Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Liquids...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Liquids...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    25
    781
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ekatsaros last edited by

      Κάθε πότε θα πρέπει να αλλάζονται κατά τη γνώμη σας? Μιλάμε για τα συνηθισμένα υγρά φρένων και όχι εξεζητημένα αγωνιστικά με υψηλό σημείο βρασμού...
      Έχω την αίσθηση ότι στο αυτοκίνητό μου (Megane Coupe 1.6), παρά τα 120000km δεν μου έχουν αλλάξει ποτέ τα υγρά του υδραυλικού συστήματος τιμονιού. Να ανυσηχώ???
      Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        ekatsaros last edited by

        Κάθε πότε θα πρέπει να αλλάζονται κατά τη γνώμη σας? Μιλάμε για τα συνηθισμένα υγρά φρένων και όχι εξεζητημένα αγωνιστικά με υψηλό σημείο βρασμού...
        Έχω την αίσθηση ότι στο αυτοκίνητό μου (Megane Coupe 1.6), παρά τα 120000km δεν μου έχουν αλλάξει ποτέ τα υγρά του υδραυλικού συστήματος τιμονιού. Να ανυσηχώ???
        Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          ekatsaros last edited by

          Κάθε πότε θα πρέπει να αλλάζονται κατά τη γνώμη σας? Μιλάμε για τα συνηθισμένα υγρά φρένων και όχι εξεζητημένα αγωνιστικά με υψηλό σημείο βρασμού...
          Έχω την αίσθηση ότι στο αυτοκίνητό μου (Megane Coupe 1.6), παρά τα 120000km δεν μου έχουν αλλάξει ποτέ τα υγρά του υδραυλικού συστήματος τιμονιού. Να ανυσηχώ???
          Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            avel last edited by

            Πιστευω οτι οι Unicode χαρακτηρες ειναι πολυ ευαισθητοι. Πρεπει να αλλαζεις browser τουλαχιστον καθε λιγους μηνες, γιατι παρουσιαζονται και προβληματα ασφαλειας.

            Παρε τον τελευταιο stable Firefox η τον Opera 9, θα κρατησουν για αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα ακομα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tazio last edited by

              Τι έγινε εδώ βρε παιδιά;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                ekatsaros last edited by

                Ναι, υπάρχει πρόβλημα όπως θα είδες γιαυτό χτησιμοποίησα Αγγλικά στον τίτλο....Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συμβαίνει αυτό....Θα δοκιμάσω τους browser που μου πρότεινες....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  ΤΥελικά το θέμα είναι ναί η όχι τα υγρά φρένων;

                  Καθε δύο χρόνια,εγώ τα αλλάζω πάντως.Ισως και λίγο παραπάνω να μήν πειράζει,εκτός και άν σκίζεσαι στίς κατηφόρες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
                    Έχω την αίσθηση ότι στο αυτοκίνητό μου (Megane Coupe 1.6), παρά τα 120000km δεν μου έχουν αλλάξει ποτέ τα υγρά του υδραυλικού συστήματος τιμονιού. Να ανυσηχώ???
                    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                    Ο κατασκευαστής δεν ορίζει διάστημα αλλαγής υγρού στο υδραυλικό τιμόνι (λάδι) μόνο έλεγχο - τουλάχιστον στο δικό μου σιβίκ. Μάλλον περιμένουν να το πετάξεις το αυτοκίνητο πρώτα, λάδι είναι μετά από 11 χρόνια πιστεύω χάλασε και θα το αλλάξω (εδώ και χρόνια μυρίζει απαίσια).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Η πλειοψηφία των κατασκευαστών δεν ζητά αλλαγή των υδραυλικών του τιμονιού παρά μόνο αν ανοιχτεί λόγο βλάβης. Για τα υγρά των φρένων μια αλλαγή κάθε δυο χρόνια είναι οκ εκτός αν κάνεις πάρα πολλά και απαιτητικά χιλιόμετρα. Τότε καλό είναι να μειώσει κανείς τα διαστήματα αλλαγής.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • E
                        ekatsaros last edited by

                        Ίσως τότε καλώς δεν τα άλλαξαν ποτέ... Η ιδέα της αλλαγής μου ήρθε όταν παρακολούθησα στο Discovery channel την αναπαλάιωση μιας BMW 3.25 Touring από κάτι τρελλαμένους Άγγλους. Ο παρουσιαστής έδειχνε την αλλαγή των υγρών του συστήματος διεύθυνσης, τα οποία χαρακτήρισε κατάμαυρα, χαλαρώνοντας ένα κολάρο κοντά στο κάρτερ. Κατόπτιν συμπλήρωσε λάδι από το επάνω δοχείο με ανοιχτό τον κινητήρα και πηγαίνοντας από άκρη σε άκρη το τιμόνι για να απορροφηθεί όλη η απαιτούμενη ποσότητα λαδιού και να συμπληρωθεί επιπλέον αν χρειαζόταν....
                        Πάντως τα υγρά φρένων μου μάλλον χρειάζονται και αυτά άλλαγμα, καθώς νομίζω πως έχω συμπληρώσει 2 χρόνια, ίσως και περισσότερο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          emmanoyhl last edited by

                          Η κίνηση με το στρίψιμο του τιμονιού από άκρη σε άκρη γίνεται για να εξαερωθεί το σύστημα κατά την πλήρωση του με υδραυλικό. Σημαντική εργασία για να αποδώσει η υποβοήθηση τα αναμενόμενα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Σωστά, δεν χρειάζεται να γυρίζεις το τιμόνι για να αλλάξεις το λάδι (ο κινητήρας σε λειτουργία). Μόνο για εξαέρωση και ποτέ δεν το ζορίζεις στο τέρμα που ακούγεται να ανοίγει η βαλβίδα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Όσοι έχετε Χόντα να ξέρετε ότι όπως αναφέρει το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου **δεν πρέπει να γεμίσετε το τιμόνι με ATF γιατί θα καταστραφεί **(θα έχει διαρροές). Χρειάζεται υγρό για τιμόνι της Χόντα που δεν υπάρχει στην Ελλάδα και δεν πουλάει ο Σακαράκης. Για να αλλάξετε το υγρό πρώτα προμηθευτείτε από το εξωτερικό HONDA PSF (power steering fluid) ή κάποιο συμβατό που γράφει ότι κάνει για Χόντα.

                              Ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ATF (υγρά αυτόματου κιβωτίου) ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΕ ΤΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ.

                              http://img223.imageshack.us/my.php?image=ps9nv.gif

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lokatzis last edited by

                                Το ΣΚ παρατήρησα ότι η στάθμη του υγρού του υδραυλικού τιμονιού στο τουτού μου είναι 1εκ. κάτω από την ένδειξη min. Ρώτησα στο συνεργείο που πηγαίνω το αυτοκίνητο για λάστιχα-αναρτήσεις-φρένα και μου είπαν ότι το υγρό δεν πρέπει να συμπληρώνεται, αλλά να αλλάζεται εξ ολοκλήρου.
                                Ερωτήσεις:

                                1. Είναι φυσιολογική η μείωση της στάθμης του υγρού; Αν όχι, θα πρέπει να το πάω στην αντιπροσωπεία επειδή είναι ακόμα στην εγγύηση (ένας μήνας έμεινε). Διαφορετικά θα το πάω στο συνεργείο που το πάω για τις απλές δουλειές.
                                2. Γιατί δεν πρέπει να συμπληρώνω υγρό;
                                3. Άμεσα εξαρτώμενο από το (2). Κινδυνεύει άμεσα η κρεμαγιέρα από την έλλειψη υγρού; Αν ναι, πειράζει να συμπληρώσω υγρό μέχρι να πάω την άλλη εβδομάδα να μου το αλλάξουν;
                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • H
                                  hector_ last edited by

                                  Προσωπικά έχω ένα αυτοκίνητο 10 χρονών και μου είπαν από το συνεργείο που το πηγαίνω ότι τα υγρά για το υδραυλικό τιμόνι δεν αλλάζονται στο αυτοκίνητο. Κάτι σαν life long δηλαδή. Εαν παρόλα αυτά χρειαστεί αλλαγή υγρών αλλάζει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο στρίψιμο και 'πιάνει' διαφορετικά.

                                  Έχω δει το μηχανικό μου όμως να συμπληρώνει λάδια στο σύστημα αυτό προσωρινά μέχρι να μπορέσει να πάει ο ιδιοκτήτης κανονικά το αυτοκίνητο για service γιατί δεν είχε χρόνο αυτή τη μέρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης Hector_ έγραψε:
                                    Προσωπικά έχω ένα αυτοκίνητο 10 χρονών και μου είπαν από το συνεργείο που το πηγαίνω ότι τα υγρά για το υδραυλικό τιμόνι δεν αλλάζονται στο αυτοκίνητο. Κάτι σαν life long δηλαδή. Εαν παρόλα αυτά χρειαστεί αλλαγή υγρών αλλάζει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο στρίψιμο και 'πιάνει' διαφορετικά.

                                    Έχω δει το μηχανικό μου όμως να συμπληρώνει λάδια στο σύστημα αυτό προσωρινά μέχρι να μπορέσει να πάει ο ιδιοκτήτης κανονικά το αυτοκίνητο για service γιατί δεν είχε χρόνο αυτή τη μέρα.

                                    Λάδια είναι, μετά από 10 χρόνια είναι ακόμα καινούρια;

                                    Όσοι έχουν honda να μη τα αλλάξουν γιατί ο Σαρακάκης δεν φέρνει ειδικό λάδι και με το ATF που δίνει για τα τιμόνια θα έχουν διαρροές και θα θέλουν συνέχεια συμπλήρωμα. Εγώ παρήγγειλα απ' έξω λάδια για τιμόνι honda και τα έχω αλλάξει 2 φορές στα 11 χρόνια - καμία διαρροή, ποτέ δεν χρειάστηκε συμπλήρωμα. Ένα μικρό μπουκαλάκι 354ml για honda έβαλα (να συντηρούνται οι τσιμούχες και τα λαστιχάκια) και το υπόλοιπο ATF.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
                                      2) Γιατί δεν πρέπει να συμπληρώνω υγρό;
                                      3) Άμεσα εξαρτώμενο από το (2). Κινδυνεύει άμεσα η κρεμαγιέρα από την έλλειψη υγρού; Αν ναι, πειράζει να συμπληρώσω υγρό μέχρι να πάω την άλλη εβδομάδα να μου το αλλάξουν;

                                      Aν πέσει η στάθμη συμπληρώνεις, δεν τα αλλάζεις. Αν τα αλλάζεις κάθε 5 χρόνια (ή και πιο αραιά) είναι καλά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fpod_28 last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                        Λάδια είναι, μετά από 10 χρόνια είναι ακόμα καινούρια;

                                        Όσοι έχουν honda να μη τα αλλάξουν γιατί ο Σαρακάκης δεν φέρνει ειδικό λάδι και με το ATF που δίνει για τα τιμόνια θα έχουν διαρροές και θα θέλουν συνέχεια συμπλήρωμα. Εγώ παρήγγειλα απ' έξω λάδια για τιμόνι honda και τα έχω αλλάξει 2 φορές στα 11 χρόνια - καμία διαρροή, ποτέ δεν χρειάστηκε συμπλήρωμα. Ένα μικρό μπουκαλάκι 354ml για honda έβαλα (να συντηρούνται οι τσιμούχες και τα λαστιχάκια) και το υπόλοιπο ATF.

                                        Έχω ένα civic vtec '93 περίπου 1 χρόνο και στο πρώτο εξάμηνο είχα ένα 'ελαφρύ' τρακάρισμα μπροστά αλλά δεν πειράχτηκε η μηχανή.....μόνο προφυλακτήρας, φτερό, καπό και η μετώπη φτιάχτηκαν. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν μου είχε παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα μηχανικά (είχα κάνει και service). Όταν λοιπόν βγήκε από το φανοποιείο 'κομπλέ', μετά από κάνα 2μηνο άρχισε να 'σκούζει' ξαφνικά κάτι στη μηχανή με το που το έβαζα μπρος και τελικά ήταν το υδραυλικό τιμόνι.....συγκεκριμένα είχε πέσει πολύ η στάθμη των υγρών! Εγώ όμως πήρα ένα ATF από βενζινάδικο και συμπλήρωνα όποτε έβλεπα να έχει χάσει (ο θόρυβος είχε σταματήσει βέβαια)... Τέλος πάντων, το πήγα στο συνεργείο της honda και με μια ματιά που έριξαν μου είπαν ότι θέλει επισκευή η κρεμαριέρα....αλλά προς το παρόν πήρα ένα PSF από τη honda και θα δοκιμάσω να τα αλλάξω και εγώ...

                                        Εσύ τα άλλαξες μόνος σου..? Από ότι έψαξα δεν πρέπει να είναι δύσκολη η διαδικασία...έτσι? Πιστεύεις ότι μπορεί να διορθωθεί το πρόβλημα ή θα συνεχιστούν οι διαρροές και παίρνει μόνο επισκευή..?

                                        Ότι πληροφορία μπορείς να μου δώσεις εσύ και όποιος άλλος γνωρίζει θα με βοηθήσει πολύ....!
                                        (Και κάτι τελευταίο.....εσύ από που παρήγγειλες το PSF, γιατί 'έφαγα' όλο το internet και δεν μπορώ να παραγγείλω..?!!)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          GUNK POWER STEERING FLUID FOR HONDA 339 GR

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fpod_28 last edited by

                                            Αυτό το site το βρήκα και εγώ, αλλά αν η ελάχιστη παραγγελία είναι 40 ευρώ δεν συμφέρει....!
                                            Επίσης, από Αμερική μέσω Ebay δεν το στέλνουν......
                                            Ευχαριστώ πάντως...

                                            Τελικά δεν μου 'πες....τα άλλαξες μόνος σου τα υγρά...?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr