Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδηγοι ΟΑΣ-ΤΡΟΛΕΥ κτλ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οδηγοι ΟΑΣ-ΤΡΟΛΕΥ κτλ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    25
    53
    334
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      after last edited by

      ..γενικα επαγγελματιες οδηγοι
      Στα χερια τους καθημερινα, και αυτοι που κουβαλανε, και αυτοι που ειναι απ'εξω

      Περιστατικο λοιπον, στην καθοδο της Πειραιως, στο τμημα(στην αρχη, στην Ομονοια) που ακομα υπαρχει μια λωριδα για καθοδο και τρεις για ανοδο

      Ημουνα λοιπον πρωτος στο φαναρι με την μηχανη, και παρατηρω, οτι στον δρομο που ερχεται απο δεξια, τα αμαξια σιγα σιγα φραζουν την Πειραιως, χωρις να εχει χωρο ουτε για μηχανακι καθετα(εκλεινε τον δρομο)
      Απο πισω μου αμαξια αλλα και οχηματα ΜΜΜ.

      Η Πειραιως λοιπον ακομα πηγμενη, και το φαναρι(για μενα) ετοιμο να αναψει!

      ΝΑ'ΣΟΥ λοιπον τρολευ που περναει το παραλιγο κοκκινο(του) και κλεινει ΟΛΟ το ρευμα καθοδου!(τα αμαξια στην ανωδο πειραιως, θελαν πολυ ακομα για να ξεκινησουν, ειχε πηξιμο στην Ομονοια)
      Σταματαω μπροστα του και τον αρχιζω στα συγχαρητηρια που εκλεισε τον δρομο κτλ.
      Η απαντηση του?
      ''Εσυ περασες, εγω να μην περασω?''

      Που περασα βρε ηλιθιε, και τι σχεση εχω εγω με αυτο?
      Και εγω τελος παντων εχω ενα οχημα 1.5 μετρο, εσυ εχεις ενα 18 μετρα!
      Αλλα και παλι, που περασα?
      Δεν με κλεινεις αυτην την στιγμη?

      Αρχιζει λοιπον να βριζει(!!!!), οποτε σταματαω και του λεω
      ''Δεν ασχολουμε μαζι σου, γιατι εκτος απο ασχετος εισαι και λακαμας, τον #$#$% τον Κ.Ο.Κ. ομως τον ξερεις?''
      Ξερεις οτι σε τετοιες περιπτωσεις δεν πρεπει ΠΟΤΕ να κλεινεις το καθετο ρευμα?
      Εισαι επαγγελματιας οδηγος εσυ?

      Σε τετοιους φιλοι μου εμπιστευονται την ζωη τους καθημερινα χιλιαδες κοσμος.
      Δυστυχως βιαζομουνα, εκανα εναν ελιγμο και εφυγα, οι πισω ομως με τα αμαξια πηξανε χειροτερα.
      Δεν ξερω αν τον λιτζαρανε μετα...

      Εγω φταιω που δεν τον κατηγγειλα, εστω στον οργανισμο του

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        after last edited by

        ..γενικα επαγγελματιες οδηγοι
        Στα χερια τους καθημερινα, και αυτοι που κουβαλανε, και αυτοι που ειναι απ'εξω

        Περιστατικο λοιπον, στην καθοδο της Πειραιως, στο τμημα(στην αρχη, στην Ομονοια) που ακομα υπαρχει μια λωριδα για καθοδο και τρεις για ανοδο

        Ημουνα λοιπον πρωτος στο φαναρι με την μηχανη, και παρατηρω, οτι στον δρομο που ερχεται απο δεξια, τα αμαξια σιγα σιγα φραζουν την Πειραιως, χωρις να εχει χωρο ουτε για μηχανακι καθετα(εκλεινε τον δρομο)
        Απο πισω μου αμαξια αλλα και οχηματα ΜΜΜ.

        Η Πειραιως λοιπον ακομα πηγμενη, και το φαναρι(για μενα) ετοιμο να αναψει!

        ΝΑ'ΣΟΥ λοιπον τρολευ που περναει το παραλιγο κοκκινο(του) και κλεινει ΟΛΟ το ρευμα καθοδου!(τα αμαξια στην ανωδο πειραιως, θελαν πολυ ακομα για να ξεκινησουν, ειχε πηξιμο στην Ομονοια)
        Σταματαω μπροστα του και τον αρχιζω στα συγχαρητηρια που εκλεισε τον δρομο κτλ.
        Η απαντηση του?
        ''Εσυ περασες, εγω να μην περασω?''

        Που περασα βρε ηλιθιε, και τι σχεση εχω εγω με αυτο?
        Και εγω τελος παντων εχω ενα οχημα 1.5 μετρο, εσυ εχεις ενα 18 μετρα!
        Αλλα και παλι, που περασα?
        Δεν με κλεινεις αυτην την στιγμη?

        Αρχιζει λοιπον να βριζει(!!!!), οποτε σταματαω και του λεω
        ''Δεν ασχολουμε μαζι σου, γιατι εκτος απο ασχετος εισαι και λακαμας, τον #$#$% τον Κ.Ο.Κ. ομως τον ξερεις?''
        Ξερεις οτι σε τετοιες περιπτωσεις δεν πρεπει ΠΟΤΕ να κλεινεις το καθετο ρευμα?
        Εισαι επαγγελματιας οδηγος εσυ?

        Σε τετοιους φιλοι μου εμπιστευονται την ζωη τους καθημερινα χιλιαδες κοσμος.
        Δυστυχως βιαζομουνα, εκανα εναν ελιγμο και εφυγα, οι πισω ομως με τα αμαξια πηξανε χειροτερα.
        Δεν ξερω αν τον λιτζαρανε μετα...

        Εγω φταιω που δεν τον κατηγγειλα, εστω στον οργανισμο του

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          after last edited by

          ..γενικα επαγγελματιες οδηγοι
          Στα χερια τους καθημερινα, και αυτοι που κουβαλανε, και αυτοι που ειναι απ'εξω

          Περιστατικο λοιπον, στην καθοδο της Πειραιως, στο τμημα(στην αρχη, στην Ομονοια) που ακομα υπαρχει μια λωριδα για καθοδο και τρεις για ανοδο

          Ημουνα λοιπον πρωτος στο φαναρι με την μηχανη, και παρατηρω, οτι στον δρομο που ερχεται απο δεξια, τα αμαξια σιγα σιγα φραζουν την Πειραιως, χωρις να εχει χωρο ουτε για μηχανακι καθετα(εκλεινε τον δρομο)
          Απο πισω μου αμαξια αλλα και οχηματα ΜΜΜ.

          Η Πειραιως λοιπον ακομα πηγμενη, και το φαναρι(για μενα) ετοιμο να αναψει!

          ΝΑ'ΣΟΥ λοιπον τρολευ που περναει το παραλιγο κοκκινο(του) και κλεινει ΟΛΟ το ρευμα καθοδου!(τα αμαξια στην ανωδο πειραιως, θελαν πολυ ακομα για να ξεκινησουν, ειχε πηξιμο στην Ομονοια)
          Σταματαω μπροστα του και τον αρχιζω στα συγχαρητηρια που εκλεισε τον δρομο κτλ.
          Η απαντηση του?
          ''Εσυ περασες, εγω να μην περασω?''

          Που περασα βρε ηλιθιε, και τι σχεση εχω εγω με αυτο?
          Και εγω τελος παντων εχω ενα οχημα 1.5 μετρο, εσυ εχεις ενα 18 μετρα!
          Αλλα και παλι, που περασα?
          Δεν με κλεινεις αυτην την στιγμη?

          Αρχιζει λοιπον να βριζει(!!!!), οποτε σταματαω και του λεω
          ''Δεν ασχολουμε μαζι σου, γιατι εκτος απο ασχετος εισαι και λακαμας, τον #$#$% τον Κ.Ο.Κ. ομως τον ξερεις?''
          Ξερεις οτι σε τετοιες περιπτωσεις δεν πρεπει ΠΟΤΕ να κλεινεις το καθετο ρευμα?
          Εισαι επαγγελματιας οδηγος εσυ?

          Σε τετοιους φιλοι μου εμπιστευονται την ζωη τους καθημερινα χιλιαδες κοσμος.
          Δυστυχως βιαζομουνα, εκανα εναν ελιγμο και εφυγα, οι πισω ομως με τα αμαξια πηξανε χειροτερα.
          Δεν ξερω αν τον λιτζαρανε μετα...

          Εγω φταιω που δεν τον κατηγγειλα, εστω στον οργανισμο του

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            karabouzouklis last edited by

            Αυτο το φαινομενο το οποιο επιβαρυνει σημαντικα την κινηση ολων των γυρω δρομων χωρις να προσφερει οφελος στον εναν βλακα που περναει ειναι καθημερινο, και δεν ειναι προνομιο των οδηγων μεγαλων οχηματων, αλλα και των μικρων.

            Ελλειψη παιδειας με μια κουβεντα. Να περασω εγω να κερδισω 2 μετρα, και ας χασουν το φαναρι 20 εξαιτιας μου...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              ferraristas-stathis last edited by

              Εχε υπόψιν σου χωρις να θελω να τον δικαιολογησω,οτι οδηγανε και ειναι στο τιμονι 8 ωρες την μερα με τον κοσμο πανω απο το κεφαλι τους και προσπαθωντας να μεινουν ηρεμοι.Πρεπει να σου τονισω οτι λογο ακριβως του οτι ειναι Τρολει ΟΛΟΙ θελουν να βγουν μπροστα του οποτε οταν περιμενη οπως πρεπει για να μην κλειση τον δρομο οταν τον βρει το κοκκινο και ξεκινησουν οι αλλοι μολις αδειασει λιγο το ρευμα,χωνωντε στο κενο και παει και αλλος ενας σφηνα οσο τον παιρνει ισα για να μην μπορει καν να ξεκινηση οποτε παλι δεν εχει χωρο να μπει οταν αναψει το πρασινο και ουτο καθε εξεις.Ο ΜΟΝΟΣ τροπος ειναι αφου περιμενεις την πρωτη φορα κανονικα μετα ΧΩΝΕΣΑΙ αλλιως ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ.Κανενας δεν αφηνη λεοφωρειο,τρολει να παει εμπρος του.Τι θα εκανες στην θεση του.Και βαλε τον εαυτο σου να κουβαλας κοσμο που ξεφυσανε γκρινιαζουν του την λενε και καμια φορα πως να οδηγαει και να εχει και ωρες στο τιμονι και να θελει ακομα... και οχι 10-20 λεπτα αντε 1 ωρα οπως ο υπολοιπος κοσμος που δεν τον βοηθαει παρα κανει την ζωη του δυσκολοτερη και μαλιστα αυτο να ειναι καθημερινο φαινομενο.Δεν λεω η δουλεια του ειναι αλλα ελα στην θεση του.Βεβαια για να εξηγουμε το κοκκινο που περασε ηταν εντελως ηλιθιο και επικυνδυνο ασχετα αν και εμεις το κανουμε πολλες φορες αλλα το ξεχναμε μετα και επικρινουμε μονο τους αλλους.
              Δες το και απο την αλλη πλευρα.
              Με σεβασμο Σταθης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                after last edited by

                Ο χρήστης Ferraristas Στάθης έγραψε:
                Εχε υπόψιν σου χωρις να θελω να τον δικαιολογησω,οτι οδηγανε και ειναι στο τιμονι 8 ωρες την μερα με τον κοσμο πανω απο το κεφαλι τους και προσπαθωντας να μεινουν ηρεμοι.Πρεπει να σου τονισω οτι λογο ακριβως του οτι ειναι Τρολει ΟΛΟΙ θελουν να βγουν μπροστα του οποτε οταν περιμενη οπως πρεπει για να μην κλειση τον δρομο οταν τον βρει το κοκκινο και ξεκινησουν οι αλλοι μολις αδειασει λιγο το ρευμα,χωνωντε στο κενο και παει και αλλος ενας σφηνα οσο τον παιρνει ισα για να μην μπορει καν να ξεκινηση οποτε παλι δεν εχει χωρο να μπει οταν αναψει το πρασινο και ουτο καθε εξεις.Ο ΜΟΝΟΣ τροπος ειναι αφου περιμενεις την πρωτη φορα κανονικα μετα ΧΩΝΕΣΑΙ αλλιως ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ.Κανενας δεν αφηνη λεοφωρειο,τρολει να παει εμπρος του.Τι θα εκανες στην θεση του.Και βαλε τον εαυτο σου να κουβαλας κοσμο που ξεφυσανε γκρινιαζουν του την λενε και καμια φορα πως να οδηγαει και να εχει και ωρες στο τιμονι και να θελει ακομα... και οχι 10-20 λεπτα αντε 1 ωρα οπως ο υπολοιπος κοσμος που δεν τον βοηθαει παρα κανει την ζωη του δυσκολοτερη και μαλιστα αυτο να ειναι καθημερινο φαινομενο.Δεν λεω η δουλεια του ειναι αλλα ελα στην θεση του.Βεβαια για να εξηγουμε το κοκκινο που περασε ηταν εντελως ηλιθιο και επικυνδυνο ασχετα αν και εμεις το κανουμε πολλες φορες αλλα το ξεχναμε μετα και επικρινουμε μονο τους αλλους.
                Δες το και απο την αλλη πλευρα.
                Με σεβασμο Σταθης.

                Σεβαστο οτι ειναι 8 ωρες στο τιμονι κτλ., αλλα οι αλλοι μηπως πανε(ολοι) για καφε?
                Δεν πανε στις δουλειες τους, δεν πανε στο νοσοκομειο τα παιδια τους, δεν χανουν την πτηση?
                Ισα ισα επειδη ειναι μεγαλο οχημα και με πολλους επιβατες μεσα, θα πρεπει να ειναι πιο προσεκτικοι στις κινησεις τους.
                Ο καθενας εχει μια δικαιολογια, και σιγουρα η δικια τους, που την εχουμε ακουσει και απο πολλους οδηγους ταξι, δεν περναει

                Ο καθενας κοιταει την παρτυ του, για αυτο συμβαινουν αυτα!

                Θα ηθελα πολυ να ηξερα, ποτε θα ξεβρωμισει αυτος ο τοπος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • xenos
                  xenos last edited by

                  Οδηγοι που μεταφερουν καθε μερα 100αδες αλλους ανθρωπους, πρεπει να ειναι 10 φορες πιο σωστοι και προσεκτικοι οδηγοι...

                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης xenos έγραψε:
                    Οδηγοι που μεταφερουν καθε μερα 100αδες αλλους ανθρωπους, πρεπει να ειναι 10 φορες πιο σωστοι και προσεκτικοι οδηγοι...

                    Ακριβώς. Το ότι είναι 8 ώρες στο τιμόνι, δε μου λέει τίποτα. Δηλαδή όποιος δουλεύει 8ωρο, δικαιολογείται να ΜΗΝ είναι καλός στη δουλειά του?

                    Από προσωπικές εμπειρίες, υπάρχουν άπειρες με επαγγελματίες οδηγούς. Από οδηγούς ΚΤΕΛ που κοιμούνται στο τιμόνι, από κλέφτες ταξιτζήδες, μέχρι χάρους οδηγούς της γραμμής 040 και 843 (κάποιοι σίγουρα θα ξέρουν τι εννοώ) και νταλικιέρηδες δίχως αύριο. Αποφεύγω τις 'συναναστροφές' μαζί τους στο δρόμο με κάθε θυσία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      ferraristas-stathis last edited by

                      Θα πω κατι αλλο για τα κοκκινα φαναρια που ισως δεν εχετε σκεφτει.Εχετε αναρωτηθει οτι οταν ενα λεοφωρειο πλησιαζει εναν σηματοδοτη με κανονικη ταχυτητα (ουτε αργα ουτε γρηγορα) και αναψει πορτοκαλι,ενω ενα κοινο αυτοκινητο με ενα οχι ιδιαιτερα δυνατο φρεναρησμα σταματηση κανονικα,στην ιδια ακριβως αποσταση (ας υποθεσουμε οτι κινουνταν διπλα διπλα) το λεοφορειο 'δεν επιτρεπεται' να σταματηση γιατι σε αυτην την περιπτωση οι επιβατες μεσα θα πεφτανε (ή εστω αυτοι που δεν κρατιουνται καθολου και ειναι παρα πολυ με ευθυνη του οδηγου) αλλα σε εναν εξωτερικο παρατηρητη που δεν ξερει ουτε τα ορια του λεοφωρειου ή του τρολει ουτε τις επιπτωσεις που αυτο μπορει να φερει στον οδηγο καταλαβαινει οτι αυτος ειναι 'δημοσιος κινδυνος'.Γάυτο και η αστυνομια δειχνει καποια ανοχη σε τετοιες καταστασεις.Τα παραπανω βεβαια δεν ισχυουν (και ειναι ανεπιτρεπτα) οταν το λεοφορειο παει σφαιρα (γιατι σχολαει) η οταν ενω η αποσταση του απο το φαναρι ειναι τετοια ωστε σαφως θα προλαβαινε ανετα να φρεναρει με ασφαλεια για τους επιβατες και οχι να γκαζωσει ουτε οταν παει σαν Σουμαχερ και φυσηκα και σε αποσταση να ειναι δεν προλαβαινει λογο τις ταχυτητας του και περναει με πολυ κοκκινο.
                      Ολα αυτα τα λεω για να τονισω οτι υπαρχει συγκεκριμενα σε αυτην την κατηγορια οδηγων μια ιδιαιτεροτητα που κανουν πραγματα που ισως στους απέξω φαινοντε περιεργα.Κουβαλανε κοσμο.Ανθρωπους.
                      Συμφωνω οτι πολυ ρισκαρουν ηλιθια αλλα πολλες φορες τις περισσοτερες θα΄λεγα απλα δεν καταλαβαινουμε γιατι το κανουν,εχουν ομως δικιο.
                      Δεν το παιζω συνηγορος τους βλεπω τα στραβα και τα ηλιθια που κανουν.Απλως προσπαθω να σας δειξω και την αλλη οψη του νομισματος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        charmak66 last edited by

                        Όπως σε κάθε επάγγελμα, υπάρχουν οι καλοι και οι κακοί επαγγελματίες.

                        Αλλά οι κακοί μπορεί να πάρουν μαζί τους κάμποσες ζωές.

                        Μου χει τύχει οδηγός που μισοκοιμόταν στο τιμόνι, κτελατζήδες με διαθέσεις σουμάχερ, ανεύθυνοι με τελειωμένα λάστιχα στα λεωφορεία.

                        Ευτυχώς έχω σταματήσει να τα χρησιμοποιώ και τουλάχιστον κάνω εγώ κουμάντο στην τύχη μου και όχι ο καθένας...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lazarefa last edited by

                          Φίλε charmak66, θα ήταν καλά να έκανε κουμάντο στη ζωή του όποιος κινούνταν στους δρόμους με δικό του μέσο (είτε ως οδηγός είτε ως συνοδηγός) αλλά δυστυχώς ούτε αυτό ισχύει...Κι εδώ στην καλύτερη περίπτωση ελέγχεις το 50% της κατάστασης (το άλλο 50% είναι οι οδηγοί των υπολοίπων οχημάτων που κινούνται μαζί μας στο οδικό δίκτυο... ). Ειδικά οι οδηγοί του λεκανοπεδίου το βιώνουν καθημερινά αυτό. Κάθε φορά που βγαίνω με το αμάξι μου αισθάνομαι πως συμμετέχω σε έναν ακήρυχτο κι αναίτιο πόλεμο. Δε ξέρω από που θα μού ρθει η αδέσποτη. Απλά προσπαθώ να έχω την καλύτερη δυνατή κατάσταση (αντανακλαστικά, εγρήγορση κλπ), να τηρώ τον ΚΟΚ και το αμάξι μου να είναι τεχνικά άρτιο και καλοσυντηρημένο. Αυτό είναι το 50% που προανέφερα. Το υπόλοιπο 50% είναι όλα τα άλλα (πχ κατάσταση οδικού δικτύου) και όλοι οι άλλοι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ratanplan last edited by

                            Ρε παιδιά δεν οδηγούν συνεχόμενες 8 ώρες, επίσης θα τους αναγνωρίσω ότι έχουν περίεργα ωράρια, κάποια χ ευθύνη κλπ, η ΕθΕΛ όμως ξέρετε πόσα δίνει πρώτο μισθό? Οι περισσότεροι είναι απαράδεκτοι αυτό που με τσαντίζει πιο πολύ είναι όταν σταματάνε σε στάση και δεν μπαίνουν λίγο πιο μέσα ενώ μπορουν και κλείνουν όλο το δρόμο, ωστε να μην μπρεί κανείς να μπει μπροστά τους!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              ferraristas-stathis last edited by

                              Οδηγανε 7 ωρες και 40 λεπτα με 20 λεπτα δειαλειμα (οχι παντα καποιες φορες και παραπανω αναλογα την βαρδεια τι ωρα και που πανεις κ.α) και στα τερματα αν φνασουνε νωριτερα (συνηθως 5-10 λεπτα) καθοντε μεχρι να ερθει η ωρα να παρουν δρομολογιο.Σε περιπτωσει ομως (και ειναι συχνο) που χρειαστει να φυγουν αμεσως απα περιπου 2 ωρες σερι τα νευρα ειναι τσαταλια γιατι (αν και δεν τους φαινεται) οδηγανε στην τσιτα.Σκεφτητε.Δεν επιτρεπεται εκτος πολλων αλλων ουτε αποτομα να φρεναρουν ακομα και αν τους παιταχτει καπιος,πρεπει να τον προβλεπουν αλλιως καπιος μεσα θα χτυπηση και την ευθυνη την εχει ο οδηγος.Για οδηγηστε το αμαξι σας χωρις να κανετε για ωρες ουτε 1 φρεναρισμα και να υπαρχρη μια απολυτη γραμικοτητα στην οδηγηση σας και σε περιπτωση λαθους σας η απο καπιον εξυπνο που μπηκε σφηνα η πεζο που πεταχτηκε να πεσουν ολοι να σας φανε και να σας βριζουν.Παιδια αυτη η οδηγηση δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με την οδηγηση που κανουμε στο αμαξι μας.
                              Οσο για τον φιλο που ειπε που δεν του αφηνη χωρο να περασει σε καθε δρομολογιο ενας μεσος οδηγος λεοφωρειου θα χρειαζοταν να το κανει περιπου 50 φορρες με τα παρκαρισμενα που υπαρχουν ανεξελενκτα στο δρομο και αν εκανε καθε φορα αυτο εκτος του οτι λογο ογκου ειναι ΠΟΛΥ πιο δυσκολο απο το να το εκανες με ενα κοινο αμαξι δεν τον αφηνουν να ξαναμπει στην πορεια του με αποτελεσμα να μην αφηνη κανεναν.Σου λεει απο το σπασο εγω τα νευρα μου επι τοσσες ωρες καλυτερα αυτος για 1 λεπτο αντε 2 που θα ειναι πισω,ας περιμενει και ουτε μανουβρες με τον ογκο θα κανω ουτε να παρακαλαω να με αφησουν να ξαναμπω που δεν σεβαστηκαν που εκανα στην ακρη να περασουν.Αν το δεις και μακροπροθεσμα ποσσες ωρες οδηγανε και για ποσσα χρονια,γινεται βίωμα και το βρισκουν σαν την καλυτερη λυση εκτος απο καποιες εξαιρεσεις που απλα επιβεβαιωνουν τον κανονα.Ειπαμε ολοι θελουν να ειναι μπροστα απο το λεωφορειο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Δεν ξέρω τι γίνεται στην Αθήνα και πώς οδηγούν, αλλά εδώ στην Θεσσαλονίκη, ειδικά οι νεότεροι οδηγοί, που είναι και οι περισσότεροι πλέον την έχουν δει σουμάχερ. Τέρμα γκάζι στην εκκίνηση, απότομα φρεναρίσματα. Άπειρες φορές έχω κοντέψει να πέσω ενώ κρατιέμαι από τον τρόπο που οδηγούν, ειδικά σε ανοιχτό δρόμο χωρίς κίνηση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stax last edited by

                                  Δεν υπαρχει ουτε ενας καλος επαγγελματιας οδηγος, ειδικα αυτοι των ΜΜΜ κλεινουν συνεχως τις διαβασεις με το ετσι θελω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • nasos
                                    nasos last edited by

                                    Εγώ τους θεωρώ μεγάλους αλήτες και εγκληματίες, μεγαλύτερους ακόμα κι από τους ταρίφες. Τα τελευταία 5+ που κυκλοφορώ με μηχανή στο κέντρο, διαπίστωσα πως είναι οι χειρότεροι και με διαφορά μάλιστα. Οσο ήμουν μόνο με αυτοκίνητο δεν το είχα καταλάβει.

                                    Εχετε δει λεωφορείο να περνάει τρόλεϋ, το οποίο προσπεράνει τρόλεϋ που έχει σταμάτήσει σε στάση στη Σταδίου;

                                    Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lazarefa last edited by

                                      Χμμ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Που να μπείτε και σε λεωφορείο στο Λονδίνο. Τέρμα γκάζι, τέρμα φρένο πάνε...Κι όμως οι πτώσεις δεν είναι συχνές. Βέβαια σε περίπτωση πτώσης σηκώνει χειρόφρενο επι τόπου, αστυνομία κτλ ακόμα και αν δεν υπάρξει τραυματισμός.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          avel last edited by

                                          Απαραδεκτοι οι οδηγοι των λεωφορειων... Παραδειγματα:

                                          • Τα 223/224 απο Καισαριανη: καθονται στο τερμα και πινουν το καφεδακι τους και παιζουν ταβλι. Οταν βαρεθουν, ξεκινανε ολοι μαζι. Φυσικα το οτι εμεις περιμενουμε 30' στη σταση, δεν τους νοιαζει

                                          • Μιλανε στο κινητο συνεχως

                                          • Τυπικα ειναι αγενεις προς τους επιβατες, βριζουν, ειναι βλαχοι κ.λπ.

                                          • Υπηρξε μια περιπτωση οπου λεωφορειο που ξεκινησε απο Ακαδημιας πηγαινε με το ζορι και ολο του εσβηνε... ειχε χαλασει τελειως! Παρ'ολα αυτα, αντι να μας κατεβασει για να παρουμε το επομενο που ηρθε και εφυγε αδειο (!), μας ταλαιπωρουσε για κανα μισαωρο.

                                          • Δεν οδηγουν οικονομικα, βλ. σχετικα σεμιναρια που δεν εχω ιδεα κατα ποσον εχουν τελειωσει, η ακομα και κατα ποσο εχουν αρχισει!

                                          • Σπανια μπαινουν στις εσοχες, με αποτελεσμα να παρακωλυουν την κυκλοφορια

                                          • Σπανια σταματανε πριν τη διασταυρωση, οταν υπαρχει κινηση μπροστα

                                          Υπαρχουν και καλες περιπτωσεις, αλλα οι κακες ειναι τοσες πολλες, που εχω αποφασισει να αποφευγω τις συγκοινωνιες τις περισσοτερες φορες, και μονο αν συμφερει σημαντικα η χρηση τους, θα τις υποστω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nicknt last edited by

                                            Αυτό ήθελα να το γράψω στα ζώα πριν 2-3 βδομάδες, αλλά το ξέχασα.

                                            Είμαι στο 206 ενός φίλου μου, ο οποίος δεν φημίζεται για τη συνετή οδήγηση του, στην Κατεχάκη- Αλίμου, προς Μεσογείων, λίγο μετά τον Καρέα.

                                            Ο εν λόγω οδηγός πήγαινε σχεδόν σβέλτα- κανονική ταχύτητα, απλά δεν έκοβε ιδιαίτερα στις στροφές... τίποτα το ακραίο, απλά ίσως ένα κλικ πάνω από το μέσο όρο. Ώρα περίπου 5 το πρωί.

                                            Ε, ξαφνικά, από δεξιά μας περνά ένα λεωφορείο με εξωφρενική ταχύτητα, πάνω σε αριστερή στροφή! Γουρλώνουμε και οι 2 τα μάτια, και βλέπουμε τον οδηγό του λεωφορείου εντελώς χαλαρό, να μας περνάει στο πολύ άνετο από δεξιά!

                                            Φυσικά, μας έπιασαν τα γέλια! Από την άλλη, μπορεί να μην έτρεχε εγκληματικά (δεν θα το κρίνω εγώ αυτό- δεν ξέρω τα οδηγικά όρια των λεωφορείων), αλλά σίγουρα ήταν εξαιρετικά παράξενη εικόνα, και ίσως όχι και τόσο ενθαρρυντική...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr