Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ελαφρωμα βολαν flywheel
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ελαφρωμα βολαν flywheel
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    25
    1115
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      takinennn last edited by

      Αν καποιος εχει υποψη του καποιο τεχνικο αρθρο ή προσωπικη εμπειρια.
      Εχω 3 απο δαυτα για 205 gti και λεω πριν τα σφαξω σε τορνο κανοντας του κεφαλιου μου να το κανω θεμα εδω γιατι ολο και κατι μπορει να μαθω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        takinennn last edited by

        Αν καποιος εχει υποψη του καποιο τεχνικο αρθρο ή προσωπικη εμπειρια.
        Εχω 3 απο δαυτα για 205 gti και λεω πριν τα σφαξω σε τορνο κανοντας του κεφαλιου μου να το κανω θεμα εδω γιατι ολο και κατι μπορει να μαθω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          takinennn last edited by

          Αν καποιος εχει υποψη του καποιο τεχνικο αρθρο ή προσωπικη εμπειρια.
          Εχω 3 απο δαυτα για 205 gti και λεω πριν τα σφαξω σε τορνο κανοντας του κεφαλιου μου να το κανω θεμα εδω γιατι ολο και κατι μπορει να μαθω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kpsig moderator last edited by

            Ο χρήστης takinennn έγραψε:
            Αν καποιος εχει υποψη του καποιο τεχνικο αρθρο ή προσωπικη εμπειρια.
            Εχω 3 απο δαυτα για 205 gti και λεω πριν τα σφαξω σε τορνο κανοντας του κεφαλιου μου να το κανω θεμα εδω γιατι ολο και κατι μπορει να μαθω.

            Εγώ ξέρω αλλά δεν σου λέω
            Πλάκα πλάκα θέλει πολύ προσοχή.
            Και εγώ το ψάχνω αυτό τον καιρό για το νέο μοτέρ που θα βάλω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              opterios last edited by

              Για φάγωμα στον τόρνο, αν γίνει με προσοχή κλπ δεν υπάρχει πρόβλημα απ' όσο ξέρω.

              Παρόλα αυτά, επειδή είναι μέσα στα σχέδιά μου ένα ελαφρύ βολάν, θα αγοράσω ένα έτοιμο, όταν θα έρθει η ώρα. Το έχω ήδη δοκιμάσει (σε ίδιο αμάξι με το δικό μου προφανώς) και ενθουσιάστηκα. Η διαφορά στην αίσθηση ήταν μεγάλη!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Είναι πολύ δύσκολο να οδηγάς σε μποτιλιάρισμα, θέλει στροφές και αρκετό πατινάρισμα ο συμπλέκτης. Όμως η επιτάχυνση με 1η και 2α θα είναι θεαματική. Με καμιά άλλη μετατροπή δεν θα έχεις τέτοια διαφορά στο 0-100. Στο νεκρό ο δείκτης του στροφόμετρου πετάγεται σα χαλασμένος (προσοχή στις ξερογκαζιές γιατί ζορίζει τον ιμάντα του εκκεντροφόρου).

                Καλύτερα να πάρεις μια καλή μάρκα γιατί αν σκάσει τα κομμάτια περνούν μέσα από το αυτοκίνητο - υπάρχουν προστατευτικές 'κουβέρτες'.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  romilos last edited by

                  http://www.pumaracing.co.uk/flywheel.htm

                  Aυτο πιστευω θα σε βοηθησει πολυ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    bts last edited by

                    Προσωπικά δεν είμαι υπέρ του ελαφρώματος του εργοστασιακού βολάν διότι αν αυτό δεν γίνει σωστά, ένα βολάν που 'εκρύγνηται' γίνεται πριόνι που περνάει στην καμπίνα...

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:

                    Καλύτερα να πάρεις μια καλή μάρκα γιατί αν σκάσει τα κομμάτια περνούν μέσα από το αυτοκίνητο - υπάρχουν προστατευτικές 'κουβέρτες'.

                    Μπορείς να δώσεις περισσότερα στοιχεία για αυτές τις ¨κουβέρτες';

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      leonp last edited by

                      Νομίζω ότι είναι κοινό αξεσουάρ - δεν ξέρω και πολλά, είναι σαν υφασμάτινη ζώνη περίπου μια πιθαμή φαρδύ και το δένουν γύρω γύρω από το σαζμάν.

                      Ψάξε για (flywheel clutch blanket)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        opterios last edited by

                        Ο χρήστης BTS έγραψε:
                        Προσωπικά δεν είμαι υπέρ του ελαφρώματος του εργοστασιακού βολάν διότι αν αυτό δεν γίνει σωστά, ένα βολάν που 'εκρύγνηται' γίνεται πριόνι που περνάει στην καμπίνα...

                        Σύμφωνοι. Υπάρχουν όμως και έτοιμα ελαφριά βολάν, που είναι όσο αξιόπιστα και τα εργοστασιακά, αφού βγαίνουν έτσι από κατασκευής.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Όταν περνάει διπλάσια ιπποδύναμη από τον συμπλέκτη/βολάν σε πολύ περισσότερες στροφές από όσες έχει σχεδιασθεί, δεν είναι πιθανό να εκραγεί;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            takinennn last edited by

                            Εχω ανακατασκευασει ενα 205 gti ραψιμο και roll cage στην αυλη μου. Μου κοστισε λιγα μα αρκετες εργατοωρες. Τωρα βαζω το μοτερ, ενα ταλαιπωρημενο 8v 1.6 το οποιο πριν το βαλω, θελω να εξαντλησω οτι ξεροκεφαλια μου ερχεται και εχω μερακι απο την εφηβια μου να κανω. Η αληθεια ειναι πως δεν!!! γνωριζα οτι διαλυοντε. Βεβαια και εγω δεν θα το αφησω φλουδα ενα καθαρισμα θα κανω και θα αφαιρεσω υπολυματα χυτευσης του εργοστασιου. Θελω να προβω σε απλα πρακτικα και ανεξοδα πραγματα.Ευχαριστω για τις απαντησεις σας

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              opterios last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:
                              Όταν περνάει διπλάσια ιπποδύναμη από τον συμπλέκτη/βολάν σε πολύ περισσότερες στροφές από όσες έχει σχεδιασθεί, δεν είναι πιθανό να εκραγεί;

                              Δεν το γνωρίζω, αλλά πού είπαμε για διπλάσια ιπποδύναμη;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bagus last edited by

                                Ειχα εμπειρια απο το παλιο μου clio....
                                Καλυτερη αισθηση,σαν να ανεβαζε πιο γρηγορα το αμαξι στροφες....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  g60 last edited by

                                  αν ελαφρωθει σε τορνο μετα θελει υποχρωτικα και ζυγοσταθμιση για να μην κοψει στροφαλο.
                                  Θα υπολογιζεις βεβαια και οτι η ροπη θα παει περιπατο.
                                  Για μενα δεν αξιζει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    opterios last edited by

                                    Ο χρήστης G60 έγραψε:
                                    Θα υπολογιζεις βεβαια και οτι η ροπη θα παει περιπατο.

                                    Μέγα λάθος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bit last edited by

                                      κάντο. το έκανε ο προηγούμενος του μοτέρ μου σε 16ν γκολφ και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά. Απλά να πας κάπου που να ξέρουν να ζυγοσταθμίσουν θα είσαι οκ. Απλά μην ελαφρύνεις πολύ γιατί θα μπερδεύει. Δες πόσο ζυγίζουν τα επώνυμα και πες τόσο να στο κάνουν.
                                      Γιατί να πάει περίπατο η ροπή; Αυτό που θα κερδίσεις είναι τρελή ευστροφία, θα ανεβάζει πιο γρήγορα και θα μπορείς να στροφάρεις πιο ψηλά. Απλά θα χάσεις λίγο από την λεγόμενη 'ελαστικότητα' στην λειτουργία του μοτέρ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        g60 last edited by

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          g60 last edited by

                                          Ο χρήστης bit έγραψε:
                                          κάντο. το έκανε ο προηγούμενος του μοτέρ μου σε 16ν γκολφ και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά. Απλά να πας κάπου που να ξέρουν να ζυγοσταθμίσουν θα είσαι οκ. Απλά μην ελαφρύνεις πολύ γιατί θα μπερδεύει. Δες πόσο ζυγίζουν τα επώνυμα και πες τόσο να στο κάνουν.
                                          Γιατί να πάει περίπατο η ροπή; Αυτό που θα κερδίσεις είναι τρελή ευστροφία, θα ανεβάζει πιο γρήγορα και θα μπορείς να στροφάρεις πιο ψηλά. Απλά θα χάσεις λίγο από την λεγόμενη 'ελαστικότητα' στην λειτουργία του μοτέρ.

                                          Και 'ελαστικοτητα' τι ενοουμε ρε παιδια?

                                          Οσο ποιο πολυστροφο κανουμε ενα μοτερ η ροπη τι κανει?
                                          Και το βασικο,ξερετε ποια ειναι η δουλεια του βολαν?(εκτος απο το να φιλοξενει τον συμπλεκτη)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • B
                                            bit last edited by

                                            Το βάρος του βολάν ομαλοποιεί την καμπύλη ροπής στο διάγραμμα ροπής ενός κινητήρα. Αποταμιεύει ενέργεια για τα κενά σημειά κατά την καύση σε ένα τετράχρονο κινητήρα. Αυτό θα σήμαινε χωρίς βολάν βίαιες στιγμιαίες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις.
                                            Άρα όσο ελαφρώνουμε το βολάν, στα κατεβάσματα θα έχουμε απότομο φρενάρισμα από τον κινητήρα αφού η διατήρηση της στροφορμής θα είναι μικρότερη ενώ οι αντιστάσεις λόγω της τριβής από τα έμβολα ίδιες. Στο ανεξέλεγκτο ελάφρωμα περίεργη λειτουργία του ρελαντί είναι φυσιολογική, διότι στο ρελαντί οι στροφές είναι χαμηλές άρα τα κενά σημεία μεγαλύτερα σε διάρκεια και χωρίς την ομαλοποίηση από το βολάν ενδεχομένως να έχουμε κραδασμούς (ρετάρισμα).

                                            Πάντως το υψηλότερο στροφάρισμα δε σημαίνει αναγκαστικά και απώλεια ροπής χαμηλά σε κάθε περίπτωση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr