Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    65
    3057
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bellos last edited by

      Παιδιά βοήθεια. Το αυτοκίνητο μου είναι μια bmw e30 318i,αυτόματη. Το κιβώτιο έχει τις επιλογές R N D 1 2 3. Aυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής. Κινούμαι με το αυτοκίνητο και έχω την επιλογή για παράδειγμα D. Mπορω εν κινήσει να επιλέξω ας πούμε 3? Όταν βρίσκομαι σε κλειστά κομμάτια και θέλω να κινηθώ σε γρήγορους ρυθμούς κάνω τις παρακάτω αλλαγές. Πατώντας την ασφάλεια στο λεβιε από D κατεβάζω σε 3 η σε 2 και το αμάξι κομπλάρει κανονικά ,σαν ένα κανονικό κατέβασμα σε μη αυτόματο αυτοκίνητο. Δε ξέρω όμως κατά πόσο είναι σωστό αυτό. Κατά τη διάρκεια της αλλαγής δεν ακούγεται ο παραμικρός θόρυβος από το σασμάν σα να είναι όλα φυσιολογικά. Σύμφωνα με το τρόπο που λειτουργούν αυτά τα σασμαν (με πλανήτες) δε νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα. Δεν αναφέρεται πουθενά όμως σε κάποιο manual ότι μπορεί να γίνονται αυτές οι αλλαγές εν κινήσει. Παιδιά βοηθήστε γιατί είμαι καινούργιος στα αυτόματα. Αχαχαχαχ κλασικέ συμπλεχτακο ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bellos last edited by

        Παιδιά βοήθεια. Το αυτοκίνητο μου είναι μια bmw e30 318i,αυτόματη. Το κιβώτιο έχει τις επιλογές R N D 1 2 3. Aυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής. Κινούμαι με το αυτοκίνητο και έχω την επιλογή για παράδειγμα D. Mπορω εν κινήσει να επιλέξω ας πούμε 3? Όταν βρίσκομαι σε κλειστά κομμάτια και θέλω να κινηθώ σε γρήγορους ρυθμούς κάνω τις παρακάτω αλλαγές. Πατώντας την ασφάλεια στο λεβιε από D κατεβάζω σε 3 η σε 2 και το αμάξι κομπλάρει κανονικά ,σαν ένα κανονικό κατέβασμα σε μη αυτόματο αυτοκίνητο. Δε ξέρω όμως κατά πόσο είναι σωστό αυτό. Κατά τη διάρκεια της αλλαγής δεν ακούγεται ο παραμικρός θόρυβος από το σασμάν σα να είναι όλα φυσιολογικά. Σύμφωνα με το τρόπο που λειτουργούν αυτά τα σασμαν (με πλανήτες) δε νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα. Δεν αναφέρεται πουθενά όμως σε κάποιο manual ότι μπορεί να γίνονται αυτές οι αλλαγές εν κινήσει. Παιδιά βοηθήστε γιατί είμαι καινούργιος στα αυτόματα. Αχαχαχαχ κλασικέ συμπλεχτακο ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bellos last edited by

          Παιδιά βοήθεια. Το αυτοκίνητο μου είναι μια bmw e30 318i,αυτόματη. Το κιβώτιο έχει τις επιλογές R N D 1 2 3. Aυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής. Κινούμαι με το αυτοκίνητο και έχω την επιλογή για παράδειγμα D. Mπορω εν κινήσει να επιλέξω ας πούμε 3? Όταν βρίσκομαι σε κλειστά κομμάτια και θέλω να κινηθώ σε γρήγορους ρυθμούς κάνω τις παρακάτω αλλαγές. Πατώντας την ασφάλεια στο λεβιε από D κατεβάζω σε 3 η σε 2 και το αμάξι κομπλάρει κανονικά ,σαν ένα κανονικό κατέβασμα σε μη αυτόματο αυτοκίνητο. Δε ξέρω όμως κατά πόσο είναι σωστό αυτό. Κατά τη διάρκεια της αλλαγής δεν ακούγεται ο παραμικρός θόρυβος από το σασμάν σα να είναι όλα φυσιολογικά. Σύμφωνα με το τρόπο που λειτουργούν αυτά τα σασμαν (με πλανήτες) δε νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα. Δεν αναφέρεται πουθενά όμως σε κάποιο manual ότι μπορεί να γίνονται αυτές οι αλλαγές εν κινήσει. Παιδιά βοηθήστε γιατί είμαι καινούργιος στα αυτόματα. Αχαχαχαχ κλασικέ συμπλεχτακο ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mschumacher last edited by

            και γιατι δε ρωτάς στη αντιπροσωπεία?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mitorade last edited by

              Σαν κάτοχος αυτοκινήτου με αυτόματο κιβώτιο ελπίζω να βοηθήσω. Εν κίνηση λογικά μπορείς να επιλέξεις όποια σχέση θέλεις αρκεί να μην είναι η 1, η οποία είναι ουσιαστικά η πρώτη σχέση. Όπως και εσύ είπες τα κατεβάσματα γίνονται κανόνικα σαν να είναι μη αυτόματο.
              Όταν είσαι σταματημένος δοκίμασε να κατεβάσεις-ανεβάσεις το μοχλό χωρίς να έχεις πατημένη την ασφάλεια/πλαινό κουμπί. Εμένα η κορολα μου με 'αφήνει' όταν είμαι στην N να κατεβάσω μέχρι την 2 χωρίς να έχω πατημένο το κουμπί. Όταν είμαι σε κίνηση δεν μπορώ να επιλέξω την 1(L σε μένα) γιατί δεν με αφήνει το κιβώτιο, παρα μόνο όταν είμαι τελείως σταματημένος και όταν κρατήσω πατημένο το πλαινό κουμπί.
              Επίσης (σε μένα τουλάχιστο) μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κιβώτιο ως σειριακό σε εκκίνηση ξεκινώντας από την L και ανεβάζοντας διαδοχικά σε 2 και D, χωρίς το κιβώτιο να αλλάξει μόνο του σχέση ακόμα και στα κόκκινα. Αυτό σε μένα γίνεται απλά σπρώχνοντας το μοχλό προς τα πάνω.
              Με μια γρήγορη αναζήτηση δεν βρήκα φώτο του κιβωτίου σου για να σε βοηθήσω καλύτερα. Εμένα είναι αυτό:

              Προβλήματα, 0 μέχρι στιγμής και χρησιμοποιώ αρκετά συχνά την διαδικασία που σου ανάφερα πιο πάνω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bellos last edited by

                Φίλε MITORADE σε ευχαριστώ πολύ. Στο ανέβασμα ισχύει και σε μένα το ίδιο. Αν και υπάρχει και το kickdown που σου επιτρέπει να φτάνεις κόφτες με ασφάλεια. από ότι διάβασα επειδή η συμπλεξη γίνετε υδραυλικά δεν υπάρχει πρόβλημα για αλλαγές εν κινηση. Και από το τρόπο που λειτουργεί ένα αυτόματο δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Εμένα μου επιτρέπει να βάλω και 1 εν κινηση πατώντας πάντα την ασφάλεια, βεβαια δεν το έχω δοκιμάσει αυτό με πολλά χιλιόμετρα. από τα 30 km/h πάντως μου επιτρέπει

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  bellos last edited by

                  Φίλε MITORADE σε ευχαριστώ πολύ. Στο ανέβασμα ισχύει και σε μένα το ίδιο. Αν και υπάρχει και το kickdown που σου επιτρέπει να φτάνεις κόφτες με ασφάλεια. από ότι διάβασα επειδή η συμπλεξη γίνετε υδραυλικά δεν υπάρχει πρόβλημα για αλλαγές εν κινηση. Και από το τρόπο που λειτουργεί ένα αυτόματο δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Εμένα μου επιτρέπει να βάλω και 1 εν κινηση πατώντας πάντα την ασφάλεια, βεβαια δεν το έχω δοκιμάσει αυτό με πολλά χιλιόμετρα. από τα 30 km/h πάντως μου επιτρέπει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Αν βάλεις με 120 χαω 1η ταχύτητα, ούτε 2α δεν θα σου δώσει. Θα αφήσει 3η και θα περιμένει να επιβραδύνεις λίγο για να σου δώσει 2α στο όριο των στροφών (απότομα και αποσταθεροποιώντας λίγο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου).

                    Βάζε ότι ταχύτητα θέλεις δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα - μόνο να προσέχεις στις ανηφόρες (βουνά) να μη πατινάρει άσκοπα ο μετατροπέας για πολύ ώρα γιατί υπερθερμαίνεται (π.χ. συνεχόμενη 3η με 2000σαλ αντί 2α με 2500σαλ).

                    Όταν παρκάρεις να αφήνεις πρώτα το αυτοκίνητο στο νεκρό, να βάζεις χειρόφρενο και μετά να επιλέγεις το Ρ. Υπάρχει ένα πειράκι στο σαζμάν που μπλοκάρει τη μετάδοση στο Park και είναι ευαίσθητο, δεν του αρέσει να δέχεται όλο το βάρος του αυτοκινήτου στις κατηφόρες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                      Όταν παρκάρεις να αφήνεις πρώτα το αυτοκίνητο στο νεκρό, να βάζεις χειρόφρενο και μετά να επιλέγεις το Ρ. Υπάρχει ένα πειράκι στο σαζμάν που μπλοκάρει τη μετάδοση στο Park και είναι ευαίσθητο, δεν του αρέσει να δέχεται όλο το βάρος του αυτοκινήτου στις κατηφόρες.

                      Σωστός. Αν το κάνεις αυτό (κρεμάσεις το αυτοκίνητο στον πείρο), ενδέχεται να δυσκολευτείς κιόλας να πας το λεβιέ στο D από το P όταν θα ξαναβάλεις μπροστά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Σε πολλά σαζμάν αυτό το πειράκι είναι πάνω στο κέλυφος του σαζμάν. Με πολλή κακή χρήση (ακόμα και αν δεν σπάσει) μπορεί να κουνηθεί και να έχει μικροδιαρροές λαδιού από εκεί. Αυτή η βλάβη δεν επισκευάζεται, πάντα θα λερώνει εκείνη η πλευρά του σαζμάν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          mariadne last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                          Αν βάλεις με 120 χαω 1η ταχύτητα, ούτε 2α δεν θα σου δώσει. Θα αφήσει 3η και θα περιμένει να επιβραδύνεις λίγο για να σου δώσει 2α στο όριο των στροφών (απότομα και αποσταθεροποιώντας λίγο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου).

                          Βάζε ότι ταχύτητα θέλεις δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα - μόνο να προσέχεις στις ανηφόρες (βουνά) να μη πατινάρει άσκοπα ο μετατροπέας για πολύ ώρα γιατί υπερθερμαίνεται (π.χ. συνεχόμενη 3η με 2000σαλ αντί 2α με 2500σαλ).

                          Όταν παρκάρεις να αφήνεις πρώτα το αυτοκίνητο στο νεκρό, να βάζεις χειρόφρενο και μετά να επιλέγεις το Ρ. Υπάρχει ένα πειράκι στο σαζμάν που μπλοκάρει τη μετάδοση στο Park και είναι ευαίσθητο, δεν του αρέσει να δέχεται όλο το βάρος του αυτοκινήτου στις κατηφόρες.

                          Μορείς να εξηγήσεις γιατί πατινάρει με συνεχόμενη τρίτη στην ανηφόρα; Εγώ σε ανηφόρες πολλές φορές αν το αυτοκίνητο έχει αποκτήσει κεκτημένη ταχύτητα με D, κρατώντας το γκάζι απαλά κρατά 3η ή 4η με χαμηλές στροφές. Αυτό γιατί να δημιουργεί πρόβλημα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            ekatsaros last edited by

                            Θα συμφωνήσω και εγώ με τους προλαλήσαντες, σαν μακροχρόνιος χρήστης (και) αυτόματου κιβωτίου. Μπορείς να κάνεις κατεβάσματα εν κινήσει χωρίς πρόβλημα. Βέβαια παρόλο που το σύστημα (φαντάζομαι και σε ΒΜW) έχει δικλείδες προστασίας καλό θα ήταν να το χρησιμοποιείς όπως θα χρησιμοποιούσες ένα manual κιβώτιο...Δηλαδή δεν υπάρχει κανένας λόγος να δοκιμάσεις με 4η και 150Κm/ώρα να κατεβάσεις σε 2η, παρόλο που το σύστημα θα περιμένει μέχρι να το κάνει να φτάσεις τα όρια στροφών... Όμως σε ένα φανάρι που τα έχεις δει σκούρα (κοκκινίζει εννοώ ) και είσαι με σπασμένη δευτέρα, μπορείς μαζί με **μπόλικο φρένο ** να δοκιμάσεις κατέβασμα σε 1η...Βέβαια ένα έξυπνο proactive κιβώτιο συχνά σε προλαβαίνει και κάνει μόνο του την αλλάγή...
                            Αυτά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bellos last edited by

                              Αχ παιδιά με ανακουφίζετε. Η σπορ οδήγηση δηλαδη δε λαμβάνει τέλος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                megane98hp last edited by

                                Εγω παλι, οδηγοντας ενα ταπινό Accent - φανταζομαι θα ειναι μικρες οι διαφορες με την BMW - οταν ειμαι με το D και βρεθω σε ανηφορα ή θελω να κινηθω γρηγορα απλα παταω το γκαζι πιο πολυ και το αμαξι κατεβαζει σχεση αυτοματα. Για να επανελθει απλα αφηνω μετα παλι το γκαζι και επιστρεφει στην προηγουμενη σχεση - ας πουμε την 5η.
                                Αλλαγες κανω ελευθερα φυσικα εκτος απο το να παω απο το D στο 1 γιατι...δεν θελω να το δοκιμασω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Σε ορεινές διαδρομές κανονικά χρησιμοποιείς τις ενδιάμεσες σχέσεις για να μην ανεβοκατεβάζει συνέχεια το κιβώτιο (ή πατινάρει πολύ) γιατί φθείρεται (και υπερθερμαίνεται). Υπάρχουν (λίγα) κιβώτια που έχουν grade logic και κάνουν αυτή τη δουλειά μόνα τους αλλά δεν είναι τόσο δύσκολο να κουνήσει κάποιος το χέρι του.

                                  Το κακό με τα αυτόματα στις ανηφόρες είναι οι πολύ αραιές σχέσεις και δυστυχώς η θορυβώδης λειτουργία στις ψηλές στροφές.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    ekatsaros last edited by

                                    Πράγματι τα 4τάχυτα αυτόματα με τις αναγκαστικά πολύ αραιές σχέσεις προβληματίζουν σε μεγάλες ανηφορικές διαδρομές όταν δεν υπάρχουν πολλά άλογα κάτω από το καπό να αντισταθμίσουν την αραιή κλιμάκωση.
                                    Πάντως σε αρκετά αμερικάνικα σύγχρονα μοντέλα (ή γιαπωνέζικα που προορίζονται για την αγορά της Αμερικής) η ροπή και η ιπποδύναμη είναι τέτοια που το αραιό 4-τάχυτο μπορεί να κάνει το στροφόμετρο να κινείται σαν στροφόμετρο UNO turbo πρώτης γενιάς ....(με αντίτιμο πολύ υψηλή κατανάλωση φυσικά...)
                                    Θα έλεγα φίλε leonp ότι ο θόρυβος είναι ενοχλητικότερος (σε αυτόματα που έχω δοκιμάσει βέβαια) κατά την εκκίνηση, ειδικά σε ανηφόρα, παρά στις υψηλές στροφές, όπου συνήθως ο κινητήρας πνίγει τους υπόλοιπους θορύβους...Πάντως πράγματι, και με βάση στοιχεία του κατασκευαστή το αυτόματο κιβώτιο είναι περισσότερο θορυβώδες σε όλες τις κλίμακες στροφών.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Αναφέρεσαι στον επιπλέον θόρυβο που κάνει το αυτόματο σαζμάν, αυτό δεν με πειράζει πολύ. Εμένα με ενοχλεί περισσότερο ο θόρυβος από το κινητήρα που δουλεύει σε πολλές στροφές λόγω των αραιών σχέσεων (στις ανηφόρες, στο ίσιο είναι μια χαρά).

                                      Δεν φταίει ότι είναι μόνο 4 οι σχέσεις αλλά η πολύ κακή επιλογή τους. Π.χ. στο συγκριτικό RAV και Santa Fe και τα δύο είχαν 3η ταχύτητα που έπιανε (σχεδόν) τελική. Πολύ, πολύ αραιές οι σχέσεις και φυσικά ο θόρυβος γιατί πρέπει να τις κρατάς (με το χέρι) στις ανηφόρες πριν αλλάξεις γιατί με την αλλαγή θα πέσουν πολύ οι στροφές. Με τόσο μακριά 3η στις ορεινές διαδρομές θα κινείσαι συνέχεια με 2α.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • E
                                        ekatsaros last edited by

                                        Κατάλαβα τι εννοείς..... Κρατάς τις στροφές ψηλά γιατί αν ανεβάσεις, η επόμενη σχέση είναι τόσο μακριά που ο κινητήρας 'ψοφάει'.....οπότε αναγκάζεσαι να είσαι στις 4000+ για να έχεις αίσθηση στο γκάζι.....Σε έντονες ανηφορικές διαδρομές συμβαίνει συχνά.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mitorade last edited by

                                          Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας γιατί και στο δικό μου έτσι είναι. Φαντάζομαι στα αυτόματα με 5 ταχύτητες θα είναι καλύτερα τα πράγματα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mariadne last edited by

                                            Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
                                            Κατάλαβα τι εννοείς..... Κρατάς τις στροφές ψηλά γιατί αν ανεβάσεις, η επόμενη σχέση είναι τόσο μακριά που ο κινητήρας 'ψοφάει'.....οπότε αναγκάζεσαι να είσαι στις 4000+ για να έχεις αίσθηση στο γκάζι.....Σε έντονες ανηφορικές διαδρομές συμβαίνει συχνά.....

                                            Εγώ πάλι γιατί δεν έχω αυτή την αίσθηση; Με το Hyundai Matrix με 103 άλογα και σε έντονη ανηφόρα, με τον επιλογέα στο D, πάει άνετα με 3000 στροφές (σχέση δεν ξέρω ποια έχει επιλέξει, πάντως όχι πρώτη) και νοιώθω ότι έχει αρκετή δύναμη (δεν ψοφάει). Με απλά λόγια, δεν χρειάζεται να το ζορίζω και να φτάνουν οι στροφές στα ύψη.

                                            Φιλικά,

                                            Σπύρος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr