-
Συνάδελφος στη δουλειά μου σκέφτεται την αγορά του πρώτου του αυτοκινήτου. Θέλει να 'ναι καινούργιο (παρά την αντίθετη γνώμη μου), πεντάπορτο και διαθέτει περίπου 15000E (μέχρι 1600cc). Του συστήνω το Mazda 3 αλλά δεν ξέρω τιμές. Εσείς τι λέτε;
-
Συνάδελφος στη δουλειά μου σκέφτεται την αγορά του πρώτου του αυτοκινήτου. Θέλει να 'ναι καινούργιο (παρά την αντίθετη γνώμη μου), πεντάπορτο και διαθέτει περίπου 15000E (μέχρι 1600cc). Του συστήνω το Mazda 3 αλλά δεν ξέρω τιμές. Εσείς τι λέτε;
-
Συνάδελφος στη δουλειά μου σκέφτεται την αγορά του πρώτου του αυτοκινήτου. Θέλει να 'ναι καινούργιο (παρά την αντίθετη γνώμη μου), πεντάπορτο και διαθέτει περίπου 15000E (μέχρι 1600cc). Του συστήνω το Mazda 3 αλλά δεν ξέρω τιμές. Εσείς τι λέτε;
-
Το 3 φεύγει αρκετά πάνω από τα 15.000, αν θέλει λίγο εξοπλισμό γιατί η βασική έκδοση είναι σχετικά γυμνή.
http://www.mazda.gr/timokanim.htmlΜε 15.000 στα 1600 μπορεί να δει C4, Astra, ίσως και Focus.
-
Ο χρήστης biko έγραψε:
Συνάδελφος στη δουλειά μου σκέφτεται την αγορά του πρώτου του αυτοκινήτου. Θέλει να 'ναι καινούργιο (παρά την αντίθετη γνώμη μου), πεντάπορτο και διαθέτει περίπου 15000E (μέχρι 1600cc). Του συστήνω το Mazda 3 αλλά δεν ξέρω τιμές. Εσείς τι λέτε;Πες μας και ποιες προτεραιοτητες έχει γιατι υπαρχουν παρα πολλα μοντελα απο διαφορες κατηγοριες.
Απο μικρομεσαια σε αυτή την τιμή (ισως και λιγο παραπανω) θα προτεινα C4, Focus ή Astra με αυτή τη σειρά (παντα σε 1600).
Ειδικα το C4 νομιζω οτι έχει το καλυτερο value for money στην κατηγορια! -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Συνάδελφος στη δουλειά μου σκέφτεται την αγορά του πρώτου του αυτοκινήτου. Θέλει να 'ναι καινούργιο (παρά την αντίθετη γνώμη μου), πεντάπορτο και διαθέτει περίπου 15000E (μέχρι 1600cc). Του συστήνω το Mazda 3 αλλά δεν ξέρω τιμές. Εσείς τι λέτε;
Πες μας και ποιες προτεραιοτητες έχει γιατι υπαρχουν παρα πολλα μοντελα απο διαφορες κατηγοριες.
Απο μικρομεσαια σε αυτή την τιμή (ισως και λιγο παραπανω) θα προτεινα C4, Focus ή Astra με αυτή τη σειρά (παντα σε 1600).
Ειδικα το C4 νομιζω οτι έχει το καλυτερο value for money στην κατηγορια!καλυτερο value for money εγω βλεπω μαλλον το λεον ...... εξαιρετικο απο ολες τις αποψεις.........
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
καλυτερο value for money εγω βλεπω μαλλον το λεον ...... εξαιρετικο απο ολες τις αποψεις.........
Σωστό ΚΑΙ αυτό ΑΛΛΑ οχι απο ολες τις αποψεις.
Με τον 8βαλβιδο 1.6 δε θα συμφωνησω. Να ειχε τον Fsi να το συζηταγαμε.Επισης η εμφανιση του δε με βρισκει συμφωνο αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα..
-
εχει πολυ καλες επιδοσεις με τον 8βαλβιδο ομως......
-
Θα συμφωνήσω για leon... έχω ακούσει μάλιστα για εξωφρενικά χαμηλή τιμή βασικής έκδοσης!!! Και είναι και αρκετά ενδιαφέρον αυτοκίνητο- ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται! Μάλιστα, από προσωπικό ενδιαφέρον, ήθελα να ανοίξω θέμα για το TFSI.
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Θα συμφωνήσω για leon... έχω ακούσει μάλιστα για εξωφρενικά χαμηλή τιμή βασικής έκδοσης!!! Και είναι και αρκετά ενδιαφέρον αυτοκίνητο- ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται! Μάλιστα, από προσωπικό ενδιαφέρον, ήθελα να ανοίξω θέμα για το TFSI.αν θυμαμαι καλα με 18,000 εχεις τα παντα μεσα
-
Ως κάτοχος δύο γαλλικών αυτοκινήτων, ως αδελφός κατόχου γερμανικού αυτοκινήτου, ως φίλος ιδιοκτητών αυτοκινήτων διαφόρων μαρκών, μία είναι η συμβουλή μου. Γιαπωνέζικο κέναν ομμάτ!
-
Ο χρήστης DELINHO έγραψε:
Ως κάτοχος δύο γαλλικών αυτοκινήτων, ως αδελφός κατόχου γερμανικού αυτοκινήτου, ως φίλος ιδιοκτητών αυτοκινήτων διαφόρων μαρκών, μία είναι η συμβουλή μου. Γιαπωνέζικο κέναν ομμάτ!Ελα όμως που την είδαν πολύ ψηλά και έχουν πλέον υψηλές τιμές...
Αυτό το Leon ρε παιδιά δεν βλέπεται...και 8V εν έτει 2006...τι να πω περι ορέξεως...
-
Αληθεια... γιατι κολλησατε στην μικρομεσαια κατηγορια απο την στιγμη που τα φραγκα δεν φτανουν για κατι αξιοπρεπες?
Κατεβειτε στην μικρη... και με 15000 μπορειτε να παρετε ενα 5θυρο με επαρκης χωρους για 4 ατομα, καλο εξοπλισμο και επιδοσεις απο 1400 κυβικα.
Προτεινω Yaris, Clio, Punto...
-
Το λεόν είναι πραγματικά πολύ καλό και έχει γίνει καλή δουλειά στο στήσιμο του. Τελικά ο 8v τα καταφέρνει καλά(αν και ήμουν προκατειλημένος όταν πήγα για τεστ drive), δεν σέρνεται τέλως πάντων, ο εξοπλισμός είναι πλήρες, τα φρένα πολύ καλά. Επίσης δες το Focus(αυτό γουστάρω πιο πολύ απ' όλα). Πάντως αν τα 15000 είναι το μέγιστο, ένα μικρομεσαίο yaris είναι ότι πρέπει
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αληθεια... γιατι κολλησατε στην μικρομεσαια κατηγορια απο την στιγμη που τα φραγκα δεν φτανουν για κατι αξιοπρεπες?Κατεβειτε στην μικρη... και με 15000 μπορειτε να παρετε ενα 5θυρο με επαρκης χωρους για 4 ατομα, καλο εξοπλισμο και επιδοσεις απο 1400 κυβικα.
Προτεινω Yaris, Clio, Punto...
Ειδικά αφού τώρα πια οχήματα σαν το G.Punto με 4.+ μέτρα αγγίζουν την παραπάνω κατηγορία...
-
Γιατι όπου ο αριθμός 1 βλέπω το εικονίδιο:
-
Ο χρήστης vaglan έγραψε:
Το λεόν είναι πραγματικά πολύ καλό και έχει γίνει καλή δουλειά στο στήσιμο του. Τελικά ο 8v τα καταφέρνει καλά(αν και ήμουν προκατειλημένος όταν πήγα για τεστ drive), δεν σέρνεται τέλως πάντων, ο εξοπλισμός είναι πλήρες, τα φρένα πολύ καλά. Επίσης δες το Focus(αυτό γουστάρω πιο πολύ απ' όλα). Πάντως αν τα 15000 είναι το μέγιστο, ένα μικρομεσαίο yaris είναι ότι πρέπειτρομερη ροπη στις χαμηλομεσεες σε συνδυασμος με ενα θεοκοντο κιβωτιο.....
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αληθεια... γιατι κολλησατε στην μικρομεσαια κατηγορια απο την στιγμη που τα φραγκα δεν φτανουν για κατι αξιοπρεπες?Κατεβειτε στην μικρη... και με 15000 μπορειτε να παρετε ενα 5θυρο με επαρκης χωρους για 4 ατομα, καλο εξοπλισμο και επιδοσεις απο 1400 κυβικα.
Προτεινω Yaris, Clio, Punto...
Απ' το στόμα μου το πήρες.Με τα λεφτά αυτά παίρνεις πολύ καλό μικρό,τι μικρό δηλαδή που όλα τα καινούργια έχουν γίνει μικρομέγαλα τόσο σε χώρους όσο και σε ασφάλεια(ενεργητική και παθητική).Οι δε επιδόσεις σαφώς καλύτερες απ' τα 1400άρια της μικρομεσαίας κατηγορίας.(Στα 15000 μόνο τέτοια βρίσκεις)
-
Συμφωνώς!
Aγορά του πρώτου αυτοκινήτου (...)