Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υψηλά τα ευρωπαϊκά στάνταρντ για τις αυτοκινητοβιομηχανίες
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Υψηλά τα ευρωπαϊκά στάνταρντ για τις αυτοκινητοβιομηχανίες
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    6
    17
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      montecarlo last edited by

      Από την ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ : http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 258747.htm

      ' ... Η Fiat SpA, η Renault SA και η Peugeot SA έχουν γίνει αποδέκτες θετικών σχολίων για το ότι βρίσκονται στη σωστή πορεία που οδηγεί στο να εκπληρωθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί μέχρι το 2008. Η ιταλική Fiat είναι η μόνη κατασκευάστρια η οποία ήδη είναι κάτω από τα όρια που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ενωση. Ικανοποιητική είναι επίσης και η πορεία της Ford Motor και της Opel. '

      κατάταξη με βάση τις εκπομπές του 2005
      1.Fiat 139
      ------------όριο για το 2008 140-----------------
      2.Citroen 144
      3.Renault 149
      4.Seat 150
      5.Ford 151
      6.Peugeot 151
      7.Skoda 152
      8.Opel/Vauxhall 156
      9.Volkswagen 159
      10.Toyota 163
      11.Suzuki 165
      12.Honda 166
      13.KIA 170
      14.Hyundai 170
      15.Nissan 172
      16.Audi 177
      17.Mazda 177
      18.Mercedes Benz 185
      19.BMW 192
      20.Volvo 195

      Γιατί υπάρχουν εταιρίες που προσπαθούν και σέβονται το περιβάλλον και άλλες που απλά βγάζουν ένα μοντέλο πυροτέχνημα κράχτη για να έχουν την συνήδηση καθαρή

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        montecarlo last edited by

        Από την ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ : http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 258747.htm

        ' ... Η Fiat SpA, η Renault SA και η Peugeot SA έχουν γίνει αποδέκτες θετικών σχολίων για το ότι βρίσκονται στη σωστή πορεία που οδηγεί στο να εκπληρωθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί μέχρι το 2008. Η ιταλική Fiat είναι η μόνη κατασκευάστρια η οποία ήδη είναι κάτω από τα όρια που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ενωση. Ικανοποιητική είναι επίσης και η πορεία της Ford Motor και της Opel. '

        κατάταξη με βάση τις εκπομπές του 2005
        1.Fiat 139
        ------------όριο για το 2008 140-----------------
        2.Citroen 144
        3.Renault 149
        4.Seat 150
        5.Ford 151
        6.Peugeot 151
        7.Skoda 152
        8.Opel/Vauxhall 156
        9.Volkswagen 159
        10.Toyota 163
        11.Suzuki 165
        12.Honda 166
        13.KIA 170
        14.Hyundai 170
        15.Nissan 172
        16.Audi 177
        17.Mazda 177
        18.Mercedes Benz 185
        19.BMW 192
        20.Volvo 195

        Γιατί υπάρχουν εταιρίες που προσπαθούν και σέβονται το περιβάλλον και άλλες που απλά βγάζουν ένα μοντέλο πυροτέχνημα κράχτη για να έχουν την συνήδηση καθαρή

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          montecarlo last edited by

          Από την ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ : http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 258747.htm

          ' ... Η Fiat SpA, η Renault SA και η Peugeot SA έχουν γίνει αποδέκτες θετικών σχολίων για το ότι βρίσκονται στη σωστή πορεία που οδηγεί στο να εκπληρωθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί μέχρι το 2008. Η ιταλική Fiat είναι η μόνη κατασκευάστρια η οποία ήδη είναι κάτω από τα όρια που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ενωση. Ικανοποιητική είναι επίσης και η πορεία της Ford Motor και της Opel. '

          κατάταξη με βάση τις εκπομπές του 2005
          1.Fiat 139
          ------------όριο για το 2008 140-----------------
          2.Citroen 144
          3.Renault 149
          4.Seat 150
          5.Ford 151
          6.Peugeot 151
          7.Skoda 152
          8.Opel/Vauxhall 156
          9.Volkswagen 159
          10.Toyota 163
          11.Suzuki 165
          12.Honda 166
          13.KIA 170
          14.Hyundai 170
          15.Nissan 172
          16.Audi 177
          17.Mazda 177
          18.Mercedes Benz 185
          19.BMW 192
          20.Volvo 195

          Γιατί υπάρχουν εταιρίες που προσπαθούν και σέβονται το περιβάλλον και άλλες που απλά βγάζουν ένα μοντέλο πυροτέχνημα κράχτη για να έχουν την συνήδηση καθαρή

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Πόσα μοντέλα και πόσους κινητήρες έχει η Fiat;

            Κάποιον κινητήρα πάνω από 2-2,5 λίτρα έχει;

            Η Alfa που είναι; ή μήπως δεν είναι εταιρεία αλλά μάρκα;

            Η Toyota φυσικά και δεν σέβεται το περιβάλλον, τα υβριδικά της αποτελούν κράχτη.

            Μετά φταίνε οι εγκάθετοι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              charmak66 last edited by

              Έλεος ρε lkar!

              Η mazda ας πούμε έχει πολλούς 3λιτρους κινητηρες;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                montecarlo last edited by

                Και αυτά τα V8 χαντακώσαν την Hyundai

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Το θέμα είναι πόσους ντίζελ πουλάει στην ευρώπη κάθε εταιρία, ουσιαστικά αυτό δείχνει η κατάταξη.

                  Όποιος πιστευει πως το CO2 με βαση το οποίο συνήθως βγαίνουν αυτες οι λίστες είναι ο πιο επικύνδηνος ρύπος (κάθε άλλο) τότε ας βγάλουν το κεφάλι απο την άμμο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                    Έλεος ρε lkar!

                    Η mazda ας πούμε έχει πολλούς 3λιτρους κινητηρες;

                    Δεν έχει diesel

                    Τρίλιτρους έχει, Tribute/Maverick V6. Έχει επίσης και κάτι 2,3 Turbo -σε δύο μοντέλα μάλιστα. Επειδή δεν πουλάνε οι τρίλιτροι, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν στην γκάμα. Δεν βγαίνουν βάσει των πωλήσεων οι λίστες, αλλά με τους διαθέσιμους κινητήρες.

                    Μέρος όρος βγαίνει των εκπομπών CO2 των κινητήρων. Απλή αριθμητική.

                    Δεν σου κάνει εντύπωση που όλες οι ιαπωνο/κορεάτικες είναι πίσω στην κατάταξη; Μάλλον ρυπογόνες είναι και δεν ενδιαφέρονται για το περιβάλλον

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      corsair last edited by

                      το θεμα ειναι πως αλλες εταιριες και καλα νοιαζονται για την οικολογια (βλεπε και καλα μη καρκινογονα πλαστικα και υβριδικες αηδιες) αλλα στην πραξη...

                      @lkar: Ναι μεν υβριδικα... αλλα να θυμισουμε το προηγουμενο τευχος των 4Τ παλι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Δηλαδή τι λέει η πράξη?

                        προτιμάτε να εισπνέετε CO2 ή σωματίδια αιθάλης?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          corsair last edited by

                          Κανενα απο τα 2.... ομως επειδη δεν ειναι εφικτος ο μηδενισμος τους με τα σημερινα μεσα, ισχυει το 'μη χειρον, βελτιστον'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Και ποιό είναι το 'μη χείρον'?

                            Τα βενζινοκίνητα δεν εκπέμπουν σωματίδια (με τα σημερινά μέσα έχουν μηδενιστεί δηλαδη). Ας μην είμαστε μονόπλευροι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              montecarlo last edited by

                              Και για τα σωματίδια υπάρχουν αιθαλοπαγίδες DPF

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Οι οποίες κατακρατούν ένα μέρος μόνο (απο μια διάμετρο και επάνω). Επίσης τα σωματίδια είναι επικύνδηνα αντιστρόφως ανάλογα με το μέγεθός τους.

                                Εγω δεν λέω πως τα βενζινοκίνητα ειναι απαράιτητα καθαρότερα, αλλά το CO2 σαν ρύπος είναι πλήρως παραπλανητικό μέγεθος για να κρίνουμε ποιος ρυπαίνει και ποιός όχι.

                                Εκτός αν απλώς πρόκειται για εντυπώσεις και εντυπωσιασμό ή ποιά εταιρία νίκησε κλπ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Kάποιο ΥΠΕΡ-ΑΤΟΥ μπορούμε να έχουμε για αυτό το θέμα;

                                  Όντως, το πρόβλημα είναι στα πολύ μικρά μεγέθη σωματιδίων, γιατί αυτά εισπνέουμε και όσο πιο μικρά είναι, τόσο πιο εύκολα μετακινούνται και τόσο πιο δύσκολη είναι η διαχείρισή τους!

                                  Το Prius, ωστόσο, πιστεύω ότι είναι ο μπροστάρης της προσπάθειας και όχι η μοναδική κίνηση της Toyota...υπομονή, πριν τη θέσουμε στο απόσπασμα για επικοινωνιακά τρυκ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    montecarlo last edited by

                                    Εμένα μου αρέσει και το Prius και το Civic Ηybrid αλλά αρχικά ήταν κάπως μεμονομένες λύσεις. Ευτυχώς τα τελευταία χρόνια βλεπουμε να τo χρησιμοποιούν και σε άλλα όχηματα (Lexus, Jazz IMA κτλ). Αυτό ειναι πολύ καλό.

                                    Κοίτα και αυτό:

                                    http://www.caradvice.com.au/977/fiat-pu ... nsumption/
                                    Πρακτικά ένα G.Punto Diesel έχει παρομοια οικονομία με ένα Prius.
                                    και όχι πολύ διαφορετικούς ρύπος σε g/100Km.
                                    Μάλιστα στα Diesel δεν έχει και το οικολογικό πρόβλημα με τις μπαταρίες.

                                    Ωραία τα υβριδικά, αλλά αυτή την στιγμή οι καλες Diesel μηχανές ειναι
                                    μια ΠΟΛΥ καλή ενδιάμεση λύση και οικονομικά εφαρμόσιμη.

                                    Για μένα το επόμενο βήμα ειναι υβριδικά Diesel και μπράβο στην PSA που
                                    σχεδόν μόνη της το παλέυει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Τα diesel και τα υβριδικά μπορει να έχουν παρόμοιες μετρήσεις κατανάλωσης μεν αλλά ανάλογα τη χρήση μπορεί να υπερτερεί (πολύ) το ένα του άλλου.

                                      Αν φας 2 ώρες στην κίνηση μέσα στην αθήνα θα κάψεις ελάχιστα με ένα υβριδικό, πολύ λιγότερο απο diesel και αντίστροφα σε ταξίδι το υβριδικό δεν θα έχει κάποιο ιδιαίτερο ώφελος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        montecarlo last edited by

                                        Μα αυτό λέω οτι η μία τεχνολογία δεν αποκλείει την ταυτόχρονη χρήση της αλλης.

                                        Αλλά η μία ειναι πιο άμεσα εφαρμόσιμή από την άλλη και καλό να βλέπουμε όλοκληρο το πρόβλημα.
                                        Δηλαδή δυνατότητες παραγωγής βιοντήζελ και το πρόβλημα με τις παλιές μπαταρίες

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr