-
Ο χρήστης offset έγραψε:
Κλασικό φαινόμενο 'στερεοτύπων'.Ολο το φόρουμ αγαπά μερικά αυτοκίνητα και μισεί τα υπόλοιπα.Σπορ αυτοκίνητο είναι το s2000,το μουχου είναι ημίμετρο.Σπορ αυτοκίνητο είναι η ελιζέ το μουχου είναι ημίμετρο.Σπορ αυτοκίνητο είναι το αστρα,το μουχού είναι απλα πισωκίνητο ημίμετρο.Καλέ, σε ευχαριστώ πολύ που μου άνοιξες τα μάτια!! Και τόσο καιρό νόμιζα ότι είχα αυτοκίνητο...!! Τελικά το βλέπω καθαρά!! Ημίμετρο έχω. Πάω να πάρω άλλο μισό μέτρο μπας και κάνω ένα ολόκληρο αμάξι κάποτε!!
-
Περισσότερο αυτοκίνητο μπορεί...
Περισσότερο σπορ, όμως;
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Κλασικό φαινόμενο 'στερεοτύπων'.Ολο το φόρουμ αγαπά μερικά αυτοκίνητα και μισεί τα υπόλοιπα.Σπορ αυτοκίνητο είναι το s2000,το μουχου είναι ημίμετρο.Σπορ αυτοκίνητο είναι η ελιζέ το μουχου είναι ημίμετρο.Σπορ αυτοκίνητο είναι το αστρα,το μουχού είναι απλα πισωκίνητο ημίμετρο.
Καλέ, σε ευχαριστώ πολύ που μου άνοιξες τα μάτια!! Και τόσο καιρό νόμιζα ότι είχα αυτοκίνητο...!! Τελικά το βλέπω καθαρά!! Ημίμετρο έχω. Πάω να πάρω άλλο μισό μέτρο μπας και κάνω ένα ολόκληρο αμάξι κάποτε!!
Οpterie σε δουλέψανε....
Να το πας πίσω να πάρεις άστρα!!!! -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Κλασικό φαινόμενο 'στερεοτύπων'.Ολο το φόρουμ αγαπά μερικά αυτοκίνητα και μισεί τα υπόλοιπα.Σπορ αυτοκίνητο είναι το s2000,το μουχου είναι ημίμετρο.Σπορ αυτοκίνητο είναι η ελιζέ το μουχου είναι ημίμετρο.Σπορ αυτοκίνητο είναι το αστρα,το μουχού είναι απλα πισωκίνητο ημίμετρο.
Καλέ, σε ευχαριστώ πολύ που μου άνοιξες τα μάτια!! Και τόσο καιρό νόμιζα ότι είχα αυτοκίνητο...!! Τελικά το βλέπω καθαρά!! Ημίμετρο έχω. Πάω να πάρω άλλο μισό μέτρο μπας και κάνω ένα ολόκληρο αμάξι κάποτε!!
Γράφει πουθενα ο φίλος που έθεσε την ψηφοφορία γ) μεταχειρισμένο μουχου 2ης γενιάς? Αν **δεν **γράφει,εσύ δε θάπρεπε να απαντάς.
-
Ο χρήστης offset έγραψε:
Γράφει πουθενα ο φίλος που έθεσε την ψηφοφορία γ) μεταχειρισμένο μουχου 2ης γενιάς? Αν **δεν **γράφει,εσύ δε θάπρεπε να απαντάς.Οδήγησες το NC σε περιβάλλον που σου επέτρεπε να ξεδιπλώσεις τις αρετές του; Το οδήγησες έτσι ώστε να σου ξεδιπλώσει τις αρετές του; Μπορείς να το οδηγήσεις έτσι ώστε να σου ξεδιπλώσει τις αρετές του;
Αν όχι, εσύ δε θα έπρεπε να απαντάς!!
-
offset
Καλά τα λες, τεκμηριώνεις την άποψή σου, αλλά σε κανά δυο λέξεις μου τα χαλάς! -
Υποθέσεις μόνο κάνεις χερά οπτέριε,εγω μίλησα τεκμηριωμένα και με αφορμή τα **προσωπικα μου **γούστα.Και με προβληματίζει το γεγονός οτι ...προσβλήθηκες που δεδομένου ενος τέτοιου διλλήματος θα επέλεγα το αστρα εναντι του μουχου.
-
Ρε Θεμη, πες ότι φοβάσαι μη χάσεις τα ποσοστά απ' την Mazda και άσε τα ψόφια!
-
Ο χρήστης offset έγραψε:
NickNT ,η άποψη σου είναι όμορφα διατυπωμένη και δικαιολογείς απόλυτα αυτά που πρεσβεύεις.Μερικές φορές όμως η έννοια σπορ αυτοκίνητο διαφέρει απο άνθρωπο σε άνθρωπο όπως είναι κατανοητό.Προσωπικά δε θεωρώ 100% σπορ ένα αυτοκινητάκι όπως το μουχου 3ης γενιάς με 160 ψωράλογα και στήσιμο full proof.Εννοείται ότι το αστρα είναι πολύ περισσότερο full proof απο το προαναφερθέν,αλλά η οπελ έχει επικεντρώσει σε κάποια 'ζωτικής' σημασίας χαρακτηριστικά (για μενα) όπως το τσιταρισμένο μοτεράκι,ο ήχος του,η υπερβολική δύναμη για τις 2 μπροστινές ρόδες,και πολλές σπορ-και συνάμα ποιοτικές λεπτομέρειες στο αμαξωμα μεσα-εξω. Στο τέλος,με τα 30000 έχω αγοράσει περισσότερο σπορ αυτοκίνητο ,απότι με 33000 ενα υπερτιμημένο light roadster. Οσο για γκόλφ και σία,δε μου λένε τπτ (περα απο το ιδανικό ταπερ που δε παραγεται πλεον) εκτός απο το μεγκαν που δεν έχω άποψη.
Συμπέρασμα:Στα λεφτα που δίνω θέλω πολύ (σε ..ποσότητα,οχι μέγεθος) σπορ αυτοκίνητο μέ ένα τουλάχιστον κορυφαίο χαρακτηριστικό.Σε ευχαριστούμε για τη γνώμη σου.
Βέβαια Autocar που το έβγαλε Best Handling Car ανάμεσα σε όλα τα σπορ αυτοκίνητα (και elise και s2000 μέσα),
και Discovery Channel που το έχει 2ο καλύτερο σπορ αυτοκίνητο όλων των εποχών πίσω από την 911 διαφωνούν μαζί σου.
Παρεμπιπτόντως οι κρίνοντες ήταν και οδηγοί αγώνων (και από F1).
Διαφωνούν επίσης στο Top Gear με τον Clarkson που πρακτικά από όλα τα σπορ hatchback χειρότερο έκριναν το Opel για τη συμπεριφορά του, και χαρακτηρίζουν το mx5 το καλύτερο 'βρετανικό' roadster!
Γνώμες. Άλλες με μείζονα και άλλη με ελάσσονα σημασία. -
Ο χρήστης offset έγραψε:
Υποθέσεις μόνο κάνεις χερά οπτέριε,εγω μίλησα τεκμηριωμένα και με αφορμή τα **προσωπικα μου **γούστα.Και με προβληματίζει το γεγονός οτι ...προσβλήθηκες που δεδομένου ενος τέτοιου διλλήματος θα επέλεγα το αστρα εναντι του μουχου.Αν είχες κάνει εξαρχής κατανοητό ότι μιλάς για τα προσωπικά σου γούστα, τίποτε από αυτά δε θα είχε γραφτεί. Μπορείς να λες ότι θέλεις για το ΜΧ-5, δεν είσαι ούτε εσύ ούτε κανείς άλλος υποχρεωμένος να του αρέσει. Όταν όμως γράφεις ακατάσχετα ότι είναι ημίμετρο, χωρίς να βάλεις ένα 'κατ' εμέ', λογικό είναι να αντιδράσω (και όχι να προσβληθώ).
Όσο για τα χέρια, δεν ξεδίπλωσα εγώ τις αρετές του NC, αλλά είδα κάποιον να τις ξεδιπλώνει. Εγώ απλώς καθόμουν στο δεξί κάθισμα.
Επιλέγεις το Astra; Be my guest! Προφανώς σου ταιριάζει!!
-
μτχ s2000 σκεφτεσαι?
-
Νατος και αλλος 'περιοδικος'.Ωραία η ...βιβλιογραφία που παρέθεσες και εσύ,σ'ευχαριστούμε και σένα.Ρε δε μπορείτε να καταλάβετε ότι υπάρχουν και άλλοι αγοραστές σαυτό τον κόσμο με διαφορετικά κριτήρια?Εχω γράψει τόσες φορες 'προσωπικα' 'προσωπικα γούστα' 'για μενα',και επιμένετε .
-
τι σχέση έχει ενα άχρωμο Astra με ενα light sports car δεν μπορώ να καταλάβω.
Πάντως όποιος πήγε στην πίσω κίνηση ποτέ δεν γυρίσε στην μπροστά, το αντιστροφό δεν έγινε ποτέ, αλλά ο καθένας έχει την γνώμη του και είναι απολύτως σεβαστή.
Για να το θέσω και αλλιώς:
Αν μου χάριζαν το Astra και μου ζήταγαν 10.000ε για το Μιατά, θα έπαιρνα το Μιάτα, έστω και με δόσεις. Οδηγάω μπροστοκίνητα οικογένειακα (ένα εκ΄των οποίων γρήγορο) και αρρωσταίνω μετά απο 15 λεπτά, παθαίνω κρίση, θέλω το Μιάτα μου!!!
(οχι προς Θεού δεν είμαι πορωμένος) -
Δικαίωμα σου ειναι προφανώς να έχεις προσωπική άποψη, αλλα πέρα απο αυτή υπάρχουν κάποιες αντικειμενικές αλήθειες.
Fact: η Γη ειναι στρογγυλή
Fact: E = mc^2
Fact: το OPC ειναι ενα οικογενειακό hatchback με κινητήρα 240 ίππων ΧΩΡΙΣ μπλοκέ διαφορικό, μέτρια χειριστήρια και κατα βάση υποστροφική συμπεριφορά.
Fact: το MX-5 ειναι ενα αμιγώς σπορ μοντέλο, ελαφρύ, πισωκίνητο, με αντικειμενικά πιο προηγμένη ανάρτηση πίσω απο το OPC (ημιάκαμπτος), και χειριστήρια ξυράφια.
Συνεπώς:
Αντικειμενικά το καλύτερο ΣΠΟΡ αμάξι απο τα 2 ειναι το ΜΧ. Τώρα ο χαρακτηρισμός 'ημίμετρο' ειναι τουλάχιστον τραγελαφικός...
Υποκειμενικά, το OPC ίσως ειναι πιο ολοκληρωμένο επειδή χωράει αλλα 2-3 άτομα και καμια αποσκευή παραπάνω και επειδή αν βρείς ευθεία την καλύπτεις σε χρόνο dt.
-
το ΣΠΟΡ τι ειναι???????????
οι επιδοσεις η οι μπαντες?
ανομοια πραγματα εχουν μπει για συγκριση...το μονο που συνδυαζει και τα 2 ειναι το s2000...
-
Οταν μπώ αύριο στο φόρουμ,μη με απογοητεύσετε απανταχού υπέρμαχοι των μχ,θέλω τουλάχιστον 50 διθυραμβικα replies .
-
Μην ανησυχείς. Από εμάς έκλεισε το θέμα
Τώρα, δεν έχω δει το φίλο που ξεκίνησε την ψηφοφορία τη γνώμη έχει για όλα αυτά και αν τον βοηθήσαμε καθόλου.
-
Ρε παιδιά μην ασχολείστε τσάμπα...
-
Πιστεύω πως τα στοιχεία που ορίζουν ενα σπορ αυτοκίνητο ειναι το χαμηλό βάρος, το σωστό ζύγισμα, οι καλορυθμισμένες αναρτήσεις, ο δυνατός για το βάρος του αμαξιού κινητήρας και η άμεση και πάνω απ' όλα ρυθμίσιμη συμπεριφορά. Δηλαδή το να μπορείς να πηγαίνεις τόσο με γραμμές όσο και με το πλάι, όπως και όποτε το θελήσεις ΕΣΥ και όχι το αμάξι.
Καλώς η κακώς το OPC δεν τηρεί αρκετά απο τα παραπάνω στοιχεία...
Δεν λέω προφανώς οτι ειναι κακό αυτοκίνητο, αντιθέτως ειναι ενα πολύ γρήγορο hatchback... αλλα ΣΠΟΡ με την πραγματική έννοια (και οχι με την έννοια 'SPORT PEDAL ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΚΑΙ ΛΕΒΙΕΣ ΣΤΟ ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ') δεν ειναι...
Συμφωνώ οτι συγκρίνουμε εντελώς ανόμοια πράγματα πάντως... Απλα τονίζω οτι υπο το πρίσμα της ΣΠΟΡ οδήγησης το ΜΧ-5 ειναι αιώνες μπροστά...
-
Το θέμα είναι ότι στο ερώτημα που έθεσε αρχικά το παιδί, μόνο ο ίδιος μπορεί να απαντήσει πιο προτιμά. Ξέρει σχεδόν τι προσφέρει το μεν και τι το δε. Η επιλογή είναι δική του και μόνο.
ΕΚΛΟΓΕΣ!!!Opel Astra Gtc opc Vs Mazda mx-5 2.0sport