Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μικρό αυτοκίνητο πόλης
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μικρό αυτοκίνητο πόλης
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    40
    103
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • scotch
      scotch last edited by

      Ενδιαφέρομαι για ένα μικρό αυτοκινητάκι καθαρά για χρήση μέσα στην πόλη. Προϋποθέσεις:

      1. Τιμή μέχρι 10.000 (χονδρικά)
      2. Αυτόματο (εκτός κι αν δε βγαίνει κάποιο αξιοπρεπές αυτόματο στην τιμή/κατηγορία αυτή)
      3. Πεντάπορτο (οπότε απορρίπτεται το smartάκι)
      4. Ευκολοδήγητο
      5. Να τραβάει δυνατά από χαμηλά (θα το οδηγεί κάποιος που δεν ανεβάζει ποτέ τις στροφές πάνω από τις 3.000)

      Εγώ από μια πρόχειρη έρευνα 'βλέπω' τα εξής:

      • Matiz auto
      • Picanto auto
      • C1 auto
      • Alto auto

      Τι λέτε; Ξεχνάω κάποιο; Ποιο προτείνετε;

      P.S. Αυτό το Aixam τι είναι; Λέει τίποτα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • scotch
        scotch last edited by

        Ενδιαφέρομαι για ένα μικρό αυτοκινητάκι καθαρά για χρήση μέσα στην πόλη. Προϋποθέσεις:

        1. Τιμή μέχρι 10.000 (χονδρικά)
        2. Αυτόματο (εκτός κι αν δε βγαίνει κάποιο αξιοπρεπές αυτόματο στην τιμή/κατηγορία αυτή)
        3. Πεντάπορτο (οπότε απορρίπτεται το smartάκι)
        4. Ευκολοδήγητο
        5. Να τραβάει δυνατά από χαμηλά (θα το οδηγεί κάποιος που δεν ανεβάζει ποτέ τις στροφές πάνω από τις 3.000)

        Εγώ από μια πρόχειρη έρευνα 'βλέπω' τα εξής:

        • Matiz auto
        • Picanto auto
        • C1 auto
        • Alto auto

        Τι λέτε; Ξεχνάω κάποιο; Ποιο προτείνετε;

        P.S. Αυτό το Aixam τι είναι; Λέει τίποτα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • scotch
          scotch last edited by

          Ενδιαφέρομαι για ένα μικρό αυτοκινητάκι καθαρά για χρήση μέσα στην πόλη. Προϋποθέσεις:

          1. Τιμή μέχρι 10.000 (χονδρικά)
          2. Αυτόματο (εκτός κι αν δε βγαίνει κάποιο αξιοπρεπές αυτόματο στην τιμή/κατηγορία αυτή)
          3. Πεντάπορτο (οπότε απορρίπτεται το smartάκι)
          4. Ευκολοδήγητο
          5. Να τραβάει δυνατά από χαμηλά (θα το οδηγεί κάποιος που δεν ανεβάζει ποτέ τις στροφές πάνω από τις 3.000)

          Εγώ από μια πρόχειρη έρευνα 'βλέπω' τα εξής:

          • Matiz auto
          • Picanto auto
          • C1 auto
          • Alto auto

          Τι λέτε; Ξεχνάω κάποιο; Ποιο προτείνετε;

          P.S. Αυτό το Aixam τι είναι; Λέει τίποτα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vrax last edited by

            Νομιζω οτι μια καλη λυση ειναι το Honda Jazz, εχει ωραιους χωρους, μηχανη, αλλα ειναι στα 15,000

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kobourk last edited by

              Δες και το Toyota Aygo αν και με το αυτόματο ξεφεύγεις. Πάντως στον ειδικό τύπο εξυμνείται το picanto. Το οποίο φαίνεται πράγματι να προσφέρει πολύ πράγμα για τα λεφτά που ζητάει. Βέβαια, εγώ προσωπικά κορέες και τα ρέστα δεν αγγίζω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lotusnick last edited by

                Fiat Panda Dualogic
                Mono 10245 tou bgike tou filou Kantoniou an diabaseis to topic

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  vinman407 last edited by

                  Δες την τριάδα Aygo/C1/107....
                  το Aygo είναι λίγο πιο ακριβό,το 107 έχει παράδοση Μάρτιο και το C1 πιο φθηνό απο τα άλλα δύο..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    manosk last edited by

                    Εσύ δεν έχεις smart; Ανεβαίνεις κατηγορία;

                    Picanto μάλλον το καλύτερο από αυτά που αναφέρεις.

                    Το Aixam είναι μια πατατούλα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Cuore auto?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • scotch
                        scotch last edited by

                        Το jazz καλό αλλά ...πράγματι ξεφεύγουμε πολύ οπότε σίγουρα βγαίνει off.
                        Το panda δε φαίνεται καθόλου άσχημο. Στα υπόψιν...
                        Η τριάδα C1/aygo/107 δε με ενθουσιάζει αλλά δεν την αποκλείω κιόλας. Αν και νομίζω ότι ξεφεύγει κι αυτή από το budget.
                        Για το cuore auto δεν έχω ακούσει πολλά και δεν ξέρω τι παίζει από ανταλλακτικά και service...πλεονεκτεί σε σχέση με τα υπόλοιπα σε κάτι (εκτός από τη φήμη της αξιοπιστίας);
                        @manosk: Οτιδήποτε άλλο μετά το smart είναι υποβάθμιση
                        Δεν προορίζεται για μένα εξάλλου το αυτοκινητάκι που ψάχνω τώρα, οπότε άλλες ανάγκες κι άλλα ...μυαλά . Εγώ για μέσα στην πόλη δεν το αλλάζω με κανένα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zardoz last edited by

                          To C1 Sensodrive 5Θ κοστίζει πάνω από 11.500 To ίδιο και το AYGO,
                          οπότε βγαίνουν εκτός του οικονομικού σου ορίου κατά πολύ.

                          To ΚΙΑ με το αυτόματο κιβώτιο κοστίζει 10.600 και έχει καλή ροπή
                          στις χαμηλές - είναι δέ ΠΛΗΡΕΣ.

                          Το FIAT Panda, αν βάλεις αυτά που σου δίνει το KIA (2ο αερόσακο,
                          υποβοήθηση, ηλ παράθυρα μπρός πίσω, όλα στο χρώμα του αυτοκινήτου,
                          ηχοσύστημα κλπ) βγαίνει πρακτικά το ίδιο με το KIA. Άμα πάς και
                          σε προβολεί ομίχλης κλπ ξεφεύγεις.
                          Πρόσεξε ότι στο 1.1 δεν έχει υδραυλικό, μόνο στο 1.2 έχει.

                          Αφού όμως είναι 'κοντινά', από εκεί, εσύ αποφασίζεις...

                          KIA: 3 χρόνια εγγύηση
                          FIAT: 5 χρόνια εγγύηση (καλοοοοοό)

                          ΚΙΑ: Δερμάτινο σαλόνι δώρο στο KIA
                          FIAT: Περισσότερες επιλογές χρώματος μέσα-έξω (κατά πολύ)

                          KIA: μεγαλύτερο μεταξόνιο, μικρότερο μήκος
                          FIAT: μεγαλύτερος χώρος αποσκευών (κατά πολύ)

                          KIA: 65 άλογα (στο 1.1), μέγιστη ροπή στις 2810 σαλ
                          FIAT: 60 άλογα (στο 1.2), μέγιστη ροπή στις 3280 σαλ

                          Σε γνωστό autosite, μπορείς να κάνεις σύγκριση του 1.2 με το 1.1
                          όπου εμφανίζονται ... περίεργα πράγματα όσον αφορά το θόρυβο
                          καμπίνας, τα φρένα, την κατανάλωση κλπ. Δες το λίγο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            popol-ros last edited by

                            Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
                            Fiat Panda Dualogic
                            Mono 10245 tou bgike tou filou Kantoniou an diabaseis to topic

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              tazio last edited by

                              Ανάμεσα στο Πικάντο και στο Άλτο, τα οποία ξεχώρισα ανάμεσα σε αυτά που γράφεις, θα έλεγα το Πικάντο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • M
                                manosk last edited by

                                To Panda τσουλάει; Μπήκα σ'ένα και μου φάνηκε συμπαθέστατο, με ψηλή θέση οδήγησης (και συνοδήγησης). Αλλά με 60 ίππους το 1200άρι δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tazio last edited by

                                  Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                  To Panda τσουλάει; Μπήκα σ'ένα και μου φάνηκε συμπαθέστατο, με ψηλή θέση οδήγησης (και συνοδήγησης). Αλλά με 60 ίππους το 1200άρι δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει.

                                  Μόνο τσουλάει.
                                  Η λέξη επιτάχυνση του είναι άγνωστη. Δεν είναι κακό αυτοκίνητο απλά δεν είναι καλύτερο από τα παραπάνω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • scotch
                                    scotch last edited by

                                    Αυτό που με προβληματίζει λίγο στο picanto είναι το αυτόματο κιβώτιο του. Μήπως δηλαδή, λόγω παρωχημένου κιβωτίου, το αυτοκίνητο τελικά είναι πιο αργό αλλά και ΄πιο ενεργοβόρο από το panda; Στις 'χειροκίνητες' εκδόσεις τους δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης. Στις 'αυτόματες' όμως; Για το picanto βλέπω κάτι τιμές επιτάχυνσης πολύ κοντά σ' αυτές του panda...
                                    Διαφορετικά μου είναι ιδιαίτερα συμπαθές και σύμφωνα με τα λεγόμενα πολλών πρέπει να είναι πολύ καλή επιλογή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      alexis-labos last edited by

                                      Ο χρήστης Scotch έγραψε:
                                      Αυτό που με προβληματίζει λίγο στο picanto είναι το αυτόματο κιβώτιο του. Μήπως δηλαδή, λόγω παρωχημένου κιβωτίου, το αυτοκίνητο τελικά είναι πιο αργό αλλά και ΄πιο ενεργοβόρο από το panda; Στις 'χειροκίνητες' εκδόσεις τους δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης. Στις 'αυτόματες' όμως; Για το picanto βλέπω κάτι τιμές επιτάχυνσης πολύ κοντά σ' αυτές του panda...
                                      Διαφορετικά μου είναι ιδιαίτερα συμπαθές και σύμφωνα με τα λεγόμενα πολλών πρέπει να είναι πολύ καλή επιλογή.

                                      Προσπάθησε να βρεις ένα picanto να το οδηγήσεις..
                                      Εχει ένα τέτοιο η πεθερά μου και το αυτόματο κιβώτιό του δεν μου άρεσε καθόλου..
                                      Εχω εδώ και 6-7 μήνες ένα C2 αυτόματο και έχω ξετρελαθεί με το κιβώτιό του..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • Z
                                        zardoz last edited by

                                        Το ξανάπαμε...
                                        KIA: 65 άλογα (στο 1.1), μέγιστη ροπή στις 2810 σαλ
                                        FIAT: 60 άλογα (στο 1.2), μέγιστη ροπή στις 3280 σαλ
                                        Για τα φρένα δεν μιλάμε καν...

                                        Αλλά ΠΡΕΠΕΙ να οδηγήσεις το αυτόματο και στα δύο μοντέλα, μπορεί
                                        να μη σου αρέσει η αλλαγή που κάνουν (το πότε την κάνουν βασικά).

                                        Το αυτόματο της Citroen (Sensodrive) δεν συγκρίνεται με
                                        pantes και picantes. Είναι εντελώς διαφορετικό ανέκδοτο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • T
                                          tazz last edited by

                                          Ο χρήστης tazio έγραψε:

                                          To Panda τσουλάει; Μπήκα σ'ένα και μου φάνηκε συμπαθέστατο, με ψηλή θέση οδήγησης (και συνοδήγησης). Αλλά με 60 ίππους το 1200άρι δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει.

                                          Μόνο τσουλάει.
                                          Η λέξη επιτάχυνση του είναι άγνωστη. Δεν είναι κακό αυτοκίνητο απλά δεν είναι καλύτερο από τα παραπάνω.

                                          Αυτοκίνητο πόλης ζητάει ο άνθρωπος, όχι αυτοκίνητο επιδόσεων. Και ναι, μια χαρά τσουλάει, κι επιταχύνει (εντός λογικών πλαισίων), αρκεί να ασχοληθείς λίγο με το κιβώτιο (οδηγώ το χειροκίνητο, ο φίλος kantoniou θα σας διαφωτίσει για το αυτόματο, και αν θυμάμαι καλά, οι εντυπώσεις του είναι θετικότατες). Μην περιμένετε με 5η στο κιβώτιο και λίγες στροφές να σανιδώσετε το γκάζι και το αυτοκίνητο να ξηλώσει την άσφαλτο, αλλά όπως έχω ξαναγράψει, ακόμα και ταξίδι κάνεις με το panda, αρκεί να προγραμματίζεις τις κινήσεις σου όσον αφορά τις προσπεράσεις.

                                          Πάντως, θεωρώ ότι τόσο το panda όσο και το picanto είναι πολύ πιο value for money λύσεις, σε σχέση με τα τρίδυμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • A
                                            athanasios last edited by

                                            Να άλλος ένας με παρόμοιες αναζητήσεις
                                            Eγώ θα βάλω στην συζήτηση και την παράμετρο παθητική ασφάλεια.Κατά τη γνώμη μου σε τόσο μικρά αυτοκίνητα και σε συνθήκες πόλης(που στατιστικά τα ατυχήματα είναι περισσότερα και πιό ύπουλα π.χ. παραβίαση stop) αυτή τη στιγμή τα τρίδυμα είναι πιό μπροστά.Εχουν λάβει 4 αστέρια(μεγάλη επίδοση για την κατηγορία) και έχουν στανταρ μπροστινούς και πλευρικούς αερόσακκους ενώ με 240 ευρώ επιπλέον βάζεις και οροφής.
                                            Συνολικά πάντως η πιό ολοκληρωμένες αγορές είναι κατά την ταπεινή μου άποψη το Picanto και το Panda.Παρ'όλα αυτά εγώ λόγω του παραπάνω παράγοντα και λόγω της μεταφοράς παιδιών μάλλον θα προτιμήσω ένα απ' τα τρίδυμα.
                                            Παραθέτω και το review του Clarkson για το C1
                                            http://driving.timesonline.co.uk/articl ... _1,00.html

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr