-
ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΣΚΟΝΤΑ OCTAVIA 5 MPI ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑ CRUICE CONTROL.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ CRUICE CONTROL ΝΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ.
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ -
ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΣΚΟΝΤΑ OCTAVIA 5 MPI ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑ CRUICE CONTROL.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ CRUICE CONTROL ΝΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ.
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ -
ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΣΚΟΝΤΑ OCTAVIA 5 MPI ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑ CRUICE CONTROL.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ CRUICE CONTROL ΝΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ.
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ -
Ο χρήστης JIMMAN έγραψε:
ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΣΚΟΝΤΑ OCTAVIA 5 MPI ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑ CRUICE CONTROL.
**ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ **ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ CRUICE CONTROL ΝΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ.
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΚαταρχας καλως ηρθες. Επειτα καλοριζικο το αυτοκινητο πες μας και τη εκδοση κυβισμου και εξοπλισμου πηρες.
Αυτο στο ειπαν στην αντιπροσωπεια;;; Ειναι δυνατον να μην υπαρχει;;; για αρχη πηγαινε Πατρα και πες τους το...
Ξερεις τι μυριζομαι και μακαρι να βγω και ψευτης... οτι παιζει κατι μη εργοστασιακο. Επειδη ολα αυτα στα ποιο συγχρονα αυτοκινητα (δεν ξερω για το octavia) εχουν can bus το να μην λειτουργει κατι σαν και αυτο σημαινει:
1)οτι δεν στο ρυθμισαν σωστα απο το λειτουργικο που χρησιμοποιουν για αυτες τις ρυθμισεις(lexia η κατι αλλο...)
2)οτι το εξτρα που σου εβαλαν δεν ειναι το εργοστασιακο. Συμβαινει συχνα πχ σε εξτρα που σου βαζουν στην αντιπροσωπεια που το πηρες να μην ειναι το εργοστασιακο αλλα κατι αλλο απλως εγκεκριμενο(...) οποτε η καλωδιωση ειναι ξεχωριστη και δε συνεργαζεται σωστα με το υπολοιπο συστημα(ομοιοπαθης με αισθητηρες παρκαρισματος). Το λεω αυτο γιατι για να μην ειναι ρυθμισμενο απο το εργοστασιο σημαινει μαλλον οτι στο εβαλαν εδω στην αντιπροσωπεια και κατι τετοιο συμβαινει πολυ συχνα. Το μονο που μπορεις να κανεις αν δεν οφειλεται απλως σε λανθασμενη ενεργοποιηση απο το λειτουργικο της αντιπροσωπειας και αφου διαπιστωσεις οτι δεν μπηκε απο το εργοστασιο το εξτρα σου αλλα εδω να ζητησεις καποια επιστροφη χρηματων η καποιο αλλο δωρο γιατι για αντικατασταση με του εργοστασιου θα παιδευτεις και δε θα βγαλεις ακρη ουτε θα ειναι οικονομικο... -
Ο χρήστης JIMMAN έγραψε:
ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΣΚΟΝΤΑ OCTAVIA 5 MPI ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑ CRUICE CONTROL.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ CRUICE CONTROL ΝΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ.
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩTo cruise control το ζήτησες όταν παράγγηλες το αυτοκίνητο και μπήκε έξω? Η' το ζήτησες μετά την παραγγελία και το έβαλαν μετά εδώ? Φαντάζομαι έγινε το 2ο.
Θα σου πω τι γίνεται στα Octavia I, δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο στο '5'.
Φυσικά δεν υπάρχει πρόβλημα με το εργοστασιακό. Για αυτό που βάζουν εδώ δεν έχω ακούσει κάτι περίεργο. Μάλιστα δεν ξέρω αν μπαίνει κάποιο έξτρα εξάρτημα, μόνο για κάποιες κολλήσεις σε μια πλακέτα έχω ακούσει, και βέβαια την αντικατατάσταση του διακόπτη των φλάς με αυτόν που έχει τους διακόπτες ελέγχου.
Είναι μετατροπή που την κάνουν τα εξουσιοδοτημένα. Μήπως σε εσένα κάτι έχουν κάνει λάθος? (Προσωπικά ΔΕΝ θα έκανα τέτοια μετατροπή για λόγους ασφάλειας, εκτός αν ήταν κάποιο plug-in εξάρτημα).Αν μπείς στο http://www.skodaclub.gr/forum θα βρείς μερικούς που έχουν κάνει την μετατροπή στο Octavia I, και ίσως και κάποιον στο '5'.
-
Καλά τα γράφει ο enginekiller.
Το θέμα το θεωρώ ιδιαίτερα σοβαρό γιατί δεν μιλάμε για κανένα αισθητήρα παρκαρίσματος ή συναγερμό που δεν συνεργάζεται καλά με τον εγκέφαλο αλλά για ένα σύστημα που χειρίζεται αυτόματα το γκάζι. Κατά τη γνώμη μου πρόκειται για την ασφάλειά σου και δεν πρέπει να το αφήσεις έτσι. -
Ο χρήστης georgex έγραψε:
To cruise control το ζήτησες όταν παράγγηλες το αυτοκίνητο και μπήκε έξω? Η' το ζήτησες μετά την παραγγελία και το έβαλαν μετά εδώ? Φαντάζομαι έγινε το 2ο.
Ακομα και πριν να το ζητησε συνηθως παιρνουν απο αυτοκινητα που εχουν στοκ και το βαζουμε αυτοι μετα εδω... Μετα απο ποσο χρονικο διαστημα το πηρες το αυτοκινητο απο την μερα που το παρηγγειλες JIMMAN; Μερικες μερες-βδομαδες η μετα απο μηνες;
...μόνο για κάποιες κολλήσεις σε μια πλακέτα έχω ακούσει..
Δε φανταζομαι να προκειται για κολληση μαλλον αντικατασταση η/και ενεργοποιηση απο το λειτουργικο αλλα δεν ειμαι το εχω ψαξει κιολας. Ξερει κανενας αν το chip του cruize control ειναι στον εγκεφαλο ECU η στον BSI(η οπως αλλιως λεγεται στη SKODA...). Μαλλον στην ECU ε;
(Προσωπικά ΔΕΝ θα έκανα τέτοια μετατροπή για λόγους ασφάλειας, εκτός αν ήταν κάποιο plug-in εξάρτημα).
Προφανως συμφωνω...
Καλά τα γράφει ο enginekiller
-
Ο χρήστης JIMMAN έγραψε:
ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΣΚΟΝΤΑ OCTAVIA 5 MPI ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑ CRUICE CONTROL.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ CRUICE CONTROL ΝΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ.
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩFILE JIMMAN EINAI CRUISECONTROL KAI OXI CRUICE
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Απαντώντας και εγώ, να σας ενημερώσω ότι :
- Το αυτοκίνητο είναι η έκδοση 1600 MPI Ambiente με επιπλέον εξοπλισμό αισθητήρες παρκαρίσματος, αποσπώμενο κοτσαδόρο (με ειδική πλακέτα για τον εγκέφαλο) και το Cruise control.
- Το αυτοκίνητο το ζήτησα με την προϋπόθεση ότι θα δουλεύει οπωσδήποτε το Cruise control.
- Το Cruise control είναι πράγματι αυτό που δείχνει και στη φωτογραφία του προσπέκτους αλλά το πρόβλημα βρίσκεται στον προγραμματισμό του εγκεφάλου. Δηλαδή το πρόγραμμα αφού επιλέξεις κινητήρα σε οδηγεί σε μενού όπου διαλέγεις τι έχει το αυτοκίνητό σου
π.χ.
- With triptronic
- Without triptronic
επιλογή .....
Μετά
- With Cruise control and heating steering wheel
- Without Cruise control
κ.λ.π.
Όταν φτάνουμε σε αυτό το σημείο αναγκαστικά επιλέγουμε την πρώτη επιλογή η οποία όμως δεν είναι σωστή επειδή δεν υπάρχει θερμαινόμενο τιμόνι !!! Έτσι βγάζει έξω τον υπολογιστή ταξιδίου. Πιστεύω λοιπόν ότι το software είναι παλιό και δεν περιέχει όλα τα μοντέλα ή κάτι γίνεται με τα μοντέλα που εισάγονται στην Ελλάδα.
Και πάλι σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. -
Θερμαινωμενο τιμονι;;; Μονο σε μηχανη το ειχα δει αυτο... Τι αλλο θα βγαλουν σολαριουμ θα κανεις εκει μεσα... Μιλαω εγω βεβαια που εχω και c4...
καταρχας αν πας μπορει να υπαρχει Update για το προγραμμα του εγκεφαλου(πως κατεβαζεις για τα windows...).
Δεν ειπες μετα απο ποσο καιρο απο την παραγγελια σου το πηρες για να καταλαβουμε αν το εβαλαν εδω η ηρθε ετσι απο το εργοστασιο. Ο διακοπτης λογικα ιδιος θα ηταν η πλακετα θα ειχε διαφορα...
Επισης εσυ ζητησες να δουλευει το cruise control οχι ο υπολογιστης ταξιδιου... (αστειευομαι...)
Δεν εχω καταλαβει ακομα αν πηγες στην αντιπροσωπεια και τι σου ειπαν αν πηγες... -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Θερμαινωμενο τιμονι;;; Μονο σε μηχανη το ειχα δει αυτο...Το έχει η 5άρα φίλου μου και λέει ότι είναι πολύ πιο χρήσιμο από τα θερμαινόμενα καθίσματα.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Θερμαινωμενο τιμονι;;; Μονο σε μηχανη το ειχα δει αυτο... Τι αλλο θα βγαλουν σολαριουμ θα κανεις εκει μεσα... Μιλαω εγω βεβαια που εχω και c4...
καταρχας αν πας μπορει να υπαρχει Update για το προγραμμα του εγκεφαλου(πως κατεβαζεις για τα windows...).
Δεν ειπες μετα απο ποσο καιρο απο την παραγγελια σου το πηρες για να καταλαβουμε αν το εβαλαν εδω η ηρθε ετσι απο το εργοστασιο. Ο διακοπτης λογικα ιδιος θα ηταν η πλακετα θα ειχε διαφορα...
Επισης εσυ ζητησες να δουλευει το cruise control οχι ο υπολογιστης ταξιδιου... (αστειευομαι...)
Δεν εχω καταλαβει ακομα αν πηγες στην αντιπροσωπεια και τι σου ειπαν αν πηγες...Το ζήτησα απο την αρχή και όταν πήγα να παραλάβω το αυτοκίνητο μου είπαν ότι περιμένουν ένα CD απο την Αθήνα για να το προγραμματίσουν. Το C.C. το τοποθέτησαν αμέσως μόλις το παρέλαβαν απο την αντιπροσωπεία δηλαδή εγώ το πήρα όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο αλλά τότε δούλευε ο υπολογιστής ταξιδίου και όχι το C.C.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Θερμαινωμενο τιμονι;;; Μονο σε μηχανη το ειχα δει αυτο...
Το έχει η 5άρα φίλου μου και λέει ότι είναι πολύ πιο χρήσιμο από τα θερμαινόμενα καθίσματα.
Σε τι χρησιμεύει γμτ?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Θερμαινωμενο τιμονι;;; Μονο σε μηχανη το ειχα δει αυτο...
Το έχει η 5άρα φίλου μου και λέει ότι είναι πολύ πιο χρήσιμο από τα θερμαινόμενα καθίσματα.
Σε τι χρησιμεύει γμτ?
για γυναικες με κρυα χερια!
ελπιζω να μην παρεξηγηθει κανενας κατοχος!
-
Aν βγάζεις για κανένα τέταρτο τον πάγο από τα τζάμια, είναι κάτι καλοδεχούμενο. Στην Ελλάδα θα ήταν πιο χρήσιμος κάποιος μηχανισμός για κρύωμα του τιμονιού.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Στην Ελλάδα θα ήταν πιο χρήσιμος κάποιος μηχανισμός για κρύωμα του τιμονιού.Φίλος μου ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΖΕΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ. Χρησιμοποιεί αυτά τα σπρέι που κρυώνουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου - ψεκάζει για ώρα το τιμόνι γιατί καίγεται
Αν έχει τελειώσει το σπρέι το πλένει με υγρά μαντηλάκια, είναι απαράδεκτος.
-
Ο χρήστης JIMMAN έγραψε:
Θερμαινωμενο τιμονι;;; Μονο σε μηχανη το ειχα δει αυτο... Τι αλλο θα βγαλουν σολαριουμ θα κανεις εκει μεσα... Μιλαω εγω βεβαια που εχω και c4...
καταρχας αν πας μπορει να υπαρχει Update για το προγραμμα του εγκεφαλου(πως κατεβαζεις για τα windows...).
Δεν ειπες μετα απο ποσο καιρο απο την παραγγελια σου το πηρες για να καταλαβουμε αν το εβαλαν εδω η ηρθε ετσι απο το εργοστασιο. Ο διακοπτης λογικα ιδιος θα ηταν η πλακετα θα ειχε διαφορα...
Επισης εσυ ζητησες να δουλευει το cruise control οχι ο υπολογιστης ταξιδιου... (αστειευομαι...)
Δεν εχω καταλαβει ακομα αν πηγες στην αντιπροσωπεια και τι σου ειπαν αν πηγες...Το ζήτησα απο την αρχή και όταν πήγα να παραλάβω το αυτοκίνητο μου είπαν ότι περιμένουν ένα CD απο την Αθήνα για να το προγραμματίσουν. Το C.C. το τοποθέτησαν αμέσως μόλις το παρέλαβαν απο την αντιπροσωπεία δηλαδή εγώ το πήρα όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο αλλά τότε δούλευε ο υπολογιστής ταξιδίου και όχι το C.C.
Αφου λοιπον στο εβαλαν εδω και οχι στο εργοστασιο... σωθηκες...
Δηλαδη πηγες ξανα μετα να σου ενεργοποιησουν το CC; Τωρα που εχεις προβλημα πηγες στην αντιπροσωπεια; Αν δεν πηγες παρτους ενα τηλεφωνο και πες τους το και το να δουμε τι τρελο θα σου πουν και για να ρωτησουν και αυτοι στα κεντρικα να ενημερωθουν πριν πας. Αυτο που σου ειπαν στο SkodaClub το δοκιμασες και τι ειδες; Δεν ειχε αυτες τις επιλογες; -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Θερμαινωμενο τιμονι;;; Μονο σε μηχανη το ειχα δει αυτο... Τι αλλο θα βγαλουν σολαριουμ θα κανεις εκει μεσα... Μιλαω εγω βεβαια που εχω και c4...
καταρχας αν πας μπορει να υπαρχει Update για το προγραμμα του εγκεφαλου(πως κατεβαζεις για τα windows...).
Δεν ειπες μετα απο ποσο καιρο απο την παραγγελια σου το πηρες για να καταλαβουμε αν το εβαλαν εδω η ηρθε ετσι απο το εργοστασιο. Ο διακοπτης λογικα ιδιος θα ηταν η πλακετα θα ειχε διαφορα...
Επισης εσυ ζητησες να δουλευει το cruise control οχι ο υπολογιστης ταξιδιου... (αστειευομαι...)
Δεν εχω καταλαβει ακομα αν πηγες στην αντιπροσωπεια και τι σου ειπαν αν πηγες...Το ζήτησα απο την αρχή και όταν πήγα να παραλάβω το αυτοκίνητο μου είπαν ότι περιμένουν ένα CD απο την Αθήνα για να το προγραμματίσουν. Το C.C. το τοποθέτησαν αμέσως μόλις το παρέλαβαν απο την αντιπροσωπεία δηλαδή εγώ το πήρα όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο αλλά τότε δούλευε ο υπολογιστής ταξιδίου και όχι το C.C.
Αφου λοιπον στο εβαλαν εδω και οχι στο εργοστασιο... σωθηκες...
Δηλαδη πηγες ξανα μετα να σου ενεργοποιησουν το CC; Τωρα που εχεις προβλημα πηγες στην αντιπροσωπεια; Αν δεν πηγες παρτους ενα τηλεφωνο και πες τους το και το να δουμε τι τρελο θα σου πουν και για να ρωτησουν και αυτοι στα κεντρικα να ενημερωθουν πριν πας. Αυτο που σου ειπαν στο SkodaClub το δοκιμασες και τι ειδες; Δεν ειχε αυτες τις επιλογες;Πάντα μιλάω με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο και αυτοί παίρνουν τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και έτσι μέσω τηλεφώνου προσπαθούν να ενεργοποιήσουν το C.C. Περιμένω λίγες μέρες ώσπου να επικοινωνήσουν με τη 'μαμά' εταιρία και θα δούμε.
-
Παντως απο αυτα που διαβασα στο SKODA club που σου απαντανε δεν μπαινει στους εγκεφαλους που ερχονται εδω εκτος κι αν το εχεις εργοστασιακα. Οποτε αφου δεν το ειχες εργοστασιακα.... οτι σου ελεγα δηλαδη αυτο το προβλημα ειναι συνηθες...
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Παντως απο αυτα που διαβασα στο SKODA club που σου απαντανε δεν μπαινει στους εγκεφαλους που ερχονται εδω εκτος κι αν το εχεις εργοστασιακα. Οποτε αφου δεν το ειχες εργοστασιακα.... οτι σου ελεγα δηλαδη αυτο το προβλημα ειναι συνηθες...Οφείλω να απαντήσω σε όλους μια και δείξατε όλοι ενδιαφέρον.
Μπορεί να υπάρχει πρόβλημα αυτή τη στιγμή στο ότι δεν δουλεύουν όλα αλλά διευκρινίζω ότι:
- Τώρα δουλεύει το CRUISE CONTROL αλλά όχι ο υπολογιστής ταξιδίου. Αυτό σημαίνει ότι 'περνάει' στον εγκέφαλο.
- Το κόστος του CRUISE CONTROL είναι με το πέρασμα 248 €.
- Είναι φανταστικό το ταξίδι με αυτό. Συγκεκριμμένα με ταχύτητες πάνω απο 30 Km/h πατώντας το πλήκτρο SET ενεργοποιείται. Πατώντας το πλήκτρο RES αυξάνει ταχύτητα (όσο είναι πατημένο), σαν χειρόγκαζο δηλαδή. Απενεργοποιείται με το παραμικρό άγγιγμα του φρένου ή όταν η αύξηση της ταχύτητας π.χ. σε μια προσπέραση είναι μεγαλύτερη απο 10%.
Αν η αύξηση της ταχύητας είναι μικρότερη απο 10% επανέρχεται στην αρχική ταχύτητα. Αν πατηθεί ξανά το πλήκτρο SET μειώνεται η ταχύτητα όσο είναι πατημένο.
Και όλα αυτά με το δεξί πόδι ξεκούραστο.
Δεν ξέρω μόνο τι γίνεται αν είμαι νυσταγμένος !!!
Σας ευχαριστώ
CRUISE CONTROL