-
Ανοίγω το topic (αν και υπήρχαν παραπλήσια θέματα) για να συζητούμε συνολικά θέματα του μεγαλύτερου Εθνικού δρόμου μας
Πατρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - ΕυζωνοιΈτσι λοιπόν για να δώσω την πρώτη σπίθα για γράψιμο ενώ η Τροχαία τις αργίες κάνει μονοδρομήσεις στον Αγ. Κωνσταντίνο δεν σκέφθηκαν να κάνουν στα Τέμπη τώρα που δυσκολέψε ο καιρός ώστε με εικοσάλεπτες ανασχέσεις να περνάνε όλοι???
Εφόσον έχεις μπει στο δρόμο (εννοώ νταλίκες) και φοράς και αλυσίδες έχεις δικαίωμα να βγεις!!! Δεν μπορούν να σου πούν μείνε ακίνητος στο Αίγιο επειδή χιονίζει στα Τέμπη
Επίσης το σύστημα γιατί από ότι κατάλαβα αλλιώς πράττει η αστυνομία, αλλιώς η πυροσβετική και αλλιώς το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν θα έπρεπε να έχει κοινό τρόπο σκέψης και δράσης???
-
Ανοίγω το topic (αν και υπήρχαν παραπλήσια θέματα) για να συζητούμε συνολικά θέματα του μεγαλύτερου Εθνικού δρόμου μας
Πατρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - ΕυζωνοιΈτσι λοιπόν για να δώσω την πρώτη σπίθα για γράψιμο ενώ η Τροχαία τις αργίες κάνει μονοδρομήσεις στον Αγ. Κωνσταντίνο δεν σκέφθηκαν να κάνουν στα Τέμπη τώρα που δυσκολέψε ο καιρός ώστε με εικοσάλεπτες ανασχέσεις να περνάνε όλοι???
Εφόσον έχεις μπει στο δρόμο (εννοώ νταλίκες) και φοράς και αλυσίδες έχεις δικαίωμα να βγεις!!! Δεν μπορούν να σου πούν μείνε ακίνητος στο Αίγιο επειδή χιονίζει στα Τέμπη
Επίσης το σύστημα γιατί από ότι κατάλαβα αλλιώς πράττει η αστυνομία, αλλιώς η πυροσβετική και αλλιώς το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν θα έπρεπε να έχει κοινό τρόπο σκέψης και δράσης???
-
Ανοίγω το topic (αν και υπήρχαν παραπλήσια θέματα) για να συζητούμε συνολικά θέματα του μεγαλύτερου Εθνικού δρόμου μας
Πατρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - ΕυζωνοιΈτσι λοιπόν για να δώσω την πρώτη σπίθα για γράψιμο ενώ η Τροχαία τις αργίες κάνει μονοδρομήσεις στον Αγ. Κωνσταντίνο δεν σκέφθηκαν να κάνουν στα Τέμπη τώρα που δυσκολέψε ο καιρός ώστε με εικοσάλεπτες ανασχέσεις να περνάνε όλοι???
Εφόσον έχεις μπει στο δρόμο (εννοώ νταλίκες) και φοράς και αλυσίδες έχεις δικαίωμα να βγεις!!! Δεν μπορούν να σου πούν μείνε ακίνητος στο Αίγιο επειδή χιονίζει στα Τέμπη
Επίσης το σύστημα γιατί από ότι κατάλαβα αλλιώς πράττει η αστυνομία, αλλιώς η πυροσβετική και αλλιώς το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν θα έπρεπε να έχει κοινό τρόπο σκέψης και δράσης???
-
Εδω δεν ξερουν τι δυνατοτητες κινησεις εχει το καθε οχημα σε δεδομενες καιρικες ή οδικες συνθηκες. Αγνοουν τον λογο υπαρξης των αλυσιδων ή των ειδικων ελαστικων. Αδυνατουν να εκτιμησουν μια (οχι μελλοντικη αλλα παρουσα) κατασταση.
Και εσυ περιμενεις να ρυθμισουν και να κανουν σωστες επιλογες; -
Η πρόσφατη και σχετικά σφοδρή χιονόπτωση, που έβγαλε «εκτός μάχης» σε πολλά σημεία την Εθνική Οδό Πάτρας –Αθήνας –Θεσσαλονίκης –Ευζώνων (ΠΑΘΕ), ήταν και η αιτία για να εξαχθούν ορισμένα (δυσάρεστα) συμπεράσματα.
Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) δεν υπάρχει σε όλο το μήκος της Εθνικής Οδού κι όπου υπάρχει παραβιάζεται συστηματικά από τα αυτοκίνητα, ενώ υπόκειται και σε κατά περίπτωση αυξομειώσεις.
Τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης υπάρχουν ελάχιστα, από τα οποία τα περισσότερα δεν λειτουργούν, ενώ οι ηλεκτρονικές πινακίδες ενημέρωσης των διερχόμενων οδηγών δεν έχουν ακόμη τοποθετηθεί.
Οι σταθμοί οδικής βοήθειας είναι λίγοι και σε μεταξύ τους μεγάλες αποστάσεις, επιπροσθέτως δε πυροσβεστικοί κρουνοί υπάρχουν ελάχιστοι. Επίσης λίγοι και σε μεγάλες αποστάσεις μεταξύ τους είναι και οι Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (ΣΕΑ).
Ως επίλογος, θα πρέπει να αναφερθεί και η πολύ μικρή αντιολισθητική ικανότητα της ασφάλτου της Εθνικής Οδού, που απέχει παρασάγγας από την αντίστοιχη ευρωπαϊκή.
Για την κατασκευή της ελληνικής ασφάλτου χρησιμοποιήθηκαν σε πολλά τμήματα της ΠΑΘΕ και αδρανή υλικά ασβεστολιθικής προέλευσης, τα οποία σε πολλά από τα κράτη της Γηραιάς Ηπείρου έχουν απαγορευτεί ως ακατάλληλα.
Προσθέστε σε όλα τα παραπάνω την χαρακτηριστική έλλειψη πειθαρχίας και οργάνωσης της ελληνικής φυλής κι έχετε αμέσως την απάντηση «γιατί τα πράγματα πήγαν έτσι όπως πήγαν» στο πρόσφατο κύμα κακοκαιρίας που χτύπησε τη χώρα μας.
-
Η πρόσφατη και σχετικά σφοδρή χιονόπτωση, που έβγαλε «εκτός μάχης» σε πολλά σημεία την Εθνική Οδό Πάτρας –Αθήνας –Θεσσαλονίκης –Ευζώνων (ΠΑΘΕ), ήταν και η αιτία για να εξαχθούν ορισμένα (δυσάρεστα) συμπεράσματα.
Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) δεν υπάρχει σε όλο το μήκος της Εθνικής Οδού κι όπου υπάρχει παραβιάζεται συστηματικά από τα αυτοκίνητα, ενώ υπόκειται και σε κατά περίπτωση αυξομειώσεις.
Τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης υπάρχουν ελάχιστα, από τα οποία τα περισσότερα δεν λειτουργούν, ενώ οι ηλεκτρονικές πινακίδες ενημέρωσης των διερχόμενων οδηγών δεν έχουν ακόμη τοποθετηθεί.
Οι σταθμοί οδικής βοήθειας είναι λίγοι και σε μεταξύ τους μεγάλες αποστάσεις, επιπροσθέτως δε πυροσβεστικοί κρουνοί υπάρχουν ελάχιστοι. Επίσης λίγοι και σε μεγάλες αποστάσεις μεταξύ τους είναι και οι Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (ΣΕΑ).
Ως επίλογος, θα πρέπει να αναφερθεί και η πολύ μικρή αντιολισθητική ικανότητα της ασφάλτου της Εθνικής Οδού, που απέχει παρασάγγας από την αντίστοιχη ευρωπαϊκή.
Για την κατασκευή της ελληνικής ασφάλτου χρησιμοποιήθηκαν σε πολλά τμήματα της ΠΑΘΕ και αδρανή υλικά ασβεστολιθικής προέλευσης, τα οποία σε πολλά από τα κράτη της Γηραιάς Ηπείρου έχουν απαγορευτεί ως ακατάλληλα.
Προσθέστε σε όλα τα παραπάνω την χαρακτηριστική έλλειψη πειθαρχίας και οργάνωσης της ελληνικής φυλής κι έχετε αμέσως την απάντηση «γιατί τα πράγματα πήγαν έτσι όπως πήγαν» στο πρόσφατο κύμα κακοκαιρίας που χτύπησε τη χώρα μας. -
Η ακριβότερη της Ευρώπης αποδεικνύεται για τους οδηγούς που τη χρησιμοποιούν, η Εθνική Οδός Πατρών – Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Είναι χαρακτηριστικό πως παρόλο που στη χώρα μας ισχύουν οι χαμηλότερες τιμές διοδίων, μία ώρα μετακίνησης στον αυτοκινητόδρομο αυτό κοστίζει 8,58 ευρώ.
Όπως ανέφερε δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα» την Δευτέρα, ερευνητές υπολόγισαν στα 8,58 ευρώ περίπου το κόστος μετακίνησης επί της Εθνικής Οδού Πατρών – Αθηνών – Θεσσαλονίκης, την ώρα που ένας οδηγός που κινείται σε αυτοκινητόδρομο της Ιταλίας ξοδεύει αναλογικά περίπου 8 ευρώ για μία ώρα μετακίνησης -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
:yahoo: Η ακριβότερη της Ευρώπης αποδεικνύεται για τους οδηγούς που τη χρησιμοποιούν, η Εθνική Οδός Πατρών – Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Είναι χαρακτηριστικό πως παρόλο που στη χώρα μας ισχύουν οι χαμηλότερες τιμές διοδίων, μία ώρα μετακίνησης στον αυτοκινητόδρομο αυτό κοστίζει 8,58 ευρώ.
Όπως ανέφερε δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα» την Δευτέρα, ερευνητές υπολόγισαν στα 8,58 ευρώ περίπου το κόστος μετακίνησης επί της Εθνικής Οδού Πατρών – Αθηνών – Θεσσαλονίκης, την ώρα που ένας οδηγός που κινείται σε αυτοκινητόδρομο της Ιταλίας ξοδεύει αναλογικά περίπου 8 ευρώ για μία ώρα μετακίνησηςΤρίχες κατσαρές! Αυτό αφείλεται αποκλειστικά και μόνο στο γεγονός οτι οι έλληνες οδηγοί είναι πιο χεράδες και καλύπτουν γρηγορότερα από τους ιταλούς τις αποστάσεις ανάμεσα στα διόδια.
-
Αντίστοιχα όμως, στους υπόλοιπους δρόμους, δεν υπάρχουν καθόλου διόδια.
ΠΧ Στην διαδρομή Αθήνα - Ιωάννινα διόδια πληρώνει κάποιος μέχρι την γέφυρα, από κει και πάνω, τίποτα..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Αντίστοιχα όμως, στους υπόλοιπους δρόμους, δεν υπάρχουν καθόλου διόδια.ΠΧ Στην διαδρομή Αθήνα - Ιωάννινα διόδια πληρώνει κάποιος μέχρι την γέφυρα, από κει και πάνω, τίποτα..
Με το χάλι που έχει ο δρόμος πάνω από τη γέφυρα, λογικό είναι που δεν έχει διόδια.
-
Και ο Πλαταμώνας και τα Τέμπη έχουν χάλια δρόμο, αλλά διόδια μια χαρά έχουν...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Και ο Πλαταμώνας και τα Τέμπη έχουν χάλια δρόμο, αλλά διόδια μια χαρά έχουν...Eντάξει, αυτό ΔΕΝ είναι λογικό!
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
:yahoo: Η ακριβότερη της Ευρώπης αποδεικνύεται για τους οδηγούς που τη χρησιμοποιούν, η Εθνική Οδός Πατρών – Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Είναι χαρακτηριστικό πως παρόλο που στη χώρα μας ισχύουν οι χαμηλότερες τιμές διοδίων, μία ώρα μετακίνησης στον αυτοκινητόδρομο αυτό κοστίζει 8,58 ευρώ.
Όπως ανέφερε δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα» την Δευτέρα, ερευνητές υπολόγισαν στα 8,58 ευρώ περίπου το κόστος μετακίνησης επί της Εθνικής Οδού Πατρών – Αθηνών – Θεσσαλονίκης, την ώρα που ένας οδηγός που κινείται σε αυτοκινητόδρομο της Ιταλίας ξοδεύει αναλογικά περίπου 8 ευρώ για μία ώρα μετακίνησης
yahoo:Aφού και τα διόδια και η βενζίνη είναι (πολύ) ακριβώτερα στην Iταλία, τι συμβαίνει; Πρόχειρα σκέφτομαι ότι ίσως υπολογίζουν ότι ο Έλληνας τρώει, πίνει, μιλάει συνέχεια στο κινητό ή τέλος πάντων κάνει κάτι άλλο δαπανηρό όσο οδηγεί.
Kαμιά άλλη εξήγηση από κάποιον ποι διάβασε το άρθρο; -
Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:
Η ακριβότερη της Ευρώπης αποδεικνύεται για τους οδηγούς που τη χρησιμοποιούν, η Εθνική Οδός Πατρών – Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Είναι χαρακτηριστικό πως παρόλο που στη χώρα μας ισχύουν οι χαμηλότερες τιμές διοδίων, μία ώρα μετακίνησης στον αυτοκινητόδρομο αυτό κοστίζει 8,58 ευρώ.
Όπως ανέφερε δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα» την Δευτέρα, ερευνητές υπολόγισαν στα 8,58 ευρώ περίπου το κόστος μετακίνησης επί της Εθνικής Οδού Πατρών – Αθηνών – Θεσσαλονίκης, την ώρα που ένας οδηγός που κινείται σε αυτοκινητόδρομο της Ιταλίας ξοδεύει αναλογικά περίπου 8 ευρώ για μία ώρα μετακίνησηςAφού και τα διόδια και η βενζίνη είναι (πολύ) ακριβώτερα στην Iταλία, τι συμβαίνει; Πρόχειρα σκέφτομαι ότι ίσως υπολογίζουν ότι ο Έλληνας τρώει, πίνει, μιλάει συνέχεια στο κινητό ή τέλος πάντων κάνει κάτι άλλο δαπανηρό όσο οδηγεί.
Kαμιά άλλη εξήγηση από κάποιον ποι διάβασε το άρθρο;Συνυπολογίζουν και κόστος φθορών σε αναρτήσεις-λάστιχα-φρένα κοκ.
-
αυτα να τα ακουει ο υπουργος που δεν χανει ευκαιρια να πει οτι εχουμε τα φθηνοτερα διοδια στην Ευρωπη και πρεπει να αυξηθουν...
-
Έκανα το Σάββατο ένα Αθήνα – Θεσ/νίκη και ένα Θεσ/νίκη – Αθήνα χθες οι παρατηρήσεις μου......
- Από Πελασγία μέχρι τα Τέμπη ο δρόμος είναι απίστευτος και τα όρια ταχύτητας μικρά
- Χθες με την βροχή από Αγ. Κωνσταντίνο μέχρι Κάστρο ο δρόμος ήταν γυαλί κανονικό με επικίνδυνους νερόλακκους
- Μερικά αυτοκίνητα μικρού κυβισμού παρατηρώ ότι πάνε τραγικά γρήγορα για τα κυβικά τους και το στήσιμο τους
-
Σε κανα 2 σημεία στο Θεσ/νίκη - Κατερίνη κάνεις αλματάκια
-
10 χιλιόμετρα τούνελ στο νέο κομμάτι Κορίνθου - Πατρών λέει το ΥΠΕΧΩΔΕ.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
10 χιλιόμετρα τούνελ στο νέο κομμάτι Κορίνθου - Πατρών λέει το ΥΠΕΧΩΔΕ.Κι εσύ τον πίστεψες;
Μέχρι να δω αυτό το έργο, θα μου χουν πάρει το δίπλωμα λόγω ηλικίας...Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση, ας το δώσουν στον 'Ακτωρα' που κάνει εργάρες (Αττική Οδός, Σήραγγες Κακιάς Σκάλας) και έχει πλεον τη δυνατότητα αυτοχρηματοδότησης...
Δεν αντέχω να πδηγώ άλλο σ αυτό το κωλόδρομο...κουράστηκα
-
Από http://www.naftemporiki.gr
ΚΛΕΙΣΤΗ Η ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΑΘΗΝΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΔΥΟ ΒΥΤΙΟΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΟΔΟ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ - ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Από το παραπάνω καταλαβαίνω ότι έκλεισε ο δρόμος και προς τις δύο κατευθύνσεις! Είναι απαράδεκτο να είμαστε στο 2006 και να κλείνει εντελώς ο κεντρικός οδικός άξονας της Ελλάδας από ένα τροχαίο (ακόμα και μεταξύ βυτιοφόρων).
-
Για την διαδρομή Κόρινθος – Πάτρα και σχεδόν σε όλα τα τμήματά της μελετήθηκαν κατά μέσο όρο πέντε (5) εναλλακτικές λύσεις. Η κάθε μία από αυτές τις λύσεις θα στοίχιζε εκατοντάδες εκατομμύρια εώς και 1 δις ευρώ περισσότερο από την λύση που προκρίναμε, δηλαδή η χρηματοδότηση του έργου θα ήταν αδύνατη. Πέραν αυτού οι λύσεις αυτές περιλάμβαναν την κατασκευή σε δύσκολα εδάφη μεγάλων σηράγγων που ξεπερνούσαν τα 6 χιλιόμετρα μήκος. Αυτό, σύμφωνα με τους ειδικούς, δημιουργούσε αυξημένο βαθμό κατασκευαστικής αβεβαιότητας και οι λύσεις αυτές κρίθηκαν απρόσφορες τόσο από γεωλογική, οικολογική και οικονομική άποψη όσο και για λόγους ασφαλείας σε έκτακτα περιστατικά. Είναι επίσης γεγονός ότι με τις λύσεις αυτές θα υπήρχε περιβαλλοντική βλάβη της περιοχής και καταστροφή περιουσιών της τοπικής κοινωνίας. Επίσης, τεράστιο θα ήταν το κόστος των αναγκαίων απαλλοτριώσεων. Ο σημερινός δρόμος έχει εκατέρωθεν ζώνες που είναι ήδη απαλλοτριωμένες, και καλύπτουν τις ανάγκες του νέου αυτοκινητοδρόμου.
Μετά, λοιπόν, από πολύ δουλειά και μελέτη πλέον μπαίνουμε στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού του έργου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα και Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα. Από τις 13 Νοεμβρίου του 2005 οι υποψήφιοι όμιλοι είχαν παραλάβει τις μελέτες και προσχέδιο της σύμβασης παραχώρησης. Την προηγούμενη εβδομάδα παρέλαβαν τα τελικά τεύχη δημοπράτησης και την διακήρυξη και καλούνται να υποβάλλουν τις δεσμευτικές προσφορές τους στις 9 Οκτωβρίου 2006, με στόχο να έχουμε αναδείξει τον προσωρινό ανάδοχο του έργου μέχρι το τέλος του 2006.
Ψ Τα 120 χλμ. του τμήματος Κόρινθος – Πάτρα, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και μεσαίο διαχωριστικό διάζωμα. Ο αυτοκινητόδρομος αυτός θα έχει πλάτος 26,5 μέτρα με εξαίρεση το τμήμα Έξοδος Πάτρας – Διόδια Ρίου μήκους 6 χλμ που θα διαθέτει 4 Λωρίδες κυκλοφορίας (αστικού τύπου) ανά κατεύθυνση με συνολικό πλάτος 33,15μ.
Η χάραξη του δρόμου σε άλλα σημεία δεν ακολουθεί την υφιστάμενη εθνική οδό και σε άλλα την ακολουθεί όπου το σημερινό πλάτος των 12,5 μέτρων γίνεται 26,5 μέτρα και αλλάζουν με νέα βελτιωμένη χάραξη οι καμπύλες του δρόμου ώστε να επιτρέπεται σε αυτές η ασφαλής διέλευση με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα.
Η χάραξη του δρόμου δεν ακολουθεί την χάραξη της υφιστάμενης εθνικής οδού και παραλλάσσεται στις θέσεις Κιάτο, Γεληνιάτικα, Ξυλόκαστρο, Λυκοποριά, Μαύρα Λιθάρια, Αιγείρα, Πλάτανος, Ελίκη, Αίγιο, Σελιανίτικα, Άβυθος, Παναγοπούλα και Αραχωβίτικα.Επίσης στα πλαίσια του τμήματος Κόρινθος – Πάτρα πρόκειται να κατασκευαστούν:
- Σήραγγες συνολικού μήκους 10.375μ. και λοιπά υπόγεια τμήματα (cut and cover), συνολικού μήκους 3.374μ.
- 61 γέφυρες άνω των 20μ. μήκους 4.500μ.
- 13 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι με σύγχρονα γεωμετρικά χαρακτηριστικά
- 135 Ανισόπεδες διαβάσεις τοπικού δικτύου (δεν περιλαμβάνονται τα τεχνικά των Ανισόπεδων κόμβων).
- Στο τμήμα Πάτρα – Πύργος- Αλφειος μήκους 87,5 χλμ.,
Ο νέος αυτοκινητόδρομος ακολουθεί νέα χάραξη και όχι τον υφιστάμενο εθνικό δρόμο, εκτός από τα 14,5 πρώτα χιλιόμετρα έξω από την Πάτρα.
Επίσης στα πλαίσια του τμήματος αυτού πρόκειται να κατασκευαστούν :
-
35 Γέφυρες άνω των 20μ. μήκους 2200μ.
-
Σήραγγες συνολικού μήκους 820 μ.
-
10 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι με σύγχρονα γεωμετρικά χαρακτηριστικά
-
57 Ανισόπεδες διαβάσεις τοπικού δικτύου
-
Εντός 32 μηνών:
§ Ολοκλήρωση 15 χλμ. του Αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Αραχωβίτικα – Πάτρα περιλαμβανομένων και των νέων Ανισόπεδων κόμβων Ρίου και Αραχωβίτικων.
§ Ολοκλήρωση 20 χλμ. του Αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Κόρινθος – Ζευγολατιό – Κιάτο.
§ Ολοκλήρωση Αυτοκινητόδρομου 18 χλμ. στο τμήμα Πέρας Περιμετρικής Πάτρας – Κάτω Αχαΐα. -
Εντός 40 μηνών: ολοκλήρωση 75χλμ. του Αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Κιάτο – Δυτικός κόμβος Αιγίου.
-
Εντός 50 μηνών (προθεσμία που αποτελεί στοιχείο προσφορών):
§ Ολοκλήρωση και των τελευταίων 22 χλμ. του Αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Πάτρα στο τμήμα Δυτικός Κόμβος Αιγίου – Αραχωβίτικα (περιοχή Παναγοπούλας με σήραγγες)
Τάδε έφη 26/06/05 βάλτε την κλεψύδρα από τέλος 2006 που θά έχουμε ανάδοχο!!!!!!
ΠΑΘΕ