Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    seamless torque κιβώτια
    1. Home
    2. Formula 1
    3. seamless torque κιβώτια
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Formula 1
    10
    21
    24
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Αν και δεν ασχολούμαι στενά με την F1 διάβασα στο rally.gr και στους 4Τ για τα κιβώτια συνεχούς ροπής (seamless).

      Πως ακριβώς λειτουργούν αυτά? Είνια κάτι σαν χειροκίνητο DSG ή εντελώς διαφορετικά?

      ΥΓ. Ισως πρέπει να πάει στα τεχνικά θέματα το τόπικ, αλλα εδώ μου μοιάζει καταλληλότερο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Αν και δεν ασχολούμαι στενά με την F1 διάβασα στο rally.gr και στους 4Τ για τα κιβώτια συνεχούς ροπής (seamless).

        Πως ακριβώς λειτουργούν αυτά? Είνια κάτι σαν χειροκίνητο DSG ή εντελώς διαφορετικά?

        ΥΓ. Ισως πρέπει να πάει στα τεχνικά θέματα το τόπικ, αλλα εδώ μου μοιάζει καταλληλότερο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Αν και δεν ασχολούμαι στενά με την F1 διάβασα στο rally.gr και στους 4Τ για τα κιβώτια συνεχούς ροπής (seamless).

          Πως ακριβώς λειτουργούν αυτά? Είνια κάτι σαν χειροκίνητο DSG ή εντελώς διαφορετικά?

          ΥΓ. Ισως πρέπει να πάει στα τεχνικά θέματα το τόπικ, αλλα εδώ μου μοιάζει καταλληλότερο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            theofaman last edited by

            Νομίζω το είχαμε αναφέρει πριν λίγο καιρό μιας και από φέτος θα το χρησιμοποιεί (καί) η Williams. Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκω που το είχαμε αναφέρει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hellenic-tifosi last edited by

              Τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη απαγορεύονται στην F1, όχι άμεσα, αλλά έμμεσα (δηλαδή δε λέει ο κανόνας, 'απαγορεύεται το double clutch', απλά η χρήση τους αντιβαίνει σε κάποιο άλλο κανονισμό).

              Στην πράξη απ' όσο γνωρίζω χρησιμοποιείται κάποια παραλλαγή αυτού:
              http://www.weismann.net/quickshifts.html

              Το είχε τεστάρει και η Williams στα μέσα του '90, και η BAR πέρσι παραδέχτηκε ότι το χρησιμοποιούσε(κάποια παραλλαγή τουλάχιστον).

              Θα ψάξω περισσότερα και αν βρω τίποτα θα επανέλθω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                theofaman last edited by

                Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                Τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη απαγορεύονται στην F1, όχι άμεσα, αλλά έμμεσα (δηλαδή δε λέει ο κανόνας, 'απαγορεύεται το double clutch', απλά η χρήση τους αντιβαίνει σε κάποιο άλλο κανονισμό).

                Στην πράξη απ' όσο γνωρίζω χρησιμοποιείται κάποια παραλλαγή αυτού:
                http://www.weismann.net/quickshifts.html

                Το είχε τεστάρει και η Williams στα μέσα του '90, και η BAR πέρσι παραδέχτηκε ότι το χρησιμοποιούσε(κάποια παραλλαγή τουλάχιστον).

                Θα ψάξω περισσότερα και αν βρω τίποτα θα επανέλθω.

                Δηλαδή αυτό που θα έχει φέτος η Williams είναι αυτή η παραλλαγή που αναφέρεις?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hellenic-tifosi last edited by

                  Θεωρητικά ναι, αλλά δυστυχώς δε γνωρίζω λεπτομέρειες για τη λειτουργία. Επιφυλάσσομαι όμως.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    notis_uk last edited by

                    Ο κανονισμος που απαγορευει την χρηση τους ειναι αυτος που προσδιοριζει την ταχυτητα αλλαγης των σχεσεων και ως γνωστο με το συγκεκριμενο κιβωτιο η ταχυτητες αλλαζουν σε μικροτερο απο των κανονισμων χρονικο διαστημα γι'αυτο εχει παρει διαστασεις το θεμα.

                    Οι ομαδες που το χρησιμοποιουν θα τρεχουν με μια παραλαγη του ωστε να συμμορφωνεται με τους κανονισμους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      theofaman last edited by

                      Ο χρόνος που είχα διαβάσει κάποτε για 150msec για ένα κιβώτιο F1 ισχύει?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hellenic-tifosi last edited by

                        Ο χρήστης NotiS_UK έγραψε:
                        Ο κανονισμος που απαγορευει την χρηση τους ειναι αυτος που προσδιοριζει την ταχυτητα αλλαγης των σχεσεων και ως γνωστο με το συγκεκριμενο κιβωτιο η ταχυτητες αλλαζουν σε μικροτερο απο των κανονισμων χρονικο διαστημα γι'αυτο εχει παρει διαστασεις το θεμα.

                        Οι ομαδες που το χρησιμοποιουν θα τρεχουν με μια παραλαγη του ωστε να συμμορφωνεται με τους κανονισμους.

                        Δεν υπάρχει κανονισμός που προσδιορίζει ταχύτητα αλλαγής σχέσεων, ούτε υπήρξε ποτέ. Έχουμε αναφερθεί ξανά στο ζήτημα αυτό σε παλιότερο θέμα εδώ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          notis_uk last edited by

                          Κατι τετοιο ειχα διαβασει σε ενα site. Δεν θυμαμαι που ακριβως αλλα καποιο αρθρο για τα συγκεκριμενα κιβωτια ειχε σαν θεμα.
                          Ψαξε το και πες μου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            migf1 last edited by

                            Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:

                            Ο κανονισμος που απαγορευει την χρηση τους ειναι αυτος που προσδιοριζει την ταχυτητα αλλαγης των σχεσεων και ως γνωστο με το συγκεκριμενο κιβωτιο η ταχυτητες αλλαζουν σε μικροτερο απο των κανονισμων χρονικο διαστημα γι'αυτο εχει παρει διαστασεις το θεμα.

                            Οι ομαδες που το χρησιμοποιουν θα τρεχουν με μια παραλαγη του ωστε να συμμορφωνεται με τους κανονισμους.

                            Δεν υπάρχει κανονισμός που προσδιορίζει ταχύτητα αλλαγής σχέσεων, ούτε υπήρξε ποτέ. Έχουμε αναφερθεί ξανά στο ζήτημα αυτό σε παλιότερο θέμα εδώ.

                            Κι όμως υπήρχε, είμαι σίγουρος!!! (το είχαμε όντως ξανασυζητήσει). Αυτό που δεν θυμάμαι (και δεν θυμόμουν ούτε τότε) είναι αν ήταν ανεξάρτητος ή αναφορικά με το TC.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • O
                              opterios last edited by

                              Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
                              Ο χρόνος που είχα διαβάσει κάποτε για 150msec για ένα κιβώτιο F1 ισχύει?

                              Ο κανονισμός νομίζω λέει max 300ms. Τα σύγχρονα κιβώτια όμως μπορούν να κάνουν μία ολοκληρωμένη αλλαγή πολύ κάτω από τα 100ms.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                migf1 last edited by

                                Ανεπίσημες πληροφορίες για το seamless gearbox μπορείτε να βρείτε στο φόρουμ της ανεπίσημης σελίδας της Williams, εδώ!

                                ΥΓ. Και εκεί υπάρχουν μέλη που θυμούνται το χρονικό όριο για το οποίο μιλάμε, αλλά επίσης δεν θυμούνται ακριβές νούμερο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • H
                                  hellenic-tifosi last edited by

                                  Μπορείτε να ψάξετε στους τεχνικούς κανονισμούς που δημοσιεύει η FIA, πουθενά όμως δε θα βρείτε τέτοιο κανονισμό. Επίσης, δείτε και αναφορές παλιότερες σε site, όπου πουθενά δεν υπάρχει παραπομπή σε ακριβές άρθρο κανονισμού ή rule clarification. Επίσης, δε θα βρεθεί ούτε κάποια δήλωση από άτομο εντός F1 που θα υπαινίσσεται τέτοιο κανονισμοό.

                                  Στον άλλο σκληρό δίσκο έχω αντίγραφα των τεχνικών κανονισμών από όλες τις χρονιές, και μπορώ να τα ανεβάσω όταν επιδιορθώσω το PC.

                                  Όλο το θέμα ξεκίνησε από ένα ράδιο-αρβύλα δημοσίευμα ενός περιοδικού, το F1 Racing πρέπει να ήταν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    migf1 last edited by

                                    Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                                    Μπορείτε να ψάξετε στους τεχνικούς κανονισμούς που δημοσιεύει η FIA, πουθενά όμως δε θα βρείτε τέτοιο κανονισμό. Επίσης, δείτε και αναφορές παλιότερες σε site, όπου πουθενά δεν υπάρχει παραπομπή σε ακριβές άρθρο κανονισμού ή rule clarification. Επίσης, δε θα βρεθεί ούτε κάποια δήλωση από άτομο εντός F1 που θα υπαινίσσεται τέτοιο κανονισμοό.

                                    Στον άλλο σκληρό δίσκο έχω αντίγραφα των τεχνικών κανονισμών από όλες τις χρονιές, και μπορώ να τα ανεβάσω όταν επιδιορθώσω το PC.

                                    Όλο το θέμα ξεκίνησε από ένα ράδιο-αρβύλα δημοσίευμα ενός περιοδικού, το F1 Racing πρέπει να ήταν.

                                    Παραδοσιακά οι κανονισμοί της FIA για ότι διοργανώνει βρίσκονται αναρτημένοι σε κοινή θέα στο site τους. Όποιος έχει όρεξη (σορυ, εγω δεν την έχω ) μπορεί να τους ψάξει. Ο συγκεκριμένος κανονισμός δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ipan last edited by

                                      Αν δεν μου διαφεύγει κάτι , τότε ισχύει το Άρθρο 9 των Τεχνικών Κανονισμών της FIA το οποίο φαίνεται να έχει μείνει το ίδιο τελευταία. Το link για τους κανονισμούς είναι εδώ:
                                      http://www.fia.com/sport/Regulations/f1regs.html

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        monoimoi last edited by

                                        Οι αλλαγές ταχυτήτων με συμβατικά κιβώτια αυτή τη στιγμή είναι περι τα 30 ms

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          karalisd last edited by

                                          Εχω την εντύπωση πως έχεις ξεχάσει ένα μηδενικό...
                                          Διαισθητικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hellenic-tifosi last edited by

                                            300ms θα ήταν αιωνιότητα για τα μέτρα της F1!

                                            Όντως, είναί γύρω στα 30-40ms τα ημιαυτόματα της F1. Δείχνει απίστευτο, αλλά είναι αληθινό.

                                            Επίσης, ένα άλλο βασικό πλεονέκτημα των seamless κιβωτίων είναι ότι επιτρέπουν αλλαγές και πάνω σε στροφές χωρίς να διαταράσσεται η δυναμική ισορροπία του οχήματος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr