a powerful system featuring striking red-painted callipers. The front ventilated discs are sized at 345x30 mm, which is larger than those used on the rest of the range. And if that was not enough, the Cupra can also be fitted with an even more capable Brembo brake system as an option. This four-piston system offers enhanced stopping performance and improved resistance to high temperatures.*
-
Wraia ola ayta alla na doume pws vgainoun ta aloga sto dromo, ti ais8hsh dinei ston odhgo, pws strivei, an einai ry8misimo klp.
Ta polla aloga den einai to pan (vlepe Astra OPC). -
Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:
εντελώς συμπτωματικά, 100 ευρώ χαμηλότερα από το GTI
ιδια τιμη αλλα καμια σχεση με GTI....
*The new 240 PS 2.0-litre T FSI engine has been considerably uprated compared with the Leon FR's 200 PS version, on which it is based. Modifications include a larger turbocharger, reinforced pistons and engine block, strengthened connecting rods, a new ultra heat-resistant alloy for the cylinder head, plus larger injectors. The car even sounds sportier, thanks to a specially tuned exhaust system.
...
n order to successfully transfer all of the engine’s power to the road, the suspension elements of the Leon’s proven and effective agile chassis have been adapted, while its weight has been reduced. The power steering system has also been modified in order to give the Cupra an even sharper feel compared with other Leons. These changes provide the highest levels of driving precision, as expected from the most focussed and sporty model in the SEAT range.
The Cupra’s high performance capabilities require brakes that are equally impressive - and the new model delivers, with a powerful system featuring striking red-painted callipers. The front ventilated discs are sized at 345x30 mm, which is larger than those used on the rest of the range. And if that was not enough, the Cupra can also be fitted with an even more capable Brembo brake system as an option. This four-piston system offers enhanced stopping performance and improved resistance to high temperatures.*
Μιλάμε δηλαδή για βελτίωση στυλ S3 που δεν μπορείς να βελτιώσεις έναν 2.0ΤFSI σε ίδιο κινητήρα με αυτόν του S3...τώρα αυτό είναι καλό ή κακό?
Μάλλον καλό γι'αυτούς που έχουν τα λεφτά εξαρχής να αγοράσουν το Cupra εξαρχής...fpan +1
-
Οι υποψήφιοι αγοραστές -- κυρίως -- του GTi αλλά και άλλων γρήγορων hatchback θα είναι σε σοβαρό δίλημμα πλέον...
Το θέμα είναι ότι υπάρχουν προτάσεις στα ίδια χρήματα ( -
Η τιμή είναι πολύ καλή.
Πάντως πάλι GTI θα επέλεγα. -
εχει και πεντε πόρτες που πολλοί δεν εμίσησαν
-
περί εμφάνισης, κουκλί είναι πάντως, είδα ένα στο δρόμο,
πολύ άγριο -
Τρομερη αγριαδα ο κουβας για κυρατσες
Δεν εχω τιποτα με το Leon,αλλα η εμφανιση του ειναι απο τα χειροτερα, αν ηταν λιγο πιο προσεκτικοι θα πουλαγαν τρελα τωρα... -
Δεν ξέρω αν είναι καλό ή όχι, αλλά θα επέλεγα το GTi γιατί οι οδηγοί των Leon συχνά κατάγονται από την Αυστραλία, δυστυχώς... Επίσης, από ό,τι διάβασα στον ξένο τύπο, τα 40 άλογα παραπάνω μάλλον δεν φαίνονται και πάρα πολύ στο δρόμο...Οι επιδόσεις είναι αντίστοιχες αυτών των δύο...Αν ήθελα κάτι διαφορετικό από το GTi, μου φαίνεται πιο λογικό το Octavia RS που έχει και χώρους, αλλά δυστυχώς έχει και αυτήν την γελοία φτερούγα πίσω... Αλήθεια, η Audi, n BMW, η Mercedes κλπ κλπ, γιατί δεν βάζουν φτερούγες στο πίσω μέρος; Μήπως πρέπει να παραδειγματιστεί λίγο η Skoda; Αν θέλω να το καγκουρέψω, το κάνω και μόνος μου!
Τώρα μάλλον θα μου την πέσουν οι δυναμικοί Skodisti...
και θα τους συνδράμουν και οι Seatisti....
Πάλι καλά που η Alfa Romeo είναι σε διαφορετικό group! -
Παιδιά το ότι το λεόν δεν βγαίνει τρίπορτο και συνεπως χάνει σε εμφάνιση πιστεύω ότι είναι υποχρέωση από την VW ώστε να μην κόβει πωλήσεις από το Γκόλφ. Για τον ίδιο λόγο δεν βλέπουμε τρίπορτη Φάμπια ή τρίπορτο μάζντα 3...
-
http://www.seatcupra.net/seat_news/seat ... 40_hp.html
δεν είναι άσχημο...
-
τι άσχημο να είναι... απλώς θα είναι ένα πιο φτηνό GTI. Αλλά ας δούμε αν είναι και R
Θα αλλάξουν πολλά λάστιχα στα Μέγαρα παιδιά.... μέχρι να αποφασίσουν
LEON II CUPRA 240HP