Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κινητα και οδηγηση,updated news
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κινητα και οδηγηση,updated news
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    17
    27
    251
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tiger last edited by

      *Στη χρήση κινητών τηλεφώνων κατά τη διάρκεια της οδήγησης οφείλεται ένα στα δύο τροχαία δυστυχήματα που σημειώθηκαν το πενθήμερο του Δεκαπενταύγουστου.

      Στο πλαίσιο αυτό, η Τροχαία ξεκινά σειρά έκτακτων ελέγχων για τη χρήση των κινητών τηλεφώνων από τους οδηγούς των οχημάτων.

      Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας, στη διάρκεια του εορταστικού πενθημέρου σημειώθηκαν 21 θανατηφόρα δυστυχήματα με 22 νεκρούς.

      Τα δέκα από αυτά οφείλονταν σε απόσπαση της προσοχής του οδηγού, ιδιαίτερα εξαιτίας της χρήσης κινητού τηλεφώνου.

      Από τα θανατηφόρα δυστυχήματα, εννέα σημειώθηκαν στο εθνικό οδικό δίκτυο, οκτώ στο επαρχιακό και τέσσερα μέσα στις πόλεις.

      news.in.gr*

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tiger last edited by

        *Στη χρήση κινητών τηλεφώνων κατά τη διάρκεια της οδήγησης οφείλεται ένα στα δύο τροχαία δυστυχήματα που σημειώθηκαν το πενθήμερο του Δεκαπενταύγουστου.

        Στο πλαίσιο αυτό, η Τροχαία ξεκινά σειρά έκτακτων ελέγχων για τη χρήση των κινητών τηλεφώνων από τους οδηγούς των οχημάτων.

        Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας, στη διάρκεια του εορταστικού πενθημέρου σημειώθηκαν 21 θανατηφόρα δυστυχήματα με 22 νεκρούς.

        Τα δέκα από αυτά οφείλονταν σε απόσπαση της προσοχής του οδηγού, ιδιαίτερα εξαιτίας της χρήσης κινητού τηλεφώνου.

        Από τα θανατηφόρα δυστυχήματα, εννέα σημειώθηκαν στο εθνικό οδικό δίκτυο, οκτώ στο επαρχιακό και τέσσερα μέσα στις πόλεις.

        news.in.gr*

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tiger last edited by

          *Στη χρήση κινητών τηλεφώνων κατά τη διάρκεια της οδήγησης οφείλεται ένα στα δύο τροχαία δυστυχήματα που σημειώθηκαν το πενθήμερο του Δεκαπενταύγουστου.

          Στο πλαίσιο αυτό, η Τροχαία ξεκινά σειρά έκτακτων ελέγχων για τη χρήση των κινητών τηλεφώνων από τους οδηγούς των οχημάτων.

          Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας, στη διάρκεια του εορταστικού πενθημέρου σημειώθηκαν 21 θανατηφόρα δυστυχήματα με 22 νεκρούς.

          Τα δέκα από αυτά οφείλονταν σε απόσπαση της προσοχής του οδηγού, ιδιαίτερα εξαιτίας της χρήσης κινητού τηλεφώνου.

          Από τα θανατηφόρα δυστυχήματα, εννέα σημειώθηκαν στο εθνικό οδικό δίκτυο, οκτώ στο επαρχιακό και τέσσερα μέσα στις πόλεις.

          news.in.gr*

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skye last edited by

            ελληνας + κινητο = l.f.e.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              n_olympios last edited by

              Ναι αλλά έλληνας + κινητό + αυτοκίνητο = d.o.t.r.*

              *death on the roads...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                corsair last edited by

                νταξ, ουκ ολιγες φορες εχω δει καφριλες στον δρομο απο ανθρωπους που μιλουσαν στο κινητο.... απο το ποιο απλο 'αργα και αριστερα σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας' μεχρι το να 'εχει φυγει απο το ρευμα του και να ερχεται καταπανω μου'.

                Αφου τους χαλαει, γιατι το κανουνε? Γιατι στην τελικη εφοσον δεν μπορουν να οδηγησουν με ενα χερι.... δεν περνουν ενα μαμημενο bluetoothακι να γλυτωσουν και αυτοι και οι αλλοι....?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 378#662378

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    midnek last edited by

                    Τώρα, να πω οτι μιλάω στο κινητό την ώρα που οδηγώ χωρίς κανένα πρόβλημα και χωρίς να ενοχλώ κανέναν με την οδήγησή μου, θα τα ακούσω από πολλούς . Αν χρειάζεται, απλά ακολουθώ έναν πιο ήρεμο ρυθμό...
                    Βέβαια βλέπω και πολλούς στο δρόμο που παρουσιάζουν βασικά κινησιολογικά (μάλλον) προβλήματα, π.χ. Κράτημα του κινητού με το δεξί χέρι (δηλαδή ρε μεγάλε πως θα αλλάξεις ταχύτητα;) με τα γνωστά αποτελέσματα της κίνησης με ταχύτητα =

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      n_olympios last edited by

                      Δεν είναι έτσι ακριβώς όπως τα λες. Το παν είναι η αποτελεσματικότητα του οδηγού την ώρα της οδήγησης, η ευχέρεια κινήσεων και βέβαια τα αντανακλαστικά του.

                      Με τη σειρά αυτή λοιπόν, έχει αποδειχθεί ότι όταν μιλάμε στο τηλέφωνο δίνουμε περισσότερη προσοχή από όταν μιλάμε με τους συνεπιβάτες μας, κυρίως λόγω της χαμηλής ποιότητας του σήματος και της προσπάθειάς μας να μη 'χάσουμε' αυτό που λέει ο κύριος στην άλλη άκρη της νοητής γραμμής.

                      Για την ευχέρεια κινήσεων δεν πιστεύω να θέλεις να γράψω κάτι... Εδώ με 2 χέρια ελεύθερα και πάλι σε περίπτωση ανάγκης κάποιοι μπερδεύονται, πόσο μάλλον με 1.

                      Για τα αντανακλαστικά επίσης ισχύει το ίδιο. Είναι πρακτικά αδύνατο να διατηρείς την ίδια εγρήγορση με και χωρίς κινητό είτε στο χέρι είτε με hands free. Το ότι χαμηλώνεις την ταχύτητα είναι σαφώς καλό, αλλά αφού μπαίνεις στη διαδικασία αυτή, γιατί δε σταματάς στην άκρη κιόλας με τα αλάρμ, για όσο διαρκέσει το τηλεφώνημα (1-2 λεπτά?)?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nicknt last edited by

                        Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                        Στη χρήση κινητών τηλεφώνων κατά τη διάρκεια της οδήγησης οφείλεται ένα στα δύο τροχαία δυστυχήματα που σημειώθηκαν το πενθήμερο του Δεκαπενταύγουστου.

                        Τι τυπικό για την χώρα μας... βρίσκουμε μία παράμετρο και την δαιμονοποιούμε για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα.

                        Αν δεχτεί κανείς λοιπόν ότι τα κινητά έχουν αυτή την επίδραση, τότε αυτομάτως βγαίνει το συμπέρασμα πως άπαξ και εκλείψει η χρήση τους κατά την οδήγηση, τα ατυχήματα θα μειωθούν κατά 50%!!!

                        Υπάρχει εχέφρων άνθρωπος που πιστεύει πως η μείωση κατά 50% των ατυχημάτων είναι εφικτή κατά αυτόν τον τρόπο;

                        Απορώ με το ποιοι κάνουν τις αναλύσεις στην τροχαία... χειρότεροι και από απελπισμένους ερευνητές που θέλουν με τα χίλια ζόρια να αποδείξουν κάτι βάσει στατιστικής...

                        Φυσικά, δεν αρνούμαι πως το κινητό αποσπά την προσοχή των οδηγών, και πολύ περισσότερο αυτών που έχουν περιορισμένη αντιληπτική ικανότητα (ναι, συμβαίνει και αυτό, η ισότητα δεν φτάνει ως τα βάθη του εγκεφάλου και του γνωστικού συστήματος), αλλά το ίδιο κάνει και το να πεινάς, να συζητάς με τους επιβάτες, να βιάζεσαι, να ανησυχείς για κάποιο θέμα που στροφιλίζεται στο μυαλό σου, και τόσα άλλα που μπορούν να συμβούν.

                        Εγώ πάλι πιστεύω πως η βλακεία και η χαμηλή αντίληψη προκαλεί τη συντριπτική πλειοψηφία των ατυχημάτων. Ας ελέγξουμε πρώτα αυτή την παράμετρο, και ας αφήσουμε τον εντυπωσιασμό για τα κανάλια... έλεος πια, έλεος!

                        Ναι, το κινητό είναι πρόβλημα και παράγοντας κινδύνου. Όπως και το ίδιο το αυτοκίνητο, αν το σκεφτεί κανείς. Υπάρχει όμως και η χρήση μετά σωφροσύνης- η δαιμονοποίηση και ο καταιγισμός προστίμων από την τροχαία, αλλού αποσκοπεί.

                        Αλλά 50%... δε ντρέπονται καθόλου; Σα να μας λένε, καταφέραμε να μειώσουμε κατά το μισό τα ατυχήματα σε σχέση με την προ κινητού εποχή, αλλά την αυξήσατε στα ίδια επίπεδα, μέσες άκρες, με τα κινητά. Πραγματικά, δε ντρέπονται καθόλου;!;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          maxmara last edited by

                          Καλά τώρα...

                          Σε συζήτηση μπροστά μου, τρείς κοπέλες 'σιχτήριζαν' την κλήση που έφαγε η μία λόγω κινητού, και το πόσο ηλίθια είναι αυτή η απαγόρευση! Τέτοια νοοτροπία!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            midnek last edited by

                            @ ΝickΝΤ
                            +1

                            @ n olympios
                            Δεν αντιλέγω σε αυτά που λες, αλλά αυτό με τα hands free αδυνατώ να το καταλάβω. Πες με κολλημένο, ή οτι άλλο θες αλλά δεν αλλάζω άποψη, σύμφωνα με τις προσωπικές μου πάντα εμπειρίες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              midnek
                              αν χρησιμοποιείς πάντα hands free εντάξει (ας πούμε). Αλλά αν όχι να ξέρεις ότι γίνεσαι εξαιρετικά επικίνδυνος γιατί η προσοχή σου μειώνεται κατακόρυφα. Εκτός αν είσαι άνθρωπος με πολλά ταλέντα και μπορείς να κρατάς το κινητό, να μιλάς, να ελέγχεις τα όργανα του αυτοκινήτου, να κοιτάς τους καθρέπτες και να δίνεις προσοχή σε όσα σου λέει ο συνομιλητής.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                midnek last edited by

                                Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                midnek
                                αν χρησιμοποιείς πάντα hands free εντάξει (ας πούμε). Αλλά αν όχι να ξέρεις ότι γίνεσαι εξαιρετικά επικίνδυνος γιατί η προσοχή σου μειώνεται κατακόρυφα. Εκτός αν είσαι άνθρωπος με πολλά ταλέντα και μπορείς να κρατάς το κινητό, να μιλάς, να ελέγχεις τα όργανα του αυτοκινήτου, να κοιτάς τους καθρέπτες και να δίνεις προσοχή σε όσα σου λέει ο συνομιλητής.

                                Ρε παιδιά, δεν θέλω να δημιουργήσω καμμία αντιπαράθεση, απλά λέω οτι δεν θεωρώ όλα αυτά που γράφονται και τις διάφορες έρευνες εντελώς αξιόπιστα. Επικίνδυνος δεν έχω γίνει ποτέ λόγω του κινητού και διάφορες στραβές (αρκετά χοντρές) που έχουν τύχει τις έχω αποφύγει. Το πιο σημαντικό είναι η έλλειψη και των δύο χεριών για κάποιο κατέβασμα ταχύτητας. Επίσης δεν θεωρώ οτι χρειάζεται κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο για να κάνω τα αυτονόητα, το κινητό δεν περιορίζει την όρασή μου, ταχύτητες αλλάζω κανονικά και δεν λύνω και το Κυπριακό από το κινητό (συνήθως ).
                                Βέβαια όλα εξαρτώνται όπως έγραψα και παραπάνω και με τις ικανότητες του καθενός, χωρίς να νομίζω οτι πρέπει να είσαι ο Βοναπάρτης για να οδηγήσεις με το ένα χέρι και να ανοιγοκλείνεις το στόμα. Αν δεν νιώθεις κύριος του οχήματός σου, εννοείται οτι πρέπει να το αποφεύγεις, όπως και οτιδήποτε άλλο παρεμφερές. Άλλο τι νιώθεις και άλλο τι είσαι θα μου πεις, αλλά νομίζω οτι καταλαβαίνεις τι εννοώ.
                                Φιλικά midnek.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ρε παιδιά, μια απορία, για να δούμε τώρα για τι πράγμα συζητάμε.

                                  Ο Νόμος επιτρέπει λέει το car-kit, αλλά ΟΧΙ και το hands free.

                                  Είμαστε τώρα σοβαροί; Δηλαδή, με το car-kit δεν αποσπάται η προσοχή μου, ενώ με το bt handsfree που το μόνο που κάνω είναι να πατάω ένα κουμπάκι σαν να ξύνω το αυτί μου και να μιλάω, αποσπάται;

                                  Και σχετικά με τον συνοδηγό... Εγώ ποτέ δεν έχω γυρίσει να κοιτάξω το handsfree μου την ώρα που μιλάω, ενώ το συνοδηγό μου έχω πολλές φορές! Θέλετε να σας το πάω και αλλού; Το μπούτι του handsfree ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν το έχω χαϊδέψει, ΠΟΤΕ δεν μου έχει ζητήσει να του κρατάω το χέρι, ΠΟΤΕ δεν λέει ότι διψάει, κατουριέται, πεινάει, ζεσταίνεται, κρυώνει κτλ.

                                  Λοιπόν, ή κόβουν τις παπαριές οι τροχονόμοι, ή εισάγουμε μονοθέσια αυτοκίνητα, με σταθερές καλύπτρες, ούτε παράθυρα, ούτε τίποτα και όλα τα χειριστήρια στο τιμόνι, τις πληροφορίες σε HUD κτλ, ώστε η προσοχή του οδηγού να είναι στραμμένη συνεχώς στο δρόμο! Να δω τότε τι θα έχουν να λένε τα καρντάσια μας!

                                  Και θέλετε να σας πω και κάτι άλλο; ΝΑΙ, ο καλός οδηγός φαίνεται ΚΑΙ από την ικανότητά του να κάνει κάτι παράλληλα με την οδήγηση. Γιατί μη μου πείτε ότι όση ώρα οδηγείτε είστε απολύτως αφοσοιωμένοι στο δρόμο; Δεν κάνετε κάτι άλλο ποτέ; Δεν κοιτάτε τίποτα άλλο; Μέχρι και τη μουσική να αλλάξουμε, μας επηρεάζει!

                                  Όπως λέει και ο NickNT, είναι πολύ εύκολο να ψάχνουμε να βρίσκουμε ένα κάρο δικαιολογίες για να μας ξεφορτώσουν απ' τις ευθύνες μας!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    n_olympios last edited by

                                    Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                                    Ρε παιδιά, μια απορία, για να δούμε τώρα για τι πράγμα συζητάμε.

                                    Ο Νόμος επιτρέπει λέει το car-kit, αλλά ΟΧΙ και το hands free.

                                    Είμαστε τώρα σοβαροί; Δηλαδή, με το car-kit δεν αποσπάται η προσοχή μου, ενώ με το bt handsfree που το μόνο που κάνω είναι να πατάω ένα κουμπάκι σαν να ξύνω το αυτί μου και να μιλάω, αποσπάται;

                                    Επί του προκειμένου, δε φταίει η κίνηση που κάνεις, αλλά το γεγονός ότι το ένα σου αυτί μένει καλυμμένο. Το οποίο σημαίνει ότι χάνεις την επαφή σου με τους ήχους του περιβάλλοντος (τους ακούς με το άλλο αλλά δεν μπορείς να καταλάβεις από πού προέρχονται) και σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να προκύψει ζαλάδα, ίλιγγος και άλλα τέτοια καλά.

                                    Το μπούτι του handsfree ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν το έχω χαϊδέψει, ΠΟΤΕ δεν μου έχει ζητήσει να του κρατάω το χέρι, ΠΟΤΕ δεν λέει ότι διψάει, κατουριέται, πεινάει, ζεσταίνεται, κρυώνει κτλ.

                                    Πες την αλήθεια... Καμία δεν καταδέχεται να μπει στο Fiesta, γι'αυτό...

                                    (χωρίς παρεξήγηση έτσι? )

                                    Για να μη φαίνομαι ως τυπικός ξερόλας που όλα τα κάνει σωστά κλπ, θα σας πω ότι πάμπολλες φορές έχω οδηγήσει μιλώντας επί ώρα στο κινητό, είτε κρατώντας το στο χέρι είτε με handsfree. Μάλιστα έχω κινδυνεύσει και βάλει σε κίνδυνο και τους γύρω μου από αυτό. Τι έμαθα? Οχι πολλά, απλά προσπαθώ να το χρησιμοποιώ όσο γίνεται λιγότερο, μάλιστα τις περισσότερες φορές πλέον το βάζω στο αθόρυβο προφίλ.

                                    Τα ρημάδια, δεν είναι ο μόνος ή ο κύριος λόγος των ατυχημάτων, αλλά από κάπου πρέπει να αρχίσουμε. Κι επειδή δεν μπορούμε (εμείς, οι απλοί χρήστες του αυτοκινήτου και των δρόμων) να αρχίσουμε στρώνοντας νέα άσφαλτο στους χάλια δρόμους, τουλάχιστον ας αρχίσουμε από αυτά που μπορούμε να κάνουμε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                                      Πες την αλήθεια... Καμία δεν καταδέχεται να μπει στο Fiesta, γι'αυτό...

                                      (χωρίς παρεξήγηση έτσι? )

                                      Ωχ, με καταλάβατε;

                                      Πάντως, αυτό για τους ήχους είναι ίσως το μόνο που θεωρώ σοβαρό παράγοντα. Αλλά και πάλι, δεν κάνεις κουτσομπολιό απ' το κινητό στο αμάξι. Απλά αν χρειαστεί να πεις κάτι, το λες χωρίς να σταματήσεις. That's all!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        corsair last edited by

                                        Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                                        Επί του προκειμένου, δε φταίει η κίνηση που κάνεις, αλλά το γεγονός ότι το ένα σου αυτί μένει καλυμμένο. Το οποίο σημαίνει ότι χάνεις την επαφή σου με τους ήχους του περιβάλλοντος (τους ακούς με το άλλο αλλά δεν μπορείς να καταλάβεις από πού προέρχονται) και σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να προκύψει ζαλάδα, ίλιγγος και άλλα τέτοια καλά.

                                        Καλα, handsfree ειναι αυτο η βουλοκερι?
                                        Παντως μια φορα με το handsfree ακουω 100% τους εξωτερικους ηχους... απο το αυτι που το φορα.... και οχι δεν ζαλιζομαι

                                        Αν δινουν τοσο προσοχη παντως στην ακοη μας, τους ενδιαφερει και η παραμικρη λεπτομερια, τοτε ισως θα επρεπε να μας περασουν και απο τεστ ακοης... να δουμε ποσες δεκαδες χιλιαδες διπλωματα θα ανακαλουνταν λογω μειωμενης ακουστικης οξυτητας. Ω, ναι... πολυ και νεοι μαλιστα θα χανανε διπλωματα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          n_olympios last edited by

                                          Τι λες? Δε σ'ακούω, έχω καρότα στ'αυτιά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spartan last edited by

                                            Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                                            Αλλά και πάλι, δεν κάνεις κουτσομπολιό απ' το κινητό στο αμάξι. Απλά αν χρειαστεί να πεις κάτι, το λες χωρίς να σταματήσεις. That's all!

                                             Αυτό πές το στις ....'σωφερίνες' !!!
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr