-
Η τηλεόραση τελικά έχει και θέματα που αξίζει να δεις. Σήμερα σε πρωινή εκπομπή συζητήθηκε θέμα με οφθαλμίατρο για τεστ αντίδρασης που έχουν σχεδόν αποκλειστικά σχέση με την όραση και την αντίδραση του εγκεφάλου στο ερέθισμα. Έγιναν λέει τεστ σε οδηγούς αγώνων που έδειξαν μέσω όρο αντίδρασης 0,2 με διακύμανση από 0,17 έως 0,24. Για τον οδηγό αυτοκινήτου το ανώτατο όριο είναι το 0,40. Αν έχεις αργότερη αντίδραση απλά δεν πρέπει να παίρνεις δίπλωμα!!!!!! Σκεφτείτε να μπει μια τέτοια εξέταση στην απόκτηση ή ανανέωση διπλώματος; Γιατί αφού υπάρχουν αυτά τα στοιχεία η πολιτεία κωφεύει;
-
Η τηλεόραση τελικά έχει και θέματα που αξίζει να δεις. Σήμερα σε πρωινή εκπομπή συζητήθηκε θέμα με οφθαλμίατρο για τεστ αντίδρασης που έχουν σχεδόν αποκλειστικά σχέση με την όραση και την αντίδραση του εγκεφάλου στο ερέθισμα. Έγιναν λέει τεστ σε οδηγούς αγώνων που έδειξαν μέσω όρο αντίδρασης 0,2 με διακύμανση από 0,17 έως 0,24. Για τον οδηγό αυτοκινήτου το ανώτατο όριο είναι το 0,40. Αν έχεις αργότερη αντίδραση απλά δεν πρέπει να παίρνεις δίπλωμα!!!!!! Σκεφτείτε να μπει μια τέτοια εξέταση στην απόκτηση ή ανανέωση διπλώματος; Γιατί αφού υπάρχουν αυτά τα στοιχεία η πολιτεία κωφεύει;
-
Η τηλεόραση τελικά έχει και θέματα που αξίζει να δεις. Σήμερα σε πρωινή εκπομπή συζητήθηκε θέμα με οφθαλμίατρο για τεστ αντίδρασης που έχουν σχεδόν αποκλειστικά σχέση με την όραση και την αντίδραση του εγκεφάλου στο ερέθισμα. Έγιναν λέει τεστ σε οδηγούς αγώνων που έδειξαν μέσω όρο αντίδρασης 0,2 με διακύμανση από 0,17 έως 0,24. Για τον οδηγό αυτοκινήτου το ανώτατο όριο είναι το 0,40. Αν έχεις αργότερη αντίδραση απλά δεν πρέπει να παίρνεις δίπλωμα!!!!!! Σκεφτείτε να μπει μια τέτοια εξέταση στην απόκτηση ή ανανέωση διπλώματος; Γιατί αφού υπάρχουν αυτά τα στοιχεία η πολιτεία κωφεύει;
-
Ας κόψουν τα διπλώματα αναπήρων (όχι εκείνων που μπορούν να οδηγούν, των άλλων) και ηλικιωμένων που δεν μπορούν ούτε μέχρι το περίπτερο να πάνε μόνοι τους και βλέπουμε για την αντίδραση του ματιού.
-
Και όμως είναι τόσο απλό. Αφού έτσι κι αλλιώς κάνεις εξέταση σε οφθαλμίατρο γιατί να μην συμπεριληφθεί και αυτό. Θα άλλαζε άρδην το σκηνικό δεν νομίζεις;
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Και όμως είναι τόσο απλό. Αφού έτσι κι αλλιώς κάνεις εξέταση σε οφθαλμίατρο γιατί να μην συμπεριληφθεί και αυτό. Θα άλλαζε άρδην το σκηνικό δεν νομίζεις;Τι κάνεις???
-
Καλά είπαμε τώρα ότι προβλέπεται, μην είσαι προπέτης; Μερικοί κάνουν καλά τη δουλειά τους αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι όχι. Το φαντάζεσαι όμως να έμπαινε μια τέτοια εξέταση μαζί με μια επανεξέταση πχ κάθε 5 χρόνια για να διαπιστωθεί αν διατηρείς τις ικανότητες σου. Θα άδειαζαν οι δρόμοι αλλά θα άδειαζαν και τα νοσοκομεία - νεκροτομία.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Καλά είπαμε τώρα ότι προβλέπεται, μην είσαι προπέτης; Μερικοί κάνουν καλά τη δουλειά τους αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι όχι.Aυτό εννοώ
Το φαντάζεσαι όμως να έμπαινε μια τέτοια εξέταση μαζί με μια επανεξέταση πχ κάθε 5 χρόνια για να διαπιστωθεί αν διατηρείς τις ικανότητες σου. Θα άδειαζαν οι δρόμοι αλλά θα άδειαζαν και τα νοσοκομεία - νεκροτομία.
Μακάρι Μανώλη. Δεν το βλέπω να γίνεται όμως....
-
Φαντάζομαι ότι ο Εμμανουήλ εννοεί ότι κάνεις επίσκεψη στον οφθαλμίατρο και καλά θα ήταν, μιας και την κάνεις τη ρημάδα, να γίνει και μια εξέταση που να περιλαμβάνει και το τεστ αντίδρασης.
-
Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
Φαντάζομαι ότι ο Εμμανουήλ εννοεί ότι κάνεις επίσκεψη στον οφθαλμίατρο και καλά θα ήταν, μιας και την κάνεις τη ρημάδα, να γίνει και μια εξέταση που να περιλαμβάνει και το τεσυ αντίδρασης.Oυτε αυτο δεν κανεις .Ολα τα χαρτια τα μαζευει η σχολη οδηγων.
-
Είναι μεγάλα τα συμφέροντα δυστυχώς και κανένας δεν τα χτυπάει. Μόνο ευχολόγια γίνονται και ανόητες εξαγγελίες για μείωση των ατυχημάτων.
-
Ελεγε τουλάχιστον η εκπομπή,πόσο επι τοις εκατό τών ανθρώπων,έχουν χρόνο αντίδρασης πάνω από 0,40;
Μήπως είναι πολύ μικρό αυτό το ποσοστό καί δέν λαμβάνετε υπ'όψιν εννοώ.
Ούτε σέ άλλες χώρες δέν γίνεται αυτό τό τέστ Μανώλη; -
Δεν ξέρω αν περιλαμβάνεται αυτό το τεστ στις διαδικασίες απόκτησης διπλώματος δσε άλλες χώρες. Δεν αναφέρθηκε κάτι σχετικό, ούτε σε τι ποσοστό έχει διαπιστωθεί ότι οι αντιδράσεις είναι πάνω από το 0,40. Το υπόψη θέμα δεν πρέπει να είναι παλιό αλλά σχετικά πρόσφατο. Μάλλον όλα ξεκίνησαν με αφορμή τους Ο.Α. Έψαχναν να βρουν γιατί υπάρχουν διαφορές στις επιδώσεις των αθλητών και κατέληξαν ότι μεγάλο μέρος ευθύνης έχουν τα μάτια και ο χρόνος που αντιλαμβάνονται τι γίνεται γύρο τους μέσω αυτών. Εμφανίστηκαν ακόμα και περιπτώσεις που αντιλαμβάνονταν αντικείμενα σε διαφορετική θέση αντί τις πραγματικής. Επίσης είναι πολύ σημαντικό πως αλλάζει η εικόνα με αυτά που βλέπουμε. Δηλαδή πόσο ομαλά αλλάζει η εικόνα από όταν κοιτάμε εμπρός και μετά στον καθρέπτη και μετά ξανά εμπρός. Αν δεν γίνεται ομοιόμορφα αλλά τμηματικά δημιουργεί κενά και αδυναμία αντίληψης ολόκληρων αντικειμένων. Επίσης αναφέρθηκε ότι το γλαύκωμα είναι επίσης πολύ επικίνδυνο γιατί βλέπουμε μόνο μπροστά και όχι με την περιφερική μας όραση. Καταλαβαίνεις για πόσο σημαντικά πράγματα μιλάμε. Αν είναι γνωστά όλα αυτά τα στοιχεία στο επίσημο κράτος γιατί δεν τα αξιοποιεί; Ακαδημαϊκή ερώτηση δίχως απάντηση δυστυχώς!!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ελεγε τουλάχιστον η εκπομπή,πόσο επι τοις εκατό τών ανθρώπων,έχουν χρόνο αντίδρασης πάνω από 0,40;
Μήπως είναι πολύ μικρό αυτό το ποσοστό καί δέν λαμβάνετε υπ'όψιν εννοώ.
Ούτε σέ άλλες χώρες δέν γίνεται αυτό τό τέστ Μανώλη;Έλα Αντρέα, ρώτα και τι χρόνους πετυχαίνουν στις Σέρρες αυτοί με χρόνο αντίδραση πάνω από 0,40!!!
Εγώ πέρασα κανονικά οφθαλμίατρο πάντως...Μήπως εγώ είμαι ο μ@@@@@@ς;
-
Και εγώ είμαι τα ίδια φίλε μου μια και επιδιώκω και περνάω κανονικά από όλους τους γιατρούς κάθε πέντε χρόνια.
-
Αυτή η δοκιμασία μήπως χρειάζεται ειδικά μηχανήματα, ειδικά εκπαιδευμένο χειριστή και χρόνο..... πράγματα που δεν είναι εύκολα για απλή μαζική οφθαλμιατρική εξέταση???....
Νομίζω ότι πολύ πιο εύκολο (και εντελώς δωρεάν και άμεσα δυνατό) θα ήταν να λειτουργούσε νόμιμα το σύστημα δασκάλων και εξεταστών υποψηφίων οδηγών. Νομίζω ότι οι οδηγοί που θα προέκυπταν έτσι μπορεί να μην είχαν χρόνο αντίδρασης ματιού για F1 αλλά θα μπορούσαν να κυκλοφορούν με μεγαλύτερη βασφάλεια στους κοινόχρηστους δρόμους.... -
Σίγουρα χρειάζεται ειδικό μηχάνημα και γνώση στην χρήση του! Αυτό όμως δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν άλλοθι. Ή θέλουμε να μειώσουμε τα τροχαία ατυχήματα και να κάνουμε τους δρόμους μας ποιο ασφαλείς ή απλά κοροϊδεύουμε τον κόσμο.
-
Σιγά μη βρουν τρόπο να μειώσουν τις πωλήσεις ΙΧ!! Άλλο που δε θέλουν, να γεμίζει ο προϋπολογισμός από τέλη κυκλοφορίας και φόρους.
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Σιγά μη βρουν τρόπο να μειώσουν τις πωλήσεις ΙΧ!! Άλλο που δε θέλουν, να γεμίζει ο προϋπολογισμός από τέλη κυκλοφορίας και φόρους.Κι ότι κερδίζουν από εκεί να το χάνουν από το δυναμικό που χάνεται κάθε χρόνο στους δρόμους.
Αλλά θα μου πείς, 'ότι φάμε ότι πιούμε κι ότι αρπάξει η πρωκτιαία οπή μας'. Γιατί μάλλον έτσι πρέπει να σκέφτονται οι εκάστοτε φωστήρες. -
Βλέπω να συγκρούονται , στα ημιτελικά , οι όροι 'αντίληψη χώρου' με 'κύκλωμα χορήγησης διπλωμάτων' και (το άλλο ζευγάρι ...) 'περιφεριακή όραση' με 'πολιτικό κόστος'.
Στον τελικό , η πρόβλεψή σας τί λέει ????????/Αποστόλης.
Τα μάτια δείχνουν ποιος πρέπει να βγάλει δίπλωμα!!!