-
§
Γνωστός μου ενδιαφέρεται για το Panda 100HP.
Πέραν της τιμής που θεωρεί αρκετά δελεαστική, τον έχουν εντυπωσιάσει και κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά όπως το 6-τάχυτο σαζμάν, τα πίσω δισκόφρενα, η σπορ λειτουργία αλλά και το προαιρετικό ESP.Οι επιδόσεις του αυτοκινήτου αυτού είναι επίσης σημείο ενδιαφέροντος καθώς θέλει σπιρτάδα στο αυτοκίνητο (δεν θέλει ένα ψόφιο σαλιγκάρι δλδ)... (αυτό δε σημαίνει ότι θεωρεί το Panda κανένα φονέα GTi, παρά ότι του αρέσει ότι στα χαρτιά φαίνεται ζωντανό)...
Αυτό λοιπόν που τον ενδιαφέρει περισσότερο είναι αν το Panda είναι αξιόπιστο σαν αυτοκίνητο καθώς στον ανταγωνισμό βλέπει δύο ιάπωνες (στα ίδια περίπου χρήματα), το Swift και το Colt, ωστόσο με λιγότερο εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά στα 1.300 κυβικά)...
Τον ενδιαφέρουν πεντάπορτα αυτοκίνητα πόλης με κόστος μέχρι 14.000 και μέχρι 1.400 κυβικά.
Φυσικά, όταν τελικά πάρει την απόφαση να προβεί στην αγορά μικρού, θα πάει να το οδηγήσει (αν το βρει), αλλά ούτως ή άλλως θα ήθελα την άποψή σας αν το αυτοκίνητο αυτό (με όλα τα έξτρα τεχνικά χαρακτηριστικά που διαθέτει), αξίζει, ή αν έχετε να πείτε κάτι για το αυτοκίνητο αυτό (ή για τα Panda της Fiat) θα ήθελα να ρίξετε κανένα μήνυμα για να του το μεταφέρω.
§
-
§
Γνωστός μου ενδιαφέρεται για το Panda 100HP.
Πέραν της τιμής που θεωρεί αρκετά δελεαστική, τον έχουν εντυπωσιάσει και κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά όπως το 6-τάχυτο σαζμάν, τα πίσω δισκόφρενα, η σπορ λειτουργία αλλά και το προαιρετικό ESP.Οι επιδόσεις του αυτοκινήτου αυτού είναι επίσης σημείο ενδιαφέροντος καθώς θέλει σπιρτάδα στο αυτοκίνητο (δεν θέλει ένα ψόφιο σαλιγκάρι δλδ)... (αυτό δε σημαίνει ότι θεωρεί το Panda κανένα φονέα GTi, παρά ότι του αρέσει ότι στα χαρτιά φαίνεται ζωντανό)...
Αυτό λοιπόν που τον ενδιαφέρει περισσότερο είναι αν το Panda είναι αξιόπιστο σαν αυτοκίνητο καθώς στον ανταγωνισμό βλέπει δύο ιάπωνες (στα ίδια περίπου χρήματα), το Swift και το Colt, ωστόσο με λιγότερο εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά στα 1.300 κυβικά)...
Τον ενδιαφέρουν πεντάπορτα αυτοκίνητα πόλης με κόστος μέχρι 14.000 και μέχρι 1.400 κυβικά.
Φυσικά, όταν τελικά πάρει την απόφαση να προβεί στην αγορά μικρού, θα πάει να το οδηγήσει (αν το βρει), αλλά ούτως ή άλλως θα ήθελα την άποψή σας αν το αυτοκίνητο αυτό (με όλα τα έξτρα τεχνικά χαρακτηριστικά που διαθέτει), αξίζει, ή αν έχετε να πείτε κάτι για το αυτοκίνητο αυτό (ή για τα Panda της Fiat) θα ήθελα να ρίξετε κανένα μήνυμα για να του το μεταφέρω.
§
-
§
Γνωστός μου ενδιαφέρεται για το Panda 100HP.
Πέραν της τιμής που θεωρεί αρκετά δελεαστική, τον έχουν εντυπωσιάσει και κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά όπως το 6-τάχυτο σαζμάν, τα πίσω δισκόφρενα, η σπορ λειτουργία αλλά και το προαιρετικό ESP.Οι επιδόσεις του αυτοκινήτου αυτού είναι επίσης σημείο ενδιαφέροντος καθώς θέλει σπιρτάδα στο αυτοκίνητο (δεν θέλει ένα ψόφιο σαλιγκάρι δλδ)... (αυτό δε σημαίνει ότι θεωρεί το Panda κανένα φονέα GTi, παρά ότι του αρέσει ότι στα χαρτιά φαίνεται ζωντανό)...
Αυτό λοιπόν που τον ενδιαφέρει περισσότερο είναι αν το Panda είναι αξιόπιστο σαν αυτοκίνητο καθώς στον ανταγωνισμό βλέπει δύο ιάπωνες (στα ίδια περίπου χρήματα), το Swift και το Colt, ωστόσο με λιγότερο εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά στα 1.300 κυβικά)...
Τον ενδιαφέρουν πεντάπορτα αυτοκίνητα πόλης με κόστος μέχρι 14.000 και μέχρι 1.400 κυβικά.
Φυσικά, όταν τελικά πάρει την απόφαση να προβεί στην αγορά μικρού, θα πάει να το οδηγήσει (αν το βρει), αλλά ούτως ή άλλως θα ήθελα την άποψή σας αν το αυτοκίνητο αυτό (με όλα τα έξτρα τεχνικά χαρακτηριστικά που διαθέτει), αξίζει, ή αν έχετε να πείτε κάτι για το αυτοκίνητο αυτό (ή για τα Panda της Fiat) θα ήθελα να ρίξετε κανένα μήνυμα για να του το μεταφέρω.
§
-
Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση. Δυστυχως δεν έχω δει καμιά ολοκληρωμένη δοκιμή.
Τα απλά Panda είναι πολύ καλά αυτοκίνητα πολης. Άνετα, με ποιότητα κύλισης, ευχάριστο εσωτερικό, χώροι (για την κατηγορία), ευελιξία και πολύ μεγάλη ευκολία στην οδήγηση.
Το μειονέκτημά τους είναι ότι είναι αργά, αν θες το κάτι παραπάνω.
Αυτό φαίνεται να λύνεται με την τοποθέτηση του συγκεκριμένου κινητήρα και κιβωτίου. Εγώ έχω την προηγούμενη έκδοση του κινητηρα, με τα 95 άλογα, σε Punto και είμαι πολύ ευχαριστημένος από τις επιδόσεις που προσφέρει σε συνδυασμό με το 6άρι. Δεν έχω ιδέα κατά πόσο μοιάζουν τα δικά μου με του Πάντα, όμως...
Για το esp πήρε το αυτί μου μια τιμή, γύρω στα 600 ευρώ, αν δεν κάνω λάθος. Είναι προαιρετικό, αλλά αν το βάλεις είναι ΜΗ απενεργοποιούμενο! (μ@λ@κες Ιταλοί )
Αν κοστίζει όντως τόσο, δεν αξίζει τα χρήματά του το esp, κατά την άποψή μου. Και πάλι κρίνοντας από το Punto μου που έχει και αυτό ημιάκαμπτο πίσω και φαντάζομαι παρόμοια φιλοσοφία στο στήσιμο.
Από πλευράς αξιοπιστίας δεν έχει ακουστεί κάτι για τα απλά Παντάκια.
Πες του να περιμένει οπωσδήποτε το test-drive.
-
§
Σύμφωνα με το site της Fiat το ESP κοστίζει
-
Τελικά τα Panda έχουν γίνει μια μεγάλη οικογένεια από οχήματα από τα απλά 4χ4 στα Panda Cross, Panda Monster, Panda Alessi και τώρα στο 100ΗP..
-
Νομίζω Swift και Colt είναι ΠΟΛΥ καλύτερα αυτοκίνητα συνολικά χωρίς να υστερούν ιδιαίτερα (ίσως να είναι και καλύτερα) σε οδική συμπεριφορά και επιδόσεις.
-
Όσο ... 'ανεκδιήγητη' είναι η διαφήμιση του, άλλο τόσο μου φαίνεται και η συγκεκριμένη έκδοση . . .
-
Μια ολοκληρωμένη δοκιμή νομίζω πως θα λύσει πολλές απορίες! Παρόλα αυτά θεωρώ αδικαιολόγητη την ύπαρξη μόνο μετωπικών αερόσακων...
-
To Panda από αξιοπιστία δεν έχει ακουστεί αρνητικά με τα άλλα μοτέρ που φοράει. Αλλά και το 1400άρι μοτέρ δεν έχει αφήσει κακές εντυπώσεις από άποψη αξιοπιστίας. Από εκεί και πέρα στα υπέρ του αυτοκινήτου είναι η πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Αν το μέγεθος του αυτοκινήτου δεν τον προβληματίζει είναι πολυ καλή επιλογή γιατί αγοράζει ένα αυτοκίνητα με πολύ καλές επιδόσεις, ζανολάστιχα, ανάρτηση (σπορ στήσιμο δηλαδή από το εργοστάσιο), διζωνικό κλιματισμό, δισκόφρενα αεριζόμενα μπροστά, απλά πίσω.....Δηλαδή δεν ξέρω αν χρειάζεται κάτι να του βάλεις όταν το πάρεις. Τα έχει όλα. Η αξιοπιστία του μπορεί να μη φτάνει αυτή των Ιαπωνέζικων αλλά τα 5 χρόνια εγγύησης, τα φθηνά ανταλλακτικά και η πρόοδο της Fiat τα τελευταία 6 χρόνια και ίσως και περισσότερο το καθιστούν μία πολύ καλή επιλογή αν ο φίλος σου κάνει και κάποιους συμβιβασμούς στους χώρους. Στα συν του βάλε και τη χαμηλή κατανάλωση. Και τα άλλα είναι πολύ καλά αλλά δεν έχουν για τα λεφτά τους αυτά που έχει το Panda (επιδόσεις αλλά και εξοπλισμός). Εμένα μου αρέσει και η εμφάνιση αυτή η σπορτίφ και το ότι το πήρα και δε χρειάζεται να βάλω τίποτα πάνω του.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Νομίζω Swift και Colt είναι ΠΟΛΥ καλύτερα αυτοκίνητα συνολικά χωρίς να υστερούν ιδιαίτερα (ίσως να είναι και καλύτερα) σε οδική συμπεριφορά και επιδόσεις.Σε τεστ που το έχει το AMS το Panda επιβαιβεώνει για τις επιδόσεις τις εργαστασιακές. Για τα colt, swift υπάρχει κάποιο τεστ που να τα δίνει με καλύτερες ή παρόμοιες επιδόσεις;
-
Τα Colt-Swift ειναι μια κατηγορια πανω...
Αν δεν τον προβληματιζουν οι χωροι, θα ελεγα το 100αρακι γιατι ειναι γλυκα και γενικοτερα εχει αποδειχτει πως προκειται για ενα καλο αμαξακι. Σχετικα με τον κινητηρα εχω διαβασει πως υπαρχει θεληση απο μερους του και πως κινει σχετικα σβελτα το αμαξι. Σε οτι αφορα την συμπεριφορα εχει καλα ορια, αλλα εχει καποιες τασεις αυτονομησης της ουρας.ESP δεν θα εβαζα ΠΟΤΕ. Τοσα χρονια ζησαμε μια χαρα και χωρις αυτο... δεν το βρισκω ξαφνικα απαραιτητο, ειδικα σε ενα αμαξι που τελος παντων δεν ειναι κανα ιπποφορβειο... 100 αλογα για 1000 κιλα... Νταξ, μπορει να μου πει καποιος, πως την μαλατσια μπορεις να την κανεις και χωρις πολλα αλογα.... εεε τεσπα... λιγη προσοχη και ολα μελι γαλα.
Αυτο που θα εβαζα εξτρα στα σιγουρα ειναι πλαινους και κεφαλης αεροσακους, καθως και το MP3 player... κατα τα αλλα κομπλε ειναι.
Ριξτε μια ματια και http://www.channel4.com/4car/di/fiat/panda/4814/1
@ ΙΚΕ: Σχετικα με το 'πολυ καλυτερα'... δεν ξερω, αλλα αδυναμιες ποιοτικες που εχουν αναφερθει γενικευμενα στα Colt+Swift δεν εχουν κανει την εμφανιση τους στα Pandakia... ειδικα αυτη της σταθεροτητας εσωτερικου διακοσμου
-
Από άποψη αξιοπιστίας, το panda είναι εξαιρετικό (τουλάχιστον το οκταβάλβιδο, και δε βλέπω γιατί να μην ισχύει το ίδιο και για το 1.4). Από το δικό μας είμαι υπερ-ευχαριστημένος, και αυτός είναι και ο λόγος που ζαχαρώνω και το 1.4. Στα αρνητικά του 100hp, κατ' εμέ, είναι οι μόλις δύο αερόσακοι και το πανάκριβο, προαιρετικό και μη απενεργοποιούμενο esp (αν και τα περιοδικά μιλάνε για διακριτική παρέμβαση, και μόνο σε οριακές καταστάσεις). Η τιμή του είναι σχετικά καλή, αλλά με ένα-δύο εξτρά παραπάνω αρχίζει και φλερτάρει την επόμενη κατηγορία (στη Γαλλία, η τιμή εκκίνησης είναι ίδια με την Ελλάδα, με τη διαφορά ότι στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται πλευρικοί αερόσακοι και ESP)
powergs, δε νομίζω ότι έχει διζωνικό κλιματισμό.
Χρόνος παράδοσης, όπως είχα γράψει και αλλού, γύρω στο δίμηνο, αν και ήδη κυκλοφορούν δύο στην περιοχή μου...
Τέλος, οι μεγάλες εκπτώσεις της fiat για το απλό panda και τα προνομιακά χρηματοδοτικά ΔΕΝ ισχύουν για το 1.4, και υπάρχει απλώς έκπτωση 250 ευρώ για εξόφληση τοις μετρητοίς.
-
Επιτέλους θυμήθηκε η Fiat να κάνει αυτό που γνωρίζει καλά -αλλά για κάποιους λόγους το ξέχασε
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Επιτέλους θυμήθηκε η Fiat να κάνει αυτό που γνωρίζει καλά -αλλά για κάποιους λόγους το ξέχασεΠου να δείς τι έχει και για μετά με το ελαφρύτερο 500 Abarth με 1.4T και 150HP...
-
Ακόμα δεν το είδαμε
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Που να δείς τι έχει και για μετά με το ελαφρύτερο 500 Abarth με 1.4T και 150HP...
ποιο ειναι αυτο ???? δεν το ξερω !!!!!
για δωσε κανενα λινκ !!!!
-
CAP DIM
το νέο 500αράκι ρε...
-
298 και σήμερα
Το Abarth λίγο αργότερα
Να μην χαλάμε το θέμα το παιδιού
Το Panda 1.4-100 το έχει οδηγήσει καποιος εδώ μέσα, Σε αλλα forums έχω ακούσει πολύ κολακευτικά σχόλια
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
CAP DIMτο νέο 500αράκι ρε...
τι.....
θα βγαινει και με 150ΗΡ
με βλεπω να δινω το οκταβια στην γυναικα και να περνω κανενα τετοιο για εμενα
Ποια η άποψή σας για το Panda 100 ΗP;