-
Κοιτάζοντας τα specs της 130i παρατήρησα πόσο πολυ μοιάζουν με αυτά της παλίας M3 (της καλής της EVO2) τόσο σε άλογα,βάρος, επιδοσεις.
Μετά από τόσο χρόνια η M3 μου τρίζει έχουν ξεφτίσει τα καθίσματα και έχει βγάλει και σκουρίες αλλά έχει και 280K χλμ
Από την άλλη η 130i δεν μου γέμισε το μάτι, ούτε σαν χώροι ούτε σαν ποιότητα που ειναι υποδηέστερη από ότι με έχει συνιθίσει η BMW. Άσε που δεν έχει μπλοκέ.
Το ερώτημα, να το σπρώξω το παλιό για το νέο ή να την κρατήσω ?
Εσείς τί από τα παρακάτω θα προτιμούσατε για την ** πάρα πολύ σβέλτη** καθημερινή σας οδήγηση ?
Το VW το προσθέτω ως εναλλακτική αφού 'έχει στοιχεία Μ3' ...
-
Κοιτάζοντας τα specs της 130i παρατήρησα πόσο πολυ μοιάζουν με αυτά της παλίας M3 (της καλής της EVO2) τόσο σε άλογα,βάρος, επιδοσεις.
Μετά από τόσο χρόνια η M3 μου τρίζει έχουν ξεφτίσει τα καθίσματα και έχει βγάλει και σκουρίες αλλά έχει και 280K χλμ
Από την άλλη η 130i δεν μου γέμισε το μάτι, ούτε σαν χώροι ούτε σαν ποιότητα που ειναι υποδηέστερη από ότι με έχει συνιθίσει η BMW. Άσε που δεν έχει μπλοκέ.
Το ερώτημα, να το σπρώξω το παλιό για το νέο ή να την κρατήσω ?
Εσείς τί από τα παρακάτω θα προτιμούσατε για την ** πάρα πολύ σβέλτη** καθημερινή σας οδήγηση ?
Το VW το προσθέτω ως εναλλακτική αφού 'έχει στοιχεία Μ3' ...
-
Κοιτάζοντας τα specs της 130i παρατήρησα πόσο πολυ μοιάζουν με αυτά της παλίας M3 (της καλής της EVO2) τόσο σε άλογα,βάρος, επιδοσεις.
Μετά από τόσο χρόνια η M3 μου τρίζει έχουν ξεφτίσει τα καθίσματα και έχει βγάλει και σκουρίες αλλά έχει και 280K χλμ
Από την άλλη η 130i δεν μου γέμισε το μάτι, ούτε σαν χώροι ούτε σαν ποιότητα που ειναι υποδηέστερη από ότι με έχει συνιθίσει η BMW. Άσε που δεν έχει μπλοκέ.
Το ερώτημα, να το σπρώξω το παλιό για το νέο ή να την κρατήσω ?
Εσείς τί από τα παρακάτω θα προτιμούσατε για την ** πάρα πολύ σβέλτη** καθημερινή σας οδήγηση ?
Το VW το προσθέτω ως εναλλακτική αφού 'έχει στοιχεία Μ3' ...
-
Για σβέλτη αλλά καθημερινή οδήγηση,νομίζω ότι η 130 θα είναι καί περισσότερο φιλική.
Αν ρωτούσες γιά πίστα,η Μ3 θα ήταν πολύ μακράν -
Την παλιά. Αν μη τι άλλο κλασσικό και αντρικό αυτοκίνητο. Κράτα την πάσει θυσία.
Η 130 καλή, χρυσή, γρήγορη αλλά κακάσχημη και 'λίγη' στο εσωτερικό.
Το R32 το έθαψα αρκούντως στο θέμα με τη Brera.
ΥΓ: Τα δύο τελευταία ποιος θα τα θυμάται σε ας πούμε 15 χρόνια από τώρα;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Για σβέλτη αλλά καθημερινή οδήγηση,νομίζω ότι η 130 θα είναι καί περισσότερο φιλική.
Αν ρωτούσες γιά πίστα,η Μ3 θα ήταν πολύ μακράνΗ M3 ειναι πολυ γρήγορα... αλλά οι χρόνοι στο Fifth Gear που την ξαναδοκιμάσανε ήταν παραπλήσιοι με το Colt , Sport Ka κλτ..
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Για σβέλτη αλλά καθημερινή οδήγηση,νομίζω ότι η 130 θα είναι καί περισσότερο φιλική.
Αν ρωτούσες γιά πίστα,η Μ3 θα ήταν πολύ μακράνΗ M3 ειναι πολυ γρήγορα... αλλά οι χρόνοι στο Fifth Gear που την ξαναδοκιμάσανε ήταν παραπλήσιοι με το Colt , Sport Ka κλτ..
So? Στην πίστα τους μάλλον το ίδιο θα ισχύει και για ένα καρτ.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Κοιτάζοντας τα specs της 130i παρατήρησα πόσο πολυ μοιάζουν με αυτά της παλίας M3 (της καλής της EVO2) τόσο σε άλογα,βάρος, επιδοσεις.To idio paratirise kai to Aggliko Autocar prin 5-6 teuxi kai ekane sygritiko
Την παλιά. Αν μη τι άλλο κλασσικό και αντρικό αυτοκίνητο. Κράτα την πάσει θυσία.
.
.
.
ΥΓ: Τα δύο τελευταία ποιος θα τα θυμάται σε ας πούμε 15 χρόνια από τώρα;Symfono apolyta
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Κοιτάζοντας τα specs της 130i παρατήρησα πόσο πολυ μοιάζουν με αυτά της παλίας M3 (της καλής της EVO2) τόσο σε άλογα,βάρος, επιδοσεις.
To idio paratirise kai to Aggliko Autocar prin 5-6 teuxi kai ekane sygritiko
Και τι αποφάσισαν ?
-
Τον παλίο για μένα παρακαλώ.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Τον παλιό για μένα παρακαλώ.Εννοείται....
και τα ρέστα τσίχλες, επίσης, για μένα! -
Λόγω πρόσφατης (πολύ πρόσφατης) δοκιμής....130!!
Το αυτοκίνητο έχει πολύ δύναμη, πάρα πολύ δύναμη....ε Βασίλη?!!
-
Δύσκολη επιλογή...
Είμαι ανάμεσα στη παλιά Μ3 και στο R32.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Δύσκολη επιλογή...Είμαι ανάμεσα στη παλιά Μ3 και στο R32.
Ανάμεσα στον Ερμή του Πραξιτέλη και το Σάκη Ρουβά.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Λόγω πρόσφατης (πολύ πρόσφατης) δοκιμής....130!!Το αυτοκίνητο έχει πολύ δύναμη, πάρα πολύ δύναμη....ε Βασίλη?!!
Καλοριζικο Νικο?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Λόγω πρόσφατης (πολύ πρόσφατης) δοκιμής....130!!
Το αυτοκίνητο έχει πολύ δύναμη, πάρα πολύ δύναμη....ε Βασίλη?!!
Καλοριζικο Νικο?
Οχι Οχι! Εγω πιστός στην Φρόσω!!!
Σε άλλον να εύχεσαι καλορίζικα (μακάρι δηλαδή..)!!
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Δύσκολη επιλογή...
Είμαι ανάμεσα στη παλιά Μ3 και στο R32.
Ανάμεσα στον Ερμή του Πραξιτέλη και το Σάκη Ρουβά.
Πρόσεξε με τους παραλληλισμούς γιατί φίλες μου -κατά τα άλλα σοβαρές γυναίκες- είναι τρελαμένες με τον Σσσσάκη.
-
Μπλοκέ υπάρχει για την 130i ?
Γιατι πίσω κίνηση χωρίς μπλοκέ είναι δώρο αδωρο...
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Λόγω πρόσφατης (πολύ πρόσφατης) δοκιμής....130!!
Το αυτοκίνητο έχει πολύ δύναμη, πάρα πολύ δύναμη....ε Βασίλη?!!
Καλοριζικο Νικο?
Οχι Οχι! Εγω πιστός στην Φρόσω!!!
Σε άλλον να εύχεσαι καλορίζικα (μακάρι δηλαδή..)!!
αντε γλυτωσε το RX8 και τον τυλιξε η Γερμανιδα! Μακαρι!
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Μπλοκέ υπάρχει για την 130i ?Γιατι πίσω κίνηση χωρίς μπλοκέ είναι δώρο αδωρο...
Στην Ιταλία υπάρχει, στην Ελλάδα..το ψάχνουν!!!
Ο παλιός , ο νέος και ο γρήγορος