-
'σπέρα... Μάλλον καλημέρα τέτοια ώρα.
Σκέφτομαι να αγοράσω το Saab 9-3 Sport Sedan 1.8i (122 bhp/16 Nm).
Έχει κανείς το συγκεκριμένο μοντέλο;
Θα ήθελα γνώμες σχετικά με- την οδική του συμπεριφορά
- την ποιότητα του εσωτερικού (π.χ. τριγμοί, ποιότητα συναρμογής, κ.λπ)
Έχω διαβάσει διάφορα reviews, ωστόσο νομίζω ότι οι γνώμες ανθρώπων που το έχουν οδηγήσει (ή ακόμα το οδηγούν) είναι πιο αξιόπιστες.
-
'σπέρα... Μάλλον καλημέρα τέτοια ώρα.
Σκέφτομαι να αγοράσω το Saab 9-3 Sport Sedan 1.8i (122 bhp/16 Nm).
Έχει κανείς το συγκεκριμένο μοντέλο;
Θα ήθελα γνώμες σχετικά με- την οδική του συμπεριφορά
- την ποιότητα του εσωτερικού (π.χ. τριγμοί, ποιότητα συναρμογής, κ.λπ)
Έχω διαβάσει διάφορα reviews, ωστόσο νομίζω ότι οι γνώμες ανθρώπων που το έχουν οδηγήσει (ή ακόμα το οδηγούν) είναι πιο αξιόπιστες.
-
'σπέρα... Μάλλον καλημέρα τέτοια ώρα.
Σκέφτομαι να αγοράσω το Saab 9-3 Sport Sedan 1.8i (122 bhp/16 Nm).
Έχει κανείς το συγκεκριμένο μοντέλο;
Θα ήθελα γνώμες σχετικά με- την οδική του συμπεριφορά
- την ποιότητα του εσωτερικού (π.χ. τριγμοί, ποιότητα συναρμογής, κ.λπ)
Έχω διαβάσει διάφορα reviews, ωστόσο νομίζω ότι οι γνώμες ανθρώπων που το έχουν οδηγήσει (ή ακόμα το οδηγούν) είναι πιο αξιόπιστες.
-
Ο χρήστης Jurgens έγραψε:
'σπέρα... Μάλλον καλημέρα τέτοια ώρα.Σκέφτομαι να αγοράσω το Saab 9-3 Sport Sedan 1.8i (122 bhp/16 Nm).
Έχει κανείς το συγκεκριμένο μοντέλο;
Θα ήθελα γνώμες σχετικά με- την οδική του συμπεριφορά
- την ποιότητα του εσωτερικού (π.χ. τριγμοί, ποιότητα συναρμογής, κ.λπ)
Έχω διαβάσει διάφορα reviews, ωστόσο νομίζω ότι οι γνώμες ανθρώπων που το έχουν οδηγήσει (ή ακόμα το οδηγούν) είναι πιο αξιόπιστες.
Καλημερα!
Το εχει φιλος μου εδω και 2,5 χρονια.
Οδικη συμπεριφορα πολυ καλη, βεβαια να σου πω οτι γενικα δεν το πιεζει.
Ποιοτητα εσ.: του φιλου μου τουλαχιστον δεν τριζει καθολου και πραγματικα μεσα ειναι πολυ ησυχα και ωραια. Βεβαια η αισθητικη του προσωπικα δεν μου αρεσει.
Γενικα πολυ ωραιο αυτοκινητο, για τη χρηση που προοριζεται. Απ'οτι ξερω το μοτερ ειναι οπελ.
Ακομα να ξερεις οτι εχει πολυ ακριβο σερβις.
-
εγώ θα πρότεινα ένα άλλο αυτοκίνητο με κινητήρα όπελ και μάλιστα τον καινούριο:
159 1.8
την θεωρώ συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο (ποιότητα, πλαίσιο, αναρτήσεις, εμφάνιση) και ισοδύναμη σε επιδόσεις.
τώρα αν δεν καίγεσαι για κάτι 'μουράτο' (δλδ premium) υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές γρηγορότερες
-
Σε τιμή πως βγαίνουν;
Αν βγαίνουν κοντά, 159...
-
Ακόμα εκεί κοντά βγαίνει και το δίλιτρο S40.
-
Νομιζω δεν ζητησε γνωμη για αλλο αυτοκινητο...
-
Ούτε γνώμη για το σέρβις ζήτησε.
Αν τον ενοχλεί θα το πει ο ίδιος και θα σταματήσουμε. Εκτός αν σε όρισε δικηγόρο. -
Ένας γνωστός το πήρε, είναι ευχαριστημένος, αλλά ναι, μου γκρινιάζει για την τιμή του σέρβις... Δεν ξέρρω όμως λεπτομέρειες.
Αν έπαιρνα Saab (που παραλίγο να έπαιρνα) δεν θα διάλεγα το 1.8. Saab σημαίνει δίλιτρο τούρμπο. Γιατί κατά βάθος το 1.8 είναι πλαίσιο Vectra και κινητήρας Vectra.
-
Eγώ θα έλεγα να αποφύγεις τα premium και να αγοράσεις κάτι πολύ καλύτερο σε αυτά τα λεφτά.
-
Τα σουηδικά στην Ελλάδα πάσχουν και σε τιμή μεταπώλησης. Το σκεπτικό του Έλληνα που δικαιολογεί το παραπάνω είναι: όταν θέλεις πρώην μουράτο μεταχειρισμένο γιατί να πάρεις σουηδικό και όχι γερμανικό .....
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ούτε γνώμη για το σέρβις ζήτησε.
Αν τον ενοχλεί θα το πει ο ίδιος και θα σταματήσουμε. Εκτός αν σε όρισε δικηγόρο. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τα σουηδικά στην Ελλάδα πάσχουν και σε τιμή μεταπώλησης. Το σκεπτικό του Έλληνα που δικαιολογεί το παραπάνω είναι: όταν θέλεις πρώην μουράτο μεταχειρισμένο γιατί να πάρεις σουηδικό και όχι γερμανικό .....Πράγμα που έχει και το καλό του. Δείτε τις τιμές των μεταχειρισμένων Saab και θα καταλάβετε πώς μου ήρθε η ιδέα να το πάρω...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ούτε γνώμη για το σέρβις ζήτησε.
Αν τον ενοχλεί θα το πει ο ίδιος και θα σταματήσουμε. Εκτός αν σε όρισε δικηγόρο.Aυτό είναι απάντηση;;;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ακόμα εκεί κοντά βγαίνει και το δίλιτρο S40.+1
Πολύ κοντά ........ με καλύτερο εξοπλισμο, καλύτερες επιδόσεις, καλύτερη συναρμολόγηση-υλικά και Φθηνότερο service .
Πάντος το μόνο στο οποίο δεν πάσχει σίγουρα το 93 είναι η μεταπώληση.
Τα έχω οδηγήσει και τα δύο. Ικανοποιητικότατα, ασφαλέστατα, απλά το 9.3 ειναι αργό ειδικά αν έχεις 4 μέσα και αποσκευές οι κοντές σχέσεις δεν αρκούν . -
Φίλτατοι καλημέρα!
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
Γνωρίζω ότι το σέρβις της Saab είναι τσιμπιμένο, ωστόσο σε αυτή την κατηγορία νομίζω ότι λίγο πολύ οι τιμές σέρβις κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα.
Σε σχέση με άλλα 'παρόμοια' αυτοκίνητα, πρέπει να πω ότι είναι οικονομικότερο (τουλάχιστον ως προς την τιμή κτήσης). Ο sprsk έχει δίκιο για την τιμή μεταπώλησης. Μπορεί να μη συγκρίνεται με την υπεραξία των ΜΒ, ΒΜW ή Audi, αλλά π.χ. μετά από 3-4 χρόνια, απ' ό,τι βλέπω τουλάχιστον, μειώνεται το πολύ κατά 30-35%. Αναμενόμενο.Meco, τι εννοείς 'να αποφύγω τα premium και να αγοράσω κάτι πολύ καλύτερο σε αυτά τα λεφτά'; Για δώσε παράδειγμα.
TGD, συμφωνώ για το turbo, είναι μεγάλο δέλεαρ. Το θέμα είναι ότι προσπαθώ να παραμείνω κοντά στις 30.000 ευρώ. Οι περισσότεροι έτσι την παθαίνουμε... Ξεκινάμε για το κάτι παραπάνω και καταλήγουμε σε ένα ποσό 3-4.000 παραπάνω.
-
Φίλτατοι καλημέρα!
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
Γνωρίζω ότι το σέρβις της Saab είναι τσιμπιμένο, ωστόσο σε αυτή την κατηγορία νομίζω ότι λίγο πολύ οι τιμές σέρβις κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα.
Σε σχέση με άλλα 'παρόμοια' αυτοκίνητα, πρέπει να πω ότι είναι οικονομικότερο (τουλάχιστον ως προς την τιμή κτήσης). Ο sprsk έχει δίκιο για την τιμή μεταπώλησης. Μπορεί να μη συγκρίνεται με την υπεραξία των ΜΒ, ΒΜW ή Audi, αλλά π.χ. μετά από 3-4 χρόνια, απ' ό,τι βλέπω τουλάχιστον, μειώνεται το πολύ κατά 30-35%. Αναμενόμενο. -
Meco, τι εννοείς 'να αποφύγω τα premium και να αγοράσω κάτι πολύ καλύτερο σε αυτά τα λεφτά'; Για δώσε παράδειγμα.
TGD, συμφωνώ για το turbo, είναι μεγάλο δέλεαρ. Το θέμα είναι ότι προσπαθώ να παραμείνω κοντά στις 30.000 ευρώ. Οι περισσότεροι έτσι την παθαίνουμε... Ξεκινάμε για το κάτι παραπάνω και καταλήγουμε σε ένα ποσό 3-4.000 παραπάνω.
-
Επίσης, τη συμπαθώ αυτή τη μάρκα.
Είναι μια εναλλακτική με αρκετά διαφορετικό χαρακτήρα από τις υπόλοιπες. Χωρίς παρεξήγηση, πολλά από τα ευρέως διαδεδομένα γερμανικά μοντέλα έχουν γίνει σούπα. Έχει κουραστεί το μάτι μου να βλέπω MB και BMW.Μετά την προσχώρηση στην GM, υπάρχει αφομοίωση σε κάποιο βαθμό, π.χ. το 9-3, ΟΚ, πατάει πάνω στο πάτωμα του Vectra, ωστόσο έχει διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό την ιδιαιτερότητά του.
Είχα διαβάσει μια κριτική σ' ένα αμερικάνικο περιοδικό αυτοκινήτου όπου κατέληγε... 'Έλεος πια. Ο κόσμος δεν χρειάζεται ακόμα ένα 'αντίγραφο' της σειράς 3, αλλά κάτι διαφορετικό'.
Saab 9-3 1.8i