-
Ενδιαφέρομαι για ένα μικρό αυτοκινητάκι καθαρά για χρήση μέσα στην πόλη. Προϋποθέσεις:
- Τιμή μέχρι 10.000 (χονδρικά)
- Αυτόματο (εκτός κι αν δε βγαίνει κάποιο αξιοπρεπές αυτόματο στην τιμή/κατηγορία αυτή)
- Πεντάπορτο (οπότε απορρίπτεται το smartάκι)
- Ευκολοδήγητο
- Να τραβάει δυνατά από χαμηλά (θα το οδηγεί κάποιος που δεν ανεβάζει ποτέ τις στροφές πάνω από τις 3.000)
Εγώ από μια πρόχειρη έρευνα 'βλέπω' τα εξής:
- Matiz auto
- Picanto auto
- C1 auto
- Alto auto
Τι λέτε; Ξεχνάω κάποιο; Ποιο προτείνετε;
P.S. Αυτό το Aixam τι είναι; Λέει τίποτα;
-
Ενδιαφέρομαι για ένα μικρό αυτοκινητάκι καθαρά για χρήση μέσα στην πόλη. Προϋποθέσεις:
- Τιμή μέχρι 10.000 (χονδρικά)
- Αυτόματο (εκτός κι αν δε βγαίνει κάποιο αξιοπρεπές αυτόματο στην τιμή/κατηγορία αυτή)
- Πεντάπορτο (οπότε απορρίπτεται το smartάκι)
- Ευκολοδήγητο
- Να τραβάει δυνατά από χαμηλά (θα το οδηγεί κάποιος που δεν ανεβάζει ποτέ τις στροφές πάνω από τις 3.000)
Εγώ από μια πρόχειρη έρευνα 'βλέπω' τα εξής:
- Matiz auto
- Picanto auto
- C1 auto
- Alto auto
Τι λέτε; Ξεχνάω κάποιο; Ποιο προτείνετε;
P.S. Αυτό το Aixam τι είναι; Λέει τίποτα;
-
Ενδιαφέρομαι για ένα μικρό αυτοκινητάκι καθαρά για χρήση μέσα στην πόλη. Προϋποθέσεις:
- Τιμή μέχρι 10.000 (χονδρικά)
- Αυτόματο (εκτός κι αν δε βγαίνει κάποιο αξιοπρεπές αυτόματο στην τιμή/κατηγορία αυτή)
- Πεντάπορτο (οπότε απορρίπτεται το smartάκι)
- Ευκολοδήγητο
- Να τραβάει δυνατά από χαμηλά (θα το οδηγεί κάποιος που δεν ανεβάζει ποτέ τις στροφές πάνω από τις 3.000)
Εγώ από μια πρόχειρη έρευνα 'βλέπω' τα εξής:
- Matiz auto
- Picanto auto
- C1 auto
- Alto auto
Τι λέτε; Ξεχνάω κάποιο; Ποιο προτείνετε;
P.S. Αυτό το Aixam τι είναι; Λέει τίποτα;
-
Νομιζω οτι μια καλη λυση ειναι το Honda Jazz, εχει ωραιους χωρους, μηχανη, αλλα ειναι στα 15,000
-
Δες και το Toyota Aygo αν και με το αυτόματο ξεφεύγεις. Πάντως στον ειδικό τύπο εξυμνείται το picanto. Το οποίο φαίνεται πράγματι να προσφέρει πολύ πράγμα για τα λεφτά που ζητάει. Βέβαια, εγώ προσωπικά κορέες και τα ρέστα δεν αγγίζω.
-
Fiat Panda Dualogic
Mono 10245 tou bgike tou filou Kantoniou an diabaseis to topic -
Δες την τριάδα Aygo/C1/107....
το Aygo είναι λίγο πιο ακριβό,το 107 έχει παράδοση Μάρτιο και το C1 πιο φθηνό απο τα άλλα δύο.. -
Εσύ δεν έχεις smart; Ανεβαίνεις κατηγορία;
Picanto μάλλον το καλύτερο από αυτά που αναφέρεις.
Το Aixam είναι μια πατατούλα.
-
Cuore auto?
-
Το jazz καλό αλλά ...πράγματι ξεφεύγουμε πολύ οπότε σίγουρα βγαίνει off.
Το panda δε φαίνεται καθόλου άσχημο. Στα υπόψιν...
Η τριάδα C1/aygo/107 δε με ενθουσιάζει αλλά δεν την αποκλείω κιόλας. Αν και νομίζω ότι ξεφεύγει κι αυτή από το budget.
Για το cuore auto δεν έχω ακούσει πολλά και δεν ξέρω τι παίζει από ανταλλακτικά και service...πλεονεκτεί σε σχέση με τα υπόλοιπα σε κάτι (εκτός από τη φήμη της αξιοπιστίας);
@manosk: Οτιδήποτε άλλο μετά το smart είναι υποβάθμιση
Δεν προορίζεται για μένα εξάλλου το αυτοκινητάκι που ψάχνω τώρα, οπότε άλλες ανάγκες κι άλλα ...μυαλά . Εγώ για μέσα στην πόλη δεν το αλλάζω με κανένα -
To C1 Sensodrive 5Θ κοστίζει πάνω από 11.500 To ίδιο και το AYGO,
οπότε βγαίνουν εκτός του οικονομικού σου ορίου κατά πολύ.To ΚΙΑ με το αυτόματο κιβώτιο κοστίζει 10.600 και έχει καλή ροπή
στις χαμηλές - είναι δέ ΠΛΗΡΕΣ.Το FIAT Panda, αν βάλεις αυτά που σου δίνει το KIA (2ο αερόσακο,
υποβοήθηση, ηλ παράθυρα μπρός πίσω, όλα στο χρώμα του αυτοκινήτου,
ηχοσύστημα κλπ) βγαίνει πρακτικά το ίδιο με το KIA. Άμα πάς και
σε προβολεί ομίχλης κλπ ξεφεύγεις.
Πρόσεξε ότι στο 1.1 δεν έχει υδραυλικό, μόνο στο 1.2 έχει.Αφού όμως είναι 'κοντινά', από εκεί, εσύ αποφασίζεις...
KIA: 3 χρόνια εγγύηση
FIAT: 5 χρόνια εγγύηση (καλοοοοοό)ΚΙΑ: Δερμάτινο σαλόνι δώρο στο KIA
FIAT: Περισσότερες επιλογές χρώματος μέσα-έξω (κατά πολύ)KIA: μεγαλύτερο μεταξόνιο, μικρότερο μήκος
FIAT: μεγαλύτερος χώρος αποσκευών (κατά πολύ)KIA: 65 άλογα (στο 1.1), μέγιστη ροπή στις 2810 σαλ
FIAT: 60 άλογα (στο 1.2), μέγιστη ροπή στις 3280 σαλΣε γνωστό autosite, μπορείς να κάνεις σύγκριση του 1.2 με το 1.1
όπου εμφανίζονται ... περίεργα πράγματα όσον αφορά το θόρυβο
καμπίνας, τα φρένα, την κατανάλωση κλπ. Δες το λίγο -
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Fiat Panda Dualogic
Mono 10245 tou bgike tou filou Kantoniou an diabaseis to topic -
Ανάμεσα στο Πικάντο και στο Άλτο, τα οποία ξεχώρισα ανάμεσα σε αυτά που γράφεις, θα έλεγα το Πικάντο.
-
To Panda τσουλάει; Μπήκα σ'ένα και μου φάνηκε συμπαθέστατο, με ψηλή θέση οδήγησης (και συνοδήγησης). Αλλά με 60 ίππους το 1200άρι δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
To Panda τσουλάει; Μπήκα σ'ένα και μου φάνηκε συμπαθέστατο, με ψηλή θέση οδήγησης (και συνοδήγησης). Αλλά με 60 ίππους το 1200άρι δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει.Μόνο τσουλάει.
Η λέξη επιτάχυνση του είναι άγνωστη. Δεν είναι κακό αυτοκίνητο απλά δεν είναι καλύτερο από τα παραπάνω. -
Αυτό που με προβληματίζει λίγο στο picanto είναι το αυτόματο κιβώτιο του. Μήπως δηλαδή, λόγω παρωχημένου κιβωτίου, το αυτοκίνητο τελικά είναι πιο αργό αλλά και ΄πιο ενεργοβόρο από το panda; Στις 'χειροκίνητες' εκδόσεις τους δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης. Στις 'αυτόματες' όμως; Για το picanto βλέπω κάτι τιμές επιτάχυνσης πολύ κοντά σ' αυτές του panda...
Διαφορετικά μου είναι ιδιαίτερα συμπαθές και σύμφωνα με τα λεγόμενα πολλών πρέπει να είναι πολύ καλή επιλογή. -
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Αυτό που με προβληματίζει λίγο στο picanto είναι το αυτόματο κιβώτιο του. Μήπως δηλαδή, λόγω παρωχημένου κιβωτίου, το αυτοκίνητο τελικά είναι πιο αργό αλλά και ΄πιο ενεργοβόρο από το panda; Στις 'χειροκίνητες' εκδόσεις τους δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης. Στις 'αυτόματες' όμως; Για το picanto βλέπω κάτι τιμές επιτάχυνσης πολύ κοντά σ' αυτές του panda...
Διαφορετικά μου είναι ιδιαίτερα συμπαθές και σύμφωνα με τα λεγόμενα πολλών πρέπει να είναι πολύ καλή επιλογή.Προσπάθησε να βρεις ένα picanto να το οδηγήσεις..
Εχει ένα τέτοιο η πεθερά μου και το αυτόματο κιβώτιό του δεν μου άρεσε καθόλου..
Εχω εδώ και 6-7 μήνες ένα C2 αυτόματο και έχω ξετρελαθεί με το κιβώτιό του.. -
Το ξανάπαμε...
KIA: 65 άλογα (στο 1.1), μέγιστη ροπή στις 2810 σαλ
FIAT: 60 άλογα (στο 1.2), μέγιστη ροπή στις 3280 σαλ
Για τα φρένα δεν μιλάμε καν...Αλλά ΠΡΕΠΕΙ να οδηγήσεις το αυτόματο και στα δύο μοντέλα, μπορεί
να μη σου αρέσει η αλλαγή που κάνουν (το πότε την κάνουν βασικά).Το αυτόματο της Citroen (Sensodrive) δεν συγκρίνεται με
pantes και picantes. Είναι εντελώς διαφορετικό ανέκδοτο -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
To Panda τσουλάει; Μπήκα σ'ένα και μου φάνηκε συμπαθέστατο, με ψηλή θέση οδήγησης (και συνοδήγησης). Αλλά με 60 ίππους το 1200άρι δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει.
Μόνο τσουλάει.
Η λέξη επιτάχυνση του είναι άγνωστη. Δεν είναι κακό αυτοκίνητο απλά δεν είναι καλύτερο από τα παραπάνω.Αυτοκίνητο πόλης ζητάει ο άνθρωπος, όχι αυτοκίνητο επιδόσεων. Και ναι, μια χαρά τσουλάει, κι επιταχύνει (εντός λογικών πλαισίων), αρκεί να ασχοληθείς λίγο με το κιβώτιο (οδηγώ το χειροκίνητο, ο φίλος kantoniou θα σας διαφωτίσει για το αυτόματο, και αν θυμάμαι καλά, οι εντυπώσεις του είναι θετικότατες). Μην περιμένετε με 5η στο κιβώτιο και λίγες στροφές να σανιδώσετε το γκάζι και το αυτοκίνητο να ξηλώσει την άσφαλτο, αλλά όπως έχω ξαναγράψει, ακόμα και ταξίδι κάνεις με το panda, αρκεί να προγραμματίζεις τις κινήσεις σου όσον αφορά τις προσπεράσεις.
Πάντως, θεωρώ ότι τόσο το panda όσο και το picanto είναι πολύ πιο value for money λύσεις, σε σχέση με τα τρίδυμα.
-
Να άλλος ένας με παρόμοιες αναζητήσεις
Eγώ θα βάλω στην συζήτηση και την παράμετρο παθητική ασφάλεια.Κατά τη γνώμη μου σε τόσο μικρά αυτοκίνητα και σε συνθήκες πόλης(που στατιστικά τα ατυχήματα είναι περισσότερα και πιό ύπουλα π.χ. παραβίαση stop) αυτή τη στιγμή τα τρίδυμα είναι πιό μπροστά.Εχουν λάβει 4 αστέρια(μεγάλη επίδοση για την κατηγορία) και έχουν στανταρ μπροστινούς και πλευρικούς αερόσακκους ενώ με 240 ευρώ επιπλέον βάζεις και οροφής.
Συνολικά πάντως η πιό ολοκληρωμένες αγορές είναι κατά την ταπεινή μου άποψη το Picanto και το Panda.Παρ'όλα αυτά εγώ λόγω του παραπάνω παράγοντα και λόγω της μεταφοράς παιδιών μάλλον θα προτιμήσω ένα απ' τα τρίδυμα.
Παραθέτω και το review του Clarkson για το C1
http://driving.timesonline.co.uk/articl ... _1,00.html
Μικρό αυτοκίνητο πόλης