-
Ο χρήστης asxetosss έγραψε:
-Αναμένονται σύντομα αντικαταστάτες τους?Το νέο 6 κυκλοφορεί στην ευρώπη ~ένα χρόνο ενώ το νέο 3 ~έξι μήνες... μήπως ο φίλος σου αναφέρεται σε αυτά που έχουν ήδη αντικατασταθεί?! Ο 1.6lt diesel δεν υπάρχει στο νέο 3.. για diesel μόνο 2.2lt όπως και στο 6. Προς τα τέλη του έτους με το νέο 2άρι αναμένεται ο καινούργιος 1.5lt diesel και πιθανότατα να τοποθετηθεί και στο 3.
-
Ο χρήστης asxetosss έγραψε:
Φίλος ενδιαφέρεται για νεο αμάξι και με ρωτησε για τα maxda 3 & 6. Ως τωρα οδηγά ενα audi a4 10ετίας. Έχει σκοπό,μιας και παντρεύεται,να κρατήσει το νέο μια 10ετια περιπου. Οπότε ρωταω κι εγώ αντ' αυτού εσάς,ειδικά τους κατόχους αλλά και οσους τα χουν οδηγήσει.- Δυνατά/αδύνατα σημεία?
-Ισχύει ότι ειναι από τα λίγα ακόμα made in Japan?
-Ενδιαφέρεται για ντίζελ,γιατί θα κάνει αρκετά πήγαινε έλα Αθήνα-Πάτρα. Είδα όμως ότι μόνο το 3 έρχεται με 1.6diesel, ενώ το 6 ξεφεύγει σε >2lt. Είναι επαρκής ο 1.6 για το 3?
-Κόστη κατανάλωσης/ανταλλακτικών/φαναρτζοδουλειας?
-Αντιπροσωπεία?
-Οδηγική συμπεριφορά σε πηγμένο κέντρο πόλης αλλά και σε ταξίδι εθνικής οδού?
-Πληροφόρηση από το τιμόνι/πλαίσιο/ανάρτηση?
-Χώροι πίσω κι πορτπαγκάζ? (Δεδομένου ότι από του χρόνου μπορεί να ρθει και κανένα μωρό στην πορεία)
-Ποιότητα κατασκευής?
-Χτυπητά προβλήματα/βλάβες?
-Προτιμάει σεντάν στο 3, σύγκριση με το hatchbak?
-Προσανατολισμένα περισσότερο στη sportif συμπεριφορά ή στην άνεση/cruising?
-Γιατί δεν πουλάνε καλά στην Ελλάδα?
-Τσιμπημένες ή νορμάλ οι τιμές τους?
-Αναμένονται σύντομα αντικαταστάτες τους?
Thnx
Θα σου πώ εγώ τί θα κάνει....να οδηγήσει και τα δύο(άν σ'αυτά έχει καταλήξει),να δεί(πέρα από τα της οδήγησης)στη πράξη τους χώρους,τη συναρμογή,το σχεδιασμό βρε αδερφέ....και να αποφασίσει!!!
- Δυνατά/αδύνατα σημεία?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φίλος ενδιαφέρεται για νεο αμάξι και με ρωτησε για τα maxda 3 & 6
- Δυνατά/αδύνατα σημεία?
- Παροιμιώδης αξιοπιστία (και να θέλεις να το χαλάσεις, δεν μπορείς... το έχω δοκιμάσει πολλές φορές!!! )
- Καταπληκτική οδική συμπεριφορά.
- Άριστη ποιότητα κατασκευής.
- Δεν έχει μικρούς τουρμποκινητήρες. Πρέπει να πας αναγκαστικά σε πολλά κυβικά αν θες σβέλτες επιδόσεις. Έχει μείνει στην δεκαετία του 90 και ακόμα πιο πίσω, καθώς το 90 είχε πολύ πιο δυνατά μοτέρ (1600-120 άλογα... σήμερα το 1600 της βγάζει 105 )
- Πανάκριβα ανταλλακτικά, κυρίως φανοποιίας.
-Ισχύει ότι ειναι από τα λίγα ακόμα made in Japan?
Ισχύει.
-Αντιπροσωπεία?
Αλμυρή. Έχει όμως ανταλλακτικά, δεν σε κρεμάει.
-Τσιμπημένες ή νορμάλ οι τιμές τους?
Τσιμπημένες αλλά το αξίζουν. Είναι πολύ μελετημένα αυτοκίνητα.
-Αναμένονται σύντομα αντικαταστάτες τους?
Όχι
Στα υπόλοιπα σου απάντησα παραπάνω. Τα Mazda είναι αρκετά 'ειδικά' αυτοκίνητα σε σχέση με τους ανταγωνιστές και για αυτό δεν πουλάνε πολύ. Η Mazda δεν θα σου δώσει 200 άλογα από 1600 τουρμποκυβικά. Θα σου δώσει όμως ένα πλαίσιο που δεν θα σκουριάσει ποτέ και ένα μοτέρ που και να θες να το σπάσεις, δεν μπορείς. Γενικά είναι αυτοκίνητα για μια ζωή.
Συμφωνώ απόλυτα με τον Αλέξανδρο.
Το κακό είναι ότι για να έχεις αξιοπρεπείς επιδόσεις θα πρέπει να ανέβεις στα κυβικά με ότι αρνητικό συνεπάγετε αυτό και με τέτοιο ανταγωνισμό δύσκολα καταλήγεις για την αγορά του. -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
πωλουνται ακομα Mazda? Εισαγεται στην Ευρώπη?Στην Ελβετία μια χαρά τα πάει η Mazda
-
Oλλανδία το ίδιο
-
Επειδή δεν έχουν θέμα με τα κυβικά.. ......αλλιώς και εκεί θα έτρωγε ακυρο!
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
Φίλος ενδιαφέρεται για νεο αμάξι και με ρωτησε για τα maxda 3 & 6
- Δυνατά/αδύνατα σημεία?
- Παροιμιώδης αξιοπιστία (και να θέλεις να το χαλάσεις, δεν μπορείς... το έχω δοκιμάσει πολλές φορές!!! )
- Καταπληκτική οδική συμπεριφορά.
- Άριστη ποιότητα κατασκευής.
- Δεν έχει μικρούς τουρμποκινητήρες. Πρέπει να πας αναγκαστικά σε πολλά κυβικά αν θες σβέλτες επιδόσεις. Έχει μείνει στην δεκαετία του 90 και ακόμα πιο πίσω, καθώς το 90 είχε πολύ πιο δυνατά μοτέρ (1600-120 άλογα... σήμερα το 1600 της βγάζει 105 )
- Πανάκριβα ανταλλακτικά, κυρίως φανοποιίας.
-Ισχύει ότι ειναι από τα λίγα ακόμα made in Japan?
Ισχύει.
-Αντιπροσωπεία?
Αλμυρή. Έχει όμως ανταλλακτικά, δεν σε κρεμάει.
-Τσιμπημένες ή νορμάλ οι τιμές τους?
Τσιμπημένες αλλά το αξίζουν. Είναι πολύ μελετημένα αυτοκίνητα.
-Αναμένονται σύντομα αντικαταστάτες τους?
Όχι
Στα υπόλοιπα σου απάντησα παραπάνω. Τα Mazda είναι αρκετά 'ειδικά' αυτοκίνητα σε σχέση με τους ανταγωνιστές και για αυτό δεν πουλάνε πολύ. Η Mazda δεν θα σου δώσει 200 άλογα από 1600 τουρμποκυβικά. Θα σου δώσει όμως ένα πλαίσιο που δεν θα σκουριάσει ποτέ και ένα μοτέρ που και να θες να το σπάσεις, δεν μπορείς. Γενικά είναι αυτοκίνητα για μια ζωή.
Συμφωνώ απόλυτα με τον Αλέξανδρο.
Το κακό είναι ότι για να έχεις αξιοπρεπείς επιδόσεις θα πρέπει να ανέβεις στα κυβικά με ότι αρνητικό συνεπάγετε αυτό και με τέτοιο ανταγωνισμό δύσκολα καταλήγεις για την αγορά του.+1
Την έχω για την μόνη ιαπωνική εταιρεία που δεν ευτελιστηκε σε μόδες που θα μείωναν την αξιοπιστία της και την οδηγική ικανοποίηση που προσφέρει.Όσο αντέχει μόνη της ...
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
thnx guys.θα του τα μεταφέρω. Εννοείται πως θα τα οδηγήσει και μόνος του.
Αν πάντως επιμείνει σε diesel, απίθανο να πάει σε 2λιτρο. Ταβάνι τα 1.6. Δεν ήξερα ότι τα 3,6 του ελληνικού site είναι τα παλιά. -
http://www.autoblog.gr/2014/04/26/mazda ... cord-year/
-
http://www.zougla.gr/automoto/article/m ... mazda3-mps
-
Αντίπαλος του sti της subaru? Τετρακίνηση, παρόμοιος κυβισμός και ιπποδύναμη, λογικά θα είναι απολαυστικό οδηγικά. Αν δεν κάνω λάθος είναι το πρώτο τετρακίνητο γρήγορο hatch μετά το gtx για την mazda.
-
6άρι...MPS..
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Αντίπαλος του sti της subaru? Τετρακίνηση, παρόμοιος κυβισμός και ιπποδύναμη, λογικά θα είναι απολαυστικό οδηγικά. Αν δεν κάνω λάθος είναι το πρώτο τετρακίνητο γρήγορο hatch μετά το gtx για την mazda.6άρι...MPS..
-
Για μένα είναι Hatch!!
-
http://www.autoblog.gr/2014/06/10/mazda ... el-engine/
-
Καλώς τον και ας άργησε.
-
Αίτηση πτώχευσης από τον αντιπρόσωπο της Mazda στην Ελλάδα
Αίτηση πτώχευσης κατέθεσε η εταιρεία ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα την αυτοκινητοβιομηχανία Mazda.
Η ολοένα και αυξανόμενη απώλεια μεριδίου αγοράς οδήγησε βαθμιαία στην μείωση του κύκλου εργασιών της αντιπροσωπείας με αποτέλεσμα η εταιρεία να οδηγηθεί στην υποβολή αίτησης πτώχευσης.
«Καταθέσαμε, χθες, αίτηση πτώχευσης. Η Mazda Ευρώπης τις επόμενες ημέρες θα ενημερώσει μέσω ανακοίνωσης για το πώς θα συνεχίσει να υποστηρίζει τους πελάτες της εταιρείας, κάτι που θα γίνει άμεσα. Εμείς είχαμε πολύ καλή σχέση με το εργοστάσιο και αντιπροσωπεύσαμε όσο καλύτερα μπορούσαμε την μάρκα» σημειώνει στο Capital.gr ο κ. Κορτέσης επικεφαλής της ΕΛΜΑ.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες, η εταιρεία υπέβαλε αίτηση πτώχευσης, καθώς δεν κατάφερε να προχωρήσει σε συμφωνία με τις πιστώτριες τράπεζες.
Η εταιρεία διαθέτει ακίνητη περιουσία αξίας άνω των 30 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ οι οφειλές προς το προσωπικό (συμπεριλαμβανομένου του κόστους των απολύσεων) διαμορφώνονται στα 5 εκατ. ευρώ. -
Έ...το πολύ-πολύ,να γίνει ΕΛΜΑ-MAZDA ΑΕΒΕΑ....
-
Αυτο!
Αυτό που 'ξεχνούν' όλοι τις οφειλές προς το Δημόσιο ...
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
καλως η κακως η Mazda με την γκάμα της, και τις ιδιαιτερες συνθηκες της χώρας μας... δεν φτουρουσε. Κρίμας. Ηταν μια απο τις ελάχιστες ασιατικές που εκτιμουσα... Λογικα θα επανελθει σε καλυτερους καιρους και ελπίζω με ποιο ταιριαστες προτασεις και για μας.
MAZDA FORUM