Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μικρό φτηνό αυτοκίνητο με κάποιες απαιτήσεις
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μικρό φτηνό αυτοκίνητο με κάποιες απαιτήσεις
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    57
    494
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnnywalker last edited by

      Picanto ή Panda από εμένα!
      Πιστεύω είναι τα καλύτερα στην κατηγορία τους κ πιο κοντά σε αυτό που ψάχνεις από τα υπόλοιπα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        adis4gr last edited by

        βρες ενα παντα η ενα πικαντο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • M
          montecarlo last edited by

          Ο χρήστης tazz έγραψε:

          Tα cinque/seicento έχουν καλό κράτημα, εκτός αυτού είναι απο μέτρια εως απαράδεκτα.

          Σε ποιον τομέα ακριβώς είναι απαράδεκτα;

          Οποιος τα έχει χρησιμοποιησει ξέρει. οποίος τα βλέπει από έξω δεν μπορεί να φανταστεί πόσο χώρο έχουν οι πίσω σε Cinque (δεν ξέρω εαν ισχύει το ίδιο στο Sei)

          Επίσης Το 1.1 είναι μοτέρ-σκυλί

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • F
            ferr-r1 last edited by

            Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

            Tα cinque/seicento έχουν καλό κράτημα, εκτός αυτού είναι απο μέτρια εως απαράδεκτα.

            Σε ποιον τομέα ακριβώς είναι απαράδεκτα;

            Οποιος τα έχει χρησιμοποιησει ξέρει. οποίος τα βλέπει από έξω δεν μπορεί να φανταστεί πόσο χώρο έχουν οι πίσω σε Cinque (δεν ξέρω εαν ισχύει το ίδιο στο Sei)

            Επίσης Το 1.1 είναι μοτέρ-σκυλί

            για τσινκουε 100%
            το είχα παλιά φαντάζομαι και το σεισέντο παρόμοια καλό

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              karib last edited by

              Παιδια απο κοστος συντηρησης, service καθε ποσα χλμ και αν ειναι ακριβο, καταναλωση και τα συναφη?

              Καποιος μου ειπε οτι το matiz εχει πανακριβα ανταλλακτικα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                tazz last edited by

                Ο χρήστης karib έγραψε:
                Παιδια απο κοστος συντηρησης, service καθε ποσα χλμ και αν ειναι ακριβο, καταναλωση και τα συναφη?

                Καποιος μου ειπε οτι το matiz εχει πανακριβα ανταλλακτικα!

                το panda έχει μέση κατανάλωση γύρω στα 7lt/100 km (ανάλογα πόσο βαρύ πόδι έχεις), service στα 30.000 χλμ, λάδια αλλάζεις κάθε 10.000 χλμ (αν και ο κατασκευαστής προτείνει ακόμα πιο αραιά), και τα ανταλλακτικά του πάμφθηνα. Η κατανάλωση του sei είναι κάπως υψηλότερη, αλλά τα ανταλλακτικά του τα βρίσκεις και στα περίπτερα, σε ανάλογες τιμές

                Για τα άλλα μοντέλα, ας μιλήσουν οι ιδιοτκήτες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • L
                  lazarefa last edited by

                  Picanto ή Panda (νομίζω ακριβότερο) κι από μένα. Για το Αtos ειδικά δε νομίζω πως πλέον αξίζει να ασχοληθείς σοβαρά. Είχα σε σχετικά καλή υπόληψη, από γνώμες γνωστών (για την κατηγορία...) και το matiz. Τελευταία βέβαια είχα κι εγώ την εμπειρία του...τι λαμαρίνα είναι αυτή ρε παιδιά; Ούτε πάφιλα να ήταν. Πατούσα το κουμπί για το άνοιγμα της πόρτας αποσκευών και βούλιαζε η λαμαρίνα (σιγά την πίεση δηλ).. Έλεος..Μηχανικά δε ξέρω τι παίζει...Πάντως η ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου είχε σε 7 χρόνια γύρω στα 95000χλμ χωρίς σοβαρά μηχανικά προβλήματα..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    karib last edited by

                    Καλα, το alto δεν υπαρχει καν στην ιστοσελιδα της suzuki? http://www.suzuki.gr

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      athanasios last edited by

                      Ο χρήστης tazz έγραψε:

                      Παιδια απο κοστος συντηρησης, service καθε ποσα χλμ και αν ειναι ακριβο, καταναλωση και τα συναφη?

                      Καποιος μου ειπε οτι το matiz εχει πανακριβα ανταλλακτικα!

                      το panda έχει μέση κατανάλωση γύρω στα 7lt/100 km (ανάλογα πόσο βαρύ πόδι έχεις), service στα 30.000 χλμ, λάδια αλλάζεις κάθε 10.000 χλμ (αν και ο κατασκευαστής προτείνει ακόμα πιο αραιά), και τα ανταλλακτικά του πάμφθηνα. Η κατανάλωση του sei είναι κάπως υψηλότερη, αλλά τα ανταλλακτικά του τα βρίσκεις και στα περίπτερα, σε ανάλογες τιμές

                      Για τα άλλα μοντέλα, ας μιλήσουν οι ιδιοτκήτες...

                      Και με μιά απ' τις καλύτερες χρηματοδοτήσεις της αγοράς

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        afonic last edited by

                        Αν μπορείς πάρε το Panda.

                        Αλλιώς το Alto νομίζω ότι είναι πιο ποιοτικό από τα κορεάτικα σε παραπλήσια τιμή και εξοπλισμό.

                        Το Matiz μην το σκέφτεσαι, χάλια είναι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zardoz last edited by

                          Οι επιλογές σου είναι μονόδρομος.

                          Ή picanto ή panda

                          Picanto

                          • Το έχουμε στην οικογένεια, είμαστε (μέχρι τώρα) υπερ-ευχαριστημένοι
                          • Χωρά άνετα 4 άτομα + 1 παιδί λόγω πλάτους (κανονικό αυτοκίνητο είναι στο πλάτος)
                          • Καλός κινητήρας (6 αλογάκια παραπάνω το χιλιάρι)
                          • Δίσκοι πίσω, 4 κάναλο ABS με EBD
                          • Φθηνότερο και με διαφορά (ρώτησε από κοντά και θα δείς)

                          Panda

                          • 5 χρόνια εγγύηση (αυτό αξίζει)
                          • Αραιότερα service και αλλαγές στα λάδια
                          • Μεγαλύτερος χώρος αποσκευών (το picanto έχει ανύπαρκτο χώρο ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ)
                          • Ακριβότερο όμως και πρόσεξε, η βασική έκδοση (active) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ABS.
                            Mήν σε πιάσουν κότσο εδώ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ABS, μόνο η έκδοση 1.2 έχει
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            offset last edited by

                            Εγώ θα έλεγα getz μιας και είναι μια χαρά απο όλες τις απόψες ΠΛΗΝ του αχαρακτήριστου καθίσματος.Εμείς έχουμε το 1.6 απο το 2003 και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό.
                            Ατος είχαμε παλαιότερα,αλλα είναι ψιλό-αστείο το θέμα δεν το συνιστώ,παρόλο που είναι υπεραξιόπιστο και αυτο.
                            Μην ακούω για ματιζ,αναγουλιάζω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              corsair last edited by

                              Ο χρήστης zardoz έγραψε:

                              • Ακριβότερο όμως και πρόσεξε, η βασική έκδοση (active) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ABS.
                                Mήν σε πιάσουν κότσο εδώ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ABS, μόνο η έκδοση 1.2 έχει

                              Εγω παλι γιατι νομιζω πως το ABS απο το 2005 εχει γινει υποχρεωτικο για ολα τα αμαξια ανεξαρτητως τιμης κατηγοριας κλπ κλπ...???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zardoz last edited by

                                Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                • Ακριβότερο όμως και πρόσεξε, η βασική έκδοση (active) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ABS.
                                  Mήν σε πιάσουν κότσο εδώ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ABS, μόνο η έκδοση 1.2 έχει

                                Εγω παλι γιατι νομιζω πως το ABS απο το 2005 εχει γινει υποχρεωτικο για ολα τα αμαξια ανεξαρτητως τιμης κατηγοριας κλπ κλπ...???

                                Αυτό που λές ισχύει, όπως και η ύπαρξη 3ης ζώνης πίσω, καθώς και
                                η απενεργοποίηση του 2ου αερόσακου (από το 2006) αλλά...
                                και δυστυχώς αυτό που λέω εγώ ισχύει για το βασικό μοντέλο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  karib last edited by

                                  zardoz
                                  πολυ χρησιμα οσα ειπες!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    πιπι...

                                    πικάντο-πάντα με προτίμηση σαφώς στο 2ο.

                                    και τα 3δυμα δεν είναι άσχημα όμως.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Z
                                      zardoz last edited by

                                      Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                      και τα 3δυμα δεν είναι άσχημα όμως.

                                      Καλά είναι αρκεί να μην πετάξει η τιμή στα ύψη.

                                      Όσον αφορά το ABS (panda), η ανυπαρξία του όπως και σε άλλα μοντέλα
                                      βασίζεται σε ένα κανονισμό που εξαιρεί όσες γραμμές παραγωγής
                                      σχηματίστηκαν πρίν ενεργοποιηθεί ο κανονισμός. Δηλαδή, ακόμη και
                                      το αυτοκίνητο να είναι του 2006, αν η γραμμή παραγωγής του μοντέλου
                                      είναι αρκετά παλαιότερη δεν υποχρεούται σε abs (και 3η ζώνη κλπ).

                                      Το ποιό περίεργο είναι ότι επιτρέπεται η εισαγωγή ΝΕΩΝ αυτοκινήτων
                                      με ΝΕΑ γραμμή παραγωγής χωρίς abs, βλέπε landwind:
                                      http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=50542

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        karib last edited by

                                        Απο service η kia? Απο κοστος ανταλλακτικων?
                                        Να υποθεσω οτι το picanto εχει μικρη καταναλωση καυσιμου?

                                        Tελικα το panda εχει abs, απο τη βασικη του εκδοση. Το ρωτησα.

                                        Ταλαντευομαι αναμεσα σε panda και picanto.
                                        Απο τη μια λεω 'panda'. Το προηγουμενο το κρατησε η fiat σε πωληση επι 20 χρονια. Ε, δεν μπορει, καλο θα ηταν'. Ενας γνωστος ομως μου ειπε οτι παρα το οτι το πουλουσαν τοσα χρονια, εβγαλε πολλα προβληματα(το προηγουμενο μοντελο).

                                        Απο την αλλη Kia? Πριν 10 χρονια δεν υπηρχε. Αραγε μετα απο 5-6 θα υπαρχει? Πχ. η daewoo, καταφερε, δεν εκλεισε, την αγορασε η chevrolet. Αν δεν την αγοραζε? Φαλιμεντο. Και μετα ανταλλακτικα, service κλπ.

                                        Τελικα ποιο ειναι πιο αξιοπιστο και με φτηνη συντηρηση και απροβληματιστο?
                                        Panda? Picanto?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          karib
                                          για φθηνότερη συντήρηση σίγουρα το ΚΙΑ. Για πιο αξιόπιστο μάλλον στα ίδια (καλά) επίπεδα παίζουν.

                                          Για την ΚΙΑ μην ανησυχείς, την έχει πάρει εδώ και 2-3 χρόνια η Hyundai. To picanto, το νέο sportage, το νέο rio και άλλα είναι προϊόντα των δύο βιομηχανιών με τεχνογνωσία της hyundai.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zardoz last edited by

                                            Ο χρήστης karib έγραψε:

                                            Ταλαντευομαι αναμεσα σε panda και picanto.

                                            Για το panda δεν μπορώ να σε βοηθήσω μια και δεν το έχω και δεν μπορώ να
                                            εκφέρω γνώμη έτσι στα κουτουρού. Για το picanto έχω κάνει αναλυτικότατο
                                            post εδώ: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 454#596454
                                            τόσο για τα υπέρ όσο και για τα κατά του. Πρέπει να σημειώσεις ότι είμαι
                                            από τους 'σπαστικότερους' αγοραστές και έχω βρεί πολλά, το ίδιο σίγουρα
                                            θα είχα κάνει αν είχα πάρει panda.
                                            Δεν θέλω να σε πολώσω όμως για picanto. Σίγουρα και τα δύο αυτοκίνητα
                                            έχουν τα καλά τους και τα κουσούρια τους

                                            Να υποθεσω οτι το picanto εχει μικρη καταναλωση καυσιμου?

                                            Υποθέτεις σωστά.

                                            Απο την αλλη Kia? Πριν 10 χρονια δεν υπηρχε. Αραγε μετα απο 5-6 θα υπαρχει?

                                            Για να ρωτάς αυτή την ερώτηση μάλλον δεν βλέπεις τα αποτελέσματα ευρωπαϊκών
                                            πωλήσεων τα τελευταία χρόνια.
                                            http://www.acea.be/ASB20/axiwcm20.nsf/a ... ge=English
                                            To market share της KIA (χωρις τη Huyndai) στην Ε.Ε των 15 είναι 1.4% ίδιο
                                            σχεδόν με της mazda, honda, volvo και μεγαλύτερο από π.χ alfa romeo

                                            εχει abs, απο τη βασικη του εκδοση. Το ρωτησα.

                                            Σε αυτό έχεις δίκιο, από το Σεπτέμβρη του 2005 (Δεκέμβρη στην Ελλάδα) σε
                                            όλες τις εκδόσεις μπήκε abs και 2ος αερόσακος. Άργησαν λίγο αλλά το έβαλαν.

                                            Ότι και αν αποφασίσεις

                                            Πρόσεξε κάποιες μικρολεπτομέρειες και στα δύο αυτοκίνητα, όπως
                                            π.χ ανάλογα με την έκδοση - δεν δίνουν κανονική ρεζέρβα. Ότι και αν σου
                                            πούν ότι είναι στον 'εξοπλισμό', στην παραγγελία ΓΡΑΨΕ κανονική ρεζέρβα
                                            και ας είναι 'δήθεν' στον εξοπλισμό.

                                            Τί τιμές σου έχουν δώσει ως τώρα ? Και τί 'δώρα'?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr