-
Το V40 ειναι πολυ ωραιο αμαξι. Ανταλλακτικα απο που θα προμηθευεσαι; Αν δεν ειναι ο Σαρακακης μεσα ή αποκλειστικος τότε ΟΚ. Διαφορετικα θα πληρωσετε την καλη τιμη πολυ γρηγορα.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
δεν εχω εικόνα των τιμων μεταξύ βολβο και μεγκαν. εστω οτι προσεγγίζονται.
δεν νομιζω πως εχουν σχεση τα δύο αυτα αμάξια μεταξύ τους καθότι σαν προϊόντα, πιστεύω πως απευθύνονται σε διαφορετικους αγοραστές.Γιατι; Και τα 2 μικρομεσαια ειναι με παρομοια φιλοσοφια.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
δεν εχω εικόνα των τιμων μεταξύ βολβο και μεγκαν. εστω οτι προσεγγίζονται.
δεν νομιζω πως εχουν σχεση τα δύο αυτα αμάξια μεταξύ τους καθότι σαν προϊόντα, πιστεύω πως απευθύνονται σε διαφορετικους αγοραστές.Γιατι; Και τα 2 μικρομεσαια ειναι με παρομοια φιλοσοφια.
Υπάρχει μεγάλο άνοιγμα στα μικρομεσαία. To Volvo είναι ψευτο-premium για όσους δεν φτάνουν σε Merc και BMW και το Megane είναι στο '35ο' f/l του πριν την ολική αντικατάσταση του χρόνου και τα έχω στα άκρα της κατηγορίας και στην μέση (όλα αυτά προσωπική μου άποψη) πολύ καλύτερες προτάσεις από τις ακριβές Α class έως τα φτηνότερα Leon, 308 κλπ.
-
Περαν αυτών που ειπε ο Cosneo πως συγκρίνουμε ένα αμαξι:
- που η βασικη του ξεκινάει απο τα 20000 περίπου κι ένα αλλο που αρχίζει στα 15?
- ένα καθαρά πρίμιουμ κι όχι ψευτοπρίμιουμ Κώστα (ειδικά ποιοτικά δεν είδα εγω κάτι καλυτερο στην A απο το Volvo για να μην πω οτι σε υλικά η εικόνα στο Volvo κερδίζει) με ένα αλλο mainstream
- ένα αμάξι του 2013 με ένα του 2008 (όχι οτι το Megane που θα βγει το 2015 θα έχει πρίμιουμ τοποθέτηση ή θα έιναι κάτι καλύτερο απο το Volvo καθώς δεν φτιάχνεται για να ανταγωνιστεί αυτό αλλα τα Mainstream μοντέλα όπως το Golf, το 308, το Leon κτλ)
Θα μου πειτε ειναι C segment αλλα μόνο αυτό είναι το κοινό τους. Τέλος επίσης αδικο να συγκρίνουμε το 1.6 dci με το 1.6 της volvo (PSA ειναι το μοτερ αν θυμαμαι καλα) αφενός λόγο διαφορετικής τοποθέτισης ( Η Renault με αυτο το μοτερ αντικατέστησε τον 1.9 dci κάτι σαν δίλιτρο diesel αν υπήρχε volvo) όπως και λόγο επιδόσεων (εκεί ειλικρινά το dci παιρνει το σκαλπ του HDi και το 1.5 είναι σε εφάμιλλα νούμερα παρότι μικρότερου κυβισμού). Τεσπα αν μπουμε στη διαδικασία να συγκρίνουμε αδικούμε έιτε απο τη μία είτε απο την αλλη και τα δυο αμαξια καθώς οπως ειπε κι ο edmond δεν κοιτουν το ιδιο κοινο
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
- ποσο ακόμα θα υπάρχει ο 1.6 16v στους καταλόγους έστω και τυπικά? (γιατι στην πράξη δεν πιστεύω να πουλήσει ούτε ένα τεμαχιο!)
Στους καταλόγους ή στην παραγωγή?
Στην παραγωγη είναι απο το 1999 με μικροαλλαγές (κι ελεγαν θα σταματουσε πέρυσι )
Αντε να τα εκατοστήσει λοιπον (δεν μένει τυχαία βέβαια καθώς δεν έχει βγάλει πολλα μοτερακια σα το K4 η Renault)Τo 1.600 το άτμο πιο φτηνό από του tourbo το 1.2 στα ίδια επίπεδα εξοπλισμού παρόλο που ως 1.600 επιβαρύνεται με περισσότερα τέλη ταξινόμησης. Έ ρε και γίνουν και οι επικείμενες αλλαγές στη φορολογία, τι θα δούμε.
Θα ήθελα να δω πάντως ένα γερό συγκριτικό μεταξύ των δύο αυτών εκδόσεων στις φυλλάδες, αλλά μάλλον θα περιμένω ματαίως.Εγώ το ατμό θα παιρνά πάντως για το λόγο που ειπα παραπάνω
Ε συγκριτικό θα βγαινει παντου καλυτερο το τουρμποΕπίσης για διαφορές που αναφερεται πιο πίσω διαφορές στη χαρτογραφηση έχουμε στον 1.2 μεχρι τα 120 αλογα μετά έχει διαφορετική τουρμπίνα
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Αντε να τα εκατοστήσει λοιπον (δεν μένει τυχαία βέβαια καθώς δεν έχει βγάλει πολλα μοτερακια σα το K4 η Renault)συμφωνω
μονο που ειναι της Nissan και οχι της Renault -
Το μπλοκ Κ που είναι εκτεταμένη εξέλιξη του Energy των αρχων της δεκαετίας του 90?
Απο πότε? -
1η φορα το ακους?
-
Ο Κ μόνο Nissan δεν είναι αλλα οκ υγεία.
Edit διάβασε εδώ μερικές πληροφορίες
Τον μπερδεύεις πιθανότατα με άλλο μοτερ το οποίο πιθανοτατα θα ναι και συνεξέλιξη καθώς η Nissan το μοναδικο μοτερ που έχει παράξει μονη της στα μικρά και τοποθετείται και σε Renault είναι ο 1.6 dig του Juke -
15 χρόνια μετά ακόμα αναρωτιόμαστε ποιος είναι ποιου ...
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
1η φορα το ακους?Ετσι όπως τα λέει ο Ορέστης. Ο Κ είναι 'produced by Renault' το 1995. Ποιο Renault δεν γίνεται!!!
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Τον μπερδεύεις πιθανότατα με άλλο μοτερ το οποίο πιθανοτατα θα ναι και συνεξέλιξη καθώς η Nissan το μοναδικο μοτερ που έχει παράξει μονη της στα μικρά και τοποθετείται και σε Renault είναι ο 1.6 dig του JukeΜάλλον με τον HR16 (του QQ 1,6, Micra/Νοte 1,6 κλπ) που είναι συνεξέλιξη.
-
Η σειρα Κ ειχε βγει επι εποχης Patrick Le Quement,τοτε που αρχισε να 'τρεχει' το Megane για 1η φορα...
Το μπλοκ υπηρχε,το πανω τμημα ομως ηταν της Nissan.
Η Renault ποτε δεν ειχε finger followers στα valvetrain της.
Τα δικα της 16v μοτερ ηταν direct tapets(βλεπε F7 σειρα) και τα υπολοιπα πολυβαλβιδα που 'ετρεχαν' ηταν μοτερ αλλων,πχ F3 που ηταν Volvo,κλπ,κλπ...Ο Κ4 βασιστηκε στο μπλοκ του Κ7Μ διατηρωντας διαμετρο/διαδρομη ως ειχε αλλά η κεφαλη ηταν εντελως διαφορετικη,με την πολλαπλη εισαγωγης απο μπροστα και την εξαγωγη πισω(στυλ F7/D7).
-
Αν το δεις και αλλιως,δεν νομιζω οτι ειναι εντελως τυχαια οτι με την αγορα της Nissan απο τους γαλλους,παρουσιαστηκε παραλληλα και η σειρα Κ4 και λιγο αργοτερα η F4,σειρες που ουδεποτε υπηρξαν εως τοτε,παρα το γεγονος οτι τα Κ7 υπηρχαν ηδη 2-3 χρονια στην παραγωγη...
-
Κανενα Κ δεν εχει σχεση με την Nissan.... και νομιζω ουτε τα F
Τωρα αν εχουν καποια κοινα σημεια.... δεν παει να πει οτι ειναι της Nissan! Aν ηταν ετσι θα ριχνανε και μια καδενα να τελειωνει η ιστορια!!! -
Αλεξη μην εισαι τοσο σιγουρος...
-
-
Αμα με το λες εσυ....
Αν και ρενακιας εχω ανοιξει πολλα νισσαν μοτερ.... και πολυ λιγα εως 2-3 K4M/J παρολα αυτα δεν εχω δει κατι κοινο!!!
-
Καλησπέρα σε όλους
Την σύγκριση Megane - V40 την άνοιξα εγώ (αθελά μου...)
Απλά είχα δει το Megane τον 11/2013 και περίμενα το f/l 2014 για να προχωρήσω.
Τα θετικά και αρνητικά έχουν ήδη γραφτεί στο forum.
Τελικά απογοητεύτικα από την τιμολόγηση του Megane 2014 και ξεκίνησα να δω ξανά τα υπόλοιπα hatchback με τιμή 17.000-19.000
Δεν με κάλυψε κανένα, σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια, οπότε ανέβασα το budget μου και αγόρασα το καλύτερο δυνατό αυτοκίνητο στα 22.000, το V40 (σύμφωνα πάντα με τις προτεραιότητές και κριτήρια μου). Έβαλα τον εξόπλισμό που ήθελα, πέτυχα καλή τιμή και τέλος.
Καλό το Megane και ο dci, αλλά όχι 19.500 (με χρώμα, πινακίδες και tom tom) !!!!!!! -
ok τοτε να αλλαξεις το nickname σε definitely_V40
joking.
με το καλό. -
Καλό
Ty
Renault Megane III