-
3 φορες μηχανη ποσα χιλιομετρα του εβγαλε καθε μια? μηπως ειναι λιγο σιδεροφαγος? Το δικο μας ειναι στα 140000 χιλ και ειναι σαν καινουργιο και απο φορτια αν δεν εχει κουβαλισει,σε ασφαλτο και χωμα-νεροφαγωματα, μονοκαμπινο 4χ2 ελληνικο και diesel απο συγκεκριμενο πρατηριο παντα.Αν θες οικονομια παιρνεις hilux YN 85 xωρις τουρμπο αλλα απλα θα μετακινησε ειδικα φωρτομενο αλλα στο βουνο θα χρειαστεις και δυναμη και ροπη εκει το ναβαρα ειναι αλλου.Και το κοψιμο του τιμονιου σε 4χ4 ΥΝ 85 ειναι σχετικα μικρο. Το νεοτερο hilux με τουρμπο και 102 ιππους ειναι λιγο καλιτερο σε επιδοσεις αλλα και παλι πιο κατω απο ναβαρα με 133 ιππους.Αρνητικο του ναβαρα με 1,5 καμπινα ειναι ο χωρος πισω απο τα καθισματα αν αυτο σε ενδιαφερει.Το σημαντικοτερο βεβαια ειναι τι χρηση του εχει κανει ο προηγουμενος κατοχος, αν εκανε τα σερβις σωστα, τι πετρελαιο εβαζε και αν ειναι ελληνικο η εισαγωγης και απο που? Οι τιμες για σερβις ειναι λογικες και για τα δυο αλλα λογω οτι μιλαμε για παλαιοτερα μοντελα μπορεις να τα κανεις και εκτος αντιπροσωπειας αλλα σε μηχανικο που ξερει απο τα συγκεκριμενα αυτοκινητα.
-
Επειδή έχω ακούσει πολλά για το navara για αυτό το φοβάμαι.και δεν είναι μόνο αυτή η περίπτωση του φίλου,είναι και άλλες.Και γενικά έχω καταλάβει σχετικά με αυτό το αυτοκίνητο είναι να μην σου τύχει.Το isuzu τι λέει??δεν είναι καλό??
-
Δεν μου απαντησες την χρηση που κανει ο φιλος σου και για πιο λογο εχει αλλαξει ΤΡΕΙΣ κινητηρες.Δεν μπορει να ειναι τυχαιο το επαναλαμβανω.Για τα τογιοτα που σου αναφερα δεν μου απαντησες αν σε καλυπτουν.Το isuzu βρισκεται καπου στη μεση απο το hilux 102 ps και το ναβαρα 133 ps.Aν σε ενδιαφερει τα τογιοτα και το ναβαρα ηταν τα τελευταια μοντελα ιαπωνικης κατασκευης γιατι πολλοι πιστευουν οτι το made in Japan κανει την διαφορα και ενμερι εχουν δικιο.
-
Δεν ξέρω την ακριβή του χρήση που του έκανε.Ξέρω ότι αυτός είχε τεχνική εταιρία και είχε πολλά αυτοκίνητα τέτοιου τύπου.Το hilux με τα 102 μου φαίνεται οριακά καλό(??) από θέμα δύναμης κινητήρα.
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Δεν ξέρω την ακριβή του χρήση που του έκανε.Ξέρω ότι αυτός είχε τεχνική εταιρία και είχε πολλά αυτοκίνητα τέτοιου τύπου.Το hilux με τα 102 μου φαίνεται οριακά καλό(??) από θέμα δύναμης κινητήρα.Τεχνικη εταιρια?Ετσι πες μου,αρχιζω και φανταζομαι την χρηση,το βαζουμε εμπρος,με η χωρις προθερμανση δεν εχει σημασια,δεν κοιταμε ποτε λαδια και αν καμια φορα κοιταξουμε του ριχνουμε οτι βρουμε ακομα και δεκαρακι,σερβις οταν και αν=ποτε σωστο,πετρελαιο και να εχει και λιγο λασπη-νερο δεν πειραζει το καιει,πλυσιμο γρασαρισμα δεν χρειαζεται γιατι εκει που παει περναει μεσα απο νερολακουβες και καθαριζεται και ποσα ακομα,α! και το σημαντικοτερο το οδηγαει οποιος το βρει. Μπορει να ειμαι λιγο υπερβολικος αλλα πιστεψεμαι ενα δυο απο αυτα να ισχυουν και τογιοτα να ηταν την ιδια μοιρα θα ειχε.Αυτα στα λεω οχι γιατι εχουμε το nissan αλλα λογω πρωην επαγγελματος ειχα φτιαξει τετοια αυτοκινητα απο μικρες και απο μεγαλες τεχνικες εταιριες. Το τι ειχα δει δεν φανταζεσαι και αυτα που σου ανεφερα πιο πανω ειναι πολυ λιγα,οποτε το παραδειγμα του φιλου σου αστο.Αν εχεις τα χρηματα κοιτα να δεις απο κοντα αυτοκινητα κυριως απο ιδιωτες και ελληνικα ,γιατι τα περισσοτερα εισαγωγης ειναι συνηθως απο εταιριες.Κοιτα να δεις τι ακριβως σου κανει και σε βολευει πρωτα στην δουλεια σου και μετα στο βουνο.Αληθεια οταν λες βουνο,τι ακριβως θελεις να κανεις?
-
κατάλαβα...για κυνήγι το θέλω,αλλά όχι τίποτα εξιζητημένο.Εκεί που πάω τα βγάζουν όλα πέρα.Τα ελληνικά αυτοκίνητα γιατί τα υποστηρίζεις περισσότερο από ότι τα ξένα?Εγώ έχω κατά νου ότι τα ξένα είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση(όταν όντως έχουν πάνω-κάτω την ίδια κατάσταση με τα ελληνικά) γιατί το πετρέλαιο έξω είναι καλύτερο και φυσικά και οι δρόμοι τους!!Στην Ελλάδα και το πετρέλαιο είναι μάπα και οι δρόμοι είναι ένα χάλι.
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
κατάλαβα...για κυνήγι το θέλω,αλλά όχι τίποτα εξιζητημένο.Εκεί που πάω τα βγάζουν όλα πέρα.Τα ελληνικά αυτοκίνητα γιατί τα υποστηρίζεις περισσότερο από ότι τα ξένα?Εγώ έχω κατά νου ότι τα ξένα είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση(όταν όντως έχουν πάνω-κάτω την ίδια κατάσταση με τα ελληνικά) γιατί το πετρέλαιο έξω είναι καλύτερο και φυσικά και οι δρόμοι τους!!Στην Ελλάδα και το πετρέλαιο είναι μάπα και οι δρόμοι είναι ένα χάλι.η hilux η LADA NIVA με κουτι για τα σκυλια!!
-
Eπρεπε να εβλεπες τα 8 στα 10 για να μην πω 9 στα 10 σε τι κατασταση ηταν οταν κατεβαιναν απο την αυτοκινηταμαξα,για να μην σου πω οταν λυνοντουσαν.Να χτυπας με το σφυρι το διαφορικο και να φευγουν κομματια απο την σκουρια ασε μεσα απο τους πλαστικους θολους..να μην ξεβιδωνει ουτε βιδα που ηταν βιδωμενει σε πλαστικο κλιπ..Αναφερομαι στα μοντελα που σε ενδιαφερουν ετσι, μεχρι 2003, υπηρχαν και οι εξαιρεσεις αλλα δυστυχως ηταν λιγες και αυτο γινοταν γιατι αυτα τα αυτοκινητα εξω,λογω καταστασης οι εμποροι τα εβρισκαν πιο φτηνα και γιαυτο τα εφαιρναν για να μπορουν να εχουν κερδος και να τα πωλουν λιγο φθηνοτερα απο τα ελληνικα.Γενικα τα εισαγωγης θελουν περισσοτερο ψαξιμο,οσο για το πετρελαιο εχεις δικιο αλλα το θεμα σερβις λιγο πολυ ισχυουν αυτα που σου ανεφερα και για τις ελληνικες εταιριες εκτος και αν ειναι απο ιδιωτη που συνηθως ηταν καλυτερα και πιο σπανια, αλλα δεν τα προτιμουσαν οι εμποροι γιατι ηταν ακριβοτερα εκτος και αν ειχαν κανενα χτυπημα η κατι αλλο και μπορουσαν να το παρουν φθηνοτερα.Α! χαρακτιριστικη περιπτωση που θυμιθηκα τωρα,τογιοτα με 1,5 καμπινα αρχικο χρωμα μαυρο,βαμενο εξωτερικα μπλε και ξαναβαμενο πρασινο που ξαναβαφτικε μαυρο ΚΑΙ το κορυφαιο εσωτερικη επενδυση καροτσας απο τσιμεντο ,ναι καλα διαβασες οι γερμανοι που το ειχαν,ειχαν φορτωσει χυμα τσιμεντο λες και ηταν χωμα.Σε τι κατασταση ηταν το υπολοιπο ελπιζω να καταλαβες,απο τεχνικη εταιρια ηταν,αυτα που λεγαμε στο προηγουμενο ποστ περι εταιριων οπως βλεπεις ισχυουν.Οταν βγαλαμε την καροτσα,μονο μια βιδα ελεισε και αυτη αφου την ζεσταναμε με το οξυγονο,για να την παει ο εμπορος για αμμοβολη των ρωτησα γιατι το εφερε αυτο η απαντηση ξερεις πια ηταν, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΟΤΑ
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
κατάλαβα...για κυνήγι το θέλω,αλλά όχι τίποτα εξιζητημένο.Εκεί που πάω τα βγάζουν όλα πέρα.Τα ελληνικά αυτοκίνητα γιατί τα υποστηρίζεις περισσότερο από ότι τα ξένα?Εγώ έχω κατά νου ότι τα ξένα είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση(όταν όντως έχουν πάνω-κάτω την ίδια κατάσταση με τα ελληνικά) γιατί το πετρέλαιο έξω είναι καλύτερο και φυσικά και οι δρόμοι τους!!Στην Ελλάδα και το πετρέλαιο είναι μάπα και οι δρόμοι είναι ένα χάλι.
η hilux η LADA NIVA με κουτι για τα σκυλια!!
αδερφέ έχω jimny πετρελαίου τώρα!! και το δίνω γιατί χρειάζομαι με καρότσα.lada δεν θα έπερνα ούτε με σφαίρες
-
Θέλει πολύ ψάξιμο το θέμα..αυτό καταλαβαίνω..
-
Εχω εμπειρια απο 3 αγροτικα.
Το navara του 1997,Το hilux που βγαινει τωρα και το ranger πριν το facelift.Το navara το εχει ο πατερας πολυ καλου φιλου μου και πραγματικα εχει βγαλει πολλα προβληματα.Απο δισκοπλατο μεχρι σασμαν ακρομπαρα τρομπες πετρελαιου κλπ κλπ.Το σασμαν και τον δισκο τον δικαιολογω λογω αλλαγης του μοτερ απο τα 90 αλογα που εβγαζε ο 2.5 πετρελαιο σε 2.5 tdi.Προσωπικα μην χωθεις στα navara.Μπορει να ειναι τα καλυτερα αλλα βγαζουν πολλα προβληματα.Hilux αμα πας στα 2.5 δε τραβαει τιποτα ειναι ψοφιο ενω το ranger με τα 143 το οποιο εχω οδηγησει πολλες φορες εχει παρα πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα(καλυτερη και απο το hilux) και δε πλεει και τοσο οσο τα υπολοιπα αγροτικα.
Προσωπικα θα σου ελεγα να αγορασεις ενα ranger.Ειναι μαζεμενο,με μεγαλη καροτσα,ανετο και με πολλα πραγματα μεσα.Το εχει το αφεντικο του πατερα μου εδω και 2 χρονια και το αμαξι εχει αποδειχτει πραγματικος σκυλος αφου εχει μεχρι ωρας 65.000χλμ χωρις να ζητησει τιποτα. http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1424589/
-
Γιατί το πουλάει??
-
Βασικα δεν ειναι το συγκεκριμενο απλα να δεις ποιο μοντελο σου λεω. Αυτος δεν το πουλαει δε προλαβαινει να το πουλησει.
-
ααα οκ γράψε λάθος από κατανάλωση τι λέει??
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Εχω εμπειρια απο 3 αγροτικα.Το navara του 1997,Το hilux που βγαινει τωρα και το ranger πριν το facelift.Το navara το εχει ο πατερας πολυ καλου φιλου μου και πραγματικα εχει βγαλει πολλα προβληματα.Απο δισκοπλατο μεχρι σασμαν ακρομπαρα τρομπες πετρελαιου κλπ κλπ.Το σασμαν και τον δισκο τον δικαιολογω λογω αλλαγης του μοτερ απο τα 90 αλογα που εβγαζε ο 2.5 πετρελαιο σε 2.5 tdi.Προσωπικα μην χωθεις στα navara.Μπορει να ειναι τα καλυτερα αλλα βγαζουν πολλα προβληματα.Hilux αμα πας στα 2.5 δε τραβαει τιποτα ειναι ψοφιο ενω το ranger με τα 143 το οποιο εχω οδηγησει πολλες φορες εχει παρα πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα(καλυτερη και απο το hilux) και δε πλεει και τοσο οσο τα υπολοιπα αγροτικα.
Προσωπικα θα σου ελεγα να αγορασεις ενα ranger.Ειναι μαζεμενο,με μεγαλη καροτσα,ανετο και με πολλα πραγματα μεσα.Το εχει το αφεντικο του πατερα μου εδω και 2 χρονια και το αμαξι εχει αποδειχτει πραγματικος σκυλος αφου εχει μεχρι ωρας 65.000χλμ χωρις να ζητησει τιποτα. http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1424589/
Φιλε μου συγκρινεις 3 διαφορετικα μοντελα χρονικα,τι σχεση εχει το nissan d21 του 1997 με το ranger-B 2500 του 2008? Ενα θα σου πω,κοιτα σε τι τιμες παιζουν τα νισσαν και τογιοτα μεχρι το 2000 και σε τι τιμες ειναι το ford-mazda του 2008,αυτο νομιζω τα λεει ολα.Α! και κατι αλλο,εχεις ακουσει τιμες ανταλλακτικων σε ford-mazda?? οποιας χρονιας και να ειναι,αστο καλυτερα.Κατι αλλο ηθελα να ηξερα πιο αστερι σκεφτικε αυτο που γραφεις για το nissan μα ειναι δυνατον να κατεβασεις τον κινητηρα με τους 80 ιππους και να βαλεις με τους 133 και να αφησεις το ιδιο κιβωτιο,δισκο και διαφορικο .Και κατι αλλο οσο για τα ακρομπαρα αν ανεβαινεις πεζοδρομια,πεφτεις σε λακουβες-πηγαδια οπως ερχεσαι και βαζεις και κινεζικα διαλογης ανταλακτικα δεν σου φταιει το αυτοκινητο.Γιατην τρομπα του νισσαν εγω ξερω nissan d21 του 1996 με καμοια 400000 χιλ. στο οποιο του βαζει τα τελευταια 6 χρονια θερμανσης,μπορει να βγαζει ντουμανι οταν το πλακωνει να εχει πεσει η αποδοση αλλα η τρομπα ειναι μια χαρα! γιατι ειναι μηχανικη και οχι comonrail. Kαι κατι αλλο υπαρχει περιπτωση παρομοια σε βαρος και χαρακτηρα αυτοκινητα, να εχουν τις ιδιες επιδοσεις οταν το ενα εχει 102 ιππους και το αλλο 143 ιππους ???
-
Λοιπον ακουσε να δεις γιατι πολυ κατακαρδα το πηρες το θεμα.Ας ξεκινησω απο το nissan.Ωραια ηταν λιγο ακυρη η συγκριση μιας και μιλαμε για παλιο μοντελο αλλα λεω στον ανθρωπο την εμπειρια μου.Εσυ μπορει να ξερεις και τον παπα εμενα ομως δε με ενδιαφερει εγω σου λεω αυτα τα προβληματα που ειχε ο δικος μου.Σασμαν δεν ειχε αλλαχτει(βλακεια προηγουμενου ιδιοκτητη που ειχε το αμαξι).Λοιπον.Το αμαξι το συγκεκριμενο αγοραστηκε με 120.000χλμ φερμενο απο γερμανια απο ανθρωπο που για το μονο που το ειχε ηταν να πηγαινει για καμπινγκ και κυνηγι.Εσενα σου φαινεται φυσιολογικο για ενα αυτοκινητο το οποιο ειναι ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ να χωνεται σε λακουβες να βγαζει ζημιες στα ακρομπαρα με λαστιχο 80αρι και ζαντα 15αρα?Επισης ας θιξω λιγο τη τρομπα.Αυτο που κανει ο δικος σου δηλαδη ειναι καλο?Να ειναι μπουκωμενο στο Θεο, να βγαζει ντουμανι και να εχει ασταθες ρελαντι?Απο οτι φαινεται το εχει γραμμενο με λιγα λογια και θελει να τραβιεται για να κανει μια σωστα τη δουλεια του.Ας παμε στο hilux.Η εμπειρια μου ειναι απο tornado 3.0l 173ps.Το αμαξι ειναι πολυ καλο αλλα για τα λεφτα που θελει να δωσει ο φιλος εγω δεν ακουμπαει τα 173 αλογα αλλα παει στο απλο hilux με τα 120(?) αλογα νομιζω.Τι ειναι καλυτερη επιλογη να αγορασεις σε αυτα τα λεφτα?Δεν ειναι το ranger?Και ασε καλυτερα να μην πω για τις τιμες των Ιαπωνων και για διαφορα προβληματα που προκυπτουν στα αυτοκινητα παραγωγης τους...>Ο χρήστης pointer έγραψε:
ααα οκ γράψε λάθος από κατανάλωση τι λέει??
Εχει κατω απο 9 λιτρα το μονο σιγουρο.Ακριβως ομως δε ξερω μιας και δεν ειναι δικο μου το αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Λοιπον ακουσε να δεις γιατι πολυ κατακαρδα το πηρες το θεμα.Ας ξεκινησω απο το nissan.Ωραια ηταν λιγο ακυρη η συγκριση μιας και μιλαμε για παλιο μοντελο αλλα λεω στον ανθρωπο την εμπειρια μου.Εσυ μπορει να ξερεις και τον παπα εμενα ομως δε με ενδιαφερει εγω σου λεω αυτα τα προβληματα που ειχε ο δικος μου.Σασμαν δεν ειχε αλλαχτει(βλακεια προηγουμενου ιδιοκτητη που ειχε το αμαξι).Λοιπον.Το αμαξι το συγκεκριμενο αγοραστηκε με 120.000χλμ φερμενο απο γερμανια απο ανθρωπο που για το μονο που το ειχε ηταν να πηγαινει για καμπινγκ και κυνηγι.Εσενα σου φαινεται φυσιολογικο για ενα αυτοκινητο το οποιο ειναι ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ να χωνεται σε λακουβες να βγαζει ζημιες στα ακρομπαρα με λαστιχο 80αρι και ζαντα 15αρα?Επισης ας θιξω λιγο τη τρομπα.Αυτο που κανει ο δικος σου δηλαδη ειναι καλο?Να ειναι μπουκωμενο στο Θεο, να βγαζει ντουμανι και να εχει ασταθες ρελαντι?Απο οτι φαινεται το εχει γραμμενο με λιγα λογια και θελει να τραβιεται για να κανει μια σωστα τη δουλεια του.Ας παμε στο hilux.Η εμπειρια μου ειναι απο tornado 3.0l 173ps.Το αμαξι ειναι πολυ καλο αλλα για τα λεφτα που θελει να δωσει ο φιλος εγω δεν ακουμπαει τα 173 αλογα αλλα παει στο απλο hilux με τα 120(?) αλογα νομιζω.Τι ειναι καλυτερη επιλογη να αγορασεις σε αυτα τα λεφτα?Δεν ειναι το ranger?Και ασε καλυτερα να μην πω για τις τιμες των Ιαπωνων και για διαφορα προβληματα που προκυπτουν στα αυτοκινητα παραγωγης τους...>ααα οκ γράψε λάθος από κατανάλωση τι λέει??Εχει κατω απο 9 λιτρα το μονο σιγουρο.Ακριβως ομως δε ξερω μιας και δεν ειναι δικο μου το αυτοκινητο.
Mad max δεν το εχω παρει κατακαρδα.Ο ανθρωπος ρωτησε για δυο συγκαικριμενα αυτοκινητα. Επιμενεις να αναφερεσαι σε παλιοτερο νισσαν d21,μεμονομενο με πατεντες,ενω εγω αναφερομαι σε νεοτερο μοντελο νισσαν d22.Κατι αλλο, εσενα σου φαινεται φυσιολογικο το δικο μας που ειναι d22 και 4χ2,με καθαρο ωφελιμο φορτιο 1000-1300 κιλα να τα κουβαλαει για τουλαχιστον 20 χιλιομετρα χωματοδρομου με νεροφαγωματα και φυτεμενες πετρες και ακομα να μην εχει προβλημα με ακρομπαρα και μπαλακια? Αυτο το δρομολογιο γινεται τουλαχιστον επι 2-5 φορες την ημερα για 2 μηνες το χρονο η και περισσοτερο αναλογως τις παραγωγες της καθε χρονιας.Για το παραδειγμα του γνωστου αν διαβασεις και τα προηγουμενα ποστ δεν νομιζω να επικροτω την χρηση που του κανει.Επισης λες για hilux tornado το οποιο δεν ειναι στις επιλογες του φιλου μας.Η εμπειρια μου δεν περιοριζεται σε 3 διαφορετικα μοντελα,αλλα λογω πρωην επαγγελματος και αγροτικων εργασιων, οπως ανεφερα και σε προηγουμενο ποστ,σε εκατονταδες περισσοτερα ολων των εταιριων και χρονολογιων.
-
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
Στον χώρο των τετράπορτων τώρα, πιστεύω ότι λόγω δύναμης δεν θα μπορέσει να παλέψει με τον ανταγωνισμό... Αλλά όλα θα τα δείξει ο χρόνος, οπότε ας αναμένουμε.Ένα αυτοκίνητο εργαλείο δεν προορίζεται για κόντρες κτλ... αυτά που χρειάζεται ένας επαγγελματίας τα έχει και με το παραπάνω από όλα τα υπόλοιπα του ανταγωνισμού.
-
Τεσπα.Προσωπικα πιστευω πως τα navara δεν ειναι αξιοπιστα οχηματα και εχουν αναφερθει προβληματα.Διαβασα πριν για εξωτερικο.Μην αγορασεις αυτοκινητο απο το εξωτερικο για κανενα λογο.Το navara το d21 του φιλου ειχε πεταξει σαπακια καλα κατω απο την καροτσα οπου φτιαχτηκαν με το αμοιβαιο(μιλαμε για 700€+++).Καλυτερα προτιμησε αυτοκινητο πρωτης κυκλοφοριας στην Ελλαδα η αν βρεις τιποτα απο Ιταλια μιας και δεν εχουν τοσο ακραια φαινομενα εκει περα.Για να βρεις το καλυτερο κατα τη γνωμη μου ειναι απο ατομο που δε δουλευε το αμαξι σε κτηματα γιατι εκει δε κολωνουν τα φορτωνουν λες και βαζουν στραγαλια σε σακουλακι.
-
Γεια σας . Πως μπορώ να μάθω από τιμές για τιμόνι από John Deere 2130. Και μεταχειρισμένο…
FORUM "Αγροτων"