-
Δεν είναι κάτι που δεν γίνεται ή που δεν έχει ήδη γίνει, πάντως. Η καινούρια McLaren έχει biturbo και στροφάρει 8500 με V8 κινητήρα.
-
Δεν είναι καθόλου σίγουρα τα τούρμπο για τον αντικαταστάτη της Enzo πάντως. Λέγεται ότι έχουν εξελίξει και V12 ατμοσφαιρικό και V8 biturbo και δεν έχουν αποφασίσει ακόμα ποιον θα τοποθετήσουν. Οι μηχανολόγοι πάντως θέλουν τον V12.
-
-
Εχμ...νταξει...ferrari ειναι αλλα δεν ξερω σχεδιαστικα...
-
μαρεσει περισσοτερο απο την 458
-
τι εχει παθει η ferrari ?
-
Και μενα δεν με εντυπωσιασε,μπορει βεβαια να την αδικει και το χρωμα.
-
Εμένα μου άρεσε πολύ!
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Και μενα δεν με εντυπωσιασε,μπορει βεβαια να την αδικει και το χρωμα.μαλλον , λογικα σε κοκκινο θα ειναι καλυτερη
-
Αφου ειναι one off δεν υπαρχει αλλο χρωμα.
Ουτε και δευτερο ιδιο αμαξι
-
To χρώμα είναι το ίδιο με το One off Ferrari που εμφανίστηκε στο φιλμ του Felini πριν από 40 χρόνια και βασιζόταν στην 330LM. Στο λινκ που παραθέτω έχει σε βίντεο την ταινία με όλες τις σκηνές με το αυτοκίνητο.
http://blog.caranddriver.com/ferrari-p540-superfast-aperta-a-one-off-based-on-a-one-off/
-
Ασχημο.... ανεκτιμητη αξια λογο της μοναδικοτητας του, αλλα και πολυ ασχημο!
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Ασχημο.... ανεκτιμητη αξια λογο της μοναδικοτητας του, αλλα και πολυ ασχημο!Συμφωνώ... Είναι λίγο απογοήτευση να βλέπεις τέτοια πράματα να βγαίνουν από το Special Projects της Ferrari. Μετά την P4/5 η οποία αποτέλεσε και την έμπνευση για τη δημιουργία αυτού του dept. περίμενα οτιδήποτε βγει από κει να είναι αντάξιό της. Δεν είχα υπολογίσει βέβαια τη βαρύτητα του γεγονότος ότι οι αρχικές ιδέες θα προέρχονται από τους επίδοξους πελάτες, με όποια - ελάχιστη - πιθανότητα γούστου αυτοί θα κουβαλάνε. Όταν ο άλλος σχεδόν σίγουρα μένει σε σπίτι με μαύρα μάρμαρα, κρυστάλλινους πολυέλαιους, λουί κενζ έπιπλα, κάποιον Ρενουάρ δίπλα σε Πικάσο στον τοίχο και απομιμήσεις της Αφροδίτης της Μήλου για ντεκόρ, οι παραγγελίες θα είναι φυσικά σε αυτό το μήκος κύματος όσον αφορά το γούστο και τη φαντασία. Δεν είναι όλοι αρρωστάκια σαν τον Glickenhaus, βασικά σε αυτά τα λεφτά είναι μάλλον μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού όσοι θα μπορούσαν να ζητήσουν κάτι πραγματικά εξαιρετικό και ακόμα λιγότεροι αυτοί που τελικά θα το ζητούσαν.
Το πρόβλημά μου δεν είναι όμως τελικά με αυτούς. Ακόμα κι αν αυτοί έχουν το απόλυτα μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης, δεν μπορώ να μην πω πως και η ίδια η Ferrari δεν είναι άμοιρη ευθυνών. Από τη στιγμή που έχει δηλώσει πως θα πρέπει να εγκρίνει η ίδια τις προτάσεις που δέχεται για το πρόγραμμα, θα έπρεπε ίσως να ήταν λίγο πιο αυστηρή. Η' τουλάχιστον να ήταν λίγο πιο διακριτική στο πόσο θα επέτρεπε να θυμίζει 'αρπαχτή' το όλο εγχείρημα. Να δέχεσαι (ή ακόμα και να προτείνεις εσύ) τον όποιο ανίδεο να κανιβαλίζει υπάρχοντα μοντέλα, στην συγκεκριμένη περίπτωση μια 599 με μερικούς κουβάδες χρυσαφί χρώμα, εμπρός φώτα από 612, κομμένη οροφή, τρύπες εδώ και κοψοραψίματα από κει για να φτιάξεις και καλά ένα one-off μοντέλο, δεν είναι ούτε σοφό, ούτε καλό για το μέλλον. Το μέλλον του ίδιου του προγράμματος εννοώ, και εν συνεχεία της υστεροφημίας σου.Το μόνο που είναι πραγματικά καλό στην 540 είναι το σχέδιο του πίσω μέρους, ίσως επειδή είναι απευθείας αντιγραφή από τις GTO του '64.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Ακόμα κι αν αυτοί έχουν το απόλυτα μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης, δεν μπορώ να μην πω πως και η ίδια η Ferrari δεν είναι άμοιρη ευθυνών. Από τη στιγμή που έχει δηλώσει πως θα πρέπει να εγκρίνει η ίδια τις προτάσεις που δέχεται για το πρόγραμμα, θα έπρεπε ίσως να ήταν λίγο πιο αυστηρή. Η' τουλάχιστον να ήταν λίγο πιο διακριτική στο πόσο θα επέτρεπε να θυμίζει 'αρπαχτή' το όλο εγχείρημα. Να δέχεσαι (ή ακόμα και να προτείνεις εσύ) τον όποιο ανίδεο να κανιβαλίζει υπάρχοντα μοντέλα, στην συγκεκριμένη περίπτωση μια 599 με μερικούς κουβάδες χρυσαφί χρώμα, εμπρός φώτα από 612, κομμένη οροφή, τρύπες εδώ και κοψοραψίματα από κει για να φτιάξεις και καλά ένα one-off μοντέλο, δεν είναι ούτε σοφό, ούτε καλό για το μέλλον. Το μέλλον του ίδιου του προγράμματος εννοώ, και εν συνεχεία της υστεροφημίας σου- 10000000 με καλυψες απολυτα!
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Το πρόβλημά μου δεν είναι όμως τελικά με αυτούς. Ακόμα κι αν αυτοί έχουν το απόλυτα μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης, δεν μπορώ να μην πω πως και η ίδια η Ferrari δεν είναι άμοιρη ευθυνών. Από τη στιγμή που έχει δηλώσει πως θα πρέπει να εγκρίνει η ίδια τις προτάσεις που δέχεται για το πρόγραμμα, θα έπρεπε ίσως να ήταν λίγο πιο αυστηρή. Η' τουλάχιστον να ήταν λίγο πιο διακριτική στο πόσο θα επέτρεπε να θυμίζει 'αρπαχτή' το όλο εγχείρημα. Να δέχεσαι (ή ακόμα και να προτείνεις εσύ) τον όποιο ανίδεο να κανιβαλίζει υπάρχοντα μοντέλα, στην συγκεκριμένη περίπτωση μια 599 με μερικούς κουβάδες χρυσαφί χρώμα, εμπρός φώτα από 612, κομμένη οροφή, τρύπες εδώ και κοψοραψίματα από κει για να φτιάξεις και καλά ένα one-off μοντέλο, δεν είναι ούτε σοφό, ούτε καλό για το μέλλον. Το μέλλον του ίδιου του προγράμματος εννοώ, και εν συνεχεία της υστεροφημίας σου.
Για τη Ferrari δεν έχει καμία σημασία αν οι πελάτες της 458 ή πολύ περισσότερο των κατά παραγγελία αυτοκινήτων,δεν έχουν ιδέα από το παρελθόν και τα ιστορικά αυτοκίνητα της φίρμας.Σημασία έχει ότι πληρώνουν...και μάλιστα στη δεύτερη περίπτωση,πληρώνουν αδρά.
Για το αν τώρα υπάρχουν οι κατάλληλοι άνθρωποι στο centro stile του Maranello,οι οποίοι θα δώσουν τις κατευθυντήριες γραμμές στο σχεδιασμό,τον οποίο μην ξεχνάμε τον εκπονεί το CS της Pininfarina, ή θα 'κόψουν το βήχα' στον ιδιώτη που έχει κατά νου τη δημιουργία σχεδιαστικών 'ανοσιουργημάτων'....καλύτερα να μιλήσουν τα γεγονότα.
Στο Maranello είναι πολύ πιο υστερικοί από όσο στο Torino.Και δυστυχώς υπάρχουν φωνές μέσα στην εταιρεία,οι οποίες εξαιτίας της δύναμης ή της κάλυψης που απολαμβάνουν από τον 'ακατανόμαστο',πολλές φορές επιβαλλούν στο centro stile,να φτιάξει,να ξαναφτιάξει ή να αναθεωρήσει αποφάσεις του,προκειμένου αυτές να συμφωνούν με τα δικά τους γούστα.Ασχέτως αν δεν έχουν ιδέα για τι πράγμα μιλάνε.Μετά λοιπόν τον Bahar,τον Berro,τον Rosato,ήρθε η σειρά του Donato Coco να εγκαταλείψει το CS του Maranello,ακολουθώντας τους στο Hethel.
Ας δούμε τι θα καταφέρει ο σαρδηνός,που επανέρχεται από την άλλη πλευρά των Άλπεων στα πάτρια εδάφη,με σκοπό τη στελέχωση ενός πραγματικού centro stile για τη Ferrari,το οποίο θα είναι και ολοκληρωτικά υπεύθυνο για το σχεδιασμό των αυτοκινήτων της.Ιδιαίτερα καθώς όλα δείχνουν ότι η ιστορική σχέση του Maranello με το κέντρο σχεδιασμού της Pininfarina,κάποια στιγμή θα τερματιστεί.Και ίσως και σύντομα....ιδιαίτερα αν το λουκέτο στην τορινέζικη carrozzeria,συμπαρασύρει και το κέντρο σχεδιασμού της. -
'Μιλάς με γρίφους, γέροντα'.
Για να τα ξεκαθαρίσω λίγο, 'ακατανόμαστος' είναι ο Montezuma και ο 'σαρδηνός που έρχεται από την άλλη μεριά των Άλπεων' είναι ο de'Silva; -
Δεν ξέρω αν είναι ο Ντασίλβα αλλά αν σκοπός της εταιρίας είναι ο σχεδιαστική αναβίωση της gto ,τότε συμφωνώ μαζί της.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
..... και ο 'σαρδηνός που έρχεται από την άλλη μεριά των Άλπεων' είναι ο de'Silva;Flavio Manzoni
-
-
Bellissima popolare!!
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)