-
Όσον αφορά το πάτωμα, είμαι σχεδόν σίγουρος, ναι.
Εσύ είσαι σίγουρος για το αντίθετο;
-
Βασικά ρωτάω επειδή νομίζω έχουν ίδιο μεταξόνιο και επειδή συνηθίζουν κάτι 'αλλαξοπλατφορμιές' στο φόρντ γκρουπ δεν θα μου φαινόταν περίεργο αν γινόταν κάτι τέτοιο. Ξέρουμε τουλάχιστον άν άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως το μοτέρ το 1.6 ή οι αναρτήσεις είναι κοινές?
-
http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=3823
Αυτό το mx-5 βγήκε τελικά στην παραγώγη?
Ο κινητήρας 2lt με 200 ίππους ήταν ατμοσφαιρικός? -
-
Ο χρήστης noembris έγραψε:
http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=3823Αυτό το mx-5 βγήκε τελικά στην παραγώγη?
Ο κινητήρας 2lt με 200 ίππους ήταν ατμοσφαιρικός?αν κρίνω από την ροπή (196Nm στις 6.000σ.α.λ.) αυτό το πρωτότυπο πρέπει να ήταν ατμοσφαίρικο. όντως το μκ2 έβγαινε εργοστασιακό τούρμπο με 180 άλογα στην ιαπωνία (το είχαν γράψει οι 4Τ) αλλά για το ατμοσφαιρικό δεν έχω ακούσει τίποτα. Υπήρχε και μία όμορφη έκδοση με σκληρή μόνιμη οροφή αλλά με το (μάλλον άσχημο κατ' εμέ) σεσε δύσκολα θα βγει κάτι αντίστοιχο για το μκ3
-
Διάβασα ότι θα βγει ΜΧ5 με σκληρή μόνιμη οροφή αλλα δεν θυμάμαι πως θα το λένε...δεν θυμάμαι αν ήταν concept
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Διάβασα ότι θα βγει ΜΧ5 με σκληρή μόνιμη οροφή αλλα δεν θυμάμαι πως θα το λένε...δεν θυμάμαι αν ήταν conceptΑπό το στόμα σου και στης μάζντα το αυτί!!!!
-
Με την παρουσία του RC, δύσκολο το βλέπω. Και, μάλλον ανούσιο.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Με την παρουσία του RC, δύσκολο το βλέπω. Και, μάλλον ανούσιο.Δυστυχώς αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα . Ανούσιο όμως καθόλου, το σεσε προσωπικά δεν μου αρέσει μία, αλλά γούστα είναι αυτά. Όμως το κέρδος σε βάρος, χώρους, ακαμψία (όχι πως το μίατα δεν είναι άκαμπτο) και απλότητα κατασκευής --> αξιοπιστία, είναι αναδιαμφισβήτητα. Δυστυχώς το μερίδιο της αγοράς που θα προτιμήσει αυτά τα πλεονεκτήματα έναντι της δυνατότητας ανοίγματος της οροφής είναι τραγικά μικρό, μάλλον είναι χλωμό να γίνει κάτι τέτοιο. Δεν πειράζει όσο ζούμε ελπίζουμε!!!
-
Μας εστειλαν επιστολη απο τη mazda με ενα ερωτηματολογιο που το συμπληρωνεις και το βαζεις σε δικο τους φακελο προπληρωμενο και το στελνεις.
Θεμα: ερευνα σχετικα με το ποσο ειναι ευχαριστημενοι οι πελατες οχι μονο απο το αυτοκινητο, αλλα και απο την αντιπροσωπεια, συνεργειο, κλπ.
-
Υπάρχει κανένα link με crash-test παλαιότερων μοντέλων της mazda?
Συγκεκριμένα γύρω στο 1992-94...
Γίνονταν τότε crash-test ή ψάχνω τζάμπα? -
Eχει κανενας το μαζντα 3 σε 1.4???
Παει καθολου ή δεν παιρνει τα ποδια του?
-
Δεν ξέρω για το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά το φίεστα με το ίδιο μοτέρ μόνο ώς σβέλτο δεν μπορεί να το χαρακτηρίσει κανείς...
Η διαφορά των χρημάτων πιστεύω πως αξίζει σε σχέση με το 1.6 (πρέπει να βγάζει παραπάνω από τα 105 δηλωμένα άλογα μίας και οι 4Τ το είχαν δυναμομετρήσει και το είχαν βγάλει σχεδόν όσο το κορόλα 1.6)
Η καλύτερη λύση αν ενδιαφέρεσαι σοβαρά είναι να κάνεις ένα τεστ ντράιβ να δεις τις διαφορές μεταξύ των 2 μοτέρ...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Δεν ξέρω για το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά το φίεστα με το ίδιο μοτέρ μόνο ώς σβέλτο δεν μπορεί να το χαρακτηρίσει κανείς...Η διαφορά των χρημάτων πιστεύω πως αξίζει σε σχέση με το 1.6 (πρέπει να βγάζει παραπάνω από τα 105 δηλωμένα άλογα μίας και οι 4Τ το είχαν δυναμομετρήσει και το είχαν βγάλει σχεδόν όσο το κορόλα 1.6)
Η καλύτερη λύση αν ενδιαφέρεσαι σοβαρά είναι να κάνεις ένα τεστ ντράιβ να δεις τις διαφορές μεταξύ των 2 μοτέρ...
Δυστυχως το 1.6 εχει
-
ποσο παει το 1.4?
ασε ρε μη το παιρνεις...
-
Το 1.6 ειναι πολύ καλύτερο.
Χαλαλι τα παραπανω ευρώ!! -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ποσο παει το 1.4?ασε ρε μη το παιρνεις...
ξεκινα απο 13, αλλα νορμαλ τελικη τιμη παει στα 14500 νομιζω
-
νομιζω οτι στα 1,4 θα χασει οτι θετικο εχει απο οδικη συμπεριφορα...μη κανεις το λαθος...
-
Ήθελα να δοκιμάσω το Mazda 5 αλλά δυστυχώς δεν το έχει καμιά εταιρεία διαθέσιμο για δοκιμές.Η Mazda δεν ενδιαφέρεται να προωθήσει το πολυμορφικό της;
Ρητορικό το ερώτημα,δεν περιμένω κάποια απάντηση από τα μέλη του φορουμ -
Ο χρήστης bouts έγραψε:
για ρίξε μια ματιά -->http://www.mz3club.com/
παιδια μηπως ξερετε τιμες για εξτρα χαμηλωμα, ι-pode, συναγερμο, η κατι αλλο για το 3 σενταν?
γιατι να το χαμηλωσεις???
απλα θελω να μαθω τιμες για τα πιο πολλα, εστω, εξτρα του μζ 3!ξερω οτι εχει 17990 και θελω να του κανω ενα συνολο 20000-22000!
Αν είναι έτσι, βάλε στο ντουλαπάκι 2-4 χιλιάρικα ευρωπουλίνια να είσαι ΟΚ!
Να βάλεις κάμποσα και σε κέρματα, να έχεις για τα διόδια!
Τι άλλο θ' ακούσουμε!
MAZDA FORUM