Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κινητήρες SAAB Variable Compression Ratio
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κινητήρες SAAB Variable Compression Ratio
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    10
    37
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      filippos-1 last edited by

      Ζητάω οτιδήποτε πληροφορίες υπάρχουν για τον συγκεκριμένο κινητήρα.
      Στα Ελληνικά εμφανίζεται και ως κινητήρας >.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        filippos-1 last edited by

        Ζητάω οτιδήποτε πληροφορίες υπάρχουν για τον συγκεκριμένο κινητήρα.
        Στα Ελληνικά εμφανίζεται και ως κινητήρας >.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          filippos-1 last edited by

          Ζητάω οτιδήποτε πληροφορίες υπάρχουν για τον συγκεκριμένο κινητήρα.
          Στα Ελληνικά εμφανίζεται και ως κινητήρας >.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            catalyst last edited by

            Καλώς ήρθες. Δες εδώ: http://www.google.gr/search?hl=el&q=saab+variable+compression&meta=

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              meco last edited by

              5κύλινδρος 1600, με 225 άλογα και 30,5kgm ροπής????

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Είναι μια πολύ παλιά ιδέα που ανέσυρε τα τελευταία χρόνια από το χρονοντούλαπο η SAAB και την εξελίσσει. Χοντρικά , δεν είναι σταθερή η σύνδεση μπλοκ και κυλινδροκεφαλής με αποτέλεσμα να μπορεί να αυξομειώνεται ο όγκος των χώρων καύσης με αποτέλεσμα την αυξομείωση του λόγου συμπίεσης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  hammer_ last edited by

                  Δειτε αυτό το link:
                  http://www.autozine.org/technical_schoo ... _4.htm#SVC

                  Έχει αρκετές πληροφορίες για τον κινητήρα της Saab. Πολύ καλή ιδέα για μεταβλητή συμπίεση (σε αντίθεση με πχ. της Nissan που είναι αρκετά πιο πολύπλοκο), αλλά επειδή αλλάζει τη γνωστή δομή του κινητήρα, θα πρέπει να περιμένουμε 'παιδικές ασθένειες'. Σκέφτομαι ότι επειδή ενσωματώνει τον κύλινδρο στην κεφαλή αντί για το μπλόκ (το monohead που λέει το άρθρο), μπορεί να έχει προβλήματα ψύξης κτλ. Αλλά για να βγεί στην παραγωγή και μάλιστα όχι σε εξωτικό αυτοκίνητο αλλά Saab, θα είναι σιγουρα αρκετά ώριμο! Για να δούμε!

                  Πάντως προβλέπω μια μικρή επανάσταση με αντισυμβατικούς κινητήρες.
                  Θυμηθείτε και το 1.4 170HP Golf!
                  Αναρωτέμαι τι να έχουν στο μανίκι τους οι Ιάπωνες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jim-theo last edited by

                    Αναρωτέμαι τι να έχουν στο μανίκι τους οι Ιάπωνες...

                    Τιποτε, περιμενουν να δουν τι θα βγαλουν οι Ευρωπαιοι και μετα θα εξελιξουν τις ιδεες τους και θα ειναι καλυτεροι...
                    Χιουμορ κανω φυσικα μην βαρατε οι Ιαπωνεζοφιλοι!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostasv6 last edited by

                      O kinhthras metavlhths sympieshs einai mia para poly kalh idea alla pithanon na mhn pragmatopoihthei pote h mazikh ths paragwgh logw tou ipsilou kataskeuastikou ths kostous.

                      Σε παρακαλώ, γράφε με Ελληνικούς χαρακτήρες. Μας διευκολύνεις [kouk]

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hammer_ last edited by

                        Ο χρήστης KostasV6 έγραψε:
                        O kinhthras metavlhths sympieshs einai mia para poly kalh idea alla pithanon na mhn pragmatopoihthei pote h mazikh ths paragwgh logw tou ipsilou kataskeuastikou ths kostous.

                        Μπαααα... Πολλές φορές έχουμε ακούσει για κατασκευαστικό κόστος, αλλά στο τέλος η κάθε ιδέα παράγεται και μάλιστα πολύ μαζικά. Τι λέγανε κάποτε για τους μεταβλητούς χρονισμούς στις βαλβίδες? 'Ακριβό, για αυτοκίνητα επιδόσεων μόνο, κτλ'. Το 1000άρι Yaris και το 1100άρι Colt είναι ακριβά αυτοκίνητα επιδόσεων?
                        Το θέμα είναι να ωριμάσει αρκετά η λύση που θα δώσουν οι κατασκευαστές ώστε να είναι εφικτή η μαζική παραγωγή. Στην αρχή θα δούμε μεταβλητή συμπίεση σε ακριβούτσικα αυτοκίνητα και σιγά σιγά θα περάσει και στα καθημερινά. Ένα 1000αράκι με 90-100 ίππους σε 10 χρόνια και την κατανάλωση σημερινού 1000αριού δεν με χάλαγε καθόλου!

                        PS. Ο μόνος λόγος που σκέφτομαι για τη μη γενίκευση της μεταβλητής συμπίεσης είναι να βρουν φτηνότερο τρόπο να μειώσουν καταναλώσεις και ρύπους. Τότε απλώς δεν θα χρειάζεται μεταβλητή συμπίεση, μέχρι να ...ξαναχρειαστεί σε άλλα 10-15 χρόνια!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          ckiriako last edited by

                          Καλησπερα. Στο τευχος ιανουαριου 2001 αν δεν κανω λαθος υπηρχε ενα αρθρο με τον παραπανω κινητηρα. Αυτο που ψαχνω επειδη δεν εχω το τευχος αυτο πλεον ειναι να βρω το ονομα του ηλικιωμενου καθηγητη που συμμετειχε στο εγχειρημα αυτο, και του οποιου φωτογραφια κ στοιχεια ειχε στο αρθρο. Το αρθρο λεγοταν 'ο υπεροχος κυριος gilbert' νομιζω. Κ απο οτι θυμαμαι ο τιτλος ηταν συμβολικος, δεν παρεπεμπε στο αληθινο του ονομα δηλαδη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr