Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εμεινα απο υμαντα εκκεντρωφόρου Polo 16V
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Εμεινα απο υμαντα εκκεντρωφόρου Polo 16V
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    28
    51
    1172
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      evanpap333 last edited by

      Γεια σας καλοι μου φίλοι,

      Το θέμα είναι το εξης:

      Εχω ενα vw polo 16v 1.4 μοντελο 98 με 130000 χλμ.

      Εως τα 70000 χλμ εκανα σερβις στην καρεντα απο όπου το είχα αγοράσει μέχρι που βαρέθηκα την κοροιδία. Ηταν πανάκριβα και είχαν συμβεί πολλα περιστατικά που με είχαν πείσει για την αναξιοπιστία τους.

      Μετα στράφηκα σε εωα εξουσιωδοτημένο το οποίο ήταν λίγο φθηνότερο και τέλος το πήγαινα σε κάποιον γνωστό μου. Μου έκανε τα σερβις και ημουν γενικά ευχαριστημενος ειδικά για τα χρήματα που έδινα.

      Δεν μου είπε όμως ότι έπρεπε να αλλαχθεί ο υμάντας (Ισως θα έπρεπε και να το γνωρίζω) και χάλασαμε οικογενειακώς τισ διακοπές μας αφου γυρίσαμε με την οδική βοηθεια απο βόρεια ευβοια την ημερα που πηγαίναμε.

      Τώρα ο γνωστος με το συνεργείο ελειπε και το πήγα σe FIT & GO μου είπε ότι έιναι πολύ σοβαρή ζημιά και αν εχει πετάξει όλες τις βαλβίδες το κόστος μπορεί να φτάσει τα 1000 euro. Εκανα και ένα τηλ στην Καρεντα όπου μου είπαν ότι έπρεπε να το δουν και μου έδωσαν μια τάξη μεγεθους της ζημιας απο 450-2000 ευρώ.

      Στην συζήτηση που είχα χτες με τον οδηγό απο την οδική βοήθεια μου είπε οτι θα μου κόστιζε το ανωτερο 350 - 400 ευρώ

      Περιμένω κάποια φιλική συμβουλή

      Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • E
        evanpap333 last edited by

        Γεια σας καλοι μου φίλοι,

        Το θέμα είναι το εξης:

        Εχω ενα vw polo 16v 1.4 μοντελο 98 με 130000 χλμ.

        Εως τα 70000 χλμ εκανα σερβις στην καρεντα απο όπου το είχα αγοράσει μέχρι που βαρέθηκα την κοροιδία. Ηταν πανάκριβα και είχαν συμβεί πολλα περιστατικά που με είχαν πείσει για την αναξιοπιστία τους.

        Μετα στράφηκα σε εωα εξουσιωδοτημένο το οποίο ήταν λίγο φθηνότερο και τέλος το πήγαινα σε κάποιον γνωστό μου. Μου έκανε τα σερβις και ημουν γενικά ευχαριστημενος ειδικά για τα χρήματα που έδινα.

        Δεν μου είπε όμως ότι έπρεπε να αλλαχθεί ο υμάντας (Ισως θα έπρεπε και να το γνωρίζω) και χάλασαμε οικογενειακώς τισ διακοπές μας αφου γυρίσαμε με την οδική βοηθεια απο βόρεια ευβοια την ημερα που πηγαίναμε.

        Τώρα ο γνωστος με το συνεργείο ελειπε και το πήγα σe FIT & GO μου είπε ότι έιναι πολύ σοβαρή ζημιά και αν εχει πετάξει όλες τις βαλβίδες το κόστος μπορεί να φτάσει τα 1000 euro. Εκανα και ένα τηλ στην Καρεντα όπου μου είπαν ότι έπρεπε να το δουν και μου έδωσαν μια τάξη μεγεθους της ζημιας απο 450-2000 ευρώ.

        Στην συζήτηση που είχα χτες με τον οδηγό απο την οδική βοήθεια μου είπε οτι θα μου κόστιζε το ανωτερο 350 - 400 ευρώ

        Περιμένω κάποια φιλική συμβουλή

        Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          evanpap333 last edited by

          Γεια σας καλοι μου φίλοι,

          Το θέμα είναι το εξης:

          Εχω ενα vw polo 16v 1.4 μοντελο 98 με 130000 χλμ.

          Εως τα 70000 χλμ εκανα σερβις στην καρεντα απο όπου το είχα αγοράσει μέχρι που βαρέθηκα την κοροιδία. Ηταν πανάκριβα και είχαν συμβεί πολλα περιστατικά που με είχαν πείσει για την αναξιοπιστία τους.

          Μετα στράφηκα σε εωα εξουσιωδοτημένο το οποίο ήταν λίγο φθηνότερο και τέλος το πήγαινα σε κάποιον γνωστό μου. Μου έκανε τα σερβις και ημουν γενικά ευχαριστημενος ειδικά για τα χρήματα που έδινα.

          Δεν μου είπε όμως ότι έπρεπε να αλλαχθεί ο υμάντας (Ισως θα έπρεπε και να το γνωρίζω) και χάλασαμε οικογενειακώς τισ διακοπές μας αφου γυρίσαμε με την οδική βοηθεια απο βόρεια ευβοια την ημερα που πηγαίναμε.

          Τώρα ο γνωστος με το συνεργείο ελειπε και το πήγα σe FIT & GO μου είπε ότι έιναι πολύ σοβαρή ζημιά και αν εχει πετάξει όλες τις βαλβίδες το κόστος μπορεί να φτάσει τα 1000 euro. Εκανα και ένα τηλ στην Καρεντα όπου μου είπαν ότι έπρεπε να το δουν και μου έδωσαν μια τάξη μεγεθους της ζημιας απο 450-2000 ευρώ.

          Στην συζήτηση που είχα χτες με τον οδηγό απο την οδική βοήθεια μου είπε οτι θα μου κόστιζε το ανωτερο 350 - 400 ευρώ

          Περιμένω κάποια φιλική συμβουλή

          Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • M
            montecarlo last edited by

            Ναι... 1000 + Ευρώ....

            16 βαλβίδες + πλανάρισμα κεφαλής...

            πόσο γρήγορα πήγαινες οταν έγινε ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              manosk last edited by

              Δυστυχώς είναι από τις χειρότερες μηχανικές ζημιές. Γι' αυτό η αλλαγή ιμάντα γίνεται προληπτικά. Αν κατάλαβα σωστά, δεν τον είχες αλλάξει ποτέ κι έφτασες στα 130.000 χλμ;

              Εννοείται ότι δεν θα πας στην αντιπροσωπεία, θα σε γδάρουν. Δες αν μπορείς να βρεις μεταχειρισμένα ανταλλακτικά από κανένα τρακαρισμένο (πλάγια ή πίσω κατά προτίμηση), θα σου έρθει πολύ φθηνότερα και δεν νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα αξιοπιστίας. Το ρισκάρεις βέβαια λιγάκι, αλλά το να δώσεις το 1/5 της σημερινής αξίας του αυτοκινήτου σε επισκευή μου φαίνεται λανθασμένη κίνηση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • E
                evanpap333 last edited by

                Το είχα αλλ'αξει στα 65000 χλμ

                Υπαρχει κανένα συνεργείο για να προτείνετε?

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • C
                  cpp last edited by

                  Στην αντιπροσωπεία θα πληρώσεις ότι σου πούν (σίγουρα πιο πολλά) αφού το δουν θα πάρεις απόδειξη και θα έχεις και εγγύηση για ένα έτος!!!!!!!

                  Στην δεύτερη περίπτωση δεν θα παρεις απόδειξη θα δεχθείς ότι σου πούν για ζημιά και πάει λέγοντας.

                  Δεν θέλω να σε προκαταβάλλω είμαι υπερ των εξουσιοδοτημένων Δίνω ππαραπάνω, έχω δικαίωμα να τους βρίσω για την ποιότητα, συνέπεια της εργασίας!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης manosk έγραψε:
                    Δυστυχώς είναι από τις χειρότερες μηχανικές ζημιές. Γι' αυτό η αλλαγή ιμάντα γίνεται προληπτικά. Αν κατάλαβα σωστά, δεν τον είχες αλλάξει ποτέ κι έφτασες στα 130.000 χλμ;

                    Εννοείται ότι δεν θα πας στην αντιπροσωπεία, θα σε γδάρουν. Δες αν μπορείς να βρεις μεταχειρισμένα ανταλλακτικά από κανένα τρακαρισμένο (πλάγια ή πίσω κατά προτίμηση), θα σου έρθει πολύ φθηνότερα και δεν νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα αξιοπιστίας. Το ρισκάρεις βέβαια λιγάκι, αλλά το να δώσεις το 1/5 της σημερινής αξίας του αυτοκινήτου σε επισκευή μου φαίνεται λανθασμένη κίνηση.

                    Αν όμως το πήγαινε, θα είχε αλλαχτεί ο ιμάντας. Αν δεν είχε αλλαχτεί, θα του έβαζαν νέο κινητήρα χωρίς να πληρώσει τίποτα από αμέλεια.

                    Δεν είναι όλα τα εξουσιοδοτημένα -αντιπροσωπεία είναι ΜΙΑ- τα ίδια, μην τα ξαναγράφουμε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • Z
                      zardoz last edited by

                      Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:

                      Γεια σας καλοι μου φίλοι,
                      Εως τα 70000 χλμ εκανα σερβις στην καρεντα απο όπου το είχα αγοράσει μέχρι που βαρέθηκα
                      την κοροιδία. Ηταν πανάκριβα και είχαν συμβεί πολλα περιστατικά που με είχαν πείσει για
                      την αναξιοπιστία τους.

                      Μετα στράφηκα σε εωα εξουσιοδοτημένο το οποίο ήταν λίγο φθηνότερο και τέλος το πήγαινα
                      σε κάποιον γνωστό μου.

                      Στην 14χρονη (!) ζωή του πρώτου αυτοκινήτου (ZX) βρήκα

                      α) Εξουσιοδοτημένα που λειτουργούν ανεγκέφαλα. Μπορώ να αναφέρω δύο γνωστά τουλάχιστο
                      στη Θεσσαλονίκη που δημιουργούσαν προβλήματα αντί για λύσεις.

                      β) Μη εξουσιοδοτημένα που λειτουργούν με μετριότητα και δεν μπορείς να νοιώσεις ασφαλής
                      αφού πάρεις το αυτοκίνητό σου.

                      γ) Εξουσιοδοτημένο (ένα μόνο) που λειτουργεί ΤΕΛΕΙΑ αλλά σε γδέρνουν κανονικά.

                      Εσύ μας αναφέρεις ότι έπεσες σε περίπτωση (δ)=(α)+(γ) δηλαδή ανεγκέφαλα και γδέρνουν
                      οπότε είσαι και άτυχος.

                      Εγώ για λόγους ασφάλειας πήγαινα στην περίπτωση (γ) όπου ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΙ
                      ΛΑΘΟΣ, μάλιστα έβρισκαν 'σπάνια' προβλήματα που δεν ανέφερα αλλά απλά ανεχόμουν
                      κρύβοντάς τα. Σημειώστε ότι το αυτοκίνητο ΔΕΝ είχει OBD για καταγραφή σφαλμάτων
                      όπως τώρα όλα έχουν. Φυσικά με έγδερναν κανονικά

                      Τον ιμάντα τον αλλάζεις μόνο σε εξουσιοδοτημένο, εκτός αν στο 'άλλο' συνεργείο
                      δουλεύει ο πατέρας σου ή ο αδερφός σου ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ που ξέρει τι του γίνεται
                      .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Ο πιό σοβαρός απο εξουσιοδοτημένα για VW μου φαίνεται είναι ο Παζαρόπουλος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          adis4gr last edited by

                          στα ποσα χλμ κανει αλλαγη ιμαντα το πολο?

                          γενικα μιλαω..σε ολη την ευρωπη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            montecarlo last edited by

                            Ο χρήστης zardoz έγραψε:

                            Τον ιμάντα τον αλλάζεις μόνο σε εξουσιοδοτημένο, εκτός αν στο 'άλλο' συνεργείο
                            δουλεύει ο πατέρας σου ή ο αδερφός σου ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ που ξέρει τι του γίνεται
                            .

                            Δεν είναι και τόσο δύσκολο.
                            Μια επόχη σε Ford τον άλλαζα μόνος μου...δεν είναι και τόσο δύσκολο, μου επαιρνε 2+ ώρες και το έκανα.

                            Στις Άλφα είναι αδύνατο αφού χρειάζεται ειδικό εργαλειο που το έχουν μόνο τα εξουσιοδοτημένα όποτε το πάω και μου το αλλάζουν

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              evanpap333 last edited by

                              Το αυτοκίνητο το αφησα σε ένα συνεργείο Fit & Go συγκεκριμενα στα Μελίσσια.
                              Εχει κανένας φίλος άποψη επι του συγκεκριμένου συνεργείου?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                puntofato last edited by

                                Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                                Τον ιμάντα τον αλλάζεις μόνο σε εξουσιοδοτημένο, εκτός αν στο 'άλλο' συνεργείο
                                δουλεύει ο πατέρας σου ή ο αδερφός σου ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ που ξέρει τι του γίνεται
                                .

                                Δεν είναι και τόσο δύσκολο.
                                Μια επόχη σε Ford τον άλλαζα μόνος μου...δεν είναι και τόσο δύσκολο, μου επαιρνε 2+ ώρες και το έκανα.

                                Στις Άλφα είναι αδύνατο αφού χρειάζεται ειδικό εργαλειο που το έχουν μόνο τα εξουσιοδοτημένα όποτε το πάω και μου το αλλάζουν

                                Το ίδιο ισχύει και για Renault, Ford, Fiat 1.6 16V και πολλά άλλα...
                                Τα συνεργεία που ασχολούνται με τις μάρκες αυτές ή απλά θέλουν να πάνε μπροστά έχουν προμηθευτεί τέτοια εργαλεία...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  puntofato last edited by

                                  Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                  Στην αντιπροσωπεία θα πληρώσεις ότι σου πούν (σίγουρα πιο πολλά) αφού το δουν θα πάρεις απόδειξη και θα έχεις και εγγύηση για ένα έτος!!!!!!!

                                  Στην δεύτερη περίπτωση δεν θα παρεις απόδειξη θα δεχθείς ότι σου πούν για ζημιά και πάει λέγοντας.

                                  Δεν θέλω να σε προκαταβάλλω είμαι υπερ των εξουσιοδοτημένων Δίνω ππαραπάνω, έχω δικαίωμα να τους βρίσω για την ποιότητα, συνέπεια της εργασίας!!!

                                  Μοντέλλο 98 και θα το πήγαινε στην αντιπροσωπεία για service; Απο πού κι ως πού; Μεχρι τώρα θα είχε πληρώσει το μισό της αξίας του αυτοκινήτου για λάδια και υγρό για πιτσιλίθρες...Δηλαδή θα είχε ΗΔΗ πληρώσει 1-2 μηχανές για να συντηρεί ένα αυτοκίνητο που αυτή τη στιγμή δεν κάνει παραπάνω από 6000ευρώ...

                                  Έπρεπε να προσέξει τον ιμάντα και να τον αλλάξει...ΤΕΛΟΣ!
                                  Θα του γίνει μάθημα τώρα και δεν θα το ξανακάνει...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Ο χρήστης Puntofato έγραψε:

                                    Τον ιμάντα τον αλλάζεις μόνο σε εξουσιοδοτημένο, εκτός αν στο 'άλλο' συνεργείο
                                    δουλεύει ο πατέρας σου ή ο αδερφός σου ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ που ξέρει τι του γίνεται
                                    .

                                    Δεν είναι και τόσο δύσκολο.
                                    Μια επόχη σε Ford τον άλλαζα μόνος μου...δεν είναι και τόσο δύσκολο, μου επαιρνε 2+ ώρες και το έκανα.

                                    Στις Άλφα είναι αδύνατο αφού χρειάζεται ειδικό εργαλειο που το έχουν μόνο τα εξουσιοδοτημένα όποτε το πάω και μου το αλλάζουν

                                    Το ίδιο ισχύει και για Renault, Ford, Fiat 1.6 16V και πολλά άλλα...
                                    Τα συνεργεία που ασχολούνται με τις μάρκες αυτές ή απλά θέλουν να πάνε μπροστά έχουν προμηθευτεί τέτοια εργαλεία...

                                    Μάλιστα νομίζω πως στους τελευταίους 4τ είχε ένα διαφημιστικό, και είχε ένα συγκεκριμένο εργαλείο για τον χρονισμό. Αυτό εννοείς;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • P
                                      puntofato last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                      Τον ιμάντα τον αλλάζεις μόνο σε εξουσιοδοτημένο, εκτός αν στο 'άλλο' συνεργείο
                                      δουλεύει ο πατέρας σου ή ο αδερφός σου ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ που ξέρει τι του γίνεται
                                      .

                                      Δεν είναι και τόσο δύσκολο.
                                      Μια επόχη σε Ford τον άλλαζα μόνος μου...δεν είναι και τόσο δύσκολο, μου επαιρνε 2+ ώρες και το έκανα.

                                      Στις Άλφα είναι αδύνατο αφού χρειάζεται ειδικό εργαλειο που το έχουν μόνο τα εξουσιοδοτημένα όποτε το πάω και μου το αλλάζουν

                                      Το ίδιο ισχύει και για Renault, Ford, Fiat 1.6 16V και πολλά άλλα...
                                      Τα συνεργεία που ασχολούνται με τις μάρκες αυτές ή απλά θέλουν να πάνε μπροστά έχουν προμηθευτεί τέτοια εργαλεία...

                                      Μάλιστα νομίζω πως στους τελευταίους 4τ είχε ένα διαφημιστικό, και είχε ένα συγκεκριμένο εργαλείο για τον χρονισμό. Αυτό εννοείς;

                                      Το μόνο εύκολο είναι να προμηθευτείς το εργαλείο για το κάθε αυτοκίνητο...
                                      Το να πάρεις τον αέρα και να μάθεις να το χρονίζεις είναι το δύσκολο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • E
                                        evanpap333 last edited by

                                        Δεν έχω δει την συγκεκριμενη καταχωρηση και ουσιαστικά το πηγα εκεί για ο δικός μου ήταν κλειστά και μου το προτεινε ο κουμπαρος μου. Μου είπαν ότι θα το ανοίξουν για να το δουν και θα μιλήσουν για την ζημιά και το κόστος.

                                        Ο Ιμάντας απο όσο θυμάμαι στο Polo πρέπει να αλλαχθει κάθε 60000χλμ
                                        όπως και τον είχα αλλάξει την πρώτη φορά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
                                          Δεν έχω δει την συγκεκριμενη καταχωρηση και ουσιαστικά το πηγα εκεί για ο δικός μου ήταν κλειστά και μου το προτεινε ο κουμπαρος μου. Μου είπαν ότι θα το ανοίξουν για να το δουν και θα μιλήσουν για την ζημιά και το κόστος.

                                          Ο Ιμάντας απο όσο θυμάμαι στο Polo πρέπει να αλλαχθει κάθε 60000χλμ
                                          όπως και τον είχα αλλάξει την πρώτη φορά.

                                          Τωρα ομως τα ειχες ξεπερασει κατα 10Κ χλμ.Μαλλον εισουν οριακα και απο αποψη χρονικης αντοχης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            evanpap333 last edited by

                                            Και απο οτι μου έχει δειξει μεχρι στιγμης το Polo δεν είναι για τέτοιες υπεβάσεις. Μαλλον νωρίτερα ζητάει......

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr