Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζάντες με διαφορετικό offset για Mondeo
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ζάντες με διαφορετικό offset για Mondeo
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    20
    585
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stivakos last edited by

      Γεια σε όλους. Αν και διαβάζω καιρό το forum, αυτό είναι το πρώτο μου post. Από σήμερα είμαι ευτυχής ιδιοκτήτης ενός Ford Mondeo 1.8 . Είπα και εγώ να του βάλω αντί για τις στάνταρ μαμά σιδερένιες ζάντες των 16'' ένα 17άρι από φίλο μου που έχει βουλκανιζατέρ και όλοι στην αντιπροσωπεία πέσανε να με φάνε!!! Το offset των μαμά ζαντών είναι 6,5 ενώ αυτών είναι 7. Οντως δείχνει φαρδύ το ζαντολάστιχο (με λάστιχο P Zero Rosso 225/45/17) και αν το κοιτάξεις από πάνω εξέχει λίγα χιλιοστά από το θόλο. Και τι δε μου είπαν. Οτι θα τουμπάρω, θα χαλάσω το αυτοκίνητο, ίσως σκοτωθώ και εγώ και μιλάμε κατατρόμαξα. Το είδε λέει και ένας τεχνικός υπεύθυνος της FORD σήμερα που ήταν εκεί και συμφώνησε πως είναι επικίνδυνο. Εντωμεταξύ ο φίλος μου ο ζαντάς με διαβεβαιώνει πως όλα είναι καλά, αλλά μου είπε πως αν δεν αισθάνομαι σίγουρος, μπορούμε να τις αλλάξουμε.
      Θα ήθελα την άποψή σας και ευχαριστώ προκαταβολικά για την υπομονή σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        stivakos last edited by

        Γεια σε όλους. Αν και διαβάζω καιρό το forum, αυτό είναι το πρώτο μου post. Από σήμερα είμαι ευτυχής ιδιοκτήτης ενός Ford Mondeo 1.8 . Είπα και εγώ να του βάλω αντί για τις στάνταρ μαμά σιδερένιες ζάντες των 16'' ένα 17άρι από φίλο μου που έχει βουλκανιζατέρ και όλοι στην αντιπροσωπεία πέσανε να με φάνε!!! Το offset των μαμά ζαντών είναι 6,5 ενώ αυτών είναι 7. Οντως δείχνει φαρδύ το ζαντολάστιχο (με λάστιχο P Zero Rosso 225/45/17) και αν το κοιτάξεις από πάνω εξέχει λίγα χιλιοστά από το θόλο. Και τι δε μου είπαν. Οτι θα τουμπάρω, θα χαλάσω το αυτοκίνητο, ίσως σκοτωθώ και εγώ και μιλάμε κατατρόμαξα. Το είδε λέει και ένας τεχνικός υπεύθυνος της FORD σήμερα που ήταν εκεί και συμφώνησε πως είναι επικίνδυνο. Εντωμεταξύ ο φίλος μου ο ζαντάς με διαβεβαιώνει πως όλα είναι καλά, αλλά μου είπε πως αν δεν αισθάνομαι σίγουρος, μπορούμε να τις αλλάξουμε.
        Θα ήθελα την άποψή σας και ευχαριστώ προκαταβολικά για την υπομονή σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stivakos last edited by

          Γεια σε όλους. Αν και διαβάζω καιρό το forum, αυτό είναι το πρώτο μου post. Από σήμερα είμαι ευτυχής ιδιοκτήτης ενός Ford Mondeo 1.8 . Είπα και εγώ να του βάλω αντί για τις στάνταρ μαμά σιδερένιες ζάντες των 16'' ένα 17άρι από φίλο μου που έχει βουλκανιζατέρ και όλοι στην αντιπροσωπεία πέσανε να με φάνε!!! Το offset των μαμά ζαντών είναι 6,5 ενώ αυτών είναι 7. Οντως δείχνει φαρδύ το ζαντολάστιχο (με λάστιχο P Zero Rosso 225/45/17) και αν το κοιτάξεις από πάνω εξέχει λίγα χιλιοστά από το θόλο. Και τι δε μου είπαν. Οτι θα τουμπάρω, θα χαλάσω το αυτοκίνητο, ίσως σκοτωθώ και εγώ και μιλάμε κατατρόμαξα. Το είδε λέει και ένας τεχνικός υπεύθυνος της FORD σήμερα που ήταν εκεί και συμφώνησε πως είναι επικίνδυνο. Εντωμεταξύ ο φίλος μου ο ζαντάς με διαβεβαιώνει πως όλα είναι καλά, αλλά μου είπε πως αν δεν αισθάνομαι σίγουρος, μπορούμε να τις αλλάξουμε.
          Θα ήθελα την άποψή σας και ευχαριστώ προκαταβολικά για την υπομονή σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            hunter last edited by

            6,5 και 7 είναι το φάρδος τών ζαντών φίλε Στιβάκο,όχι το όφσετ τους.

            Αν θέλεις,ψάξε ξανά τα στοιχεία πάνω στίς ζάντες σου,για να δούμε τη διαφορά στο όφσετ.Το όφσετ θα το βρείς με τα αρχικά Ε.Τ.
            (Ε.Τ. 38 για όφσετ 38,Ε.Τ.16 για όφσετ 16,κ.λ.π.)

            Αν θέλεις πάντως τήν γνώμη μου,πήγαινε όσο είναι νωρίς στόν λαστιχά,και ζήτησε άλλες με τό σωστό όφσετ (μιάς και πιθανότατα να είναι μικρότερο το 'νέο'),καί φυσικά,ποτέ να μήν δίνεις σημασία στο τί λέει αυτός που το επάγγελμά του είναι να πουλάει

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              popol-ros last edited by

              γιατι να αλλαξεις ζαντα????

              γιατι να αλλαξεις λαστιχα???

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                stivakos last edited by

                οντως hunter, γράψε λάθος. Αυτό το νούμερο αφορά το φάρδος. Θα κοιτάξω το offset αύριο το πρωί.

                @popolaros. Ε δε θέλω τη σιδερένια ζάντα με το τάσι και το εργοστασιακό -απαράδεκτο- bridgestone turanza 30

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  hunter last edited by

                  Γενικά να ξέρεις ότι,μεγάλες διαφορές στο όφσετ επηρεάζουν τόν χαρακτήρα του αυτοκινήτου στίς στροφές.Αν οι παλιές σου έχουν μεγαλύτερη διαφορά απο 5 μονάδες (σύν ή πλήν) εγώ θα σου πρότεινα να τίς ξανααλάξεις.

                  Ενημέρωσέ μας πάντως,ότι και άν αποφασίσεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kacey last edited by

                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                    γιατι να αλλαξεις ζαντα????

                    γιατι να αλλαξεις λαστιχα???

                    Η ζαντα χαλαει ολο το αυτοκινητο, τα ER30 ειναι Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΑ.

                    παντως σε 17αρα η μονη σωστη διασταση ειναι 205-50-17, διασταση πολυ δυσκολη και ακριβη. Μονο τα ContiSportContact βγαινουν σε δεικτη ταχυτητας V με κοστος ~680 ευρω, ολα τα υπολοιπα ειναι πιο 'γρηγορα' λαστιχα με κοστος που παιζει στα 800...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      και γιατι να βαλεις 17αρα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        Ο χρήστης kacey έγραψε:

                        γιατι να αλλαξεις ζαντα????

                        γιατι να αλλαξεις λαστιχα???

                        Η ζαντα χαλαει ολο το αυτοκινητο, τα ER30 ειναι Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΑ.

                        παντως σε 17αρα η μονη σωστη διασταση ειναι 205-50-17, διασταση πολυ δυσκολη και ακριβη. Μονο τα ContiSportContact βγαινουν σε δεικτη ταχυτητας V με κοστος ~680 ευρω, ολα τα υπολοιπα ειναι πιο 'γρηγορα' λαστιχα με κοστος που παιζει στα 800...

                        η ζαντα χαλαει ολο το αυτοκινητο???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          stivakos last edited by

                          @HUNTER πως μπορώ να μάθω το offset που έχουν οι γνήσιες ζάντες της Ford ώστε να ξέρω πόσο μακριά είμαστε?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                            και γιατι να βαλεις 17αρα?

                            Βάλε μια 20άρα,** άκου τη δίψα σου**

                            (ιδέες δίνω )

                            Το offset εφόσον η ζάντα είναι σιδερένια θα το δείς γραμμένο δίπλα στα μπουλόνια, είναι ένα νούμερο πχ ΕΤ37

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • H
                              hunter last edited by

                              το

                              http://www.street-racers.co.uk/modifyin ... wheels.htm

                              λέει ότι,μεταξύ 38 και 45,θα είσαι εντάξει,αλλά δίνει λάστιχο 235/45-17

                              το όφσετ είναι 'χτυπημένο' και στίς παλιές σου ζάντες.Ψάξε τόν αριθμό με τήν ένδειξη Ε.Τ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                stivakos last edited by

                                Οκ παίδες, ευχαριστώ για τις άμμεσες απαντήσεις. Θα κοιτάξω τα δεδομένα και θα επανέλθω με νεότερα.

                                @ΙΚΕ. Καλά, είσαι στο μυαλό μου. Αυτή η ζάντα έχει λάστιχο ή την έβαψαν περιμετρικά μαύρη για να φαίνεται πως έχει και λάστιχο? Προφιλ 0.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                  και γιατι να βαλεις 17αρα?

                                  Βάλε μια 20άρα,** άκου τη δίψα σου**

                                  επρεπε να είχα βγάλει φωτογραφία ένα σιβίκ σεντάν δεκαπενταετίας,με εικοσάρες νίκελ,να σου τίς κοτσάρω να τό έβλεπες
                                  Θα ξετρελαινόσουνα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • J
                                    jim-theo last edited by

                                    Εφοσον μεγαλωσες σε φαρδος μπορεις να βαλεις 17αρα ζαντα με ελαφρως μικροτερο οφσετ σιγουρα οχι πανω απο 3-4mm και παντα κατα την αποψη μου.
                                    Επισης εξισου σημαντικο ειναι το συνολικο βαρος της ζαντας οπως κι αυτο του νεου ελαστικου σε σχεση με πριν αφου αν δεν μειωθηκε εχεις πλεον χασιμο και χαλας οχι μονο τη συμπεριφορα αλλα και την επιταχυνση-επιβραδυνση.
                                    Εχω καπου ενα spread sheet που δινοντας του το βαρους παλιου και νεου ελαστικου και ζαντας με ακριβεις διαστασεις υπολογιζει (στο περιπου γιατι παιζουν πολλα ρολο ακομη και η γομα ελαστικου, το που εχει συγκεντρωμενο το βαρος η ζαντα κλπ) ποσο και που χανεις σε καθε περιπτωση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      kacey last edited by

                                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                      η ζαντα χαλαει ολο το αυτοκινητο???

                                      εμφανισιακα, ναι. το ιδιο εχω με τις ιδιες σιδερενιες ζαντες+τασια.

                                      και για να πουμε και κατι για το θεμα μας, εγω εβγαλα τις 16αρες με τα ER30 και εβαλα 17αρα της Ford με Contisportcontact2, και μετα εκανα αθηνα-τριπολη απο εο και τριπολη-ναυπλιο απο αχλαδοκαμπο κωλοσουρτη. Το αυτοκινητο μεταμορφωθηκε.

                                      ψαξε να βρεις τα contisportcontact3, πρεπει να εχουν βγει στην διασταση αυτη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                                        Εφοσον μεγαλωσες σε φαρδος μπορεις να βαλεις 17αρα ζαντα με ελαφρως μικροτερο οφσετ σιγουρα οχι πανω απο 3-4mm και παντα κατα την αποψη μου.
                                        Επισης εξισου σημαντικο ειναι το συνολικο βαρος της ζαντας οπως κι αυτο του νεου ελαστικου σε σχεση με πριν αφου αν δεν μειωθηκε εχεις πλεον χασιμο και χαλας οχι μονο τη συμπεριφορα αλλα και την επιταχυνση-επιβραδυνση.
                                        Εχω καπου ενα spread sheet που δινοντας του το βαρους παλιου και νεου ελαστικου και ζαντας με ακριβεις διαστασεις υπολογιζει (στο περιπου γιατι παιζουν πολλα ρολο ακομη και η γομα ελαστικου, το που εχει συγκεντρωμενο το βαρος η ζαντα κλπ) ποσο και που χανεις σε καθε περιπτωση.

                                        Νομίζω ότι πάντα χάνεις σε επιτάχυνση με τη μεγαλύτερη ζάντα (ίδια διάμετρος τροχού) γιατί το λάστιχο είναι πολύ πιο ελαφρύ από τη ζάντα. Έτσι έχεις περισσότερο βάρος στη περιφέρεια λόγω μεγαλύτερης ζάντας ακόμα και με ίδιο βάρος ζάντας + ελαστικό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • J
                                          jim-theo last edited by

                                          Εχεις απολυτο δικιο Λεωνιδα αλλα εδω δεν φτασαμε να μιλαμε για τοσο προχωρημενα αλλα συναμα απλα κι αυτονοητα πραγματα που θα επρεπε να σου λεει ο καθε λαστιχας πριν σου πουλησει καποιο προιον, εδω μιλαμε για ακραιες καταστασεις οπως οτι μπορει να ειναι πολυ διαφορετικο το οφσετ με αποτελεσμα να χαλαει το πατημα του τροχου, η λειτουργια της αναρτησης, η ανεση, τα ρουλεμαν των τροχων κλπ
                                          Ψιλα γραμματα δηλαδη...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Έτσι είναι Δημήτρη, όταν εξέχει το λάστιχο τα άλλα είναι λεπτομέρειες.

                                            Ο χρήστης stivakos έγραψε:
                                            Οντως δείχνει φαρδύ το ζαντολάστιχο (με λάστιχο P Zero Rosso 225/45/17) και αν το κοιτάξεις από πάνω εξέχει λίγα χιλιοστά από το θόλο.

                                            Όταν βγαίνει τόσο έξω ο τροχός αλλάζει το scrub radius (το ίχνος) από αρνητικό ή μηδενικό σε θετικό. Αυτό γίνεται φανερό σε οριακό φρενάρισμα σε επιφάνειες με διαφορετικό συντελεστή πρόσφυσης δεξιά-αριστερά όπου το τιμόνι τραβάει έντονα. Δεν υπάρχει πρόβλημα αν ο οδηγός δεν τρομάξει αλλά κρατήσει δυνατά το τιμόνι και το αυτοκίνητο στη πορεία του. Πάντως η ανάρτηση υποφέρει, ειδικά τα ρουλεμάν γιατί βλέπουν μεγαλύτερα φορτία.

                                            Αν δεν ακουμπάει ποτέ το λάστιχο στο φτερό μπορείς να τα κρατήσεις αλλά να έχεις υπόψη σου το τράβηγμα στο τιμόνι (να το κρατάς γερά) και τις αυξημένες φθορές στην ανάρτηση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • J
                                              jim-theo last edited by

                                              Κι οχι μονο Λεωνιδα, σε σαμαρακια η αναπηδησεις του δρομου εστω κι αν οι τροχοι δεν απομακρυνθουν απο την ασφαλτο τελειως (που σπανια συμβαινει σε αυτοκινητο δρομου) στην επαναφορα των αναρτησεων κατα το 'καθισμα' του αυτοκινητου η μεταβολη της γεωμετριας ειδικα του εμπρος συστηματος ειναι τετοια που προκαλει τρομερη ασταθεια και ανοιγμα των εμπρος τροχων, επισης οταν αρχιζει και χανει προσφυση πλεον ο τροχος το κανει πολυ περισσοτερο ανεξελεγκτα και γενικοτερα ο ελεγχος ειναι πιο δυσκολος σε οποιεσδηποτε περαν του συνηθισμενου καταστασεις!
                                              Η πιο συνηθισμενη τετοια περιπτωση οπως ειπες ειναι το οριακο φρεναρισμα οπου η μεταβολη της γεωμετριας του μπροστινου συστηματος ειναι μεγαλη (πχ η αποκλιση-συγκλιση) και το αυτοκινητο διαβαζει τις ανωμαλιες του δρομου!
                                              Βεβαια εχω δει κι αυτοκινητα με >1,5 ποντους αποστατες για μερικα χιλιοστα θα μιλαμε τωρα...

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr