-
Από την ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ : http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 258747.htm
' ... Η Fiat SpA, η Renault SA και η Peugeot SA έχουν γίνει αποδέκτες θετικών σχολίων για το ότι βρίσκονται στη σωστή πορεία που οδηγεί στο να εκπληρωθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί μέχρι το 2008. Η ιταλική Fiat είναι η μόνη κατασκευάστρια η οποία ήδη είναι κάτω από τα όρια που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ενωση. Ικανοποιητική είναι επίσης και η πορεία της Ford Motor και της Opel. '
κατάταξη με βάση τις εκπομπές του 2005
1.Fiat 139
------------όριο για το 2008 140-----------------
2.Citroen 144
3.Renault 149
4.Seat 150
5.Ford 151
6.Peugeot 151
7.Skoda 152
8.Opel/Vauxhall 156
9.Volkswagen 159
10.Toyota 163
11.Suzuki 165
12.Honda 166
13.KIA 170
14.Hyundai 170
15.Nissan 172
16.Audi 177
17.Mazda 177
18.Mercedes Benz 185
19.BMW 192
20.Volvo 195Γιατί υπάρχουν εταιρίες που προσπαθούν και σέβονται το περιβάλλον και άλλες που απλά βγάζουν ένα μοντέλο πυροτέχνημα κράχτη για να έχουν την συνήδηση καθαρή
-
Από την ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ : http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 258747.htm
' ... Η Fiat SpA, η Renault SA και η Peugeot SA έχουν γίνει αποδέκτες θετικών σχολίων για το ότι βρίσκονται στη σωστή πορεία που οδηγεί στο να εκπληρωθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί μέχρι το 2008. Η ιταλική Fiat είναι η μόνη κατασκευάστρια η οποία ήδη είναι κάτω από τα όρια που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ενωση. Ικανοποιητική είναι επίσης και η πορεία της Ford Motor και της Opel. '
κατάταξη με βάση τις εκπομπές του 2005
1.Fiat 139
------------όριο για το 2008 140-----------------
2.Citroen 144
3.Renault 149
4.Seat 150
5.Ford 151
6.Peugeot 151
7.Skoda 152
8.Opel/Vauxhall 156
9.Volkswagen 159
10.Toyota 163
11.Suzuki 165
12.Honda 166
13.KIA 170
14.Hyundai 170
15.Nissan 172
16.Audi 177
17.Mazda 177
18.Mercedes Benz 185
19.BMW 192
20.Volvo 195Γιατί υπάρχουν εταιρίες που προσπαθούν και σέβονται το περιβάλλον και άλλες που απλά βγάζουν ένα μοντέλο πυροτέχνημα κράχτη για να έχουν την συνήδηση καθαρή
-
Από την ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ : http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 258747.htm
' ... Η Fiat SpA, η Renault SA και η Peugeot SA έχουν γίνει αποδέκτες θετικών σχολίων για το ότι βρίσκονται στη σωστή πορεία που οδηγεί στο να εκπληρωθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί μέχρι το 2008. Η ιταλική Fiat είναι η μόνη κατασκευάστρια η οποία ήδη είναι κάτω από τα όρια που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ενωση. Ικανοποιητική είναι επίσης και η πορεία της Ford Motor και της Opel. '
κατάταξη με βάση τις εκπομπές του 2005
1.Fiat 139
------------όριο για το 2008 140-----------------
2.Citroen 144
3.Renault 149
4.Seat 150
5.Ford 151
6.Peugeot 151
7.Skoda 152
8.Opel/Vauxhall 156
9.Volkswagen 159
10.Toyota 163
11.Suzuki 165
12.Honda 166
13.KIA 170
14.Hyundai 170
15.Nissan 172
16.Audi 177
17.Mazda 177
18.Mercedes Benz 185
19.BMW 192
20.Volvo 195Γιατί υπάρχουν εταιρίες που προσπαθούν και σέβονται το περιβάλλον και άλλες που απλά βγάζουν ένα μοντέλο πυροτέχνημα κράχτη για να έχουν την συνήδηση καθαρή
-
Πόσα μοντέλα και πόσους κινητήρες έχει η Fiat;
Κάποιον κινητήρα πάνω από 2-2,5 λίτρα έχει;
Η Alfa που είναι; ή μήπως δεν είναι εταιρεία αλλά μάρκα;
Η Toyota φυσικά και δεν σέβεται το περιβάλλον, τα υβριδικά της αποτελούν κράχτη.
Μετά φταίνε οι εγκάθετοι
-
Έλεος ρε lkar!
Η mazda ας πούμε έχει πολλούς 3λιτρους κινητηρες;
-
Και αυτά τα V8 χαντακώσαν την Hyundai
-
Το θέμα είναι πόσους ντίζελ πουλάει στην ευρώπη κάθε εταιρία, ουσιαστικά αυτό δείχνει η κατάταξη.
Όποιος πιστευει πως το CO2 με βαση το οποίο συνήθως βγαίνουν αυτες οι λίστες είναι ο πιο επικύνδηνος ρύπος (κάθε άλλο) τότε ας βγάλουν το κεφάλι απο την άμμο.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Έλεος ρε lkar!Η mazda ας πούμε έχει πολλούς 3λιτρους κινητηρες;
Δεν έχει diesel
Τρίλιτρους έχει, Tribute/Maverick V6. Έχει επίσης και κάτι 2,3 Turbo -σε δύο μοντέλα μάλιστα. Επειδή δεν πουλάνε οι τρίλιτροι, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν στην γκάμα. Δεν βγαίνουν βάσει των πωλήσεων οι λίστες, αλλά με τους διαθέσιμους κινητήρες.
Μέρος όρος βγαίνει των εκπομπών CO2 των κινητήρων. Απλή αριθμητική.
Δεν σου κάνει εντύπωση που όλες οι ιαπωνο/κορεάτικες είναι πίσω στην κατάταξη; Μάλλον ρυπογόνες είναι και δεν ενδιαφέρονται για το περιβάλλον
-
το θεμα ειναι πως αλλες εταιριες και καλα νοιαζονται για την οικολογια (βλεπε και καλα μη καρκινογονα πλαστικα και υβριδικες αηδιες) αλλα στην πραξη...
@lkar: Ναι μεν υβριδικα... αλλα να θυμισουμε το προηγουμενο τευχος των 4Τ παλι?
-
Δηλαδή τι λέει η πράξη?
προτιμάτε να εισπνέετε CO2 ή σωματίδια αιθάλης?
-
Κανενα απο τα 2.... ομως επειδη δεν ειναι εφικτος ο μηδενισμος τους με τα σημερινα μεσα, ισχυει το 'μη χειρον, βελτιστον'
-
Και ποιό είναι το 'μη χείρον'?
Τα βενζινοκίνητα δεν εκπέμπουν σωματίδια (με τα σημερινά μέσα έχουν μηδενιστεί δηλαδη). Ας μην είμαστε μονόπλευροι.
-
Και για τα σωματίδια υπάρχουν αιθαλοπαγίδες DPF
-
Οι οποίες κατακρατούν ένα μέρος μόνο (απο μια διάμετρο και επάνω). Επίσης τα σωματίδια είναι επικύνδηνα αντιστρόφως ανάλογα με το μέγεθός τους.
Εγω δεν λέω πως τα βενζινοκίνητα ειναι απαράιτητα καθαρότερα, αλλά το CO2 σαν ρύπος είναι πλήρως παραπλανητικό μέγεθος για να κρίνουμε ποιος ρυπαίνει και ποιός όχι.
Εκτός αν απλώς πρόκειται για εντυπώσεις και εντυπωσιασμό ή ποιά εταιρία νίκησε κλπ...
-
Kάποιο ΥΠΕΡ-ΑΤΟΥ μπορούμε να έχουμε για αυτό το θέμα;
Όντως, το πρόβλημα είναι στα πολύ μικρά μεγέθη σωματιδίων, γιατί αυτά εισπνέουμε και όσο πιο μικρά είναι, τόσο πιο εύκολα μετακινούνται και τόσο πιο δύσκολη είναι η διαχείρισή τους!
Το Prius, ωστόσο, πιστεύω ότι είναι ο μπροστάρης της προσπάθειας και όχι η μοναδική κίνηση της Toyota...υπομονή, πριν τη θέσουμε στο απόσπασμα για επικοινωνιακά τρυκ!
-
Εμένα μου αρέσει και το Prius και το Civic Ηybrid αλλά αρχικά ήταν κάπως μεμονομένες λύσεις. Ευτυχώς τα τελευταία χρόνια βλεπουμε να τo χρησιμοποιούν και σε άλλα όχηματα (Lexus, Jazz IMA κτλ). Αυτό ειναι πολύ καλό.
Κοίτα και αυτό:
http://www.caradvice.com.au/977/fiat-pu ... nsumption/
Πρακτικά ένα G.Punto Diesel έχει παρομοια οικονομία με ένα Prius.
και όχι πολύ διαφορετικούς ρύπος σε g/100Km.
Μάλιστα στα Diesel δεν έχει και το οικολογικό πρόβλημα με τις μπαταρίες.Ωραία τα υβριδικά, αλλά αυτή την στιγμή οι καλες Diesel μηχανές ειναι
μια ΠΟΛΥ καλή ενδιάμεση λύση και οικονομικά εφαρμόσιμη.Για μένα το επόμενο βήμα ειναι υβριδικά Diesel και μπράβο στην PSA που
σχεδόν μόνη της το παλέυει. -
Τα diesel και τα υβριδικά μπορει να έχουν παρόμοιες μετρήσεις κατανάλωσης μεν αλλά ανάλογα τη χρήση μπορεί να υπερτερεί (πολύ) το ένα του άλλου.
Αν φας 2 ώρες στην κίνηση μέσα στην αθήνα θα κάψεις ελάχιστα με ένα υβριδικό, πολύ λιγότερο απο diesel και αντίστροφα σε ταξίδι το υβριδικό δεν θα έχει κάποιο ιδιαίτερο ώφελος.
-
Μα αυτό λέω οτι η μία τεχνολογία δεν αποκλείει την ταυτόχρονη χρήση της αλλης.
Αλλά η μία ειναι πιο άμεσα εφαρμόσιμή από την άλλη και καλό να βλέπουμε όλοκληρο το πρόβλημα.
Δηλαδή δυνατότητες παραγωγής βιοντήζελ και το πρόβλημα με τις παλιές μπαταρίες
Υψηλά τα ευρωπαϊκά στάνταρντ για τις αυτοκινητοβιομηχανίες