-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
β- Το παραδειγμα το εθεσα για να τονισω οτι η ταχυτιτα ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ δεν ειναι υπαιτεια για τα τροχαια.
Ειναι πολλα πραγματα που σιγα-σιγα συσωρευοντε και τελικα οδιγουν στο τροχαιο.
Το θεμα ειναι ποτε και κανενας δεν εξετασε αν αυτος που εφυγε με 120 στο αντιθετο ρευμα και πηρε 4 στο λαιμο του ηπιε το πρωι καφε με χαλασμενο γαλα και διπλωσε απο τους πονους στο τιμονι. Αν τον επριζε η γκομενα ολο το βραδυ και δεν εκλεισε ματι ολη τη νυχτα. αν τον απελεισαν απο την δουλεια, αν ειχε την πεθερα του στ αμαξι αν...αν... αν....
120.... αρα υπερβολικη ταχυτιτα.Εγω οταν ζοριζομαι απο τους συνεπιβατες στο αυτοκινιτο, τους ενημερωνω οτι οσο ποιο πολυ με πρηζουν -αρα αποσπουν την προσωχη μου απο το δρομο- τοσο λιγοτερες πιθανοτιτες εχουμε να φτασουμε στον προορισμο μας.
Συνηθως σκανε....
Και συνηθως φτανω.γ - Αυτη την τακτικη των μπατσων δεν την καταλαβαινω....
Αντι να βαλουν 5 περιπολικα που θα επιβλεπουν να μη γινοντε λαλακιες.
Και να τους αφησουν να ξεδωσουν μεσα σ ενα παρκιγκ....
Μπουκαρουν με ΜΑΤ, κλουβες, προσαγωγες, προστιματα και τα σχετικα και τους βγαζουν παλι στο δρομο.... Οπου θελουν δεν θελουν...Οταν τρεχουν να ξεφυγουν.... Ολο και καποιον θα παρουν στο λαιμο τους.
Εγω το θεωρω δειγμα οπισθοδρομιση της αστυνομιας και ελλειψη ενδιαφεροντος και προτωτυπιας απο το Υπ.Δημ.Ταξης.Μηπως να ανοιγαμε ενα αλλο τοπικ;
Η συζιτηση εχει αρχησει να αποκτα ενδιαφερονΝαι, οκ, φυσικά η ταχύτητα από μόνη της δεν είναι η υπαίτια για τα ατυχήματα, αλλά κάνει τα ατυχήματα ευκολότερα και, κυρίως, με περισσότερα θύματα.
Έχω ξαναπεί, νομίζω κάπου εδώ μέσα στους 4Τ, ότι είναι εντυπωσιακή η αύξηση των θυμάτων (βαριά τραυματίες/νεκροί) από τη μικρή διαφορά μεταξύ 120 και 140 km/h. Δεν τα βγάζω απ΄το κεφάλι μου, υπάρχουν στοιχεία που μπορώ να σου παραθέσω.
Μπορείς αν θες, σε κάποιο βιβλιοπωλείο, να ρίξεις μια ματιά στο σύγγραμμα: 'ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ - Ι.Μ.Φραντζεσκάκη-Ι.Κ.Γκόλια, εκδ. Παπασωτηρίου'. Είναι το επίσημο βιβλίο του μαθήματος 'Οδική Ασφάλεια' που κάνουμε στους Πολ.Μηχ.-Συγκοινωνιολόγους του Ε.Μ.Π.
Θα σου λυθούν πολλές απορίες για το τί πραγματικά συμβαίνει, άσχετα με την προσωπική μας άποψη για το τί είναι επικίνδυνο και τί όχι, που βασίζεται μόνο σε δικές μας εμπειρίες.All in all, η έννοια της 'λογικής' ταχύτητας έχει να κάνει με το 'αν είναι να γίνει κάτι, τουλάχιστον μην πάθεις κάτι σοβαρό' και 'μην ελαχιστοποιείς χωρίς λόγο το χρόνο και τις δυνατότητες αντίδρασής σου'.
[Για το θέμα των 'παρκοκαγκούρων' βλέπω να υπάρχει μια γενική συμφωνία στο ότι πρέπει να τους αφήνουμε να κάνουν του κεφαλιού τους, αλλά σε ελεγχόμενους χώρους. Πιστεύω κι εγώ πρέπει να ανοιχτεί καινούριο topic]
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Μάλιστα, στις πολλές στροφές που υπάρχουν, αυτό το ξαφνικό στράβωμα μπορεί άνετα να χρησιμοποιηθεί σαν 'επαγγελματικού επιπέδου' δολοφονία (το έχω δει και σε ταινία )...
Το ίδιο και τα ομίχλης, ειδικά στις ανηφοροκατηφόρες...
@νδρέας
Νιε, νιε, νιε, μπλα, μπλα, μπλα
Είπαμε, με σένα θα κάνω εξαιρέσεις όταν κάνουμε αναβάσεις σε κατσάβραχα!Ρε συ, είχα μήπως καμιά χοντρή στο πίσω κάθισμα και τα σήκωνε τόσο? (Δε θυμάμαι τη σύνθεση της παρέας) Δε γίνεται να σου έχει μείνει τόσο τραυματική εμπειρία εσένα και όταν πάω convoy τα Clio με τον αδερφό μου να μην καταλαβαίνω/ει τίποτα!
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
β- Το παραδειγμα το εθεσα για να τονισω οτι η ταχυτιτα ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ δεν ειναι υπαιτεια για τα τροχαια.
Ειναι πολλα πραγματα που σιγα-σιγα συσωρευοντε και τελικα οδιγουν στο τροχαιο.
Το θεμα ειναι ποτε και κανενας δεν εξετασε αν αυτος που εφυγε με 120 στο αντιθετο ρευμα και πηρε 4 στο λαιμο του ηπιε το πρωι καφε με χαλασμενο γαλα και διπλωσε απο τους πονους στο τιμονι. Αν τον επριζε η γκομενα ολο το βραδυ και δεν εκλεισε ματι ολη τη νυχτα. αν τον απελεισαν απο την δουλεια, αν ειχε την πεθερα του στ αμαξι αν...αν... αν....
120.... αρα υπερβολικη ταχυτιτα.Εγω οταν ζοριζομαι απο τους συνεπιβατες στο αυτοκινιτο, τους ενημερωνω οτι οσο ποιο πολυ με πρηζουν -αρα αποσπουν την προσωχη μου απο το δρομο- τοσο λιγοτερες πιθανοτιτες εχουμε να φτασουμε στον προορισμο μας.
Συνηθως σκανε....
Και συνηθως φτανω.γ - Αυτη την τακτικη των μπατσων δεν την καταλαβαινω....
Αντι να βαλουν 5 περιπολικα που θα επιβλεπουν να μη γινοντε λαλακιες.
Και να τους αφησουν να ξεδωσουν μεσα σ ενα παρκιγκ....
Μπουκαρουν με ΜΑΤ, κλουβες, προσαγωγες, προστιματα και τα σχετικα και τους βγαζουν παλι στο δρομο.... Οπου θελουν δεν θελουν...Οταν τρεχουν να ξεφυγουν.... Ολο και καποιον θα παρουν στο λαιμο τους.
Εγω το θεωρω δειγμα οπισθοδρομιση της αστυνομιας και ελλειψη ενδιαφεροντος και προτωτυπιας απο το Υπ.Δημ.Ταξης.Μηπως να ανοιγαμε ενα αλλο τοπικ;
Η συζιτηση εχει αρχησει να αποκτα ενδιαφερονΝαι, οκ, φυσικά η ταχύτητα από μόνη της δεν είναι η υπαίτια για τα ατυχήματα, αλλά κάνει τα ατυχήματα ευκολότερα και, κυρίως, με περισσότερα θύματα.
Έχω ξαναπεί, νομίζω κάπου εδώ μέσα στους 4Τ, ότι είναι εντυπωσιακή η αύξηση των θυμάτων (βαριά τραυματίες/νεκροί) από τη μικρή διαφορά μεταξύ 120 και 140 km/h. Δεν τα βγάζω απ΄το κεφάλι μου, υπάρχουν στοιχεία που μπορώ να σου παραθέσω.
Μπορείς αν θες, σε κάποιο βιβλιοπωλείο, να ρίξεις μια ματιά στο σύγγραμμα: 'ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ - Ι.Μ.Φραντζεσκάκη-Ι.Κ.Γκόλια, εκδ. Παπασωτηρίου'. Είναι το επίσημο βιβλίο του μαθήματος 'Οδική Ασφάλεια' που κάνουμε στους Πολ.Μηχ.-Συγκοινωνιολόγους του Ε.Μ.Π.
Θα σου λυθούν πολλές απορίες για το τί πραγματικά συμβαίνει, άσχετα με την προσωπική μας άποψη για το τί είναι επικίνδυνο και τί όχι, που βασίζεται μόνο σε δικές μας εμπειρίες.All in all, η έννοια της 'λογικής' ταχύτητας έχει να κάνει με το 'αν είναι να γίνει κάτι, τουλάχιστον μην πάθεις κάτι σοβαρό' και 'μην ελαχιστοποιείς χωρίς λόγο το χρόνο και τις δυνατότητες αντίδρασής σου'.
[Για το θέμα των 'παρκοκαγκούρων' βλέπω να υπάρχει μια γενική συμφωνία στο ότι πρέπει να τους αφήνουμε να κάνουν του κεφαλιού τους, αλλά σε ελεγχόμενους χώρους. Πιστεύω κι εγώ πρέπει να ανοιχτεί καινούριο topic]
Προσεξε.
Δεν ειπα οτι η υπερβολικη ταχυτιτα δεν ειναι επικινδυνη.
Ειπα οτι δεν ειναι παντα υπαιτεια για το ιδιο το τροχαιο.
Ενα τροχαιο ειναι μια σειρα γεγονοτων, τα οποια υπαρχουν καθε μερα στην ζωη μας και απλα, καποια στιγμη οδιγουν στο τροχαιο.Στο οδικο δικτυο της Ελλαδας....ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ λογικη ταχυτιτα.
Ειτε πας με 60 ειτε με 160.... Δεν ξερεις τι σε περιμενει.
Ειτε θα σου ρθει ο απεναντι, ο οποιος ξεκινησε 'προσπεραση-σουβλακι στο αντιθετο ρευμα' 8 αυτοκινητων με το 1.4 φωρτομενο οσο δεν παει, ενα Νομο πριν.
Ειτε θα πεταχτει καποιος χωρις φλας, χωρις τιποτα να κανει προσπεραση, σε αποσταση 'πιστωτικης καρτας' και θα σε στειλει στις μπαριερες η στο αντιθετο ρευμα.Δεν υπαρχει ΑΜΕΣΗ λυση.
Δεν θα κανουν τιποτα οι κυρωσεις και τα πρωστιματα.
Αν δεν υπαρξει οδικη παιδεια, τα παιδια μας -δεν εχω παιδια αυτη τη στιγμη- θα αντιμετοπιζουν ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ προβληματα.Οδιγω σαν μ@λακας καθε μερα.
Αλλα πιστευω οτι εμεσα εξαναγκαζομαι να οδιγω ετσι.
Οταν βλεπεις ταριφα να αλλαζει λωριδες χωρις λογο.
Γκομενα με το κινητο στ αυτι και τσιγαρο.
Παπακουλα που οδιγει σαν να μη υπαρχει κανενας αλλος.
Και αλλα παρομοια περιστατικα που 'μυριζουν' τροχαιο.
Κατεβασμα και σανιδα να ξεφυγω, να μη σκασω πανω τους η αυτοι πανω μου....Σαν 'Ρωσσικη Ρουλετα' ενα πραγμα.
Παιρνω ενα ρισκο, το οποιο πιστευω οτι το ελεγχω, για να αποφυγω κατι που δεν θα ελεγξω.Μεχρι σημερα, αυτη η τακτικη μ εχει κρατησει ζωντανο.
11 χρονια τωρα, εχω μονο ενα σωβαρο τροχαιο.
Στο οποιο βγηκα σε διασταυρωση και καρφωθηκε στην πορτα μου ταριφας με καμια 50ΧΑΩ.
Τα υπολοιπα ειναι κατι ψιλοπραματα, τα οποια ειναι ολα μεσα στην πολη με ελαχιστα χιλιομετρα. Της ταξεως των 5 με 40 ΧΑΩ.....
Παρ ολα αυτα.
Καθε μερα μου τυχαινουν τα απειρα.Αν δεν μπουμε στη λογικη οτι το αυτοκινητο δεν ειναι ουτε 'εργαλειο για να κανω απλα την δουλεια μου' ουτε 'προεκταση του πεους μου' αλλα ενα φωνικο ΟΠΛΟ, που η λαθος χρυση του εχει μοιραιες επιπτωσεις στη ζωη μας και των γυρο μας, δεν θα μαθουμε ποτε να οδιγουμε.
Αυτο με τους καγκουρες θα το ανοιξω αυριο
Απ οτι βλεπω θα βαλω και 'Poll' να δω πως αντιμετοπιζει ο κοσμος αυτη τη 'φυλη'. -
εγω τα εχω μονιμως αναμμενα. και επειδη το αυτοκινητο ειναι και μαυρο ενας λογος παραπανω. φαινεται ΠΟΛΥ καλυτερα.
-
Μετα απο περιπου 4 χρονια...
Μια ερωτηση, τα αφτερμαρκετ φωτα ημερας που πωλουνται τελευταια και τοποθετουνται στο υψος των προβολεων ομιχλης θεωρουνται νομιμα στη χωρα μας ή θα μας κυνηγανε για επιπλεον φωτα? Με το κτεο τι γινεται? -
Σε μια σελίδα με aftermarket φωτα ημέρας αναφέρει το παρακάτω:
'Τα φώτα έχουν έγκριση τύπου ECE & SAE e4. Και πληρούν τις προδιαγραφές της σχετικής οδηγίας (ECE R87 & ECE R48) που θα ισχύσει από τις 7 Φεβρουαρίου 2011 για όλα τα νέα επιβατικά και μικρά βαν. Link:www.europa.eu (Aναζήτηση DRL)'
Φαντάζομαι ότι αν πληρούνται οι προδιαγραφές της ευρωπαικής οδηγίας δεν θα υπάρχει πρόβλημα με τις ελληνικές αρχές (κτεο, τροχαία κλπ). -
Απο φλεβαρη και μετα δηλαδη πιστευω να ειμαστε οκ
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
:hmmm: Απο φλεβαρη και μετα δηλαδη πιστευω να ειμαστε οκΓιατι θα ειναι υποχρεωτικο για ολους απο τοτε;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
:hmmm: Απο φλεβαρη και μετα δηλαδη πιστευω να ειμαστε οκ
Γιατι θα ειναι υποχρεωτικο για ολους απο τοτε;
Υποχρεωτικό για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Για οποιοδήποτε αυτοκίνητο κατασκευαστεί ή μάλλον καλύτερα παρουσιαστεί απο τότε και μετά.
Όχι για ότι κυκλοφορεί ή παραγεται τώρα.
Και δεν έχει ακουστεί τίποτα για υποχρέωση του κόσμου να βάλουν φώτα ημέρας στα αυτοκίνητα που ήδη έχουν. -
Οκ
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
:hmmm: Απο φλεβαρη και μετα δηλαδη πιστευω να ειμαστε οκ
Γιατι θα ειναι υποχρεωτικο για ολους απο τοτε;
Υποχρεωτικό για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Για οποιοδήποτε αυτοκίνητο κατασκευαστεί ή μάλλον καλύτερα παρουσιαστεί απο τότε και μετά.
Όχι για ότι κυκλοφορεί ή παραγεται τώρα.
Και δεν έχει ακουστεί τίποτα για υποχρέωση του κόσμου να βάλουν φώτα ημέρας στα αυτοκίνητα που ήδη έχουν.Έτσι είναι, κανείς δε σε αναγκάζει. Αλλά και να βάλεις τώρα στο αμάξι σου, δε σου λέει κανείς τίποτα. ΚΤΕΟ πέρασα κανονικά
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Έτσι είναι, κανείς δε σε αναγκάζει. Αλλά και να βάλεις τώρα στο αμάξι σου, δε σου λέει κανείς τίποτα. ΚΤΕΟ πέρασα κανονικάΠαίζει η ... κατακραυγή του κόσμου. Τα τι κιτς, καγκουριές και 'χριστουγεννιάτικα δέντρα' κυκλοφορούν εκεί έξω ... δεν λεγεται! Σήμερα το πρωί μαυρη Octavia παλαιάς κοπής με φωτοσωλήνα περιμετρικά στην εισαγωγή κάτω απο τον προφυλακτήρα. Αν ήμουν ΚΤΕΟ ... στην πυρά μαζί με τον ιδιοκτήτη. Τα Χριστούγεννα φαντάζομαι θα τα έχει και παλλόμενα.
Κάποια που έχω δει πάντως με aftermarket leds δείχνουν όμορφα και καλόγουστα. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Έτσι είναι, κανείς δε σε αναγκάζει. Αλλά και να βάλεις τώρα στο αμάξι σου, δε σου λέει κανείς τίποτα. ΚΤΕΟ πέρασα κανονικά
Παίζει η ... κατακραυγή του κόσμου. Τα τι κιτς, καγκουριές και 'χριστουγεννιάτικα δέντρα' κυκλοφορούν εκεί έξω ... δεν λεγεται! Σήμερα το πρωί μαυρη Octavia παλαιάς κοπής με φωτοσωλήνα περιμετρικά στην εισαγωγή κάτω απο τον προφυλακτήρα. Αν ήμουν ΚΤΕΟ ... στην πυρά μαζί με τον ιδιοκτήτη. Τα Χριστούγεννα φαντάζομαι θα τα έχει και παλλόμενα.
Κάποια που έχω δει πάντως με aftermarket leds δείχνουν όμορφα και καλόγουστα.Να σου πω την αλήθεια, δε με καίει και πολύ πως θα με χαρακτηρίσει κάποιος, αν δε του έχω κάνει κάτι. Αγόρασα και τοποθέτησα τα LED μόνος μου, όχι φωτοσωλήνα, ούτε τίποτα πολύχρωμα. Τα έβαλα στη γρίλια, δίπλα στη θέση των προβολέων ομίχλης (που δεν έχω). Είναι αυτά (δεν έχω φωτό με το αυτοκίνητο μου):
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Τα έβαλα στη γρίλια, δίπλα στη θέση των προβολέων ομίχλης (που δεν έχω). Είναι αυτά ...Κάτι τέτοιο μ' αρέσει. Φαντάζομαι θα έχει καλό αποτέλεσμα.
-
Εαν γινουν υποχρεωτικα για ολα τα οχηματα παλαια και νεα, θα υποχρεωθουμε να βαλουμε αφτερ μαρκετ, οπως εγινε και με το τριτο φαναρι των φρενων σε παλαια οχηματα. Αυτα πως σας φαινονται
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
Εαν γινουν υποχρεωτικα για ολα τα οχηματα παλαια και νεα, θα υποχρεωθουμε να βαλουμε αφτερ μαρκετ, οπως εγινε και με το τριτο φαναρι των φρενων σε παλαια οχηματα.Eιναι υποχρεωτικο το τριτο στοπ στα παλια αμαξια;Πρωτη φορα το ακουω
-
Για να περνας κτεο ναι...
-
Καλά, και γιατί να μην κυκλοφοράς με τα μεσαία αναμένα; Τι χρειάζεται να βάλεις κι άλλα φώτα;
-
Το τρίτο πίσω στοπ σίγουρα δεν είναι υποχρεωτικό.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Καλά, και γιατί να μην κυκλοφοράς με τα μεσαία αναμένα; Τι χρειάζεται να βάλεις κι άλλα φώτα;Έλα ντε. Αμάν πια, πλεονέκτες όλοι σας! Μου θελετε και DRL, και ομίχλης, και κεντρικό στοπ! Σε λίγο θα ζητήσετε φώτα βροχής και φώτα χιονιού!
Με τα φώτα ανοικτά μέρα-νύχτα και στην Ελλάδα?...