-
Θέλω να αυξήσω την ιπποδύναμη και ροπή του αυτοκινήτου μου, μια BMW 520d A Touring E61 με ντίζελ κινητήρα με επαναπρογραματισμό της ECU.
Μήπως ξέρει κανένας εταιρίες που κάνουν αυτή τη δουλειά στην Ελλάδα; Ζω στη περιοχή της Θεσσαλονίκης αλλά και στην Αθήνα δε θα με πείραζε.
Έχω βρει στο εξωτερικό π.χ. DMS Automotive, Wetterauer GmbH, Kempower Motorsport, αλλά σε περίπτωση που η BMW σβήσει το software της ECU θα ήθελα τον επαναπρογραματισμό γρήγορα.
Ευχαριστώ.
-
Θέλω να αυξήσω την ιπποδύναμη και ροπή του αυτοκινήτου μου, μια BMW 520d A Touring E61 με ντίζελ κινητήρα με επαναπρογραματισμό της ECU.
Μήπως ξέρει κανένας εταιρίες που κάνουν αυτή τη δουλειά στην Ελλάδα; Ζω στη περιοχή της Θεσσαλονίκης αλλά και στην Αθήνα δε θα με πείραζε.
Έχω βρει στο εξωτερικό π.χ. DMS Automotive, Wetterauer GmbH, Kempower Motorsport, αλλά σε περίπτωση που η BMW σβήσει το software της ECU θα ήθελα τον επαναπρογραματισμό γρήγορα.
Ευχαριστώ.
-
Θέλω να αυξήσω την ιπποδύναμη και ροπή του αυτοκινήτου μου, μια BMW 520d A Touring E61 με ντίζελ κινητήρα με επαναπρογραματισμό της ECU.
Μήπως ξέρει κανένας εταιρίες που κάνουν αυτή τη δουλειά στην Ελλάδα; Ζω στη περιοχή της Θεσσαλονίκης αλλά και στην Αθήνα δε θα με πείραζε.
Έχω βρει στο εξωτερικό π.χ. DMS Automotive, Wetterauer GmbH, Kempower Motorsport, αλλά σε περίπτωση που η BMW σβήσει το software της ECU θα ήθελα τον επαναπρογραματισμό γρήγορα.
Ευχαριστώ.
-
Κανένας;
-
Για κινητήρα Diesel δύσκολα θα βρεις απαντήσεις. Δεν υπάρχουν πολλά βλέπεις και το Forum μας απαρτίζεται κατά πλειοψηφία από Αθηναίους και Θεσσαλονικείς. Ακόμα και εμείς οι επαρχιώτες δεν έχουμε ακόμα μπει στο club.
-
Εξωτερικό 'κουτί' που δεν ανιχνεύεται με το διαγνωστικό
Δεν ξέρω ποιός τα έχει στην Ελλάδα.Ενας φορουμάς ο GTZ έχει βάλει τέτοιου είδους εγκεφαλάκι σε Χ3 2.0D ... αυτός θα ξέρει περισσότερα.
Κάπου εδώ αναφέρει πληροφορίες .. http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?p=649556 -
Α ρε Βασίλη τεράστιε! Τι θα κάναμε χωρίς εσένα. Αν πάνε όλα καλά θα τα πούμε σύντομα από κοντά. Ελπίζω τουλάχιστον!!!!
-
Ο χρήστης gianton έγραψε:
Θέλω να αυξήσω την ιπποδύναμη και ροπή του αυτοκινήτου μου, μια BMW 520d A Touring E61 με ντίζελ κινητήρα με επαναπρογραματισμό της ECU.
Μήπως ξέρει κανένας εταιρίες που κάνουν αυτή τη δουλειά στην Ελλάδα; Ζω στη περιοχή της Θεσσαλονίκης ...
Ευχαριστώ.Η λύση που σου προτείνω δεν κάνει επαναπρογραμματισμό.Βάζει ένα Box όπως είπε κι ο BAΣΙΛΗΣ...
Ο Ελληνας αντιπρόσωπος έχει έδρα στη...Μοναστηρίου,όπως άλλωστε θα δείς στο site...
Νομίζω οτι σου έδωσα το φαγητό στο πιάτο... -
Φίλε GTZ επιδή είμαι και εγώ κάτοχος diesel Suzuki g.v. DDis πες μας λίγο εντυπώσεις από κατανάλωση πριν και μετά; Όσο για το dpf μην ανησυχείς εγώ κατάφερα και το βούλωσα όπως είναι χωρίς προγράμματα και βελτιώσεις (πάντως ξεβουλώνει πολύ έυκολα με μία βολτούλα).
-
Η κατανάλωση δεν έχει υπερβεί τα 11lt/100km...
Οι επιδόσεις όμως είναι τέτοιες,όπου ποτέ πια δεν οδηγώ αργά στο δρόμο.Πιάνω τον εαυτό μου να θέλει συνέχεια να νοιώθει την κλωτσιά απο τα 40 κιλά ροπής στην πλάτη,ενω στον αυτοκινητόδρομο δεν πέφτω κάτω απο 170-180km/h και με την πρώτη ευκαιρία 200ρίζω...
Χαρακτηριστικό παράδειγμα,στις διακοπές μου στην Κρήτη,όπου ημουνα διαρκώς σε διαδικασία προσπέρασης όλων των σαλίγκαρων με τα ενοικιασμένα Ματίζ με αποκορύφωμα στον περιφερειακό των Χανίων όπου έπιασα 215km/h... .H μέση κατανάλωση στην Κρήτη ήταν 10,9lt/100km.(550km περίπου για 60lt diesel)
Σε χαλαρή οδήγηση με 120km/h στην Ε.Ο. η κατανάλωση πέφτει κάτω απο 7Lt/100km...
Γενικά πάντως ισχύει το δόγμα,οτι εφ'όσον πατάς καίει.Αν πάλι δεν πατάς δεν καίει... -
Δε με ενδιαφέρουν τα tuning boxes. Έχω διαβάσει σε άλλα φόρουμ ότι έχουν προβλήματα.
Ευχαριστώ μάλλον θα καταλήξω στο εξωτερικό.
-
Κάθε τέτοια συσκευή ή πρόγραμμα έχει υπέρ και κατά. Το θέμα είναι ποιά είναι τα προβλήματα που παρουσιάζουν (αν είναι δυνατον το συγκεκριμένο σύστημα) και ποιές είναι οι επιπτώσεις (κυρίως μακροπρόθεσμα).
-
Επαναφέρω το θέμα σχετικά με το tuning box. Έβαλα ένα στο δικό μου και πράγματι γίνεται θηρίο. Η σύνδεση γίνεται στο αισθητήρα πίεσης της μπεκιέρας και είναι υπόθεση 5λεπτών ακόμη και για κάποιον άσχετο.
Σήμερα έκανα Θεσσαλονίκη Αθήνα Θεσσαλονίκη(περι τα 1100χλμ) για να το δοκιμάσω.
Συμπεράσματα:-Πολύ πιο άνετο στην οδήγηση.Πιο πολύ δύναμη με λιγότερο πάτημα γκαζιού.
-Ελάχιστη μείωση στην κατανάλωση της τάξης του 0,2λίτρα στα 100χλμ.Το trip computer λαθέυει πλέον και γίνεται από ρεαλιστικό-πεσιμιστικό υπέραισιόδοξο αφού μου έδειχνε μέχρι και 0,5λίτρα πιο κάτω από αυτό που έβαλα τελικά στο βενζινάδικο.-Καταστροφή συμπλέκτη...Δεν αντέχει την παραπάνω ροπή και ψιλοπατινάρει αν πατήσεις απότομα το γκάζι πχ σε κάποια ανηφόρα ή κάποιο φανάρι.Πρέπει να βρω έναν υπέρενισχυμένο να του βάλω...
Αυτά προς το παρόν...
-
που το πουλανε το συγκεκριμενο tuning box?
-
Το πήρα από το ebay για 100ευρώ...
ECU re-map για BMW 520d A E61 (diesel)