Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μαθηματικός τύπος υπολογισμού ιπποδύναμης.Ποιά η γνώμη σας ;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μαθηματικός τύπος υπολογισμού ιπποδύναμης.Ποιά η γνώμη σας ;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    21
    805
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      braker last edited by

      Κάποιος μου είπε για την εξής μαθηματική πράξη.

      1) Πολλαπλασιάζουμε το ακριβές βάρος του αυτοκινήτου μαζί με τον οδηγό κτλ (σε κιλά) με το 2,23.

      Πχ: 1500 kg * 2,23 = 3345

      2) Διαιρούμε τα δευτερόλεπτα που χρειάζεται το αυτοκίνητο για να διανύσει τα 400 μέτρα με το 5,925.

      Πχ: 15,3 sec / 5,925 = 2,582

      3) Εν συνεχεία υψώνουμε το αποτέλεσμα από την δεύτερη πράξη (2) εις τον κύβο.

      Πχ: 2,582 * 2,582 * 2,582 = 17,21

      Και τέλος για να βγάλουμε την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου διαιρούμε το αποτέλεσμα της πρώτης (1) με της τρίτης (3) πράξης.

      Πχ: 3345 / 17,21 = 194,3 hp.

      Δηλαδή ένα αυτοκίνητο που είναι 1500 kg και διανύει τα 400 μέτρα σε 15,3 sec είναι 194,3 hp.

      Ποια ή γνώμη σας ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • B
        braker last edited by

        Κάποιος μου είπε για την εξής μαθηματική πράξη.

        1) Πολλαπλασιάζουμε το ακριβές βάρος του αυτοκινήτου μαζί με τον οδηγό κτλ (σε κιλά) με το 2,23.

        Πχ: 1500 kg * 2,23 = 3345

        2) Διαιρούμε τα δευτερόλεπτα που χρειάζεται το αυτοκίνητο για να διανύσει τα 400 μέτρα με το 5,925.

        Πχ: 15,3 sec / 5,925 = 2,582

        3) Εν συνεχεία υψώνουμε το αποτέλεσμα από την δεύτερη πράξη (2) εις τον κύβο.

        Πχ: 2,582 * 2,582 * 2,582 = 17,21

        Και τέλος για να βγάλουμε την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου διαιρούμε το αποτέλεσμα της πρώτης (1) με της τρίτης (3) πράξης.

        Πχ: 3345 / 17,21 = 194,3 hp.

        Δηλαδή ένα αυτοκίνητο που είναι 1500 kg και διανύει τα 400 μέτρα σε 15,3 sec είναι 194,3 hp.

        Ποια ή γνώμη σας ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          braker last edited by

          Κάποιος μου είπε για την εξής μαθηματική πράξη.

          1) Πολλαπλασιάζουμε το ακριβές βάρος του αυτοκινήτου μαζί με τον οδηγό κτλ (σε κιλά) με το 2,23.

          Πχ: 1500 kg * 2,23 = 3345

          2) Διαιρούμε τα δευτερόλεπτα που χρειάζεται το αυτοκίνητο για να διανύσει τα 400 μέτρα με το 5,925.

          Πχ: 15,3 sec / 5,925 = 2,582

          3) Εν συνεχεία υψώνουμε το αποτέλεσμα από την δεύτερη πράξη (2) εις τον κύβο.

          Πχ: 2,582 * 2,582 * 2,582 = 17,21

          Και τέλος για να βγάλουμε την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου διαιρούμε το αποτέλεσμα της πρώτης (1) με της τρίτης (3) πράξης.

          Πχ: 3345 / 17,21 = 194,3 hp.

          Δηλαδή ένα αυτοκίνητο που είναι 1500 kg και διανύει τα 400 μέτρα σε 15,3 sec είναι 194,3 hp.

          Ποια ή γνώμη σας ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            s3 last edited by

            Xμ κατι δεν παει καλα με τον τυπο.

            Εγω εβαλα
            1)1025+75=110
            2)16.1-16.4 δε θυμαμαι ακριβως ποσο κανει 400ρι το 206

            Η ιπποδυναμη βγαινει απο 116-122 στον τροχο, ειναι πολλα, ενω στροφαλο ακουγεται καλο.

            Ενω στον τροχο το 206 1.6 βγαζει 104-105 αλογα δυναμομετρημενα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              braker last edited by

              Έχεις απόλυτο δίκιο υπολογίζει στον στρόφαλο ο τύπος... λάθος μου...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Εμένα τώρα γιατί μου φαίνονται όλα αυτά πολύ μα πολύ αυθαίρετα; Πόσο νομίζεται ότι επηρεάζει το βάρος τις επιταχύνσεις από στάση; Άσε δε το βάρος του οδηγού!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aserf last edited by

                  Ο χρήστης Braker έγραψε:
                  Δηλαδή ένα αυτοκίνητο που είναι 1500 kg και διανύει τα 400 μέτρα σε 15,3 sec είναι 194,3 hp.

                  Ποια ή γνώμη σας ;

                  Εμένα μου φαίνεται πολύ μπακάλικο.
                  Αμφιβάλλω αν υπάρχει αμάξι που ζυγίζει 1400+ κιλά χωρίς τον οδηγό και με 194,3 ίππους στο στρόφαλο να μπορεί να κάνει το 400άρι σε 15,3 sec. Θες 230+ ίππους για να το γράψεις τέτοιο χρόνο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Μπακάλικο ή όχι δεν ξέρω αλλά έκανα κάποιες δοκιμές με γνωστές ποσότητες και τα αποτελέσματά είναι πολύ συμβατά με την πραγματικότητα....!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      miltellas last edited by

                      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                      Εμένα τώρα γιατί μου φαίνονται όλα αυτά πολύ μα πολύ αυθαίρετα; Πόσο νομίζεται ότι επηρεάζει το βάρος τις επιταχύνσεις από στάση; Άσε δε το βάρος του οδηγού!!!!

                      ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • B
                        braker last edited by

                        Έφτιαξα και ένα σχετικό πρόχειρο φύλο στο Excel (11 kb).

                        Κατεβάστε το από εδώ: http://www.braker1.com/car_calculator.xls

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          s3 last edited by

                          Μπακαλικο, ξε μπακαλικο, ο τυπος φαινεται να δουλευει ικανοποιητικα.
                          Απλα θελω να πω το εξης:
                          Προφανως καποιος τυπος καθισε και ασχοληθηκε με το θεμα, εκανε δοκιμες, και κατεληξε σε καποιους αριθμους που ανταποκρινονται πολυ καλα.
                          Η Μεθοδος των δοκιμων ειναι μια πολυ διαδεδομενη μεθοδος στην επιλυση προβληματων,δε θυμαμαι και εγω σε ποσα μαθηματα του πολυτεχνειου την εφαρμοζαμε για να καταληξουμε σς λυση.
                          Οποτε ας μην πυροβολουμε αμεσως...
                          Ειναι μια τιμια προσπαθεια.
                          Δλδ, ο τυπος που υπολογιζει την διαμετρο αντιστρεπτικων εμπρος πισω, και το ποσοστο σκληροτητας μετα, και αυτος μπακαλιστικος ειναι.
                          Ολα με καποιες δοκιμες βγηκαν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            argyrismm last edited by

                            dfgchmn

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • B
                              braker last edited by

                              Άντε να πούμε ότι μπορεί να είναι μπακαλίστικος.

                              Ας μας το αποδείξει κάποιος ότι είναι…

                              Πριν 300 περίπου χρόνια κάποιος ισχυριζόταν (με βάση αρχαιοελληνικά κείμενα, μετρήσεις και μαθηματικά) ότι η γη ΔΕΝ είναι επίπεδη. Τι μπακάλης θεέ μου...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                catalyst last edited by

                                Προφανώς είναι μια φαινομενολογική εξίσωση που έχει προκύψει συσχετίζοντας κάποιες μετρήσεις. Τέτοιες εξισώσεις χρησιμοποιούνται αρκετά συχνά, πολλές φορές με μεγάλη ακρίβεια. Απλά συνήθως ισχύουν για ένα συγκεκριμένο εύρος συνθηκών, δηλαδή από Α ώς Β ίππους, από Γ ως Δ κιλά βάρους κλπ. Δεν είναι λοιπόν κακή αρκεί να ξέρει κανείς πώς να τη χρησιμοποιήσει και πού να μην τη χρησιμοποιήσει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  karavlaxos last edited by

                                  τι σχέση έχει η μαζα με την ισχύ; μπορείς να μου εξηγησεις;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nickolas last edited by

                                    Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
                                    τι σχέση έχει η μαζα με την ισχύ; μπορείς να μου εξηγησεις;

                                    Tα πράγματα είναι όπως ακριβώς τα λέει ο catalyst!

                                    Καράβλαχε (ωραίο nick!) μάζα και ισχύς συνδέονται από τον χρόνο στο 400άρι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      karavlaxos last edited by

                                      εννοώ πως σχετιζεται η ισχύς με τη μαζα σε ενα οχημα και οχι στον συγκεκριμενο τυπο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
                                        εννοώ πως σχετιζεται η ισχύς με τη μαζα σε ενα οχημα και οχι στον συγκεκριμενο τυπο

                                        Το μόνο που θυμάμαι είναι το ισχύς= δύναμη επί ταχύτητα για σταθερή δύναμη... το οποίο το κάνεις αν θες ισχύς= μάζα επί επιτάχυνση εις το τετράγωνο επί χρόνο (P= FV => P=maat)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          argyrismm last edited by

                                          dxfgcvbn

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • E
                                            ekatsaros last edited by

                                            Είναι προφανές ότι ο τύπος έχει προκύψει από κάποιο μαθηματικό μοντέλο 'παλινδρόμησης'. Τέτοιου είδους μοντέλα 'χτίζονται' ως εξής:
                                            Επιλέγεται το προς εντοπισμό μέγεθος, πχ ισχύς στο στρόφαλο, ώστω P.
                                            Επιλέγονται οι 'ανεξάρτητες μεταβλητές' που συσχετίζονται με την ισχύ P, με υψηλό συντελεστή συσχέτισης. (Δεν θα αναλύσω τι είναι αυτό, ένα google search αρκεί για τους μη γνωρίζοντες...)
                                            Έστω λοιπόν ότι ανεξάρτητες μεταβλητές είναι οι : επιτάχυνση 0-100 Α, το βάρος του οχήματος Β, ο κυβισμός του οχήματος Κ. Τότε με ένα μεγάλο πλήθος δειγμάτων μπορεί να βρεθεί με κατάλληλο software μια συνάρτηση της μορφής:
                                            P = f(A,B,K) οπότε μπορεί να υπολογιστεί η ισχύς του οχήματος με βάση τις μεταβλητές Α,Β & Κ. Σημειώνεται ότι οι μεταβλητές αυτές μπορεί να μη συνδέονται με την ισχύ με αναλυτικό τρόπο. Άλλωστε η μέθοδος βασίζεται στην στατιστική συσχέτιση και όχι στην αναλυτική... Τι εννοώ....Θα μπορούσαμε να επιλέξουμε πχ σαν ανεξάρτητη μεταβλητή την ακαμψία του οχήματος, όσο παράξενο και αν ακούγεται, δεδομένου ότι στατιστικά τα γρήγορα οχήματα παρουσιάζουν υψηλό συντελεστή ακαμψίας.

                                            PS: Δεν γνωρίζω την ακρίβεια του τύπου που αναφέρθηκε αλλά δεν έχω άμεσο λόγο να την αμφισβητήσω αν παράγει σχετικά ακριβή αποτελέσματα για μεγάλο πλήθος δειγμάτων. (αυτοκινήτων) Θα πρότεινα όμως να είμαστε περισσότερο επειικείς στις κρίσεις μας σχετικά με το αν είναι 'μπακαλίστικος' ή όχι, ειδικά αν δεν γνωρίζουμε πώς έχει προκύψει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr