Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A1
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A1
    • 1
    • 2
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 109
    • 110
    • 41 / 110
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    245
    2190
    4682
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ναι, τι το περίεργο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        παντα θεωρουσα μεγαλη πατατα αυτο το αυτοκινητο, δε μπορω να καταλαβω τι το ιδιαιτερο του βρισκεις , οχι οτι θεωρω το Α2 κελεπουρι, αλλα οχι και την α κλας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Μάλλον μπερδεύεις την λέξη 'ιδιαίτερο' με τη λέξη 'ΣΠΟΡ'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            δε μιλησα για ζμπορ, απλα στα θεματα ποιοτητας , αλλα και αξιοπρεπους οδηγικης συμπεριφορας νομιζω οτι ηταν πολυ λιγο για αυτο που πληρωνες

            το βλεπω απλα σαν μια ευκαιρια για αρπακτη της mb να πουλησει κατι που εχει το σημα της , μονο και μονο επειδη εχει το σημα της

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Τεστ ταρανδου...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Εγώ δεν είπα πως είχε καλό φινίρισμα ή ποιότητα κατασκευής, ούτε πως ήταν φθηνή και κελεπούρι. Είπα πως ήταν ξεχωριστό αυτοκίνητο.

                Είχε συγκεκριμένη δομή και χωροταξία (οριζόντιο κινητήρα και δάπεδο 'σάντουιτς') με συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και ξεχωριστό σχεδιασμό. Ξεχώριζε από τα μακροσκοπικά πανομοιότυπα supermini. Διαφωνείς?

                Βγήκαμε εντελώς off-topic όμως.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  οκ δε διαφωνω, απλα δε μου προκαλεσε καποια αισθηση και απο οτι φαινεται ουτε και στον περισσοτερο κοσμο..

                  τεσπα, οντως βγηκαμε off και θα με κυνηγαει παλι ο bill με τετοια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    morpheus last edited by

                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                    Εγώ αναφερόμουν στο Yaris της ίδιας χρονολογίας με το Α2, όχι το σημερινό. Το πρώτο Yaris (που κυκλοφορούσε όταν παρουσιάστηκε το Α2) ζύγιζε 820 κιλά (1.3Sol) και παρ'όλο που και τα 2 είχαν 4 αστέρια το Yaris είχε συνολικά την μεγαλύτερη βαθμολογία EuroNCAP στην κατηγορία του (μιλάω για μέσα 2000).

                    Το Α2 ζύγιζε 895κιλά και είχε Cd0.28 (άσχετο με το αλουμινένιο πλαίσιο αυτό βέβαια). Τα 855 και 0.25 που αναφέρεις είναι της ειδικής έκδοσης 3lt (στην κατανάλωση πάει αυτό) που ήταν πιο ακριβή και σχετικά περιορισμένης παραγωγής και ενδιαφέροντος.

                    Το συμπέρασμα είναι πως το Α2 αν και ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον σχεδιαστικά (προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ όπως και τα περισσότερα Audi της εποχής αυτής) και είχε το τεχνολογικό highlight του αλουμινένιου πλαισίου, επί της ουσίας δεν ήταν τίποτα ιδιαίτερα παρά ένα ποιοτικό (αλλά όχι ιδιαίτερα άνετο) supermini.

                    Η A-class με τα μειονεκτήματα και τις ιδιαιτερότητές της είναι ένα πολύ πιο ξεχωριστό αυτοκίνητο και ας μην είναι αλουμινένια.

                    Οι πληροφορίες υποτίθεται πως είναι για το Yaris της ίδιας χρονολογίας ('99)
                    http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=78881

                    Όπως και να'χει όμως, ας μην παραβλέπουμε το γεγονός οτι το Α2 ήταν μεγαλύτερο (21cm) και 5θυρο (το Yaris εβγαινε μόνο 3θυρο)...
                    Το βάρος του με αυτά τα δεδομένα (+ το βάρος της πριμιουμοσύνης ) ήταν σούπερ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Το βάρος σύμφωνα με το site που παραθέτεις είτε είναι μετρημένο με άλλο τρόπο (πχ με οδηγό?) είτε είναι απλώς λάθος. Σκέψου πως 980κιλά ζύγιζε το Yaris Verso το οποίο ήταν πολύ μεγαλύτερο και βαρύτερο. Το Yaris έβγαινε φυσικά και πεντάπορτο.

                      Το αλουμίνιο σαν πρώτη ύλη είναι μεν πολύ ελαφρύτερο του χάλυβα αλλά εφόσον χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή πλαισίων η διαμόρφωση του είναι τέτοια που το τελικό όφελος σε βάρος είναι σχετικά μικρό. Φυσικά υπάρχει μεγάλο όφελος σε ακαμψία κυρίως λόγω της γεωμετρίας ενός τέτοιου πλαισίου και λογικά το Α2 θα πρέπει να ήταν πολύ πιο άκαμπτο από ένα Yaris. Αυτό όμως ελάχιστη σημασία έχει και στην πράξη το Α2 δεν είχε κανένα ιδιαίτερο όφελος από το αλουμινένιο του πλαίσιο.

                      Το βάρος του θα ήταν σούπερ αν ζύγιζε πχ ~700 κιλά. Με 50 κιλά λιγότερο από το αντίστοιχα 'premium' VW Polo mk3 (με παρόμοιο κινητήρα) και βαρύτερο από αρκετά μοντέλα ίδιας κατηγορίας (το yaris που ανέφερα ή ένα Punto πχ) δεν το λες super.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        To Yaris βέβαια είναι και 20 εκατοστά μικρότερο.

                        Σύμφωνα με το Euroncap το 1400αρι Α2 είναι 11 κιλά βαρύτερο από το 1000αρι Yaris.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vellerefontis last edited by

                          Ο χρήστης IKE έγραψε:
                          Εγώ δεν είπα πως είχε καλό φινίρισμα ή ποιότητα κατασκευής, ούτε πως ήταν φθηνή και κελεπούρι. Είπα πως ήταν ξεχωριστό αυτοκίνητο.

                          Είχε συγκεκριμένη δομή και χωροταξία (οριζόντιο κινητήρα και δάπεδο 'σάντουιτς') με συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και ξεχωριστό σχεδιασμό. Ξεχώριζε από τα μακροσκοπικά πανομοιότυπα supermini. Διαφωνείς?

                          Βγήκαμε εντελώς off-topic όμως.

                          δεν συμφωνώ για το ....

                          μια συζήτηση κάνουμε και προχώρησε σε ένα θέμα ανάλογου ενδιαφέροντος και ουσίας με το παρόν.

                          Όσον αφορά στο Α2 και στην ΜΒ Α ήταν και τα δυο αρκετά πρωτοπόρα αυτοκίνητα και ενώ το Α2 δεν χάρηκε ιδιαίτερης απήχησης η ΜΒ ακόμη υπάρχει και έχει εξελιχθεί σε ένα πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο πόλης!

                          Το Α1 από την άλλη, δεν έχει να προσφέρει κάτι καινοτομικό και άρα, κατ΄εμέ, δεν θα αφήσει ιστορία... μπορεί όμως να παραμείνει ως μοντέλο αφού βολεύει τον όμιλο και τις βλέψεις του σε αυτή την κατηγορία. Επίσης πιστεύω ότι πωλήσεις θα κάνει και μπορεί, αν και εφόσον η τιμή είναι μέσα στα λογικά πλαίσια του ανταγωνισμού, να κλέψει και από άλλα φθηνότερα μοντέλα, αποτελούμενα από τα ίδια μηχανικά μέρη...

                          όπως έχω πει παραπάνω, είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα σχεδιασμού προϊόντων και όσο κι αν το μειώνουν μερικοί εδώ μέσα, θα αρέσκονται να το βλέπουν στο δρόμο αργότερα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            joe-bar-team last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:

                            καλά ο moderator που είναι???

                            θα'χει παει να το αγοράσει φαίνεται

                            Και συ εκεί και τον είδες ε;

                            εγώ ακυρωσα βεβαια, οι πιτσιλιες στο δέρμα της πορτας μου θυμιζαν πιτσιλιές του σερ Ελτον Ιωάννη οταν βλεπει τον Γεώργιο Μιχαηλίδη

                            ο... μοντ σε τι χρωματάκι την παρήγγειλε...;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              morpheus last edited by

                              Ο χρήστης IKE έγραψε:
                              Το βάρος σύμφωνα με το site που παραθέτεις είτε είναι μετρημένο με άλλο τρόπο (πχ με οδηγό?) είτε είναι απλώς λάθος. Σκέψου πως 980κιλά ζύγιζε το Yaris Verso το οποίο ήταν πολύ μεγαλύτερο και βαρύτερο. Το Yaris έβγαινε φυσικά και πεντάπορτο.

                              Το αλουμίνιο σαν πρώτη ύλη είναι μεν πολύ ελαφρύτερο του χάλυβα αλλά εφόσον χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή πλαισίων η διαμόρφωση του είναι τέτοια που το τελικό όφελος σε βάρος είναι σχετικά μικρό. Φυσικά υπάρχει μεγάλο όφελος σε ακαμψία κυρίως λόγω της γεωμετρίας ενός τέτοιου πλαισίου και λογικά το Α2 θα πρέπει να ήταν πολύ πιο άκαμπτο από ένα Yaris. Αυτό όμως ελάχιστη σημασία έχει και στην πράξη το Α2 δεν είχε κανένα ιδιαίτερο όφελος από το αλουμινένιο του πλαίσιο.

                              Το βάρος του θα ήταν σούπερ αν ζύγιζε πχ ~700 κιλά. Με 50 κιλά λιγότερο από το αντίστοιχα 'premium' VW Polo mk3 (με παρόμοιο κινητήρα) και βαρύτερο από αρκετά μοντέλα ίδιας κατηγορίας (το yaris που ανέφερα ή ένα Punto πχ) δεν το λες super.

                              Αν και ποσοστιαία τα 50 κιλά δεν είναι και λίγα στα 850kg (εδώ κάνουν αμάν για 50 κιλά στα 1500g) και σίγουρα δεν μπορούμε να ξέρουμε αν το Α2 έβγαινε με νορμάλ πλαίσιο πόσα κιλά θα ήταν (πιθανόν να ήταν πιο βαρύ απο το Polo, άρα να έχουμε μεγαλύτερο κέρδος)... παρ'ολα αυτά δεν μπορώ να διαφωνήσω μαζί σου.

                              ΥΓ: Δικό μου λάθος ... όντως το Yaris έβγαινε και 5θυρο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                η γραμμη παραγωγης του Α1

                                http://www.youtube.com/watch?v=bchSHdxY ... r_embedded

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drunkard last edited by

                                  Πραγματικα εντυπωσιαστηκα με τους αυτοματισμούς και τα ρομποτικά !

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vellerefontis last edited by

                                    Μόλις, έστω καθυστερημένα, διάβασα το τεστ του...

                                    Ένα πρόχειρο, επιφανειακό, μπουρδολόγιο όπως μας έχει συνηθήσει το συγκεκριμένο περιοδικό υπό την νέα του διοίκηση... κρίμα. Πολύ κρίμα.

                                    (όσο για το άλλο, αυτό της σύγκρισης Ιταλίας Γερμανίας, τι να πω... παίρνουνε κάτι εκεί μέσα... αν σκίσει σε πωλήσεις και ικανοποιημένους πελάτες η νέα Αλφα θα καώ! )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • X
                                      xtkz last edited by

                                      Ειχαν στην Καρεντα της Βουλιαγμενης ενα μαυρο Α1 απ'εξω στον παραδρομο. Ωραια η αντιθεση των αλουμινενιων τοξων αλλα αρκετα συντηρητικο/αυστηρο το σχημα του. Δεν εκπλησσει αυτο, αλλα περιμενα κατι πιο fun για μικρο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drunkard last edited by

                                        Ο χρήστης xtkz έγραψε:
                                        Ειχαν στην Καρεντα της Βουλιαγμενης ενα μαυρο Α1 απ'εξω στον παραδρομο.

                                        και δεν εκανες εμετο ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          swift-b-p-m last edited by

                                          Ο χρήστης Drunkard έγραψε:

                                          Ειχαν στην Καρεντα της Βουλιαγμενης ενα μαυρο Α1 απ'εξω στον παραδρομο.

                                          και δεν εκανες εμετο ?

                                          Μακράν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drunkard last edited by

                                            Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:

                                            Ειχαν στην Καρεντα της Βουλιαγμενης ενα μαυρο Α1 απ'εξω στον παραδρομο.

                                            και δεν εκανες εμετο ?

                                            Μακράν.

                                            Δηλαδη ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 41 / 110
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr