-
Ζητάω οτιδήποτε πληροφορίες υπάρχουν για τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Στα Ελληνικά εμφανίζεται και ως κινητήρας >. -
Ζητάω οτιδήποτε πληροφορίες υπάρχουν για τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Στα Ελληνικά εμφανίζεται και ως κινητήρας >. -
Ζητάω οτιδήποτε πληροφορίες υπάρχουν για τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Στα Ελληνικά εμφανίζεται και ως κινητήρας >. -
Καλώς ήρθες. Δες εδώ: http://www.google.gr/search?hl=el&q=saab+variable+compression&meta=
-
5κύλινδρος 1600, με 225 άλογα και 30,5kgm ροπής????
-
Είναι μια πολύ παλιά ιδέα που ανέσυρε τα τελευταία χρόνια από το χρονοντούλαπο η SAAB και την εξελίσσει. Χοντρικά , δεν είναι σταθερή η σύνδεση μπλοκ και κυλινδροκεφαλής με αποτέλεσμα να μπορεί να αυξομειώνεται ο όγκος των χώρων καύσης με αποτέλεσμα την αυξομείωση του λόγου συμπίεσης.
-
Δειτε αυτό το link:
http://www.autozine.org/technical_schoo ... _4.htm#SVCΈχει αρκετές πληροφορίες για τον κινητήρα της Saab. Πολύ καλή ιδέα για μεταβλητή συμπίεση (σε αντίθεση με πχ. της Nissan που είναι αρκετά πιο πολύπλοκο), αλλά επειδή αλλάζει τη γνωστή δομή του κινητήρα, θα πρέπει να περιμένουμε 'παιδικές ασθένειες'. Σκέφτομαι ότι επειδή ενσωματώνει τον κύλινδρο στην κεφαλή αντί για το μπλόκ (το monohead που λέει το άρθρο), μπορεί να έχει προβλήματα ψύξης κτλ. Αλλά για να βγεί στην παραγωγή και μάλιστα όχι σε εξωτικό αυτοκίνητο αλλά Saab, θα είναι σιγουρα αρκετά ώριμο! Για να δούμε!
Πάντως προβλέπω μια μικρή επανάσταση με αντισυμβατικούς κινητήρες.
Θυμηθείτε και το 1.4 170HP Golf!
Αναρωτέμαι τι να έχουν στο μανίκι τους οι Ιάπωνες... -
Αναρωτέμαι τι να έχουν στο μανίκι τους οι Ιάπωνες...
Τιποτε, περιμενουν να δουν τι θα βγαλουν οι Ευρωπαιοι και μετα θα εξελιξουν τις ιδεες τους και θα ειναι καλυτεροι...
Χιουμορ κανω φυσικα μην βαρατε οι Ιαπωνεζοφιλοι! -
O kinhthras metavlhths sympieshs einai mia para poly kalh idea alla pithanon na mhn pragmatopoihthei pote h mazikh ths paragwgh logw tou ipsilou kataskeuastikou ths kostous.
Σε παρακαλώ, γράφε με Ελληνικούς χαρακτήρες. Μας διευκολύνεις [kouk]
-
Ο χρήστης KostasV6 έγραψε:
O kinhthras metavlhths sympieshs einai mia para poly kalh idea alla pithanon na mhn pragmatopoihthei pote h mazikh ths paragwgh logw tou ipsilou kataskeuastikou ths kostous.Μπαααα... Πολλές φορές έχουμε ακούσει για κατασκευαστικό κόστος, αλλά στο τέλος η κάθε ιδέα παράγεται και μάλιστα πολύ μαζικά. Τι λέγανε κάποτε για τους μεταβλητούς χρονισμούς στις βαλβίδες? 'Ακριβό, για αυτοκίνητα επιδόσεων μόνο, κτλ'. Το 1000άρι Yaris και το 1100άρι Colt είναι ακριβά αυτοκίνητα επιδόσεων?
Το θέμα είναι να ωριμάσει αρκετά η λύση που θα δώσουν οι κατασκευαστές ώστε να είναι εφικτή η μαζική παραγωγή. Στην αρχή θα δούμε μεταβλητή συμπίεση σε ακριβούτσικα αυτοκίνητα και σιγά σιγά θα περάσει και στα καθημερινά. Ένα 1000αράκι με 90-100 ίππους σε 10 χρόνια και την κατανάλωση σημερινού 1000αριού δεν με χάλαγε καθόλου!PS. Ο μόνος λόγος που σκέφτομαι για τη μη γενίκευση της μεταβλητής συμπίεσης είναι να βρουν φτηνότερο τρόπο να μειώσουν καταναλώσεις και ρύπους. Τότε απλώς δεν θα χρειάζεται μεταβλητή συμπίεση, μέχρι να ...ξαναχρειαστεί σε άλλα 10-15 χρόνια!
-
Καλησπερα. Στο τευχος ιανουαριου 2001 αν δεν κανω λαθος υπηρχε ενα αρθρο με τον παραπανω κινητηρα. Αυτο που ψαχνω επειδη δεν εχω το τευχος αυτο πλεον ειναι να βρω το ονομα του ηλικιωμενου καθηγητη που συμμετειχε στο εγχειρημα αυτο, και του οποιου φωτογραφια κ στοιχεια ειχε στο αρθρο. Το αρθρο λεγοταν 'ο υπεροχος κυριος gilbert' νομιζω. Κ απο οτι θυμαμαι ο τιτλος ηταν συμβολικος, δεν παρεπεμπε στο αληθινο του ονομα δηλαδη.
Κινητήρες SAAB Variable Compression Ratio