-
Συμφοιτητης μου (μπορει 3ος ξαδερφος της αδερφης του μπτζανακιου του κουμπαρου μου να ειναι) στα 120.000 εφυγε η πρωτη και την δευτερη επειδη ξερει οτι ουτως η αλλως θα την αλλαξει παλι την τσιτωσε στα 160 αλογα τουλαχιστον να την πιει και να του πιει και εκεινη με την σειρα της το λαδι(μερα παρα μερα ελεγχο) κατακαϊμενη Αραχωβα.
Η φιατ ακομη και τωρα ειναι αναξιοπιστη ,σιγα μην ητανε πριν 10+ χρονια.
Ψηφιζω Rallye, ορκιζομαι,διοτι σε ολες τις αλλες περιπτωσεις στις ευθειες ολοι γρηγοροι ειναι,οπως ειναι γνωστο. -
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
Συμφοιτητης μου (μπορει 3ος ξαδερφος της αδερφης του μπτζανακιου του κουμπαρου μου να ειναι) στα 120.000 εφυγε η πρωτη και την δευτερη επειδη ξερει οτι ουτως η αλλως θα την αλλαξει παλι την τσιτωσε στα 160 αλογα τουλαχιστον να την πιει και να του πιει και εκεινη με την σειρα της το λαδι(μερα παρα μερα ελεγχο) κατακαϊμενη Αραχωβα.
Η φιατ ακομη και τωρα ειναι αναξιοπιστη ,σιγα μην ητανε πριν 10+ χρονια.
Ψηφιζω Rallye, ορκιζομαι,διοτι σε ολες τις αλλες περιπτωσεις στις ευθειες ολοι γρηγοροι ειναι,οπως ειναι γνωστο.Καλά ντάξει... κι εμένα φίλος έχει ΟΥΝΟ τούρμπο καμιά 20αριά χρόνια, ΜΑΜΑ, και δεν έχει βγάλει τίποτα. Ούτε η δική σου εμπειρία λέει κάτι, ούτε η δική μου. Τα Uno και Punto turbo, αν τα αφήσεις μαμά, τα συντηρείς όπως πρέπει και προσέχεις στο άναμμα-σβήσιμο ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ. Αν είσαι καννίβαλος, να παίρνεις ταξί. Οτιδήποτε άλλο, θα σου χαλάσει
Όσο για τις στροφές, τα ξαναείπαμε: με τη δέουσα προσοχή, το GT έστριβε πολύ καλά. Και, ήταν παντού γρηγορότερο απο Ραλί, εκτός από πολύ σφιχτά κομμάτια. Ένα αυτοκίνητο, δεν χαρακτηρίζεται από τους αγοραστές του (κάγκουρες ευθειάκηδες οι περισσότεροι στην περίπτωση του GT), αλλά από τις δυνατότητές του.-
-
Παντως εγω προσωπικα θεωρω οτι περισσοτερες ζημιες θα βγαλει το πουντο παρα το 106. αυτο δε παει να πει οτι το 106 δε βγαζει προβληματα και μαλιστα πολλα.
στις διαδρομες που κυκλοφορει το παιδι το πουντο δεν εχει καμια απολυτως ελπιδα ουτε καν να ακολουθησει...καρατσεκαρισμενο απο προσωμικη εμπειρια.
γλυστραει και το πολυ να γεμισεις 3η... -
Καλημέρα.
Όντας κάτοχος καινούργιου Punto GT3 από το 1997 έως το 2005 (8 έτη) και διανύοντας 162.500 χλμ νομίζω ότι μπορώ να πω κι εγώ τη γνώμη μου!
Λοιπόν, το αμάξι ήταν ότι καλύτερο κυκλοφορούσε σε επιδόσεις από μικρό & φθηνό εκείνη την εποχή....και όχι μόνο. Η κάθε σύγκριση με τον κύριο ανταγωνιστή του, το Rallye 1.6 ήταν απλά ανέφικτη και εξηγώ παρακάτω το γιατί:
Το Punto είχε χαρακτηριστεί από τα ελληνικά περιοδικά αυτ/του ως 'μικρός διάβολος' , 'βασιλιάς της ευθείας', 'βασιλιάς της προσπέρασης', “ροπή που σε συναρπάζει” και πολλούς άλλους χαρακτηρισμούς! Από τη μεριά του το Rallye είχε χαρακτηριστεί ως 'βασιλιάς των στροφών', “μικρό αγωνιστικό δρόμου” κτλ.
Επίσης, το σπαρτιάτικο εσωτερικό του Rallye δεν μπορούσε με τίποτα να συγκριθεί με το πιο αναβαθμισμένο του Punto ούτε και σε χώρους επιβατών (των αποσκευών ήσαν παραπλήσιοι σε μέγεθος) όπου κέρδιζε «κατά κράτος» το Ιταλικό!
Από αξιοπιστία σε πληροφορώ ότι τα πήγε μια χαρά, ένα δυναμό έκαψε στις 90.000χλμ και μια φλάντζα κεφαλής στις 125.000χλμ......σημειώνω ότι το αμάξι ήταν μανίσιο πάντα!!! Δεν θα μιλήσω για «του φίλου το Rallye» και τέτοιες αοριστολογίες διότι εγώ είχα Punto GT3 και μόνο γι’αυτό εκφέρω γνώμη!!!
Στο δρόμο τώρα σε πληροφορώ ότι σπάνια έως πολύ σπάνια έβλεπα το πίσω μέρος των Rallye….όχι, δεν είμαι ο Σουμάχερ αλλά αυτό το ειδικό αυτ/το (Punto GT) θέλει οπωσδήποτε σύνεση, γνώση της λειτουργίας του turbo, σεβασμό – όχι φόβο - της χρήσης του στις στροφές και μόλις μάθεις τις «γραμμές» του στο δρόμο, λίγα αυτ/τα θα μπορέσουν να σε φθάσουν και σίγουρα όχι Rallye!! Για τα φρένα δεν θα μιλήσω καθόλου, το GT είχε κλάσης ανώτερα φρένα (ειδικά σχόλια από αρκετά περιοδικά)!
Στα 8 έτη & 162.500χλμ που το είχα, δεν τράκαρα ποτέ – ίσως από τύχη – και πάντα πήγαινα γρήγορα (όχι του σκοτωμού έτσι??). Κανένα Rallye δεν με είχε περάσει σε κανέναν δρόμο για τον απλούστατο λόγο ότι ενώ στις κλειστές – και μόνο εκεί – στροφές το Rallye κερδίζει κατά κράτος λόγω πλαισίου, στις ανοιχτές καμπές το ακολουθούσα ή με ακολουθούσε και όταν έφθανε η ευθεία απλά με έχανε με συνοπτικές διαδικασίες!! Δεν αναφέρομαι στις προσπεράσεις αφού ήταν – σε σχέση με το τουρμπίσιο GT – πάρα πολύ πίσω, όπως και για πολλά άλλα αυτ/τα (ενδεικτικά αναφέρω 80-110 χλμ με 3η ταχύτητα σε 3,6sec!!). Συμπερασματικά λοιπόν επειδή οι Ελληνικοί – όπως και όλοι οι άλλοι - δρόμοι αποτελούνται από ευθείες ή καμπές σε ποσοστό 90-95%, όπου το GT δεν μπορεί με τίποτα να χάσει από το Rallye, το υπόλοιπο 5% των δρόμων (στροφές) δεν είναι σε καμμία περίπτωση αρκετό να μειώσει το χάσμα των επιδόσεων των 2 αυτ/των.
Να σημειώσω εδώ ότι κάθε σύγκριση του GT με το Rallye εντός πίστας ήταν οριακή σε χρόνους η διαφορά των 2 αυτ/ων, και αυτό εξαρτάται πάντα από το πόσες στροφές & πόσο μεγάλες ευθείες έχει η πίστα.
Σε γενικές γραμμές και με κριτήριο τις επιδόσεις ΠΑΝΤΟΥ και όχι μόνο στις στροφές, θα σου έλεγα λοιπόν ότι κάνεις την καλύτερη επιλογή! Πιο άνετο στις μετακινήσεις, εκρηκτικά πιο γρήγορο στις προσπεράσεις (από τα 100χλμ έβαζα 5η & δεν έκανα αλλαγές στα ταξίδια λόγω 24kg ροπής!!), σαφώς πιο ευρύχωρο, πιο πολυτελές.....τι άλλο θέλεις???
Αυτά τα ολίγα.....ελπίζω να σε βοήθησα στην επιλογή!
ΥΓ: 1) Έχω οδηγήσει Rallye 2 φορές, τη 1 μάλιστα πήρα του φίλου μου κι εκείνος το δικό μου GT και κάναμε τη διαδρομή Θεσ/νίκη - Σέρρες! Oι εντυπώσεις μου ήταν: μικρό εσωτερικό, σπαρτάτικο, θορυβώδης στα πολλά χλμ, τέλειο στρίψιμο στις στροφές. Οι δικές του για το GT μου ήταν: πιο πολυτελές & ευρύχωρο, φρένα άγκυρες, προπεράσεις διαβολικές, ζόρισμα στις κλειστές στροφές, άνετο στα πολλά χλμ.
2) Το αμάξι μου το έδωσα στις 3/3/2005 έχοντας στο ταχύμετρο 162.500χλμ, με πολύ μεγάλη λύπη, ένεκα οικογενειάρχης με αυξημένες ανάγκες για χώρους! Σε αντίθετη περίπτωση δεν υπήρχε περίπτωση να το πουλήσω! -
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
Συμφοιτητης μου (μπορει 3ος ξαδερφος της αδερφης του μπτζανακιου του κουμπαρου μου να ειναι) στα 120.000 εφυγε η πρωτη και την δευτερη επειδη ξερει οτι ουτως η αλλως θα την αλλαξει παλι την τσιτωσε στα 160 αλογα τουλαχιστον να την πιει και να του πιει και εκεινη με την σειρα της το λαδι(μερα παρα μερα ελεγχο) κατακαϊμενη Αραχωβα.
Η φιατ ακομη και τωρα ειναι αναξιοπιστη ,σιγα μην ητανε πριν 10+ χρονια.
Ψηφιζω Rallye, ορκιζομαι,διοτι σε ολες τις αλλες περιπτωσεις στις ευθειες ολοι γρηγοροι ειναι,οπως ειναι γνωστο.εισαι βαμμενος και φορας παρωπιδες...
Πανε τωρα μαζεψε το γιαπωνεζικο (corolla) σου που δεν αντεξε ουτε σε flat out race απεναντι στον Ιταλικο κουβα (Stilo).Αντε γεια...
Απο εκει και περα, Punto GT και αξιοπιστο. Χμμμ, εαν βρεις ανθρωπο που του φεροταν ανθρωπινα και δεν πειραξε τον κινητηρα και ηταν ενταξει στην συντηρηση του, δεν θα πρεπει να υπαρχει καποιο ιδιαιτερο προβλημα. Θα βρεις ομως GT με τετοιο ιδιοκτητη???
Συνηθως τα πειραζαν, τα βγαζαν τα ματια και τα σπαγανε, και ετσι εχουμε τον καθε pipikikino να μας λεει διαφορα
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
.........Απο εκει και περα, Punto GT και αξιοπιστο. Χμμμ, εαν βρεις ανθρωπο που του φεροταν ανθρωπινα και δεν πειραξε τον κινητηρα και ηταν ενταξει στην συντηρηση του, δεν θα πρεπει να υπαρχει καποιο ιδιαιτερο προβλημα. Θα βρεις ομως GT με τετοιο ιδιοκτητη???
Συνηθως τα πειραζαν, τα βγαζαν τα ματια και τα σπαγανε, και ετσι εχουμε τον καθε pipikikino να μας λεει διαφορα
Χμ, εμένα??
-
Το πουντο εστριβε μια χαρα φρεναρε και ηθελε προσοχη για αρχαριο.
Ειναι λιγα τα προσεγμενα και περιποιημενα.
Kαι αμα πας του πιεις το αιμα θα σου πιει τη τσεπη.
τωρα καμμια φλαντζουλα κτλ ειναι στο προγραμμαpanoslevidi θες να μας πεις τι οδηγουσες μεχρι τωρα και για ποσο? Μηπως ειναι το πρωτο σου?
-
Και τα δυο ειναι πολυ καλα.
Βασικα κοιτα γενικα το μτχσμενο αυτοκινητο που θα παρεις να ειναι το δυνατον σε καλη κατασταση,ενω για τα περιμετρικα καλο ειναι να υπολογιζεις 1000ευρω(πολλα-πολλα) για αλλαγες ασφαλειας ,ωστε να εισαι σιγουρος για το τι οδηγεις!(λαστιχα ,ιμαντες πιθανον,κλπ)Οτι και να παρεις ,αν εισαι νεος και δεν εχεις οδηγησει αναλογο αυτοκινητο ,να το σεβαστεις .Και τα δυο αυτοκινητα ειναι του ειδους που δαγκωνουν τους υπερβολικους και σιγουρους,αλλα οχι και τοσο...
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
.........
Απο εκει και περα, Punto GT και αξιοπιστο. Χμμμ, εαν βρεις ανθρωπο που του φεροταν ανθρωπινα και δεν πειραξε τον κινητηρα και ηταν ενταξει στην συντηρηση του, δεν θα πρεπει να υπαρχει καποιο ιδιαιτερο προβλημα. Θα βρεις ομως GT με τετοιο ιδιοκτητη???
Συνηθως τα πειραζαν, τα βγαζαν τα ματια και τα σπαγανε, και ετσι εχουμε τον καθε pipikikino να μας λεει διαφορα
Χμ, εμένα??
εσυ τι? ε? ε?
Τι εγινε με εσενα?Εσυ δεν εισαι ιδιοκτητης πλεον
Εισαι η εξαιρεση στον κανονα αμα ησουν καθως πρεπει ιδιοκτητης Punto GT. -
Xμμμμμμμμμ,
Πουντο Gt αξιοπιστοΠοσα Πουντο κυκλοφορουν αυτην την στιγμη στους δρομους?.....
Το 'Πανε τωρα μαζεψε το γιαπωνεζικο (corolla) σου που δεν αντεξε ουτε σε flat out race απεναντι στον Ιταλικο κουβα (Stilo). ' σε ποιον ανφεροταν???
Ποιος ιδιοκτητης corolla εφαγε τσαι απο Stilo?Πρεπει να προσπαθησε πολυ....
-
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
Xμμμμμμμμμ,
Πουντο Gt αξιοπιστοΠοσα Πουντο κυκλοφορουν αυτην την στιγμη στους δρομους?.....
Το 'Πανε τωρα μαζεψε το γιαπωνεζικο (corolla) σου που δεν αντεξε ουτε σε flat out race απεναντι στον Ιταλικο κουβα (Stilo). ' σε ποιον ανφεροταν???
Ποιος ιδιοκτητης corolla εφαγε τσαι απο Stilo?Πρεπει να προσπαθησε πολυ....
Δοκιμη περιοδικου Drive η 4Τ.... κατα το 2003, flat out 7-8 μικρομεσαια.... μονο η Corolla δεν τα καταφερε.... καταρευσε ο κινητηρας. Αξιοπιστια... μην πουμε για τον 1.8
-
Για τον 1.8 δεν χρειαζεται.Ειναι παγκοσμίως γνωστό.Μουφα.
Αυτο ομως δεν σημαινει κατι για την φημη και την αξιοπιστια της Toyota.Μην τρελαθουμε εντελλως.Μπες στην ερευνα του Top Gear να δεις για την αξιοπιστια.7 απο τα 10 πρωτα ειναι Ιαπωνικα,και ψαξε να δεις που ειναι η Φιατ.
Εξαλλου δεν νομιζω να εχει καταφερει αυτοκινητο Ιταλικο να τρεχει 24 ωρες συνεχομενες τσιτωμενο στην τελικη(RX8 παρακαλω) και να αντεξε.
Ουτε κινητηρας stock (Honda K20) να δουλευει (δεν θυμαμαι αλλα μπορω να το μαθω) σε παγκο ,στις 12.000 στροφες για πολλες ωρες απροβληματιστος.
Αυτα περι αξιοπιστιας. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Και, ήταν παντού γρηγορότερο απο Ραλί, εκτός από πολύ σφιχτά κομμάτια.Σπυράκο διαφωνώ διαγωνίως, οριζοντίως και καθέτως!
Τα 16V ήταν -πλην ορισμένων ρεπρίζ- γρηγορότερα ακόμα στην ευθεία συγκριτικά με τα τελευταία Punto με τους 130ps.
Δεν έχει κατασκευαστεί ακόμα ο δρόμος, ανοιχτός ή κλειστός στον οποίο Punto GT να αποδειχθεί γρηγορότερο από Rallye.
Oύτε έχει υπάρξει πίστα, που να έχει συμβεί το αυτό. -
Mιλάω για το πρώτο Πούντο με τα 136 χωρίς καταλύτες Άγγελε.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Oύτε έχει υπάρξει πίστα, που να έχει συμβεί το αυτό.
Ειδικά στήν πίστα τών Σερρών,έχουνε μία διαφορά εξι περίπου δευτερολέπτων τα δύο τους,σε 'μαμά' κατάσταση.
Καμμία σχέση το ένα με το άλλο δηλαδη -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Oύτε έχει υπάρξει πίστα, που να έχει συμβεί το αυτό.
Ειδικά στήν πίστα τών Σερρών,έχουνε μία διαφορά εξι περίπου δευτερολέπτων τα δύο τους,σε 'μαμά' κατάσταση.
Καμμία σχέση το ένα με το άλλο δηλαδηΈξι δευτερόλεπτα πιο γρήγορο το ραλύ;
Υποτίθεται είναι και 'ανοιχτή' πίστα. Στα Μέγαρα πόση διαφορά θα έχουν;
-
και μια παράμετρος που ίσως πρέπει να κοιταχτεί είναι η κατανάλωση του πούντο που είναι πιο υψηλή 15% υπό νορμάλ συνθήκες και πιο πολύ σε..τρέξιμο.
Νομίζω πάντως πως έτσι και αλλιώς αν δεν ξέρεις τον ιδιοκτήτη-πωλητή, πάρε πεζό. Πιο αξιόπιστο στους κανιβαλισμούς ως ατμοσφαιρικό. -
+1
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Oύτε έχει υπάρξει πίστα, που να έχει συμβεί το αυτό.
Ειδικά στήν πίστα τών Σερρών,έχουνε μία διαφορά εξι περίπου δευτερολέπτων τα δύο τους,σε 'μαμά' κατάσταση.
Καμμία σχέση το ένα με το άλλο δηλαδηΈξι δευτερόλεπτα πιο γρήγορο το ραλύ;
Υποτίθεται είναι και 'ανοιχτή' πίστα. Στα Μέγαρα πόση διαφορά θα έχουν;
σε δοκιμή των 4Τ..σε πίστα πρίν αρκετά χρόνια... το punto έγραφέ ίδιους χρόνους με το rallye 8V και το 106 GTI ήταν 1-2sec πιο γρήγορο ....
το punto έχει καλύτερους χώρους και είναι πιο άνετο .....
τώρα περι αξιοπιστίας των μοτέρ των 106 είναι πολύ πολύ καλή .... αλλά απο σαζμαν .....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
......
σε δοκιμή των 4Τ..σε πίστα πρίν αρκετά χρόνια... το punto έγραφέ ίδιους χρόνους με το rallye 8V και το 106 GTI ήταν 1-2sec πιο γρήγορο ....Επειδή ΔΕΝ το αγοράζει για την πίστα ο panoslevidi........και επειδή
το punto έχει καλύτερους χώρους και είναι πιο άνετο...
και επειδή στο δρόμο δεν 'πιάνεται' από Rallye & ταξιδεύεις πιο 'ατσαλάκωτος'.....πάρτο, μόνον εάν βρείς μανίσιο όπως προανέφεραν κάποιοι παραπάνω!
Νέος οδηγός κ' μεταχειρισμένο: Punto GT? Mazda MX-5? Άλλο?