-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Το Ν43 μοτέρ της 120i του HF δεν έχει ΚΑΝ πεταλούδα...ή μάλλον έχει, αλλά είναι πάντα ανοιχτή...έχει valvetronic και μοτέρ το οποίο στις μεσσαίες δουλεύει με φτωχότερο μείγμα για χαμηλότερη κατανάλωση.Η πεταλούδα είναι εκεί για την κακιά στιγμή της βλάβης του μοτέρ του valvetronic.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Το Ν43 μοτέρ της 120i του HF δεν έχει ΚΑΝ πεταλούδα...ή μάλλον έχει, αλλά είναι πάντα ανοιχτή...έχει valvetronic και μοτέρ το οποίο στις μεσσαίες δουλεύει με φτωχότερο μείγμα για χαμηλότερη κατανάλωση.
Η πεταλούδα είναι εκεί για την κακιά στιγμή της βλάβης του μοτέρ του valvetronic.
Ακριβώς. Υπάρχει αν πάθει κάτι το valvetronic (ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα και μπαίνει σε limp mode), αλλά όταν δουλεύει είναι πάντα ανοιχτή.
Το γκάζι πρακτικά στέλνει σήμα το valvetronic να βυθίσει ανάλογα τη βαλβίδα για να ρουφήξει πρακτικά αέρα. Το μόνο μειονέκτημα του valvetronic είναι ότι δεν το χρησιμοποιούν σε υψηλόστροφα μοτέρ γιατί δε μπορεί να αντέξει τόσο ψηλό στροφάρισμα.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Το Ν43 μοτέρ της 120i του HF δεν έχει ΚΑΝ πεταλούδα...ή μάλλον έχει, αλλά είναι πάντα ανοιχτή...έχει valvetronic και μοτέρ το οποίο στις μεσσαίες δουλεύει με φτωχότερο μείγμα για χαμηλότερη κατανάλωση.όταν λες φτωχότερο?
φτωχότερο από το συνηθισμένο ή φτωχότερο από το στοιχειομετρικό?
έχεις τίποτα αναλογίες? -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Το μόνο μειονέκτημα του valvetronic είναι ότι δεν το χρησιμοποιούν σε υψηλόστροφα μοτέρ γιατί δε μπορεί να αντέξει τόσο ψηλό στροφάρισμα.Καλά, φαντάζομαι εννοείς στροφάρισμα τύπου Μ3 ή αγωνιστικό, γιατί και το δικό μου κόφτη στις 7000 σαλ έχει, δεν είναι και πολλά τα παραγωγής που πάνε παραπάνω...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
- Η Constant Throttle είναι εξ ορισμού η πλέον ενδεδειγμένη τακτική μείωσης της κατανάλωσης. Απαιτεί βέβαια γερά νεύρα και καλό βενζινά.
θελεις να μας το αναλυσεις λιγο αυτο?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
- Η Constant Throttle είναι εξ ορισμού η πλέον ενδεδειγμένη τακτική μείωσης της κατανάλωσης. Απαιτεί βέβαια γερά νεύρα και καλό βενζινά.
θελεις να μας το αναλυσεις λιγο αυτο?
Για τους βενζινοκινητήρες η υψηλότερη απόδοση επιτυγχάνεται περί των στροφών της μέγιστης ροπής σε κατάσταση πλήρους φορτίου.
Η τακτική constant throttle έχει ως αποτέλεσμα να είσαι κοντά ή πολύ κοντά στις συνθήκες αυτές. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι κινείσαι με αυξομειώσεις ταχύτητας.
Ο καλός βενζινάς απαιτείται γιατί η ποιότητα του καυσίμου παίζει στην περίπτωση αυτή θεμελιώδη ρόλο. Αλλιώς κλάφτα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
- Η Constant Throttle είναι εξ ορισμού η πλέον ενδεδειγμένη τακτική μείωσης της κατανάλωσης. Απαιτεί βέβαια γερά νεύρα και καλό βενζινά.
θελεις να μας το αναλυσεις λιγο αυτο?
Για τους βενζινοκινητήρες η υψηλότερη απόδοση επιτυγχάνεται περί των στροφών της μέγιστης ροπής σε κατάσταση πλήρους φορτίου.
Η τακτική constant throttle έχει ως αποτέλεσμα να είσαι κοντά ή πολύ κοντά στις συνθήκες αυτές. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι κινείσαι με αυξομειώσεις ταχύτητας.
Ο καλός βενζινάς απαιτείται γιατί η ποιότητα του καυσίμου παίζει στην περίπτωση αυτή θεμελιώδη ρόλο. Αλλιώς κλάφτα.
το πως το κανεις ειναι η απορια μου.
-
Πολύ απλά, στο ίσιωμα αφήνεις το cc αλλά σε ανηφόρα ή κατηφόρα το βγάζεις και κρατάς σταθερά το πόδι σου στο γκάζι.
Για να μην χάσεις πολύ ταχύτητα στην ανηφόρα και σου χαλάει τη μέση επιταχύνεις λίγο πάνω από την ταχύτητα ταξιδίου πριν την αρχή της. -
2800 χιλιομετρα,183,24 λίτρα ---> 6,54 λιτ/100
εβαλα και 8 λίτρα αμόλυβδη (με μπερδεψαν με τοσες αντλιες, 2 είδη βενζίνης, 2 πετρελαιου και ολο ίδια ακρωνύμια )
Αν μετρησω οτι τα έκαψε παω στα 6,83 λίτρα.
Το αυτοκίνητο ηταν πάντα φορτωμενο, 4 άτομα 'βαρβάτα' + αποσκευές.
Διαδρομή:
Θεσσαλονίκη, Σκόπια, Κόσοβο, Μαυροβούνιο, Ζάγκρεμπ, Βελιγράδι Θεσσαλονίκη.
Η αλήθεια ειναι οτι δεν ετρεχα πολύ, αλλά εμεινε πολλές ωρες στο ρελαντι στα πολλά τελωνεία που περασα και εφαγα και δυο μποτιλιαρίσματα σε Ζαγκρεμπ και Βελιγραδι.
Τις πρωτες μερες που δεν βγηκα σε σοβαρα κομάτια αυτοκινητόδρομου και παρόλο που ανεβοκατεβαινα επι μιση μερα στα βουνα του Κοσυφοπεδιου (λογω προβληματος σε καοια συνορα) ειχα καταναλωση 6,2 (!!!)Παρατηρησα οτι η βροχή αυξανει την καταναλωση, εχει λογική βάση αυτό;
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
....Παρατηρησα οτι η βροχή αυξανει την καταναλωση, εχει λογική βάση αυτό;Ναι το είχα παρατηρήσει κι εγώ. Είναι λογικό αφού η αντίσταση του αέρα συν σταγόνες που σκάνε επάνω στο αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερη από του αέρα σκέτου!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
....Παρατηρησα οτι η βροχή αυξανει την καταναλωση, εχει λογική βάση αυτό;
Ναι το είχα παρατηρήσει κι εγώ. Είναι λογικό αφού η αντίσταση του αέρα συν σταγόνες που σκάνε επάνω στο αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερη από του αέρα σκέτου!
Κυρίως η αντίσταση κύλισης μεγαλώνει από τα νερά στο δρόμο. Επίσης όταν βρέχει συνήθως έχει και αέρα που μπορεί να είναι μετωπικός και έτσι να αυξάνει την αεροδυναμική αντίσταση.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
....Παρατηρησα οτι η βροχή αυξανει την καταναλωση, εχει λογική βάση αυτό;
Ναι το είχα παρατηρήσει κι εγώ. Είναι λογικό αφού η αντίσταση του αέρα συν σταγόνες που σκάνε επάνω στο αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερη από του αέρα σκέτου!
Κυρίως η αντίσταση κύλισης μεγαλώνει από τα νερά στο δρόμο. Επίσης όταν βρέχει συνήθως έχει και αέρα που μπορεί να είναι μετωπικός και έτσι να αυξάνει την αεροδυναμική αντίσταση.
δεν μεγαλώνει η αντίσταση με την άσφαλτο ,αφού και πάλι εκτελεί κύλιση χωρίς ολίσθηση...
η κατανάλωση αυξάνεται γιατί εκτός από την επαφή με το έδαφος χρειάζεται να διώχνει τα νερά δια μέσω των αυλακώσεων... -
Αυτό εννοούσα Κώστα μου. Απλά ως μηχανολόγος το έθεσες πιο σωστά.
Εγώ ανησυχώ για τον κινητήρα του φίλου που έβαλε βενζίνη στο ντίζελ όμως...
-
Πιστεύω μπορείς και πολύ καλύτερα!
-
Ανοιχτό ή κλειστό το A/C;
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Επειδή βαρέθηκα να βλέπω αστεία νούμερα έχουμε και λέμε 181 χλμ με 57 λίτρα 95άρας με την 430 πηγαίνοντάς την όπως της αξίζει....μέση 31,49 l/100οχι δα... με ραβ4 φίλος κάνει καλύτερη...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Επειδή βαρέθηκα να βλέπω αστεία νούμερα έχουμε και λέμε 181 χλμ με 57 λίτρα 95άρας με την 430 πηγαίνοντάς την όπως της αξίζει....μέση 31,49 l/100Μεση καταναλωση νταλικας λοιπον...
Μια απορια: Καιει η 430 95αρα?
-
Ο χρήστης garvanitis έγραψε:
Επειδή βαρέθηκα να βλέπω αστεία νούμερα έχουμε και λέμε 181 χλμ με 57 λίτρα 95άρας με την 430 πηγαίνοντάς την όπως της αξίζει....μέση 31,49 l/100
Μεση καταναλωση νταλικας λοιπον...
Μια απορια: Καιει η 430 95αρα?
μόνο 95αρα καίει... απαγορεύεται η 100 ...
έτσι λέει ο sv2 τουλάχιστον -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το Ν43 μοτέρ της 120i του HF δεν έχει ΚΑΝ πεταλούδα...ή μάλλον έχει, αλλά είναι πάντα ανοιχτή...έχει valvetronic και μοτέρ το οποίο στις μεσσαίες δουλεύει με φτωχότερο μείγμα για χαμηλότερη κατανάλωση.
όταν λες φτωχότερο?
φτωχότερο από το συνηθισμένο ή φτωχότερο από το στοιχειομετρικό?
έχεις τίποτα αναλογίες?Φτωχότερο σε σχέση με το υπόλοιπο rev-range.
Το μόνο μειονέκτημα του valvetronic είναι ότι δεν το χρησιμοποιούν σε υψηλόστροφα μοτέρ γιατί δε μπορεί να αντέξει τόσο ψηλό στροφάρισμα.
Καλά, φαντάζομαι εννοείς στροφάρισμα τύπου Μ3 ή αγωνιστικό, γιατί και το δικό μου κόφτη στις 7000 σαλ έχει, δεν είναι και πολλά τα παραγωγής που πάνε παραπάνω...
Πρακτικά οτιδήποτε πάνω από 7.000 στροφές. Δύο πρόσφατα μοτέρ που δεν έχουν valvetronic είναι της Μ3 και του si. Δε ξέρω αν υπάρχουν πλέον άλλα. Βεβαίως έχουν δύο βασικά αρνητικά. Το πρώτο ότι η κατανάλωση είναι 20% πάνω και το δεύτερο ότι έχει υψηλότερη συντήρηση γιατί θέλουν έλεγχο τα διάκενα κάθε 50.000κμ.
Αν και θυμάμαι ότι η 120i είχε κόφτη στις 6.800...6.700 δίνει τη max ιπποδύναμη αν θυμάμαι καλά.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
... πηγαίνοντάς την όπως της αξίζει...Μια που την κίνησες είπες να την ξεμπουκώσεις, έτσι; Ωραίος.
Έρευνα Κατανάλωσης