-
Γεια σας καλοι μου φίλοι,
Το θέμα είναι το εξης:
Εχω ενα vw polo 16v 1.4 μοντελο 98 με 130000 χλμ.
Εως τα 70000 χλμ εκανα σερβις στην καρεντα απο όπου το είχα αγοράσει μέχρι που βαρέθηκα την κοροιδία. Ηταν πανάκριβα και είχαν συμβεί πολλα περιστατικά που με είχαν πείσει για την αναξιοπιστία τους.
Μετα στράφηκα σε εωα εξουσιωδοτημένο το οποίο ήταν λίγο φθηνότερο και τέλος το πήγαινα σε κάποιον γνωστό μου. Μου έκανε τα σερβις και ημουν γενικά ευχαριστημενος ειδικά για τα χρήματα που έδινα.
Δεν μου είπε όμως ότι έπρεπε να αλλαχθεί ο υμάντας (Ισως θα έπρεπε και να το γνωρίζω) και χάλασαμε οικογενειακώς τισ διακοπές μας αφου γυρίσαμε με την οδική βοηθεια απο βόρεια ευβοια την ημερα που πηγαίναμε.
Τώρα ο γνωστος με το συνεργείο ελειπε και το πήγα σe FIT & GO μου είπε ότι έιναι πολύ σοβαρή ζημιά και αν εχει πετάξει όλες τις βαλβίδες το κόστος μπορεί να φτάσει τα 1000 euro. Εκανα και ένα τηλ στην Καρεντα όπου μου είπαν ότι έπρεπε να το δουν και μου έδωσαν μια τάξη μεγεθους της ζημιας απο 450-2000 ευρώ.
Στην συζήτηση που είχα χτες με τον οδηγό απο την οδική βοήθεια μου είπε οτι θα μου κόστιζε το ανωτερο 350 - 400 ευρώ
Περιμένω κάποια φιλική συμβουλή
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
-
Γεια σας καλοι μου φίλοι,
Το θέμα είναι το εξης:
Εχω ενα vw polo 16v 1.4 μοντελο 98 με 130000 χλμ.
Εως τα 70000 χλμ εκανα σερβις στην καρεντα απο όπου το είχα αγοράσει μέχρι που βαρέθηκα την κοροιδία. Ηταν πανάκριβα και είχαν συμβεί πολλα περιστατικά που με είχαν πείσει για την αναξιοπιστία τους.
Μετα στράφηκα σε εωα εξουσιωδοτημένο το οποίο ήταν λίγο φθηνότερο και τέλος το πήγαινα σε κάποιον γνωστό μου. Μου έκανε τα σερβις και ημουν γενικά ευχαριστημενος ειδικά για τα χρήματα που έδινα.
Δεν μου είπε όμως ότι έπρεπε να αλλαχθεί ο υμάντας (Ισως θα έπρεπε και να το γνωρίζω) και χάλασαμε οικογενειακώς τισ διακοπές μας αφου γυρίσαμε με την οδική βοηθεια απο βόρεια ευβοια την ημερα που πηγαίναμε.
Τώρα ο γνωστος με το συνεργείο ελειπε και το πήγα σe FIT & GO μου είπε ότι έιναι πολύ σοβαρή ζημιά και αν εχει πετάξει όλες τις βαλβίδες το κόστος μπορεί να φτάσει τα 1000 euro. Εκανα και ένα τηλ στην Καρεντα όπου μου είπαν ότι έπρεπε να το δουν και μου έδωσαν μια τάξη μεγεθους της ζημιας απο 450-2000 ευρώ.
Στην συζήτηση που είχα χτες με τον οδηγό απο την οδική βοήθεια μου είπε οτι θα μου κόστιζε το ανωτερο 350 - 400 ευρώ
Περιμένω κάποια φιλική συμβουλή
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
-
Γεια σας καλοι μου φίλοι,
Το θέμα είναι το εξης:
Εχω ενα vw polo 16v 1.4 μοντελο 98 με 130000 χλμ.
Εως τα 70000 χλμ εκανα σερβις στην καρεντα απο όπου το είχα αγοράσει μέχρι που βαρέθηκα την κοροιδία. Ηταν πανάκριβα και είχαν συμβεί πολλα περιστατικά που με είχαν πείσει για την αναξιοπιστία τους.
Μετα στράφηκα σε εωα εξουσιωδοτημένο το οποίο ήταν λίγο φθηνότερο και τέλος το πήγαινα σε κάποιον γνωστό μου. Μου έκανε τα σερβις και ημουν γενικά ευχαριστημενος ειδικά για τα χρήματα που έδινα.
Δεν μου είπε όμως ότι έπρεπε να αλλαχθεί ο υμάντας (Ισως θα έπρεπε και να το γνωρίζω) και χάλασαμε οικογενειακώς τισ διακοπές μας αφου γυρίσαμε με την οδική βοηθεια απο βόρεια ευβοια την ημερα που πηγαίναμε.
Τώρα ο γνωστος με το συνεργείο ελειπε και το πήγα σe FIT & GO μου είπε ότι έιναι πολύ σοβαρή ζημιά και αν εχει πετάξει όλες τις βαλβίδες το κόστος μπορεί να φτάσει τα 1000 euro. Εκανα και ένα τηλ στην Καρεντα όπου μου είπαν ότι έπρεπε να το δουν και μου έδωσαν μια τάξη μεγεθους της ζημιας απο 450-2000 ευρώ.
Στην συζήτηση που είχα χτες με τον οδηγό απο την οδική βοήθεια μου είπε οτι θα μου κόστιζε το ανωτερο 350 - 400 ευρώ
Περιμένω κάποια φιλική συμβουλή
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
-
Ναι... 1000 + Ευρώ....
16 βαλβίδες + πλανάρισμα κεφαλής...
πόσο γρήγορα πήγαινες οταν έγινε ;
-
Δυστυχώς είναι από τις χειρότερες μηχανικές ζημιές. Γι' αυτό η αλλαγή ιμάντα γίνεται προληπτικά. Αν κατάλαβα σωστά, δεν τον είχες αλλάξει ποτέ κι έφτασες στα 130.000 χλμ;
Εννοείται ότι δεν θα πας στην αντιπροσωπεία, θα σε γδάρουν. Δες αν μπορείς να βρεις μεταχειρισμένα ανταλλακτικά από κανένα τρακαρισμένο (πλάγια ή πίσω κατά προτίμηση), θα σου έρθει πολύ φθηνότερα και δεν νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα αξιοπιστίας. Το ρισκάρεις βέβαια λιγάκι, αλλά το να δώσεις το 1/5 της σημερινής αξίας του αυτοκινήτου σε επισκευή μου φαίνεται λανθασμένη κίνηση.
-
Το είχα αλλ'αξει στα 65000 χλμ
Υπαρχει κανένα συνεργείο για να προτείνετε?
-
Στην αντιπροσωπεία θα πληρώσεις ότι σου πούν (σίγουρα πιο πολλά) αφού το δουν θα πάρεις απόδειξη και θα έχεις και εγγύηση για ένα έτος!!!!!!!
Στην δεύτερη περίπτωση δεν θα παρεις απόδειξη θα δεχθείς ότι σου πούν για ζημιά και πάει λέγοντας.
Δεν θέλω να σε προκαταβάλλω είμαι υπερ των εξουσιοδοτημένων Δίνω ππαραπάνω, έχω δικαίωμα να τους βρίσω για την ποιότητα, συνέπεια της εργασίας!!!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δυστυχώς είναι από τις χειρότερες μηχανικές ζημιές. Γι' αυτό η αλλαγή ιμάντα γίνεται προληπτικά. Αν κατάλαβα σωστά, δεν τον είχες αλλάξει ποτέ κι έφτασες στα 130.000 χλμ;Εννοείται ότι δεν θα πας στην αντιπροσωπεία, θα σε γδάρουν. Δες αν μπορείς να βρεις μεταχειρισμένα ανταλλακτικά από κανένα τρακαρισμένο (πλάγια ή πίσω κατά προτίμηση), θα σου έρθει πολύ φθηνότερα και δεν νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα αξιοπιστίας. Το ρισκάρεις βέβαια λιγάκι, αλλά το να δώσεις το 1/5 της σημερινής αξίας του αυτοκινήτου σε επισκευή μου φαίνεται λανθασμένη κίνηση.
Αν όμως το πήγαινε, θα είχε αλλαχτεί ο ιμάντας. Αν δεν είχε αλλαχτεί, θα του έβαζαν νέο κινητήρα χωρίς να πληρώσει τίποτα από αμέλεια.
Δεν είναι όλα τα εξουσιοδοτημένα -αντιπροσωπεία είναι ΜΙΑ- τα ίδια, μην τα ξαναγράφουμε
-
Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
Γεια σας καλοι μου φίλοι,
Εως τα 70000 χλμ εκανα σερβις στην καρεντα απο όπου το είχα αγοράσει μέχρι που βαρέθηκα
την κοροιδία. Ηταν πανάκριβα και είχαν συμβεί πολλα περιστατικά που με είχαν πείσει για
την αναξιοπιστία τους.Μετα στράφηκα σε εωα εξουσιοδοτημένο το οποίο ήταν λίγο φθηνότερο και τέλος το πήγαινα
σε κάποιον γνωστό μου.Στην 14χρονη (!) ζωή του πρώτου αυτοκινήτου (ZX) βρήκα
α) Εξουσιοδοτημένα που λειτουργούν ανεγκέφαλα. Μπορώ να αναφέρω δύο γνωστά τουλάχιστο
στη Θεσσαλονίκη που δημιουργούσαν προβλήματα αντί για λύσεις.β) Μη εξουσιοδοτημένα που λειτουργούν με μετριότητα και δεν μπορείς να νοιώσεις ασφαλής
αφού πάρεις το αυτοκίνητό σου.γ) Εξουσιοδοτημένο (ένα μόνο) που λειτουργεί ΤΕΛΕΙΑ αλλά σε γδέρνουν κανονικά.
Εσύ μας αναφέρεις ότι έπεσες σε περίπτωση (δ)=(α)+(γ) δηλαδή ανεγκέφαλα και γδέρνουν
οπότε είσαι και άτυχος.Εγώ για λόγους ασφάλειας πήγαινα στην περίπτωση (γ) όπου ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΙ
ΛΑΘΟΣ, μάλιστα έβρισκαν 'σπάνια' προβλήματα που δεν ανέφερα αλλά απλά ανεχόμουν
κρύβοντάς τα. Σημειώστε ότι το αυτοκίνητο ΔΕΝ είχει OBD για καταγραφή σφαλμάτων
όπως τώρα όλα έχουν. Φυσικά με έγδερναν κανονικάΤον ιμάντα τον αλλάζεις μόνο σε εξουσιοδοτημένο, εκτός αν στο 'άλλο' συνεργείο
δουλεύει ο πατέρας σου ή ο αδερφός σου ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ που ξέρει τι του γίνεται. -
Ο πιό σοβαρός απο εξουσιοδοτημένα για VW μου φαίνεται είναι ο Παζαρόπουλος.
-
στα ποσα χλμ κανει αλλαγη ιμαντα το πολο?
γενικα μιλαω..σε ολη την ευρωπη...
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Τον ιμάντα τον αλλάζεις μόνο σε εξουσιοδοτημένο, εκτός αν στο 'άλλο' συνεργείο
δουλεύει ο πατέρας σου ή ο αδερφός σου ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ που ξέρει τι του γίνεται.Δεν είναι και τόσο δύσκολο.
Μια επόχη σε Ford τον άλλαζα μόνος μου...δεν είναι και τόσο δύσκολο, μου επαιρνε 2+ ώρες και το έκανα.Στις Άλφα είναι αδύνατο αφού χρειάζεται ειδικό εργαλειο που το έχουν μόνο τα εξουσιοδοτημένα όποτε το πάω και μου το αλλάζουν
-
Το αυτοκίνητο το αφησα σε ένα συνεργείο Fit & Go συγκεκριμενα στα Μελίσσια.
Εχει κανένας φίλος άποψη επι του συγκεκριμένου συνεργείου? -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Τον ιμάντα τον αλλάζεις μόνο σε εξουσιοδοτημένο, εκτός αν στο 'άλλο' συνεργείο
δουλεύει ο πατέρας σου ή ο αδερφός σου ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ που ξέρει τι του γίνεται.Δεν είναι και τόσο δύσκολο.
Μια επόχη σε Ford τον άλλαζα μόνος μου...δεν είναι και τόσο δύσκολο, μου επαιρνε 2+ ώρες και το έκανα.Στις Άλφα είναι αδύνατο αφού χρειάζεται ειδικό εργαλειο που το έχουν μόνο τα εξουσιοδοτημένα όποτε το πάω και μου το αλλάζουν
Το ίδιο ισχύει και για Renault, Ford, Fiat 1.6 16V και πολλά άλλα...
Τα συνεργεία που ασχολούνται με τις μάρκες αυτές ή απλά θέλουν να πάνε μπροστά έχουν προμηθευτεί τέτοια εργαλεία... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Στην αντιπροσωπεία θα πληρώσεις ότι σου πούν (σίγουρα πιο πολλά) αφού το δουν θα πάρεις απόδειξη και θα έχεις και εγγύηση για ένα έτος!!!!!!!Στην δεύτερη περίπτωση δεν θα παρεις απόδειξη θα δεχθείς ότι σου πούν για ζημιά και πάει λέγοντας.
Δεν θέλω να σε προκαταβάλλω είμαι υπερ των εξουσιοδοτημένων Δίνω ππαραπάνω, έχω δικαίωμα να τους βρίσω για την ποιότητα, συνέπεια της εργασίας!!!
Μοντέλλο 98 και θα το πήγαινε στην αντιπροσωπεία για service; Απο πού κι ως πού; Μεχρι τώρα θα είχε πληρώσει το μισό της αξίας του αυτοκινήτου για λάδια και υγρό για πιτσιλίθρες...Δηλαδή θα είχε ΗΔΗ πληρώσει 1-2 μηχανές για να συντηρεί ένα αυτοκίνητο που αυτή τη στιγμή δεν κάνει παραπάνω από 6000ευρώ...
Έπρεπε να προσέξει τον ιμάντα και να τον αλλάξει...ΤΕΛΟΣ!
Θα του γίνει μάθημα τώρα και δεν θα το ξανακάνει... -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Τον ιμάντα τον αλλάζεις μόνο σε εξουσιοδοτημένο, εκτός αν στο 'άλλο' συνεργείο
δουλεύει ο πατέρας σου ή ο αδερφός σου ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ που ξέρει τι του γίνεται.Δεν είναι και τόσο δύσκολο.
Μια επόχη σε Ford τον άλλαζα μόνος μου...δεν είναι και τόσο δύσκολο, μου επαιρνε 2+ ώρες και το έκανα.Στις Άλφα είναι αδύνατο αφού χρειάζεται ειδικό εργαλειο που το έχουν μόνο τα εξουσιοδοτημένα όποτε το πάω και μου το αλλάζουν
Το ίδιο ισχύει και για Renault, Ford, Fiat 1.6 16V και πολλά άλλα...
Τα συνεργεία που ασχολούνται με τις μάρκες αυτές ή απλά θέλουν να πάνε μπροστά έχουν προμηθευτεί τέτοια εργαλεία...Μάλιστα νομίζω πως στους τελευταίους 4τ είχε ένα διαφημιστικό, και είχε ένα συγκεκριμένο εργαλείο για τον χρονισμό. Αυτό εννοείς;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τον ιμάντα τον αλλάζεις μόνο σε εξουσιοδοτημένο, εκτός αν στο 'άλλο' συνεργείο
δουλεύει ο πατέρας σου ή ο αδερφός σου ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ που ξέρει τι του γίνεται.Δεν είναι και τόσο δύσκολο.
Μια επόχη σε Ford τον άλλαζα μόνος μου...δεν είναι και τόσο δύσκολο, μου επαιρνε 2+ ώρες και το έκανα.Στις Άλφα είναι αδύνατο αφού χρειάζεται ειδικό εργαλειο που το έχουν μόνο τα εξουσιοδοτημένα όποτε το πάω και μου το αλλάζουν
Το ίδιο ισχύει και για Renault, Ford, Fiat 1.6 16V και πολλά άλλα...
Τα συνεργεία που ασχολούνται με τις μάρκες αυτές ή απλά θέλουν να πάνε μπροστά έχουν προμηθευτεί τέτοια εργαλεία...Μάλιστα νομίζω πως στους τελευταίους 4τ είχε ένα διαφημιστικό, και είχε ένα συγκεκριμένο εργαλείο για τον χρονισμό. Αυτό εννοείς;
Το μόνο εύκολο είναι να προμηθευτείς το εργαλείο για το κάθε αυτοκίνητο...
Το να πάρεις τον αέρα και να μάθεις να το χρονίζεις είναι το δύσκολο... -
Δεν έχω δει την συγκεκριμενη καταχωρηση και ουσιαστικά το πηγα εκεί για ο δικός μου ήταν κλειστά και μου το προτεινε ο κουμπαρος μου. Μου είπαν ότι θα το ανοίξουν για να το δουν και θα μιλήσουν για την ζημιά και το κόστος.
Ο Ιμάντας απο όσο θυμάμαι στο Polo πρέπει να αλλαχθει κάθε 60000χλμ
όπως και τον είχα αλλάξει την πρώτη φορά. -
Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
Δεν έχω δει την συγκεκριμενη καταχωρηση και ουσιαστικά το πηγα εκεί για ο δικός μου ήταν κλειστά και μου το προτεινε ο κουμπαρος μου. Μου είπαν ότι θα το ανοίξουν για να το δουν και θα μιλήσουν για την ζημιά και το κόστος.Ο Ιμάντας απο όσο θυμάμαι στο Polo πρέπει να αλλαχθει κάθε 60000χλμ
όπως και τον είχα αλλάξει την πρώτη φορά.Τωρα ομως τα ειχες ξεπερασει κατα 10Κ χλμ.Μαλλον εισουν οριακα και απο αποψη χρονικης αντοχης.
-
Και απο οτι μου έχει δειξει μεχρι στιγμης το Polo δεν είναι για τέτοιες υπεβάσεις. Μαλλον νωρίτερα ζητάει......
Εμεινα απο υμαντα εκκεντρωφόρου Polo 16V