Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 137
    • 138
    • 139
    • 140
    • 141
    • 270
    • 271
    • 139 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5412
    71828
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • giuseppe-busso
      giuseppe-busso last edited by

      Βέβαια ο Luca κατεβαίνει στην πολιτική ως αντίπαλος του Silvio με τον συνδυασμό Italia Futura

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
        Βέβαια ο Luca κατεβαίνει στην πολιτική ως αντίπαλος του Silvio με τον συνδυασμό Italia Futura

        Το ότι παραμένει Πρόεδρος της Ferrari δεν θα είναι πρόβλημα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • giuseppe-busso
          giuseppe-busso last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

          Βέβαια ο Luca κατεβαίνει στην πολιτική ως αντίπαλος του Silvio με τον συνδυασμό Italia Futura

          Το ότι παραμένει Πρόεδρος της Ferrari δεν θα είναι πρόβλημα;

          Θα παραμείνει στο ΔΣ αλλά φαντάζομαι με σκοπό τη σταδιακή απόσυρση του. Τίποτα δεν είναι σίγουρο, απλά κάποιες πηγές αναφέρουν ότι ο Cordero κατεβαίνει στην πολιτική σκηνή ως υποψήφιος πρωθυπουργός και αντίπαλος του Silvio. Πάντως ο John ικανότατος είναι τουλάχιστον στο ντύσιμο....
          http://www.repubblica.it/2009/10/sezioni/politica/montezemolo-italiafutura/montezemolo-italiafutura/montezemolo-italiafutura.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alba-parietti last edited by

            Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

            Βέβαια ο Luca κατεβαίνει στην πολιτική ως αντίπαλος του Silvio με τον συνδυασμό Italia Futura

            Το ότι παραμένει Πρόεδρος της Ferrari δεν θα είναι πρόβλημα;

            Θα παραμείνει στο ΔΣ αλλά φαντάζομαι με σκοπό τη σταδιακή απόσυρση του. Τίποτα δεν είναι σίγουρο, απλά κάποιες πηγές αναφέρουν ότι ο Cordero κατεβαίνει στην πολιτική σκηνή ως υποψήφιος πρωθυπουργός και αντίπαλος του Silvio. Πάντως ο John ικανότατος είναι τουλάχιστον στο ντύσιμο....
            http://www.repubblica.it/2009/10/sezioni/politica/montezemolo-italiafutura/montezemolo-italiafutura/montezemolo-italiafutura.html

            H υπόθεση είναι η δημιουργία ενός συνασπισμού ανάμεσα στους Gianfranco Fini (που ελπίζει να πετύχει χρησιμοποιώντας τον LCDM,εκείνο που δεν πέτυχε 16 χρόνια πριν με τον Silvio...να χρησιμοποιήσει δηλ. μια προσωπικότητα που θα εξασφαλίσει τις ψήφους,προκειμένου να κυβερνά μετά ο ίδιος),Francesco Rutelli και Pier Ferdinando Casini (UDC),με κεφαλή-βιτρίνα τον LCDM.....και τον Massimo d'Alema σε ρόλο ενορχηστρωτή.Ένας συνδυασμός κάθε άλλο παρά ελπιδοφόρος για τη χώρα.....μπροστά στον οποίο ωχριούν οι πολιτικές μηχανοράφιες του Silvio.
            Ειλικρινά ελπίζω ο LCDM να συνεχίζει να παίζει με τη Ferrari και τα τρενάκια.

            Η ανάληψη της προεδρίας του ομίλου από τον Yaki Elkann είναι καθαρά συμβολική και δεν μεταβάλει τις ισορροπίες.....καθώς ο ρόλος του Μεγάλου Δικτάτορα παραμένει στα χέρια του Marchionne,ο οποίος και θα διαχειριστεί αποκλειστικά το spin off του αυτοκινητιστικού τομέα.

            Το μόνο πράγμα που έχει διαχειριστεί μέχρι σήμερα ο Yaki είναι η Juventus.....με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • giuseppe-busso
              giuseppe-busso last edited by

              Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
              Yaki

              John Jacob Philip 'Yaki' Elkann
              Γιατί τον αναφέρεις με το εβραικό του όνομα ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alba-parietti last edited by

                FPT product plan 2010-2014

                http://www.fiatgroup.com/en-us/shai/iin ... 4_Plan.pdf

                http://streamstudio.world-television.co ... 00_slide10

                http://streamstudio.world-television.co ... 00_slide11

                http://streamstudio.world-television.co ... 00_slide12

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alba-parietti last edited by

                  Multiair diesel

                  http://img532.imageshack.us/img532/6554/fpt06.jpg

                  Dual Clutch, Dual Clutch Ibrido, Bicilindrico+Dual CLutch+Ibrido (στο καπώ του 5oo)
                  http://img535.imageshack.us/img535/514/fpt01.jpg
                  http://img687.imageshack.us/img687/8754/fpt02.jpg

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alba-parietti last edited by

                    Fiat product plan 2010 - 2014

                    http://streamstudio.world-television.co ... 02_slide05

                    http://streamstudio.world-television.co ... 02_slide06

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alba-parietti last edited by

                      Fiat professional product plan

                      http://streamstudio.world-television.co ... 02_slide11

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gilles_27 last edited by

                        Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
                        Fiat product plan 2010 - 2014

                        http://streamstudio.world-television.co ... 02_slide05

                        http://streamstudio.world-television.co ... 02_slide06

                        ΟΙ συνδεσμοι απο streamstudio ( και στα άλλα posts) δεν εμφανιζονται....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alba-parietti last edited by

                          Δοκιμάστε εδώ
                          http://www.fiatgroup.com/en-us/shai/iin ... orward.pdf

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Y
                            yugo_para_siempre last edited by

                            http://www.automobilesreview.com/galler ... evo-05.jpg

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thanos last edited by

                              Κύριοι καλησπέρα σας!

                              Σε μεταχειρισμένο panda, υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να κοιταχτούν;

                              Δηλαδή κάποια προβλήματα ή θεματάκια κτλ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tsargy last edited by

                                Συγκεκριμένο σημείο που ασχει δεν υπάρχει. Γενκά είναι τέρατα αξιοπιστίας. Κάποια προβληματάκια έχουν αναφερθεί με το ηλ. τιμόνι, αλλά είναι χωρίς συμπτώματα, δεν ελέγχεται.
                                Περισσότερο να προσέξεις σημεία που μαρτυρούν κακομεταχείρηση, αν είναι καλοδουλεμένο και σωστά συντηρημένο, μην το φοβηθείς.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Να προσεξεις μην ειναι νοικιαρικο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasgti last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                    Να προσεξεις μην ειναι νοικιαρικο...

                                    Αυτό.

                                    Η πλειοψηφία των μτχ Panda εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία. Πολύ προσοχή!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thanos last edited by

                                      Και αν παω εν τέλη για αυτο, πως θα το καταλάβω;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        toxotis last edited by

                                        αν το πας να το τσεκάρουν θα το καταλάβουν θαναι κακομεταχειρισμένο απίστευτααααααα πολύ θα φανεί, θα το καταλάβει ο μηχανικός και φυσικά από εσωτερική φθορά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tsargy last edited by

                                          Έλα ντε???
                                          Αρχίζεις να μειώνεις πιθανότητες...
                                          Θα σου πω τι θα έκανα εγώ:
                                          Πρώτα απο όλα θα κοίταζα αν τα νούμερα ανήκουν στον ίδιο Νομό που πουλιέται το αυτοκίνητο.
                                          Θα απέφευγα τις πολύ φτωχές εκδόσεις. (μία πλούσια έκδοση, με πολλά εργοστασιακά εξτρά, μειώνει τις πιθανότητες)
                                          Θα ήμουν υπέρ, αν έβρισκα προσωπικές πινελιές του προηγούμενου, έστω και κακόγουστες. (αρκεί να διορθώνονται)
                                          Θα προσπαθούσα να τους πείσω να μου δείξουν τα στοιχεία του προηγούμενου ιδιοκτήτη (έχουν σε φάκελο την Υπεύθυνη δήλωση του) και θα προτιμούσα αυτόν που θα ήταν πρόθυμος να μου το δείξει...
                                          Ετσι δεν αποκλείεις την πιθανότητα...αλλά την περιορίζεις αρκετά...
                                          Επίσης απαραίτητο είναι να υπάρχει βιβλίο σέρβις...

                                          ΥΓ Υπάρχουν και άλλες λεπτομέρειες... Απο την άδεια, μπορείς να δεις αν είναι 1ο χέρι...Απο τα πεντάλ, το τιμόνι, τα χερούλια απο τις πόρτες και τον λεβιέ ταχυτήτων, βγάζεις πολλά συμπεράσματα, σχετικά με το αν αληθεύουν τα χλμ που λέει...(θα μου πεις: πως θα το καταλάβω? αφού θα έχεις δει 3-4 αυτοκίνητα θα δεις τις διαφορές)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            saxon_747 last edited by

                                            +1 στον Tsargy.
                                            Aπο προβληματα δεν εχει ακουστει κατι περα απο την ηλεκτρικη υποβοηθηση. Και παλι, τα περιστατικα ειναι λιγοτερα απο οτι στα Punto πχ

                                            Aπο ιδιωτη ή εμπορο θα γινει η αγορα?

                                            Σε προσφατη αγορα μεταχειρισμενου απο αντιπροσωπεια Peugeot, βασει αριθμου πλαισιου και πινακιδας ελεγξα το αμαξι στην Peugeot (εαν εχουν αγοραστει ανταλλακτικα,εαν οντως ισχυει το service book κτλ), στις ασφαλιστικες και στην τροχαια.
                                            Φυσικα ζητησα να δω και το βιβλιο σερβις

                                            Kαποιους απλους και βασικους ελεγχους τους εκανα μονος μου:
                                            Ανοιξα καπω, τσεκαρα νερα, λαδια, υγρα φρενων κτλ, και ολα το ορατα κολλαρα. Εβαλα μπρος για μερικα λεπτα και ειχα το νου μου για καποιον μη φυσιολογικο θορυβο.
                                            Ελεγξα την κατασταση των ελαστικων και την ημερομηνια κατασκευης τους.
                                            Ελεγξα την κατασταση δισκοπλακων (εαν εχουν νυχι, ραγισματα, σημαδια κτλ) και των τακακιων.
                                            Αμορτισερ, για τυχων διαρροες, χτυπηματα κτλ (Οσο μπορουσα να δω). Πιεσα σε καθε ακρη το αμαξι και παρατηρησα εαν η επαναφορα γινεται ομαλα.
                                            Επαιξα λιγο με το τιμονι στατικα, 2-3 φορες στροφη απο ακρη σε ακρη, αλλα και μερικα αποτομα περα-δωθε.
                                            Δοκιμασα να αλλαξω μερικες ταχυτητες (αν και αυτοματο). N-R-E και το αντιστροφο.
                                            Δοκιμασα την αποτελεσματικοτητα του χειροφρενου.
                                            Και φυσικα ολα τα παραπανω τα ελεγξα και σε ενα συντομο τεστ οδηγησης.

                                            Εξωτερικα, παρατηρησα το καθε τμημα (φτερο, καπω κτλ) για διαφορες σε βαφη ή συναρμολογηση.
                                            Τσεκαρα την ημερομηνια κατασκευης των παραθυρων και την κατασταση υαλοκαθαριστηρων.

                                            Εσωτερικα, ελεγξα την κατασταση ταπετσαριας, επενδυσεων, πλαστικων, καθισματων, τα πενταλ, και εριξα μια ματια κατω απο τα πατακια και στο πορτ μπαγκαζ. Ελεγξα εαν οι ζωνες κουμπωνουν σωστα, εαν μαζευονται και ξετυλιγονται σωστα και αν μπλοκαρουν εαν τις τραβηξεις αποτομα. Επαιξα και λιγακι με τις ρυθμισεις των καθισματων.

                                            Τελος, δοκιμασα εαν ολα τα ηλεκτρικα (r-cd, παραθυρα, φωτα, συναγερμος κτλ) λειτουργουν σωστα, οπως και το καλοριφερ - a/c.

                                            Φυσικα ενας μηχανικος θα μπορεσει να βγαλει πιο ασφαλες συμπερασμα, αλλα σπανια (μαλλον ποτε) δινουν αμαξι για ελεγχο... Απο την αλλη, δυσκολο να αφησει τη δουλεια του ο μηχανικος για να τσεκαρει το οχημα. Συνηθως οι ελεγχοι γινονται εκ των υστερων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 139 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr