-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Ρώτησε μια φίλη που έχει το Ibiza 1.4 για αλλαγή ιμάντα εκεντροφόρου στο συνεργείο κάποιας αντιπροσωπείας. Έχει 63.000 χλμ, τα περισσότερα από αυτά στην Εθνική (μένει στη Μαλακάσα) και το αμάξι μόλις έκλεισε τα 4 χρόνια. Της ζήτησαν 450 Ευρώ (!!!) εργασία-ανταλλακτικά και της είπαν να μην το αφήσει άλλο γιατί είναι επικύνδυνο μετά τα 60.000 χλμ που λέει η εταιρεία.Στο ίδιο συνεργείο της είχαν πάρει 800 Ευρώ το καλοκαίρι που πήγε ν' αλλάξει τακάκια γιατί της βρήκαν, λέει, και προβληματικό βεντιλατέρ, κλπ, κλπ (δεν άναβε κανένα λαμπάκι, ούτε ανέβαζε θερμοκρασίες). Τώρα θέλει και λάστιχα κι απ' ότι είδα έχει και χαλασμένο δειχτάκι βενζίνης.
Από περιέργεια, αν γνωρίζετε, πόσο τη χρεώνουν την εργατοώρα στη SEAT και πόσες ώρες δουλειά είναι τυπικά ένας ιμάντας και μια τρόμπα νερού για το 1400άρι Ibiza?
Να πάει άμεσα για αλλαγή (σε μη εξουσιοδοτημένο βέβαια). Εγώ είχα αλλάξει στα 64χλδ και ήταν εμφανή τα σημάδια στον ιμάντα!
-
Με την Εγγραφη μου στο Forum δεν γνωριζω κανεναν σας !
Σκεφτηκα λοιπον να γνωρισω πρωτα τους (ΟμοΣταυλους μου)
Αν το επιθυμουν και αυτοι φυσικα
Μου δοθηκε η αφορμη κοιταζοντας τη λιστα (Κατασκευαστές και μοντέλα)
και παρατηρησα οτι δεν υπαρχει κατι σε Seat ! (εκτος κι αν δεν το ειδα) !
Ευχομε λοιπον σε αυτο το Θρεντ - (οι συζητησεις) που θα προκυψουν . . .
δηλωνωντας τα τουτου μας , να βοηθησουν Ολους . . . τους ομοιους !
Αλλα . . . και αλλους , οι οποιοι προσδοκουν σε καποια μελλοντικη αγορα !Οσοι Seat-Ακιδες . . . δηλωστε παρον λοιπον !
Α ! και καλως σας βρηκα !
-
viewtopic.php?f=15&t=17199&hilit=seat+forum
Yπαρχει ηδη φιλε μου!
Καλως ηρθες!
-
1ον ) Ευχαριστω για την μεταφορα !
και 2ον) Ειμαστε Παντου !!! (που λεει και η διαφημιση)
Απλα εγω κοιταξα λιγο βιαστικα !Καλως σας βρηκα λοιπον !
-
Ο χρήστης George_ έγραψε:
:iconcool:
1ον ) Ευχαριστω για την μεταφορα !
και 2ον) Ειμαστε Παντου !!! (που λεει και η διαφημιση)
Απλα εγω κοιταξα λιγο βιαστικα !Καλως σας βρηκα λοιπον !
παντού είμαστε, αλλά το seat forum σε αντίθεση με των άλλων εταιριων εδώ μεσα, πέφτει και χάνεται!
πάνε όλα καλά με τα σεατ, είμαστε τόσο ευχαριστημένοι, ξέρουμε ότι ξέρουμε, οπως και οι άλλοι σεατάκιδες και τελικά δεν έχουμε τίποτα να πούμε!. -
Ή απλά δεν ασχολούμαστε!
Και πού είναι το Corazon Sportivo του VAG τότε;
-
Διακρινω . . . λιγο πεσμενες τις Διαθεσεις !!
ή εγω ειμαι ακομη ενθουσιωδεις στα 45 μου !
ή εσεις εχετε βαρεθει απ τις πολλες συμετοχες σας σε συζητησεις !
(που το δικαιολογω απολυτα)ενι γουει (παλι καλα που πηρα εστω 2 απαντησεις)
Παντος εγω θα συνεχισω να τηρω την παροιμια μου μου εμαθε ο πατερας μου !
Δεν τοχω πως πεθαινω , παρ οσο ΖΩ μαθαινω !
Κι ετσι θα προσπαθησω να ειμαι ποιο συμετοχικος σε συζητησουλες ,
μπας και μαθω κατι απ τα πολλα που δεν ξερω ακομα για το car μου !
επειδη μ αρεσει να το γνωριζω σαν αντικειμενο (οσο περισοτερο μπορω) !Thanks φιλοι μου !
-
Ωραιος Γιωργο...
Μη κοιτας το nickname μου....π-λεον εχω Leon
Για την ακριβεια: 1.8 TSi και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος. -
Ο χρήστης panc4 έγραψε:
Ωραιος Γιωργο...
Μη κοιτας το nickname μου....π-λεον εχω Leon
Για την ακριβεια: 1.8 TSi και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.και απ οτι βλεπω το εχεις και σε μαυρο !
να πιουμε κανα καφεδακι , και να πουμε για τα seat-ακια μας ! -
Τρίτη (μάλλον) παραλαμβάνω το candy-white 1.4 tsi μου (Leon φυσικά).
Οπότε καλώς σας βρήκα. -
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Τρίτη (μάλλον) παραλαμβάνω το candy-white 1.4 tsi μου (Leon φυσικά).
Οπότε καλώς σας βρήκα.Εκ των προτερων (καλοριζικο) το κουκλι σου !
και καλα και ασφαλη χιλιομετρα ! -
Καλημέρα παιδιά. Εχει κανείς altea η altea xl με τον tsi 1,4; Ποιό το κόστος σέρβις; Απο βλάβες τι γίνεται; Και από κατανάλωση;
-
Γειά σας και από εμένα !
δεν είμαι κάτοχος Seat, αλλά ίσως και να γίνω ! Φλερτάρω μεταξύ Leon TSI 125hp και Bravo 120hp. σήμερα Μπήκα σε μια αντιπρ/πία Seat και μπήκα στο Leon !! ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ !! το ταμπλώ είναι μασίφ και λιτό, χωρίς πολλά φρουφρού και αρώματα...ομολογώ ότι μ' άρεσε αρκετά. Η θέση οδήγησης πολύ ωραία (το μοντέλο ήταν το Sport). Eπιτέλους κάθεσαι και βλέπεις και λίγο καπώ (Στο auris είχα ξενερώσει, νόμιζα ότι ήμουν σε διαστημόπλοιο και έβλεπα μέσα από τηλεσκόπιο ). Να σας ρωτήσω κάτι:
1.το Esp είναι απαραίτητο, για έναν normal τρόπο οδήγησης? Το λέω αυτό γιατί ίσως επιλέξω το Elegance + ESP αντί το Sport χωρίς ESP ή το αντίθετο?? (σε εσάς που έχεται το ESP , βαράει με νορμάλ οδήγηση?)
2. όσο αφορά την ανάρτηση, καθώς και τα καθίσματα υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ Εlegance και Sport? Λέγεται ότι η ανάρτηση στο Sport κοπανάει πολύ...μήπως είναι καλύτερη η μαλακότερη του elegance (που ίσως να προφυλάσει περισσότερο και από τους τριγμούς εντός της καμπίνας....με το πέρασμα των χρόνων?
3.σε ενδεχόμενη αλλαγή αμορτισέρ η διαφορά μεταξύ elegance και Sport είναι μεγάλη?? -
Ο χρήστης NIAN έγραψε:
Γειά σας και από εμένα ! δεν είμαι κάτοχος Seat, αλλά ίσως και να γίνω !Καλώς ήρθες. Το σκέφτεσαι σοβαρά;
ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ !! το ταμπλώ είναι μασίφ και λιτό, χωρίς πολλά φρουφρού και αρώματα...ομολογώ ότι μ' άρεσε αρκετά.
ΠΟΥ 'ΣΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗΗΗΗΗΗ!!! Σαν τον Ρόμπαξ θα τρως τα καπέλα σου με αλάτι!
Η θέση οδήγησης πολύ ωραία (το μοντέλο ήταν το Sport). Eπιτέλους κάθεσαι και βλέπεις και λίγο καπώ
Το ότι δεν βλέπεις δρόμο από τις κολώνες (A-Pillars όπως τις έλεγα στο χωριό) και πίσω στο παρκάρισμα δεν σε απασχολεί;
Να σας ρωτήσω κάτι:
Αν μπορούμε και ξέρουμε να απαντήσουμε, βεβαίως. Αν απαντήσω λάθος, έχω αρνητική βαθμολογία;
1.το Esp είναι απαραίτητο, για έναν normal τρόπο οδήγησης? Το λέω αυτό γιατί ίσως επιλέξω το Elegance + ESP αντί το Sport χωρίς ESP ή το αντίθετο?? (σε εσάς που έχεται το ESP , βαράει με νορμάλ οδήγηση?)
Προσωπική εκτίμηση σε αυτοκίνητο με χειρότερη οδική συμπεριφορά με ESP: Δεν το νομίζω ότι το χρειάζεσαι για φυσιολογική οδήγηση, οι μόνες φορές που μπήκε σε λειτουργία ήταν σε τρελές ταρζανιές. Και μπήκε άτσαλα, τόσο που μπορεί να τα έκανε χειρότερα τα πράγματα. Αλλά ήταν σε ακραίες φάσεις, όπου πίστευα ότι είχα κάπως τον έλεγχο. Αν έμπαινε σε φάση χαλαρής οδήγησης, μπορεί όντως να με έσωζε.
Αυτά από εμένα, και να ξέρεις ότι οι αντιπροσωπείες Seat είναι κάπως προβληματικές. Πολύ καλό αυτοκίνητο πάντως, ακόμα και εγώ που δεν ενθουσιάστηκα στην αρχή, με τον 1.4Τ θα το σκεφτόμουν έντονα, παρά τα όσα έχω δει με το γκρουπ.
Καλώς ήρθες και πάλι!
-
Ο χρήστης NIAN έγραψε:
Γειά σας και από εμένα !
δεν είμαι κάτοχος Seat, αλλά ίσως και να γίνω !
Να σου πω (δε θα κανεις και ασχημα) ειναι καλυτερη απο πολλες αλλες ! . . .
που σου ταζουν λαγους κ πετραχειλια κ στο τελος δεν τα παιρνεις !Φλερτάρω μεταξύ Leon TSI 125hp και Bravo 120hp.
Κανε την ερευνα σου μεταξυ των 2 και θα καταληξεις στο πρωτο στο τελος !Σήμερα Μπήκα σε μια αντιπρ/πία Seat και μπήκα στο Leon !! ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ !!
Ο ενθουσιασμος ειναι υποκειμενικος (κατα πολλους)
και αλλοι βλεπουν μια ωραια κοπελα κ δεν τρακαρουν (αλλα αλλοι τρακαρουν)
εχουμε 2 διαφορετικα αποτελεσματα (ενω αρεσει κ στους 2)
απλα αλαζει η συμπεριφορα του ενθουσιασμου !Το ταμπλώ είναι μασίφ και λιτό, χωρίς πολλά φρουφρού και αρώματα...
ομολογώ ότι μ' άρεσε αρκετά.
Δεν αρεσει σ εσενα μονο , Αλλα . . . και σε αλλους που δεν εχουν Leon !
απλα δεν το μαρτυρανε οτι θα ηθελαν κι αυτοι τετοιου ειδους ταμπλω !Η θέση οδήγησης πολύ ωραία (το μοντέλο ήταν το Sport).
Μπορω να πω οτι απο τα περιοδικα του ειδους (αν θυμαμε καλα) το Leon II
ειχε διακριθει με την καλυτερη θεση οδηγησης (στην κατηγορια του)
οταν ειχε πρωτο-κυκλοφορησει και το τεσταρανε !Eπιτέλους κάθεσαι και βλέπεις και λίγο καπώ
(Στο auris είχα ξενερώσει, νόμιζα ότι ήμουν σε διαστημόπλοιο ,
και έβλεπα μέσα από τηλεσκόπιο ).
Ας μη σταθουμε στο τι βλεπεις και τι οχι (απο θεμα ορατοτητας)
γιατι σ αυτο το σημειο (υστερει) πιστευω . . . το Leon II πρεπει να ειναι το αυτ/το
με τις μικροτερες γυαλινες επιφανειες στον κοσμο , αλλα εχει γινει τοσο καλη δουλεια
που το ξεπερνας συνηθιζοντας το και προσεχοντας περισοτερο , απ οτι με καποιο αλλο !Να σας ρωτήσω κάτι:
1.το Esp είναι απαραίτητο, για έναν normal τρόπο οδήγησης?
Οχι !!! να εισαι σιγουρος ! το ESP ενεργοποιειτε σε ακραιες συνθηκες οδηγησης !Το λέω αυτό γιατί ίσως επιλέξω το Elegance + ESP αντί το Sport χωρίς ESP
ή το αντίθετο??
Δικη σου η αποφαση !(σε εσάς που έχεται το ESP , βαράει με νορμάλ οδήγηση?)
Οχι ! Σιγουρα ! (πως εισαι σιγουρος , οτι στο μελλον δεν θα το χρειαστεις ομως !)- όσο αφορά την ανάρτηση, καθώς και τα καθίσματα υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ Εlegance και Sport?
Στεκεσαι σε τεχνικες λεπτομερειες (που ειναι δυσκολο να σου απαντηθουν τοσο απλα) !
Λέγεται ότι η ανάρτηση στο Sport κοπανάει πολύ...
μήπως είναι καλύτερη η μαλακότερη του elegance
(που ίσως να προφυλάσει περισσότερο και από τους τριγμούς εντός της καμπίνας....
με το πέρασμα των χρόνων?
Εεε ! το αυτοκινητο δεν ειναι για μια ζωη ! αλλα για καποια αρκετα χρονια !
ολα με την παροδο των χρονων , κατι παρουσιαζουν ! μακαρι να ειναι μονο αυτα !3.σε ενδεχόμενη αλλαγή αμορτισέρ η διαφορά μεταξύ elegance και Sport
είναι μεγάλη??
Ολα τα μοντελα , των περισοτερων μαρκων εχουν μικρες διαφορες μεταξυ τους
αλλα . . . εχουν , δεν θα μπορουσε να ειναι το ιδιο (για σκεψου το λιγο) !Πιστευω να βοηθησα , εστω κ λιγο !!
- όσο αφορά την ανάρτηση, καθώς και τα καθίσματα υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ Εlegance και Sport?
-
το πιο σπαστικό στην έκδοση sport είναι ότι έχουν αφαιρέσει το κλιμά και έχουν βάλει απλό a/c, με τα κλασικά ψεύτικα στην όψη χειριστήρια, και δεν γεμίζει και ο χώρος της κονσόλας (πέρα από ότι το κλιμά είναι πρακτικότατο).
Αλήθεια σου άρεσε το ταμπλό? Μήπως να πας να το ξαναδείς?
Την γυφτιά με το βαμμένο ασημί πάνω μισό δεν την είδες? Πρόσεχε μην σου δείξαν το εσωτερικό του 1800αρι (που έχει καταπληκτική τιμή, τη ρίχνουν και άλλο αν το ζητήσεις) -
''το πιο σπαστικό στην έκδοση sport είναι ότι έχουν αφαιρέσει το κλιμά και έχουν βάλει απλό a/c, με τα κλασικά ψεύτικα στην όψη χειριστήρια, και δεν γεμίζει και ο χώρος της κονσόλας (πέρα από ότι το κλιμά είναι πρακτικότατο).
Αλήθεια σου άρεσε το ταμπλό? Μήπως να πας να το ξαναδείς?
Την γυφτιά με το βαμμένο ασημί πάνω μισό δεν την είδες? Πρόσεχε μην σου δείξαν το εσωτερικό του 1800αρι (που έχει καταπληκτική τιμή, τη ρίχνουν και άλλο αν το ζητήσεις)''ΒΛΈΠΕΤΕ τα πάντα είναι σχετικά...για κάποιον που είναι μυημένος στην σπορ οδήγηση, το 'σκληρό' στην ανάρτηση είναι σχετικό. Για μένα που μέχρι τώρα είμαι οδηγός ενός ταπεινού Polo του 1999 η ανάρτηση του Sport ίσως να είναι πάρα πολύ σκληρή (η ερώτηση που έκανα στην αρχή έχει καθαρά πρακτικό χαρακτήρα και όχι μηχανολογικό). Όπως άλλωστε φαντάζομαι και η τιμή των αμορτισέρ ανάμεσα σε elegance και sport πρέπει να είναι αρκετή.Φυσικά και θα κάνω από μόνος μου test drive, απλά θα πρέπει να οδηγήσω και τις 2 εκδόσεις, το οποίο δεν νομίζω να γίνεται στην ίδια αντιπροσωπεία.......πολύ ψάξιμο! Για τον λόγο αυτό και ζητώ την δική σας εμπειρία. Υπάρχει κάποιος που να έχει οδηγήσει και τις δύο εκδόσεις για να μου πεί αν η διαφόρά είναι αρκετά αισθητή?
Το ασημί στο ταμπλώ 'γύφτικο' δεν θα το έλεγα. Λιτό και σπάρτιάτικο ΝΑΙ . Για μένα γύφτικο και πολύ φτηνό είναι το εσωτερικό του auris...αλλά αυτά είναι υποκειμενικά. Επίσης εμένα η ευθείες και το minimal στοιχείο μου αρέσει. ¨Οντως το Golf (το V, στο VI δεν έχω μπεί) είναι πιο καλοφτιαγμένο μέσα, αλλά για τα γούστα μου είναι πολύ μπούγικο ! -
καλησπερα και απο μενα, σεατακιας και γω, εχω ενα ιμπιζα 1,4 του 2002 και παμε για το επομενο, σκεφτομαι το νεο ιμπιζα, λιγοτερο το λεον αλλα και αλλες μαρκες... καμια γνωμη?
-
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι κι εγώ νέος κάτοχος Leon 1,8 tsi Sport-Up, χαίρομαι που σας βρήκα.
-
Tελικά έκλεισα test drive με το leon TSI 125hp την σε 3 μέρες .Απλά αν μου φανεί ολίγον τι, σκληρό στην αναρτηση, ξέρει να μου πει κανείς αν η έκδοση elegance,που δεν φοράει sport ανάρτηση αν είναι αισθητά πιο μαλακή ?
SEAT FORUM