-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
1 lt στα 2500χμ ειναι οκ?
Κατα την Audi μπορει...Φριτέζα το εργαλείο.
Εσύ να μη ζηλεύεις!
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Το έχω ξαναδιαβάσει και όσο απίστευτο και αν μου φαινότανε πριν το έχω αποδεχτεί.
Η επίσημη αιτιολογία ποια είναι για αυτή την κατανάλωση; έχουνε κάποια ειδικά εξαρτήματα που χρειάζονται έξτρα λίπανση ή απλά είναι χάρχαλα;Δεν συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα και καθόλου σε αυτοκίνητα μετα του 2010-2011.
Υπάρχει ανάκλήση για όσα καίνε πάνω απο καποια ποσότητα.αλλαζουν ελατηρια και μπιελες νομίζω.Η κατανάλωση μηδενιζεται και όσοι το εχουν κάνει δεν εχουν κανένα πρόβλημα.
Πιστεύω οτι ο φίλος bazz πρέπει να επιμείνει να του κάνουν την επισκευή.
Ειναι μεγάλη η κατανάλωση που εχει. -
Ειναι του 2010 Μαρτιο το δικο μου.
Εδω στον Μανδυλα Θεσ/νικη ουτε λεξη παντως για εστω και συνεισφορα στα εξοδα τις επισκευης αν χρειαστη τελικα..Δεν ξερω αν στην αντιπ/πεια που αγοραστηκε στις Σερρες, θα το βλεπαν πιο φιλικα το θεμα.
Θα το ξανακανω ομως το τεστ οπως πρεπει, γιατι οπως ειπα εκεινη την περιοδο εκτος οτι περασα και τα 1000χλμ,ειχε μηδενιστη και ο μετρητης αργοτερα κατα την διαρκεια τον εργασιων για τα retrofits.Επισης ειχε προβλημα και αλλαχτηκε ο αισθητηρας του καπο.Με αυτο τον αισθητηρα ανοιγοκλεινοντας το καπο παιρνεις την μετρηση στο mmi.Πριν να αλλαχτει ηταν καπως αλλοπροσαλλη η ενδειξη.
Υπαρχη και το ενδεχομενο,οταν το πηγα στην αντιπ/πεια για το τεστ, με την αλλαγη τσιμουχας στροφαλλου και το update να διορθωθηκε καπως η καταναλωση.
Ηθελα λιγο και την γνωμη σας γι'αυτο που ξαναρωτησα για σερβις εκτος ανιπ/πειας.
Εφοσον περασαν τα 2 χρονια εγγυησης, και προφανεστατα οταν χρειαστης κατι σοβαρο σφυρουν αδιαφορα, πια η ουσια?Οταν δεν εχει βγαλει καποια βλαβη κλπ. -
Bazz αν διαβασεις λιγο το θέμα θα δεις οτι σε πολλες περιπτωσεις η αντιπροσωπεια σε καλυπτει και μετα τη ληξη της εγγυησης.Σε ενα συναδελφο μου με Q5 που εκαιγε λαδι αυτο εκαναν.Το εφτιαξαν εκτος εγγυησης δωρεαν.Ειδικα αμα εχει αγορασει απο αυτους το αμαξι.
Οταν λες οτι ειναι του 2010 Μαρτιο εννοεις ημερομηνια παραγωγης ή αγοράς?
Παντως 1 λιτρο στα 2500 χμ το θεωρω πολυ μεγαλη καταναλωση.Αν θυμασαι οταν πηρες το αμαξι αυτο σου ειπα να συζητησεις πρωτα με τον πρωην ιδιοκτητη .Αν καιει λαδι. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Αν θυμασαι οταν πηρες το αμαξι αυτο σου ειπα να συζητησεις πρωτα με τον πρωην ιδιοκτητη .Αν καιει λαδι.Θα του έλεγε την αλήθεια λες;
-
Δε ξερω αν θα του ελεγε την αληθεια αλλα οταν δινεις τοσα λεφτα για μεταχειρισμενο πρεπει να κανεις ενδελεχη ελεγχο.Ειδικα σε στα σημεια που πασχει το καθε μοντελο και ειναι γνωστα.
Δεν ειπα να τον ρωτουσε αν εκαιγε λαδια και αν του ελεγε 'οχι' να ηταν ησυχος.Θα μπορουσαν να συννενοηθουν να κανουν ενα ελεγχο στην αντιπροσωπεια ή να μην του εδινε ολο το αντιτιμο μεχρι να το ελεγχε.Δεν ξερω καν αν o bazz το ελεγξε στην αντιπροσωπεια πριν το αγορασει. -
Το αμαξι ειναι αγορα Μαρτιος 2010 αλλα παραγωγης του 2009 νομιζω.
kosti παρακολουθοντας τα forum ειχα εντοπισει το προβλημα με την καταναλωση λαδιου.Τον ρωτησα και μου ειπε οτι περαν τον 2 σερβις που εκανε δεν χρειαστηκε ποτε να συμπληρωση.Μου το πουλησε στα 25000χλμ.Βεβαια δεν σταθηκα στα λεγομενα του.Το εχουμε ξανασυζητησει(βλεπε σελ 353 και 357)
Το πηγα για το τεστ αγορας στον Μανδυλα,αλλα τι νομιζης οτι κανουν εκει?το μπριζωνουν και το βαζουν στην ραμπα για να τον δουν αν επαιξε καμια σοβαρη λαμαρινοδουλεια.Τι σοι ελεγχο επρεπε να κανω για να φανει η καταναλωση?Αν ο πρωιν κατοχος δεν εχει κανει καποια κρουση στο παρελθον για την καταναλωση δεν θα φαινεται στα αρχεια τους.
Μεχρι και χαρτι μου εκανε ο πωλητης που ελεγε σε περιπτωση σοβαρης βλαβης θα που επιστρεφε τα λευτα.
Τωρα που ειναι να παει για σερβις,θα το παω στην ΕΤΕΑ.θα δω τι λενε και εκει γιατι στον Μανδυλα γενικα τους πετυχα λιγο αδιαβαστους σε διαφορα θεματα.
Ενα τηλ θα κανω και στις Σερρες απο εκει που αγοραστηκε.Αν δω οτι ειναι πιο θετικοι ισως το παω εκει για σερβις,και ελεγχο καταναλωσης -
Την καταναλωση λαδιου δε μπορουν να την ελεγξουν αλλιως.Μονο με το τεστ των 1000χμ και διαγνωστικο πριν και μετα.
Δεν φαινεται κατι στο μητρωο του αυτοκινητου αν δεν εχει γινει επισκευη ή παραπονο απο τον ιδιοκτητη.Ουτε το διαγνωστικο δειχνει σφαλμα.
Αφου ηξερες το θεμα επρεπε να το εχεις στο μυαλο σου.
Προφανως ο παλιος ιδιοκτητης σου ειπε ψεματα.Αν εσενα σου καιει τοσο,αυτος στα 25000 επρεπε να εχει συμπληρωσει 10 φορες απο 1λτ.
Το μονο που θα μπορουσες να κανεις με τον ιδιοκτητη ειναι καποιου ειδους διακνονισμος.Να του ελεγες ας πουμε οτι τα τελευταια 2 με 3 χιλιαρικα θα στα δωσω αν δω οτι δεν καιει λαδι.Αν βεβαια το δεχοταν.
Τωρα τον ενημερωσες οτι καιει λαδι?
Στα μοντελα παραγωγης απο 2010 -2011 εχει εξαλειφθει το θεμα.Για αυτο ρωτησα ημερομηνια παραγωγης.
Παντως δε χανεις κατι να ρωτησεις στην αντιπροσωπεια αν σου καλυπτουν την επισκευη.Δεν ειναι και τοσο παλιο το αμαξι. -
Στο μυαλο μου το ειχα,αλλα οπως λες και εσυ δυσκολα εντοπιζεις τετοιο προβλημα με τους προ αγορας ελεγχους.Και ρεαλιστικα μιλοντας ουτε το σεναριο 'να το παρω και αν δεν καιει σου δινω τα υπολοιπα' ειναι εφικτο.Παρολο που μου εκανε και υπευθυνη δηλωση που αναλαμβανει ευθυνη γαι τυγχων θεματα.
Μου προτειναν στο Μανδυλα επεκταση εγγυησης με καμια 800ρια euro.Κανοντας αυτο θα μου καλυψουν αν τελικα γινοταν η επισκευη.
Το θεμα ομως ειναι οτι,απο οτι δειχνει και η μπαρα,μπορει να φτασω και τα 3000χλμ ανα λιτρο λαδιου.Αυτη η καταναλωση κατα την Audi ειναι αποδεκτη και δεν χρηζει επισκευης.
Μου το ειχε πει ξεκαθαρα στην υποδοχη του service.Αν καιει μεχρι και 0.75 του λιτρου στα 1000χλμ εισαι ενταξει!!Του λεω και εγω δηλ καθε δευτερη φορα που φουλαρο βενζινη να βαζω και ενα λιτρακι λαδι..σαν διχρονο??Εκει παγωσε λιγο,μαλλον δεν το ειχε σκεφτει ετσι.Τελικα για τι αλλαγη λαδιων θα πηγαινω στις 10000χλμ??
Θα τον ξανακανω τον ελεγχο οπως πρεπει.
Ξεχασα να πω,και τo προηγουμενο μου αμαξι ενα ML 320CDI(W164),το ηθελε το λαδακι του.Δεν καρατουσα ακριβη στοιχεια,αλλα μεταξυ των σερβις(καθε χρονο) με 8000-9000χλμ που εκανα, συμπληρωνα τουλχιστον 2 φορες απο ενα λιτρο.
Στην Mercedes μου ελεγαν οτι η cdi τετοια καταναλωση εχουν -
Παντως παιδια διαβαζοντας τις εμπειριες σας στο θεμα καταναλωσης λαδιου συμπεραινω οτι στο θεμα παιζουν πολυ σοβαρο ρολο οι συνθηκες λειτουργιας του κινητηρα.Εγω εχω μοντελο του 09,πολυ υψηλη καταναλωση(περιπου 0,5 λιτρα ανα 1000χλμ) γιατι κανω πολλες και κυριως συντομες διαδρομες.Εχω παρατηρησει οτι σε ταξιδια η σε μεγαλες γενικα διαδρομες η καταναλωση πεφτει παρα πολυ.Οπως και να εχει παντως προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ειναι υπερβολη να κυκλοφορω με μπουκαλάκι λαδι στο πορτ παγκαζ,μου θυμιζει εποχες που ειχα πιτσιρικας διχρονο 250αρι...το 2007 ειχα παρει καινουριο s3 και στα 30000χλμ που το κρατησα η καταναλωση λαδιου ηταν μηδενικη.
-
Δε λεει κατι αυτο με τις συνθηκες .Ισως ειναι λογικο να καιει παραπανω στη πολη αλλα τι νοημα εχει...
Εσυ γιατι δε το εφτιαξες το δικο σου? -
Η αληθεια ειναι οτι πριν διαβασω το φορουμ πηγαινα με τη λογικη του βιβλιου συντηρησης δηλ οτι μεχρι 0,75λ/1000 χιλιομετρα ειναι νορμαλ.Απο εκει και περα ποια ειναι η αποψη σας περα απο τη μετρηση των 1000χλμ,κατι διαβασα για αλλαγη ελατηριων κλπ γιατι εκτος εγγυησης χλωμο να δωσω ενα σωρο χρηματα
-
Κανε τη δοκιμη και βλεπεις τι θα σου πουν.Επρεπε να το ειχες κανει οσο ησουν στην εγγυηση...
-
Μπορείτε να λέτε ότι θέλετε .... Αλλά εγω δηλώνω ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ !!!
Μου το πλυνανε , μου το γιαλισανε , μονταρα πάνω και τη Ferrari την ποδηλαταρα μου
Και πήγα σε ενα απόμακρο νησί του β αιγαιου .....Αν το δείτε τωρα δεν θα το γνωρίσετε .... ΑΣΠΡΟ σαν το γάλα Απ τους ατελειωτους χωματοδρομους και γιδοδορμους
Μέσα καργα άμμο .... Αλλα who cares ??Αυτά έλεγα με τη γυναίκα μου χαμένος σε κάποιο χωματόδρομο του νησιού ....με τα παιδιά να κοιμούνται πισω
' και αν το άλλαζα τωρα ?.... ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑ !!! 'Πραγματικό all road ....
Κανει για : οικογένεια , ταξίδια , ευθείες , στροφές , χωματοδρομους , χιονιά , ελληνικούς καροδρομους , στενά σοκάκια νησιών ( sorry Porsche cayenne ) , κόντρες (40ηδων) , δημόσιες glamorous εμφανίσεις , ταξίδια στο εξωτερικο ..... Και χωράει όλα τα μπαγκαζια της οικογένειας χωρίς να γίνεται γυφτικο σεραϊ ....Αυτά απο εμένα .....
ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ !
-
Καλά τα περισσότερα από αυτά (εξαιρώ τις γκλαμουρατες εμφανίσεις) τα κάνει και το getz της γυναίκας μου κάθε καλοκαίρι (γνωστό ως κατσίκι της Πάρου!), λάδι δεν καίει όμως
-
Εντάξει, σε τίποτα απο τα παραπάνω δεν μπορει να συγκριθεί το Getz με το Q5.
-
Σίγουρα ρε Θανο;γιατί καμία φορά τα βλέπω στο δρόμο και δεν μπορώ να τα ξεχωρισω..χα χα
Kosti όταν το πήρα είχε ήδη λήξη η εγγυηση -
Ο χρήστης bazz6666 έγραψε:
Σίγουρα ρε Θανο;γιατί καμία φορά τα βλέπω στο δρόμο και δεν μπορώ να τα ξεχωρισω..χα χα
Kosti όταν το πήρα είχε ήδη λήξη η εγγυησηΣτο mariolo αναφερομουν
-
Και εγω παιδια μεταχειρισμενο το πηρα,οντως το αμαξι ειναι εξαιρετικο,κατ εμε καποια θεματα τυπου καταναλωση λαδιου δε αμαυρωνουν την συνολικη εικονα.Τα κανει σχεδον ολα παρα πολυ καλα και αυτη ειναι πιστευω η επιτυχια του.Ξερω οτι πολλοι θα διαφωνησουν μαζι μου αλλα πλεον η AUDI ειδικα στα εσωτερικα των αυτοκινητων της ειναι μισο κλικ μπροστα απο τους ανταγωνιστες(προσωπικη αποψη παντα)
-
Και εγω θα συμφωνησω μαζι σου.Δεν εχω κανει τα τρελλα χλμ,αλλα ειμαι αρκετα ευχαριστημενος.Εχω μακρα ιστορια απο ποιοτικα τζιποιδη και μη,και θα ελεγα μεχρι τωρα οτι η Audi με καλυψε καλυτερα στα κριτηρια που θετουμε για να αξιολογησουμε το αμαξι μας
AUDI Q5