-
Αν καποιος εχει υποψη του καποιο τεχνικο αρθρο ή προσωπικη εμπειρια.
Εχω 3 απο δαυτα για 205 gti και λεω πριν τα σφαξω σε τορνο κανοντας του κεφαλιου μου να το κανω θεμα εδω γιατι ολο και κατι μπορει να μαθω. -
Αν καποιος εχει υποψη του καποιο τεχνικο αρθρο ή προσωπικη εμπειρια.
Εχω 3 απο δαυτα για 205 gti και λεω πριν τα σφαξω σε τορνο κανοντας του κεφαλιου μου να το κανω θεμα εδω γιατι ολο και κατι μπορει να μαθω. -
Αν καποιος εχει υποψη του καποιο τεχνικο αρθρο ή προσωπικη εμπειρια.
Εχω 3 απο δαυτα για 205 gti και λεω πριν τα σφαξω σε τορνο κανοντας του κεφαλιου μου να το κανω θεμα εδω γιατι ολο και κατι μπορει να μαθω. -
Ο χρήστης takinennn έγραψε:
Αν καποιος εχει υποψη του καποιο τεχνικο αρθρο ή προσωπικη εμπειρια.
Εχω 3 απο δαυτα για 205 gti και λεω πριν τα σφαξω σε τορνο κανοντας του κεφαλιου μου να το κανω θεμα εδω γιατι ολο και κατι μπορει να μαθω.Εγώ ξέρω αλλά δεν σου λέω
Πλάκα πλάκα θέλει πολύ προσοχή.
Και εγώ το ψάχνω αυτό τον καιρό για το νέο μοτέρ που θα βάλω -
Για φάγωμα στον τόρνο, αν γίνει με προσοχή κλπ δεν υπάρχει πρόβλημα απ' όσο ξέρω.
Παρόλα αυτά, επειδή είναι μέσα στα σχέδιά μου ένα ελαφρύ βολάν, θα αγοράσω ένα έτοιμο, όταν θα έρθει η ώρα. Το έχω ήδη δοκιμάσει (σε ίδιο αμάξι με το δικό μου προφανώς) και ενθουσιάστηκα. Η διαφορά στην αίσθηση ήταν μεγάλη!!
-
Είναι πολύ δύσκολο να οδηγάς σε μποτιλιάρισμα, θέλει στροφές και αρκετό πατινάρισμα ο συμπλέκτης. Όμως η επιτάχυνση με 1η και 2α θα είναι θεαματική. Με καμιά άλλη μετατροπή δεν θα έχεις τέτοια διαφορά στο 0-100. Στο νεκρό ο δείκτης του στροφόμετρου πετάγεται σα χαλασμένος (προσοχή στις ξερογκαζιές γιατί ζορίζει τον ιμάντα του εκκεντροφόρου).
Καλύτερα να πάρεις μια καλή μάρκα γιατί αν σκάσει τα κομμάτια περνούν μέσα από το αυτοκίνητο - υπάρχουν προστατευτικές 'κουβέρτες'.
-
http://www.pumaracing.co.uk/flywheel.htm
Aυτο πιστευω θα σε βοηθησει πολυ
-
Προσωπικά δεν είμαι υπέρ του ελαφρώματος του εργοστασιακού βολάν διότι αν αυτό δεν γίνει σωστά, ένα βολάν που 'εκρύγνηται' γίνεται πριόνι που περνάει στην καμπίνα...
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Καλύτερα να πάρεις μια καλή μάρκα γιατί αν σκάσει τα κομμάτια περνούν μέσα από το αυτοκίνητο - υπάρχουν προστατευτικές 'κουβέρτες'.
Μπορείς να δώσεις περισσότερα στοιχεία για αυτές τις ¨κουβέρτες';
-
Νομίζω ότι είναι κοινό αξεσουάρ - δεν ξέρω και πολλά, είναι σαν υφασμάτινη ζώνη περίπου μια πιθαμή φαρδύ και το δένουν γύρω γύρω από το σαζμάν.
Ψάξε για (flywheel clutch blanket)
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Προσωπικά δεν είμαι υπέρ του ελαφρώματος του εργοστασιακού βολάν διότι αν αυτό δεν γίνει σωστά, ένα βολάν που 'εκρύγνηται' γίνεται πριόνι που περνάει στην καμπίνα...Σύμφωνοι. Υπάρχουν όμως και έτοιμα ελαφριά βολάν, που είναι όσο αξιόπιστα και τα εργοστασιακά, αφού βγαίνουν έτσι από κατασκευής.
-
Όταν περνάει διπλάσια ιπποδύναμη από τον συμπλέκτη/βολάν σε πολύ περισσότερες στροφές από όσες έχει σχεδιασθεί, δεν είναι πιθανό να εκραγεί;
-
Εχω ανακατασκευασει ενα 205 gti ραψιμο και roll cage στην αυλη μου. Μου κοστισε λιγα μα αρκετες εργατοωρες. Τωρα βαζω το μοτερ, ενα ταλαιπωρημενο 8v 1.6 το οποιο πριν το βαλω, θελω να εξαντλησω οτι ξεροκεφαλια μου ερχεται και εχω μερακι απο την εφηβια μου να κανω. Η αληθεια ειναι πως δεν!!! γνωριζα οτι διαλυοντε. Βεβαια και εγω δεν θα το αφησω φλουδα ενα καθαρισμα θα κανω και θα αφαιρεσω υπολυματα χυτευσης του εργοστασιου. Θελω να προβω σε απλα πρακτικα και ανεξοδα πραγματα.Ευχαριστω για τις απαντησεις σας
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όταν περνάει διπλάσια ιπποδύναμη από τον συμπλέκτη/βολάν σε πολύ περισσότερες στροφές από όσες έχει σχεδιασθεί, δεν είναι πιθανό να εκραγεί;Δεν το γνωρίζω, αλλά πού είπαμε για διπλάσια ιπποδύναμη;
-
Ειχα εμπειρια απο το παλιο μου clio....
Καλυτερη αισθηση,σαν να ανεβαζε πιο γρηγορα το αμαξι στροφες.... -
αν ελαφρωθει σε τορνο μετα θελει υποχρωτικα και ζυγοσταθμιση για να μην κοψει στροφαλο.
Θα υπολογιζεις βεβαια και οτι η ροπη θα παει περιπατο.
Για μενα δεν αξιζει. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Θα υπολογιζεις βεβαια και οτι η ροπη θα παει περιπατο.Μέγα λάθος.
-
κάντο. το έκανε ο προηγούμενος του μοτέρ μου σε 16ν γκολφ και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά. Απλά να πας κάπου που να ξέρουν να ζυγοσταθμίσουν θα είσαι οκ. Απλά μην ελαφρύνεις πολύ γιατί θα μπερδεύει. Δες πόσο ζυγίζουν τα επώνυμα και πες τόσο να στο κάνουν.
Γιατί να πάει περίπατο η ροπή; Αυτό που θα κερδίσεις είναι τρελή ευστροφία, θα ανεβάζει πιο γρήγορα και θα μπορείς να στροφάρεις πιο ψηλά. Απλά θα χάσεις λίγο από την λεγόμενη 'ελαστικότητα' στην λειτουργία του μοτέρ. -
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
κάντο. το έκανε ο προηγούμενος του μοτέρ μου σε 16ν γκολφ και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά. Απλά να πας κάπου που να ξέρουν να ζυγοσταθμίσουν θα είσαι οκ. Απλά μην ελαφρύνεις πολύ γιατί θα μπερδεύει. Δες πόσο ζυγίζουν τα επώνυμα και πες τόσο να στο κάνουν.
Γιατί να πάει περίπατο η ροπή; Αυτό που θα κερδίσεις είναι τρελή ευστροφία, θα ανεβάζει πιο γρήγορα και θα μπορείς να στροφάρεις πιο ψηλά. Απλά θα χάσεις λίγο από την λεγόμενη 'ελαστικότητα' στην λειτουργία του μοτέρ.Και 'ελαστικοτητα' τι ενοουμε ρε παιδια?
Οσο ποιο πολυστροφο κανουμε ενα μοτερ η ροπη τι κανει?
Και το βασικο,ξερετε ποια ειναι η δουλεια του βολαν?(εκτος απο το να φιλοξενει τον συμπλεκτη) -
Το βάρος του βολάν ομαλοποιεί την καμπύλη ροπής στο διάγραμμα ροπής ενός κινητήρα. Αποταμιεύει ενέργεια για τα κενά σημειά κατά την καύση σε ένα τετράχρονο κινητήρα. Αυτό θα σήμαινε χωρίς βολάν βίαιες στιγμιαίες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις.
Άρα όσο ελαφρώνουμε το βολάν, στα κατεβάσματα θα έχουμε απότομο φρενάρισμα από τον κινητήρα αφού η διατήρηση της στροφορμής θα είναι μικρότερη ενώ οι αντιστάσεις λόγω της τριβής από τα έμβολα ίδιες. Στο ανεξέλεγκτο ελάφρωμα περίεργη λειτουργία του ρελαντί είναι φυσιολογική, διότι στο ρελαντί οι στροφές είναι χαμηλές άρα τα κενά σημεία μεγαλύτερα σε διάρκεια και χωρίς την ομαλοποίηση από το βολάν ενδεχομένως να έχουμε κραδασμούς (ρετάρισμα).Πάντως το υψηλότερο στροφάρισμα δε σημαίνει αναγκαστικά και απώλεια ροπής χαμηλά σε κάθε περίπτωση.
Ελαφρωμα βολαν flywheel