-
Θα συμφωβήσω με το kid
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Fiesta ST.E, δε θα 'λεγα ότι είναι ακριβώς στην ίδια κατηγορία, από άποψη εξοπλισμού. Το fiestaκι πάντως θα δεχθεί ισχυρό χτύπημα. Με τα ίδια χρήματα αγοράζεις ίδια ιπποδύναμη (να μην πω για τη διαστημική ροπή), υπερπλήρη εξοπλισμό, και ποιότητα υλικών ένα-δύο κλικ πάνω.
Η γυάλινη οροφή δε με τρελαίνει ως ιδέα, πάντως. Μπορώ να έχω ένα με την παλιά-καλή οροφή του 206 παρακαλώ;
-
Μα δεν αντιλέγω ότι το Fiesta SΤ είναι εξίσου καλή αγορά, αν το εξετάσουμε οικονομοτεχνικά. Αλλά και πάλι, όχι ότι υπερέχει και πολύ...
Άλλα οχήματα στα 20Κ; Να δούμε αν είναι πολλά ή λίγα...
[edit]Τι σας χαλάει στη γυάλινη οροφή; Ασφάλεια; Αξιοπιστία; Τι είναι αυτό που σας ενοχλεί;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
[edit]Τι σας χαλάει στη γυάλινη οροφή; Ασφάλεια; Αξιοπιστία; Τι είναι αυτό που σας ενοχλεί;
Tα έγραψα και στο αντίστοιχο θέμα στο 'Περί αυτοκίνησης'. Για να κάνω μια παρομοίωση, είναι σαν να έχεις τη μόνικα μπελούτσι στο κρεβάτι σου, και να σου λένε 'look, but don't touch'
Κοινώς, μισές δουλειές.
-
Δεν ξέρω για τον εξοπλισμό του ST αλλά δεν νομίζω να είναι τόσο πολυτελές μέσα όσο το 207 ή το TSi. Ότι είναι μικρότερο από τα παραπάνω είναι αλλά δεν νομίζω ότι είναι οικογενειακά αυτοκίνητα και τα άλλα δύο. Σαφώς πιο ταξιδιάρικα αλλά δεν έχουν και τόσο μεγάλες διαφορές.
Δεν νομίζω να υπάρχουν πολλά ολοκληρωμένα αυτοκίνητα στα 20Κ πάντως.
-
Εμένα γιατί μου φαίνεται ότι το 207 είναι πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο στα 20Κ και μάλιστα σαφώς περισσότερο από τα μικρομεσαία των 1.6;
Οικογενειακό δεν θα είναι πλήρως, αλλά δεν νομίζω να κουράσει κανέναν σε ταξίδι.
Το TSi λίγο πιο δυνατή λύση, μιας και είναι και λίγο μεγαλύτερο...αλλά κάποιος πρέπει να γνωρίζει τι παίρνει. Ξέρετε, δύο συμπιεστές, αντιπροσωπεία VW κλπ. Και το 'κύρος' κύρος (Θεέ μου, τι γράφω...)
Στο 207 παίρνει μεν καινούριο κινητήρα, αλλά τουλάχιστον με ένα εξάρτημα που τα συνεργεία μπορούν να διαχειριστούν. Λίγο μικρότερο, αλλά πιο καλό σε εμφάνιση και φουλ εξοπλισμό.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Εμένα γιατί μου φαίνεται ότι το 207 είναι πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο στα 20Κ και μάλιστα σαφώς περισσότερο από τα μικρομεσαία των 1.6;Είναι, δεν τίθεται θέμα.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Tα έγραψα και στο αντίστοιχο θέμα στο 'Περί αυτοκίνησης'. Για να κάνω μια παρομοίωση, είναι σαν να έχεις τη μόνικα μπελούτσι στο κρεβάτι σου, και να σου λένε 'look, but don't touch'Εγώ δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα με τη Μόνικα!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Εμένα γιατί μου φαίνεται ότι το 207 είναι πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο στα 20Κ και μάλιστα σαφώς περισσότερο από τα μικρομεσαία των 1.6;+1
-
Ψήθηκα. Και θέλω ενα τέτοιο(είμαι καλά γιατρε μου;;; θέλω γαλλικό αμάξι)
Ο μόνος ενδιασμός μου είναι το τιμόνι που τουλάχιστον στις απλές εκδόσεις ,και απο ότι έχω διαβάσει μόνο, φαίνεται να είναι αρκετά ελαφρύ. -
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Fiesta ST.
E, δε θα 'λεγα ότι είναι ακριβώς στην ίδια κατηγορία, από άποψη εξοπλισμού. Το fiestaκι πάντως θα δεχθεί ισχυρό χτύπημα. Με τα ίδια χρήματα αγοράζεις ίδια ιπποδύναμη (να μην πω για τη διαστημική ροπή), υπερπλήρη εξοπλισμό, και ποιότητα υλικών ένα-δύο κλικ πάνω.
plus τα έξτρα τέλη και ασφάλειες...
-
rocsta, το οδήγησα και μόνο στο παρκάρισμα και μέχρι τα 40 περίπου είναι ελαφρύ... Μετά βαραίνει και είναι αρκετά καλό!
Και εγώ το θέλω γμτ....
-
Σωστός ο DVDinos
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Ψήθηκα. Και θέλω ενα τέτοιο(είμαι καλά γιατρε μου;;; θέλω γαλλικό αμάξι)
Ο μόνος ενδιασμός μου είναι το τιμόνι που τουλάχιστον στις απλές εκδόσεις ,και απο ότι έχω διαβάσει μόνο, φαίνεται να είναι αρκετά ελαφρύ.Το τιμόνι είναι ελαφρύ, αλλά ακόμα και στις απλές εκδόσεις είναι πληροφοριακό και 'κοφτερό'. Πώς λέμε... Clio? Ε, καμία σχέση!
-
Οταν μπήκα στο δικό μου με το υδραυλικό μετά το test drive ένοιωθα οτι δεν ειχε υποβοήθηση...
Παρόλα αυτά είναι καλό τιμόνι και πληροφορεί καλά -
§
Πολύ καλό πακέτο, πάρα πολύ καλό πακέτο, μου έχει κάνει πολύ εντύπωση ο εξοπλισμός του σε σχέση με τη τιμή του...
Κοίτα να δεις που δύουν τα ανεμικά -πλέον- 1.600 με τα 115 άλογα και την ανεπαρκή ροπή, και ανατέλλουν τα 1.400, 1.600 με αρκετή δύναμη και τρελή ροπή ( 240nm @ 1.400 rpm - DAMN! ), που τρομοκρατούν ανετότατα ατμ. κινητήρες πάνω από 2.000 ενώ έχουν και μικρότερη ή τουλάχιστον καλή κατανάλωση...
Turbo, Compressor, Turbo + Compressor μεν, χαράς ευαγγέλια δε...
Good news...
Next please...
§
-
Το εν λόγω μοτέρ έχει ίδια κατανάλωση με τον 1.6 16v του PSA κατα τις τυποποιημένες μετρήσεις
-
Ρε παιδια τι βενζινη ρουφαει? 100αρα η απλη αμολ. ?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το εν λόγω μοτέρ έχει ίδια κατανάλωση με τον 1.6 16v του PSA κατα τις τυποποιημένες μετρήσειςΩραία!
Λοιπόν, βλέπω να είναι έτοιμος ο Μιχάλης-MDVQ.
Αφήστε να το πάρει, να του πιεί το αίμα, να μάθουμε αν και που πονάει το όχημα, και μετά αποφασίζουμε!
-
Μετά την κυκλοφορία του, να περιμένουμε βελτιώσεις ιπποδύναμης αλλά VAG-1.8T;
Peugeot 207 1.6T GT