Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aληθινές ιστορίες
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Aληθινές ιστορίες
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 12
    • 13
    • 1 / 13
    Αντίλογος
    72
    250
    829
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pai-mei last edited by

      Σε αυτό το τόπικ, μπορείτε να πετάτε διάφορες ιστορίες, που έχετε ζήσει, και σας έχουν εντυπωθεί. Προσοχή, μόνο αληθινές ιστορίες! Κάνω εγώ την αρχή.

      Ο Κατσαρίδας

      Ο Φώτης είχε τη σπάνια τύχη [ή ατυχία], να γεννηθεί με μια ιδιαίτερη ευλογία. Μετά τη γέννησή του, κάπου στον Πύργο του νομού Ηλείας, οι αυτόκλητες Μοίρες, πραγματοποίησαν την καθιερωμένη τους επίσκεψη. Τον βρήκαν να κοιμάται στην κούνια του. Η Κλωθώ με τις τεράστιες βυζάρες, που ‘βγάζαν μάτι είχε αρχίσει ήδη να γνέθει το κουβάρι της ζωής του, η Άτροπος απλώς παρακολουθούσε –άλλωστε δεν ήταν ακόμη η ώρα να επέμβει-, ενώ η Λάχεση άρχισε να σκέπτεται πώς ακριβώς να χαράξει την πορεία της ζωής του μικρού Φώτη. Ένα πράγμα της ήρθε στο μυαλό: θα τον έκανε ατρόμητο. Δεν θα φοβόταν ποτέ και με τίποτα. Αυτός δε θα χεζόταν ποτέ, παρά μόνο όταν πήγαινε στο μπάνιο. Αυτή και η βυζαρού Κλωθώ προδιέγραψαν τη ζωή του, με τρόπο που δεν θα μπορούσε ποτέ ο μικρός να φανταστεί.

      Κάτι τέτοιο πρέπει να ‘γινε πριν 25 περίπου χρόνια, όταν ο καλός μου φίλος τυλιγμένος στο βρεφικό του σάβανο απολάμβανε την ελαστική αίσθηση της πιπίλας. Δεν εξηγείται διαφορετικά πώς στο καλό, αρχίζει και νυστάζει ακριβώς στο σημείο μεταξύ 170 και 180 km/h. Στα 195, κοντά 200, το κορμί του είναι ήδη χυμένο στο δεξί κάθισμα, οι αισθήσεις του έχουν νεκρωθεί, στα 220 κοντερίσια έχει περάσει σε φάση REM. Από προσωπική εμπειρία γνωρίζω ότι το να οδηγεί άλλος σε κάνει να αισθάνεσαι λίγο άβολα. Όταν ο άλλος μάλιστα οδηγεί σαν κυνηγημένος, φυσιολογικά αισθάνεσαι φόβο, ίσως και τρόμο. Αυτό απορρέει από την συνειδητοποίηση του γεγονότος ότι δεν έχεις τον έλεγχο. Είσαι αφημένος στην πρωτοβουλία δράσης κάποιου άλλου, πράγμα που σε κάνει να αισθάνεσαι ευάλωτος, σου μεταδίδει έντονη ανασφάλεια.
      Όμως ο Φώτης δε χαμπαριάζει. Η Μοίρα του ήταν προδιαγεγραμμένη.


      Γνωριστήκαμε στα Γιάννενα, φοιτητές κι οι δύο. Γίναμε γείτονες και μετά φίλοι. Μετά από λίγη συναναστροφή, άρχισα να καταλαβαίνω ότι ήταν διαφορετικός από τους υπόλοιπους. Φορούσε πάντα μαύρα, χειμώνες, καλοκαίρια δε ‘μπα να έλιωνες στη ζέστη, αυτός, σαν να είχε ενσωματώσει κάποιο βιολογικό ερ-κοντίσιον, δεν φαινόταν να σκοτίζεται. Είχε μια σειρά μαύρα υποκάμισα, διαφόρων αποχρώσεων του μαύρου, μαύρα παντελόνια, μαύρα παπούτσια, μαύρα γυαλιά –φυσικά-, γενικώς τη νύχτα αν δεν γέλαγε ήταν αόρατος. Ήταν και λίγο μαυριδερός, πράγμα που ορισμένοι κακεντρεχείς απέδιδαν στις μακρινές αποβάσεις Σαρακηνών πειρατών στη δυτική ακτή της Πελοποννήσου και τις ανάλογες επιμιξίες, αλλά όσο υποχθόνιος φαινόταν, άλλο τόσο καλόκαρδος και ευαίσθητος ήταν.

      Το άλλο βασικό χαρακτηριστικό του ήταν το υπερφυσικό κυριολεκτικά υβρεολόγιό του, το οποίο είχε εξελιχθεί στο έπακρο. Είχε φτάσει στο σημείο να αποστηθίσει το εορτολόγιο, ώστε να είναι και επίκαιρος, δηλ. να βρίζει τον εκάστοτε άγιο στη γιορτή του. Οπωσδήποτε ήταν αξιοθαύμαστη αυτή η μερική θεολογική του κατάρτιση. Εκτός αυτού, η συχνότητα των ύβρεων είχε ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Χτύπαγε λίγο το πόδι του στην καρέκλα και «τημπαναγίασου». Μόνο μία φορά με αιφνιδίασε: Ήμουν σπίτι, το δικό του είναι ακριβώς δίπλα, μια πόρτα, και ξαφνικά ακούω ένα υπόκωφο μπαμ. Πετάγομαι κατευθείαν δίπλα, η πόρτα είναι ανοιχτή, και τον βλέπω σωριασμένο στο πάτωμα. Δίπλα του η σφουγγαρίστρα, και ο κουβάς. Αυτός ξυπόλυτος. Είχε γλιστρήσει. Ξαφνιάστηκα γιατί οι φωνητικές του χορδές δεν σχημάτισαν το καθιερώμενο «τχρστοσου». Στην απορία μου, μου απάντησε ότι το είπε, αλλά χαμηλόφωνα, για αυτό δεν το άκουσα. Πόναγε τόσο, που δεν μπορούσε να το κραυγάσει με την συνηθισμένη του ευχέρεια.

      Τον ατρόμητο του χαρακτήρα του, άρχισε να εκδηλώνει, εν καιρώ.
      Παρότι δεν είχε δίπλωμα οδήγησης, έδειχνε στο δεξί κάθισμα τουλάχιστον μπλαζέ. Ότι γούσταρε πάντες, σφήνες κλπ ανωριμότητες, γούσταρε, αλλά στο πρώτο μας ατύχημα, δευτερόλεπτα πριν διαλύσουμε την μπροστινή ανάρτηση, σαν να τον άκουσα να λέει «δώσε, δώσε…τημπαναγίατου».
      Μια άλλη φορά, πήγε να τον «μπατήσει» ένα λεωφορείο. Την ώρα που το λεωφορείο ξεκινούσε από τη στάση, ο Φώτης αποφάσισε να περάσει ακριβώς μπροστά του. Ο Λεωφορατζής έκοψε απότομα για μην τον στείλει αδιάβαστο, η απάντηση ήταν μια αγριοματιά και μια μπαναγία. Συνέχισε όμως ατάραχος το δρόμο του. «Φίλλλε, το είδες το μ(*νί το λεωφορατζή, που πήγε να με πατήσει; Μπουχαχαχα, είμαι κατσαρίδα φίλε, δεν παθαίνω τίποτα, χαχαχαχα»
      Και όντως σπάνια αρρώσταινε. Το ανοσοποιητικό του σύστημα πρέπει να ‘ταν εξαιρετικό, και είναι πραγματικά μυστήριο, γιατί κατέβαζε τόνους ολόκληρους βόκτας, ενώ το μεσημεριανό του γεύμα περιλάμβανε πολλές φορές μόνο πακοτίνια, τσιπς και μια σοκολάτα.


      Ήταν Γενάρης, τέτοια εποχή, πάνε τώρα 3-4 χρόνια. Κανονίζουμε να πάμε βόλτα σε ένα κωλάδικο, κάπου 40 χιλιόμετρα νότια των Ιωαννίνων.
      Μετά, θα γυρίζαμε Γιάννενα. Ο Φώτης, πίσσα όπως πάντα, μετά βίας τον ξεχώριζες, στα μαύρα. Ο καιρός κλασικός γιαννιώτικος. Κρύο και βροχή. Ξεκινάμε.
      Το ραλίδιο ακριβώς στο σημείο πριν σπάσουν τα όρια της πρόσφυσης, πεταγόταν ισορροπημένα από στροφή σε στροφή, με τον Φώτη δίπλα ήδη να χασμουριέται. Στις ευθείες με τον TU να στροφάρει μεταξύ 5 και 7Κ rpm, ο Φώτης άρχισε να χάνει τις αισθήσεις του, συνεπής στο ραντεβού του με τον ύπνο. Ακριβώς, με το που φτάνουμε, ξυπνάει. Ίσως τα αρχέγονα σεξουαλικά ένστικτά του, του υπέδειξαν ότι είναι ώρα για πραγματικό θέαμα. Το κωλόμπαρο ήταν η Ιθάκη του. Αφού περάσαμε από τον έλεγχο και την πάντα καχύποπτη ματιά του βλοσυρού πορτιέρη, μπήκαμε στα ενδότερα. Δύο κορίτσια, αγαλματένια έτσι όπως μόνο το πρώην ανατολικό μπλοκ ξέρει να γεννά, ήρθαν στη συντροφιά μας. Όσο μιλάγαμε με τα κορίτσια, ένας περίεργος τύπος, μας κάρφωνε. Ώσπου ο Φώτης έκανε την κίνηση, που δεν έπρεπε.
      Έχωσε το χέρι του μέσα στο μπούστο της μίας κοπέλας, παρασυρμένος και τυφλωμένος από ένα πάθος, του οποίου τον κίνδυνο περιφρονούσε. Η κοπέλα σαν κάτι να είπε «όκι, ντεν πρέπει» ή κάτι τέτοιο. Ο Φώτης δε μάσησε. Το χέρι του παρέμενε εξαφανισμένο μέσα στο μπούστο της. Ώσπου χτύπησε συναγερμός. Ο απέναντι τύπος μαζί με άλλους 5-6 τρέχει προς το μέρος μας. Τον πιάνει από το γιακά, πέφτουνε μερικές ψιλές, προσπαθώ να τον τραβήξω να φύγουμε. Με τα πολλά τον απαγκιστρώνω και τρέχουμε προς την έξοδο. Άρον άρον μπαίνουμε στο αμάξι. Φεύγουμε με χαλίκια να πετάγονται, καθώς οι τροχοί σπίναραν.

      -Τι έγινε ρε Φώτη;

      -Τι να σου πω ρε φίλε, είναι στη μοίρα μου το βυζί, τι να κάνω;

      ΥΓ. Αφιερωμένο σε όλους τους φίλους του φόρουμ!
      Με περισσή αγάπη
      Pai Mei

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pai-mei last edited by

        Σε αυτό το τόπικ, μπορείτε να πετάτε διάφορες ιστορίες, που έχετε ζήσει, και σας έχουν εντυπωθεί. Προσοχή, μόνο αληθινές ιστορίες! Κάνω εγώ την αρχή.

        Ο Κατσαρίδας

        Ο Φώτης είχε τη σπάνια τύχη [ή ατυχία], να γεννηθεί με μια ιδιαίτερη ευλογία. Μετά τη γέννησή του, κάπου στον Πύργο του νομού Ηλείας, οι αυτόκλητες Μοίρες, πραγματοποίησαν την καθιερωμένη τους επίσκεψη. Τον βρήκαν να κοιμάται στην κούνια του. Η Κλωθώ με τις τεράστιες βυζάρες, που ‘βγάζαν μάτι είχε αρχίσει ήδη να γνέθει το κουβάρι της ζωής του, η Άτροπος απλώς παρακολουθούσε –άλλωστε δεν ήταν ακόμη η ώρα να επέμβει-, ενώ η Λάχεση άρχισε να σκέπτεται πώς ακριβώς να χαράξει την πορεία της ζωής του μικρού Φώτη. Ένα πράγμα της ήρθε στο μυαλό: θα τον έκανε ατρόμητο. Δεν θα φοβόταν ποτέ και με τίποτα. Αυτός δε θα χεζόταν ποτέ, παρά μόνο όταν πήγαινε στο μπάνιο. Αυτή και η βυζαρού Κλωθώ προδιέγραψαν τη ζωή του, με τρόπο που δεν θα μπορούσε ποτέ ο μικρός να φανταστεί.

        Κάτι τέτοιο πρέπει να ‘γινε πριν 25 περίπου χρόνια, όταν ο καλός μου φίλος τυλιγμένος στο βρεφικό του σάβανο απολάμβανε την ελαστική αίσθηση της πιπίλας. Δεν εξηγείται διαφορετικά πώς στο καλό, αρχίζει και νυστάζει ακριβώς στο σημείο μεταξύ 170 και 180 km/h. Στα 195, κοντά 200, το κορμί του είναι ήδη χυμένο στο δεξί κάθισμα, οι αισθήσεις του έχουν νεκρωθεί, στα 220 κοντερίσια έχει περάσει σε φάση REM. Από προσωπική εμπειρία γνωρίζω ότι το να οδηγεί άλλος σε κάνει να αισθάνεσαι λίγο άβολα. Όταν ο άλλος μάλιστα οδηγεί σαν κυνηγημένος, φυσιολογικά αισθάνεσαι φόβο, ίσως και τρόμο. Αυτό απορρέει από την συνειδητοποίηση του γεγονότος ότι δεν έχεις τον έλεγχο. Είσαι αφημένος στην πρωτοβουλία δράσης κάποιου άλλου, πράγμα που σε κάνει να αισθάνεσαι ευάλωτος, σου μεταδίδει έντονη ανασφάλεια.
        Όμως ο Φώτης δε χαμπαριάζει. Η Μοίρα του ήταν προδιαγεγραμμένη.


        Γνωριστήκαμε στα Γιάννενα, φοιτητές κι οι δύο. Γίναμε γείτονες και μετά φίλοι. Μετά από λίγη συναναστροφή, άρχισα να καταλαβαίνω ότι ήταν διαφορετικός από τους υπόλοιπους. Φορούσε πάντα μαύρα, χειμώνες, καλοκαίρια δε ‘μπα να έλιωνες στη ζέστη, αυτός, σαν να είχε ενσωματώσει κάποιο βιολογικό ερ-κοντίσιον, δεν φαινόταν να σκοτίζεται. Είχε μια σειρά μαύρα υποκάμισα, διαφόρων αποχρώσεων του μαύρου, μαύρα παντελόνια, μαύρα παπούτσια, μαύρα γυαλιά –φυσικά-, γενικώς τη νύχτα αν δεν γέλαγε ήταν αόρατος. Ήταν και λίγο μαυριδερός, πράγμα που ορισμένοι κακεντρεχείς απέδιδαν στις μακρινές αποβάσεις Σαρακηνών πειρατών στη δυτική ακτή της Πελοποννήσου και τις ανάλογες επιμιξίες, αλλά όσο υποχθόνιος φαινόταν, άλλο τόσο καλόκαρδος και ευαίσθητος ήταν.

        Το άλλο βασικό χαρακτηριστικό του ήταν το υπερφυσικό κυριολεκτικά υβρεολόγιό του, το οποίο είχε εξελιχθεί στο έπακρο. Είχε φτάσει στο σημείο να αποστηθίσει το εορτολόγιο, ώστε να είναι και επίκαιρος, δηλ. να βρίζει τον εκάστοτε άγιο στη γιορτή του. Οπωσδήποτε ήταν αξιοθαύμαστη αυτή η μερική θεολογική του κατάρτιση. Εκτός αυτού, η συχνότητα των ύβρεων είχε ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Χτύπαγε λίγο το πόδι του στην καρέκλα και «τημπαναγίασου». Μόνο μία φορά με αιφνιδίασε: Ήμουν σπίτι, το δικό του είναι ακριβώς δίπλα, μια πόρτα, και ξαφνικά ακούω ένα υπόκωφο μπαμ. Πετάγομαι κατευθείαν δίπλα, η πόρτα είναι ανοιχτή, και τον βλέπω σωριασμένο στο πάτωμα. Δίπλα του η σφουγγαρίστρα, και ο κουβάς. Αυτός ξυπόλυτος. Είχε γλιστρήσει. Ξαφνιάστηκα γιατί οι φωνητικές του χορδές δεν σχημάτισαν το καθιερώμενο «τχρστοσου». Στην απορία μου, μου απάντησε ότι το είπε, αλλά χαμηλόφωνα, για αυτό δεν το άκουσα. Πόναγε τόσο, που δεν μπορούσε να το κραυγάσει με την συνηθισμένη του ευχέρεια.

        Τον ατρόμητο του χαρακτήρα του, άρχισε να εκδηλώνει, εν καιρώ.
        Παρότι δεν είχε δίπλωμα οδήγησης, έδειχνε στο δεξί κάθισμα τουλάχιστον μπλαζέ. Ότι γούσταρε πάντες, σφήνες κλπ ανωριμότητες, γούσταρε, αλλά στο πρώτο μας ατύχημα, δευτερόλεπτα πριν διαλύσουμε την μπροστινή ανάρτηση, σαν να τον άκουσα να λέει «δώσε, δώσε…τημπαναγίατου».
        Μια άλλη φορά, πήγε να τον «μπατήσει» ένα λεωφορείο. Την ώρα που το λεωφορείο ξεκινούσε από τη στάση, ο Φώτης αποφάσισε να περάσει ακριβώς μπροστά του. Ο Λεωφορατζής έκοψε απότομα για μην τον στείλει αδιάβαστο, η απάντηση ήταν μια αγριοματιά και μια μπαναγία. Συνέχισε όμως ατάραχος το δρόμο του. «Φίλλλε, το είδες το μ(*νί το λεωφορατζή, που πήγε να με πατήσει; Μπουχαχαχα, είμαι κατσαρίδα φίλε, δεν παθαίνω τίποτα, χαχαχαχα»
        Και όντως σπάνια αρρώσταινε. Το ανοσοποιητικό του σύστημα πρέπει να ‘ταν εξαιρετικό, και είναι πραγματικά μυστήριο, γιατί κατέβαζε τόνους ολόκληρους βόκτας, ενώ το μεσημεριανό του γεύμα περιλάμβανε πολλές φορές μόνο πακοτίνια, τσιπς και μια σοκολάτα.


        Ήταν Γενάρης, τέτοια εποχή, πάνε τώρα 3-4 χρόνια. Κανονίζουμε να πάμε βόλτα σε ένα κωλάδικο, κάπου 40 χιλιόμετρα νότια των Ιωαννίνων.
        Μετά, θα γυρίζαμε Γιάννενα. Ο Φώτης, πίσσα όπως πάντα, μετά βίας τον ξεχώριζες, στα μαύρα. Ο καιρός κλασικός γιαννιώτικος. Κρύο και βροχή. Ξεκινάμε.
        Το ραλίδιο ακριβώς στο σημείο πριν σπάσουν τα όρια της πρόσφυσης, πεταγόταν ισορροπημένα από στροφή σε στροφή, με τον Φώτη δίπλα ήδη να χασμουριέται. Στις ευθείες με τον TU να στροφάρει μεταξύ 5 και 7Κ rpm, ο Φώτης άρχισε να χάνει τις αισθήσεις του, συνεπής στο ραντεβού του με τον ύπνο. Ακριβώς, με το που φτάνουμε, ξυπνάει. Ίσως τα αρχέγονα σεξουαλικά ένστικτά του, του υπέδειξαν ότι είναι ώρα για πραγματικό θέαμα. Το κωλόμπαρο ήταν η Ιθάκη του. Αφού περάσαμε από τον έλεγχο και την πάντα καχύποπτη ματιά του βλοσυρού πορτιέρη, μπήκαμε στα ενδότερα. Δύο κορίτσια, αγαλματένια έτσι όπως μόνο το πρώην ανατολικό μπλοκ ξέρει να γεννά, ήρθαν στη συντροφιά μας. Όσο μιλάγαμε με τα κορίτσια, ένας περίεργος τύπος, μας κάρφωνε. Ώσπου ο Φώτης έκανε την κίνηση, που δεν έπρεπε.
        Έχωσε το χέρι του μέσα στο μπούστο της μίας κοπέλας, παρασυρμένος και τυφλωμένος από ένα πάθος, του οποίου τον κίνδυνο περιφρονούσε. Η κοπέλα σαν κάτι να είπε «όκι, ντεν πρέπει» ή κάτι τέτοιο. Ο Φώτης δε μάσησε. Το χέρι του παρέμενε εξαφανισμένο μέσα στο μπούστο της. Ώσπου χτύπησε συναγερμός. Ο απέναντι τύπος μαζί με άλλους 5-6 τρέχει προς το μέρος μας. Τον πιάνει από το γιακά, πέφτουνε μερικές ψιλές, προσπαθώ να τον τραβήξω να φύγουμε. Με τα πολλά τον απαγκιστρώνω και τρέχουμε προς την έξοδο. Άρον άρον μπαίνουμε στο αμάξι. Φεύγουμε με χαλίκια να πετάγονται, καθώς οι τροχοί σπίναραν.

        -Τι έγινε ρε Φώτη;

        -Τι να σου πω ρε φίλε, είναι στη μοίρα μου το βυζί, τι να κάνω;

        ΥΓ. Αφιερωμένο σε όλους τους φίλους του φόρουμ!
        Με περισσή αγάπη
        Pai Mei

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pai-mei last edited by

          Σε αυτό το τόπικ, μπορείτε να πετάτε διάφορες ιστορίες, που έχετε ζήσει, και σας έχουν εντυπωθεί. Προσοχή, μόνο αληθινές ιστορίες! Κάνω εγώ την αρχή.

          Ο Κατσαρίδας

          Ο Φώτης είχε τη σπάνια τύχη [ή ατυχία], να γεννηθεί με μια ιδιαίτερη ευλογία. Μετά τη γέννησή του, κάπου στον Πύργο του νομού Ηλείας, οι αυτόκλητες Μοίρες, πραγματοποίησαν την καθιερωμένη τους επίσκεψη. Τον βρήκαν να κοιμάται στην κούνια του. Η Κλωθώ με τις τεράστιες βυζάρες, που ‘βγάζαν μάτι είχε αρχίσει ήδη να γνέθει το κουβάρι της ζωής του, η Άτροπος απλώς παρακολουθούσε –άλλωστε δεν ήταν ακόμη η ώρα να επέμβει-, ενώ η Λάχεση άρχισε να σκέπτεται πώς ακριβώς να χαράξει την πορεία της ζωής του μικρού Φώτη. Ένα πράγμα της ήρθε στο μυαλό: θα τον έκανε ατρόμητο. Δεν θα φοβόταν ποτέ και με τίποτα. Αυτός δε θα χεζόταν ποτέ, παρά μόνο όταν πήγαινε στο μπάνιο. Αυτή και η βυζαρού Κλωθώ προδιέγραψαν τη ζωή του, με τρόπο που δεν θα μπορούσε ποτέ ο μικρός να φανταστεί.

          Κάτι τέτοιο πρέπει να ‘γινε πριν 25 περίπου χρόνια, όταν ο καλός μου φίλος τυλιγμένος στο βρεφικό του σάβανο απολάμβανε την ελαστική αίσθηση της πιπίλας. Δεν εξηγείται διαφορετικά πώς στο καλό, αρχίζει και νυστάζει ακριβώς στο σημείο μεταξύ 170 και 180 km/h. Στα 195, κοντά 200, το κορμί του είναι ήδη χυμένο στο δεξί κάθισμα, οι αισθήσεις του έχουν νεκρωθεί, στα 220 κοντερίσια έχει περάσει σε φάση REM. Από προσωπική εμπειρία γνωρίζω ότι το να οδηγεί άλλος σε κάνει να αισθάνεσαι λίγο άβολα. Όταν ο άλλος μάλιστα οδηγεί σαν κυνηγημένος, φυσιολογικά αισθάνεσαι φόβο, ίσως και τρόμο. Αυτό απορρέει από την συνειδητοποίηση του γεγονότος ότι δεν έχεις τον έλεγχο. Είσαι αφημένος στην πρωτοβουλία δράσης κάποιου άλλου, πράγμα που σε κάνει να αισθάνεσαι ευάλωτος, σου μεταδίδει έντονη ανασφάλεια.
          Όμως ο Φώτης δε χαμπαριάζει. Η Μοίρα του ήταν προδιαγεγραμμένη.


          Γνωριστήκαμε στα Γιάννενα, φοιτητές κι οι δύο. Γίναμε γείτονες και μετά φίλοι. Μετά από λίγη συναναστροφή, άρχισα να καταλαβαίνω ότι ήταν διαφορετικός από τους υπόλοιπους. Φορούσε πάντα μαύρα, χειμώνες, καλοκαίρια δε ‘μπα να έλιωνες στη ζέστη, αυτός, σαν να είχε ενσωματώσει κάποιο βιολογικό ερ-κοντίσιον, δεν φαινόταν να σκοτίζεται. Είχε μια σειρά μαύρα υποκάμισα, διαφόρων αποχρώσεων του μαύρου, μαύρα παντελόνια, μαύρα παπούτσια, μαύρα γυαλιά –φυσικά-, γενικώς τη νύχτα αν δεν γέλαγε ήταν αόρατος. Ήταν και λίγο μαυριδερός, πράγμα που ορισμένοι κακεντρεχείς απέδιδαν στις μακρινές αποβάσεις Σαρακηνών πειρατών στη δυτική ακτή της Πελοποννήσου και τις ανάλογες επιμιξίες, αλλά όσο υποχθόνιος φαινόταν, άλλο τόσο καλόκαρδος και ευαίσθητος ήταν.

          Το άλλο βασικό χαρακτηριστικό του ήταν το υπερφυσικό κυριολεκτικά υβρεολόγιό του, το οποίο είχε εξελιχθεί στο έπακρο. Είχε φτάσει στο σημείο να αποστηθίσει το εορτολόγιο, ώστε να είναι και επίκαιρος, δηλ. να βρίζει τον εκάστοτε άγιο στη γιορτή του. Οπωσδήποτε ήταν αξιοθαύμαστη αυτή η μερική θεολογική του κατάρτιση. Εκτός αυτού, η συχνότητα των ύβρεων είχε ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Χτύπαγε λίγο το πόδι του στην καρέκλα και «τημπαναγίασου». Μόνο μία φορά με αιφνιδίασε: Ήμουν σπίτι, το δικό του είναι ακριβώς δίπλα, μια πόρτα, και ξαφνικά ακούω ένα υπόκωφο μπαμ. Πετάγομαι κατευθείαν δίπλα, η πόρτα είναι ανοιχτή, και τον βλέπω σωριασμένο στο πάτωμα. Δίπλα του η σφουγγαρίστρα, και ο κουβάς. Αυτός ξυπόλυτος. Είχε γλιστρήσει. Ξαφνιάστηκα γιατί οι φωνητικές του χορδές δεν σχημάτισαν το καθιερώμενο «τχρστοσου». Στην απορία μου, μου απάντησε ότι το είπε, αλλά χαμηλόφωνα, για αυτό δεν το άκουσα. Πόναγε τόσο, που δεν μπορούσε να το κραυγάσει με την συνηθισμένη του ευχέρεια.

          Τον ατρόμητο του χαρακτήρα του, άρχισε να εκδηλώνει, εν καιρώ.
          Παρότι δεν είχε δίπλωμα οδήγησης, έδειχνε στο δεξί κάθισμα τουλάχιστον μπλαζέ. Ότι γούσταρε πάντες, σφήνες κλπ ανωριμότητες, γούσταρε, αλλά στο πρώτο μας ατύχημα, δευτερόλεπτα πριν διαλύσουμε την μπροστινή ανάρτηση, σαν να τον άκουσα να λέει «δώσε, δώσε…τημπαναγίατου».
          Μια άλλη φορά, πήγε να τον «μπατήσει» ένα λεωφορείο. Την ώρα που το λεωφορείο ξεκινούσε από τη στάση, ο Φώτης αποφάσισε να περάσει ακριβώς μπροστά του. Ο Λεωφορατζής έκοψε απότομα για μην τον στείλει αδιάβαστο, η απάντηση ήταν μια αγριοματιά και μια μπαναγία. Συνέχισε όμως ατάραχος το δρόμο του. «Φίλλλε, το είδες το μ(*νί το λεωφορατζή, που πήγε να με πατήσει; Μπουχαχαχα, είμαι κατσαρίδα φίλε, δεν παθαίνω τίποτα, χαχαχαχα»
          Και όντως σπάνια αρρώσταινε. Το ανοσοποιητικό του σύστημα πρέπει να ‘ταν εξαιρετικό, και είναι πραγματικά μυστήριο, γιατί κατέβαζε τόνους ολόκληρους βόκτας, ενώ το μεσημεριανό του γεύμα περιλάμβανε πολλές φορές μόνο πακοτίνια, τσιπς και μια σοκολάτα.


          Ήταν Γενάρης, τέτοια εποχή, πάνε τώρα 3-4 χρόνια. Κανονίζουμε να πάμε βόλτα σε ένα κωλάδικο, κάπου 40 χιλιόμετρα νότια των Ιωαννίνων.
          Μετά, θα γυρίζαμε Γιάννενα. Ο Φώτης, πίσσα όπως πάντα, μετά βίας τον ξεχώριζες, στα μαύρα. Ο καιρός κλασικός γιαννιώτικος. Κρύο και βροχή. Ξεκινάμε.
          Το ραλίδιο ακριβώς στο σημείο πριν σπάσουν τα όρια της πρόσφυσης, πεταγόταν ισορροπημένα από στροφή σε στροφή, με τον Φώτη δίπλα ήδη να χασμουριέται. Στις ευθείες με τον TU να στροφάρει μεταξύ 5 και 7Κ rpm, ο Φώτης άρχισε να χάνει τις αισθήσεις του, συνεπής στο ραντεβού του με τον ύπνο. Ακριβώς, με το που φτάνουμε, ξυπνάει. Ίσως τα αρχέγονα σεξουαλικά ένστικτά του, του υπέδειξαν ότι είναι ώρα για πραγματικό θέαμα. Το κωλόμπαρο ήταν η Ιθάκη του. Αφού περάσαμε από τον έλεγχο και την πάντα καχύποπτη ματιά του βλοσυρού πορτιέρη, μπήκαμε στα ενδότερα. Δύο κορίτσια, αγαλματένια έτσι όπως μόνο το πρώην ανατολικό μπλοκ ξέρει να γεννά, ήρθαν στη συντροφιά μας. Όσο μιλάγαμε με τα κορίτσια, ένας περίεργος τύπος, μας κάρφωνε. Ώσπου ο Φώτης έκανε την κίνηση, που δεν έπρεπε.
          Έχωσε το χέρι του μέσα στο μπούστο της μίας κοπέλας, παρασυρμένος και τυφλωμένος από ένα πάθος, του οποίου τον κίνδυνο περιφρονούσε. Η κοπέλα σαν κάτι να είπε «όκι, ντεν πρέπει» ή κάτι τέτοιο. Ο Φώτης δε μάσησε. Το χέρι του παρέμενε εξαφανισμένο μέσα στο μπούστο της. Ώσπου χτύπησε συναγερμός. Ο απέναντι τύπος μαζί με άλλους 5-6 τρέχει προς το μέρος μας. Τον πιάνει από το γιακά, πέφτουνε μερικές ψιλές, προσπαθώ να τον τραβήξω να φύγουμε. Με τα πολλά τον απαγκιστρώνω και τρέχουμε προς την έξοδο. Άρον άρον μπαίνουμε στο αμάξι. Φεύγουμε με χαλίκια να πετάγονται, καθώς οι τροχοί σπίναραν.

          -Τι έγινε ρε Φώτη;

          -Τι να σου πω ρε φίλε, είναι στη μοίρα μου το βυζί, τι να κάνω;

          ΥΓ. Αφιερωμένο σε όλους τους φίλους του φόρουμ!
          Με περισσή αγάπη
          Pai Mei

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            madakos last edited by

            EINAI ALITHINES OPOS KAI H FILAKI E?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              charmak66 last edited by

              Pai Mei, είσαι απίστευτος!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                msamaro last edited by

                Aξιοθαύμαστη αυτή η μερική θεολογική του κατάρτιση!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  random last edited by

                  ΤΡΟΜΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ..Φοβερο στορι..Ευγε..Αυτος ηταν ο φιλος που σκοτωθηκε με το R1??
                  Τρομερος ο κατσαριδας..............

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    random last edited by

                    Ο χρήστης MADAKOS έγραψε:
                    EINAI ALITHINES OPOS KAI H FILAKI E?

                    ΜΑΝΤΑΚΟ σου εχω πει..αλλο η φυλακη και αλλο το φιλάκι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lukeduke last edited by

                      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                      Το ανοσοποιητικό του σύστημα πρέπει να ‘ταν εξαιρετικό, και είναι πραγματικά μυστήριο, γιατί κατέβαζε τόνους ολόκληρους βόκτας

                      Δεν καταλαβαίνει ούτε από Η5Ν1!!!

                      Τεσπά ρισπέκτ απο μένα σε όποιον κοιμάται σε αυτοκίνητο που οδηγεί άλλος με 170+ στη βροχή και το αυτοκίνητο είναι 106R

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rallyeman last edited by

                        Ο χρήστης Random1 έγραψε:
                        :lol: ΤΡΟΜΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ..Φοβερο στορι..Ευγε..Αυτος ηταν ο φιλος που σκοτωθηκε με το R1?? Τρομερος ο κατσαριδας..............

                        Όχι ρε χαζοrandomά! Αυτος είναι άλλος.... Ο ΓΙΟΥΤΣΟΣ (Φωτης) ΖΕΙ και ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ και η ιστορια αυτη αληθευει....
                        Ποτε θα φτιαξεις το μάρμαρο να παμε να σε τρυπησω??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pai-mei last edited by

                          Ο χρήστης Rallyeman έγραψε:

                          :lol: ΤΡΟΜΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ..Φοβερο στορι..Ευγε..Αυτος ηταν ο φιλος που σκοτωθηκε με το R1?? Τρομερος ο κατσαριδας..............

                          Όχι ρε χαζοrandomά! Αυτος είναι άλλος.... Ο ΓΙΟΥΤΣΟΣ (Φωτης) ΖΕΙ και ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ και η ιστορια αυτη αληθευει....
                          Ποτε θα φτιαξεις το μάρμαρο να παμε να σε τρυπησω??

                          Δεν σου φτάνουνε τα τσάγια που σε έχω ποτίσει;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Αγαπητέ Pai Mei, τα συγχαρητήριά μου για τη θεματολογία σου αλλά και τη δεινότητά σου στα γράψιμο .
                            Πολύ ωραία η ιστορία σου, περιμένω με αγωνία νεότερα επεισόδια .

                            Ο φίλος μου ο Δημήτρης είναι άνθρωπος του προγράμματος. Επαγγελματίας αθλητής στο πόλο, με καθημερινές προπονήσεις και στερήσεις όσον αφορά την προσωπική του ζωή, θα περίμενε κανείς ότι θα ήταν αντίστοιχα μετρημένος και όταν έπιανε κάτι μηχανοκίνητο στα χέρια του (ή τα πόδια του). Κι όμως, αν τον κρίνατε από τον τρόπο που οδηγεί, θα λέγατε ότι έπρεπε να ήταν από καιρό τρόφιμο στο τρελάδικο στο Δαφνί.

                            16 ετών, οι γονείς του κοιμούνται μακάρια στη Βουλιαγμένη, όταν χτυπάει το τηλέφωνο.
                            '-Έλα μαμά, ξέρεις πήρα το Super Mirafiori με τον ξάδερφό μου τον ... και τρακάραμε. Είμαστε όμως καλά.
                            -Πού είστε αγόρι μου; Στη Βουλιαγμένη;
                            -Όχι.
                            -Στη Βούλα; (αναστεναγμοί από τη μάνα)
                            -Όχι.
                            -Στη Γλυφάδα; (πιο έντονοι τώρα)
                            -Δώσε μου τον μπαμπά.
                            ...
                            -Έλα μπαμπά, στο Ντράφι είμαστε.
                            Το αυτοκίνητο είχε καταλήξει μέσα σε ένα χαντάκι, προδωμένο από την απειρία ενός 16χρονου που είχε διασχίσει τη μισή Αττική για να πραγματοποιήσει δοκιμές σε 'βόρεια' πίστα (τα Λιμανάκια τα είχε βαρεθεί πια ο Δημήτρης ). Απολογισμός: ολική καταστροφή

                            Ένα χρόνο μετά, ο παλικαράς μας κυκλοφορούσε με καθαρόαιμο WZ αγορασμένο κρυφά από τους δικούς του. Χωρίς δίπλωμα, πινακίδες και ασφάλεια, πραγματοποιούσε χρονομετρημένες δοκιμές σε βουνό της Βουλιαγμένης...

                            Ένα χρόνο μετά, το 1997, με δίπλωμα αυτοκινήτου, του αγοράζουν ένα Autobianchi, όχι το Abarth, το απλό. Με ελαστικά που δεν κάνουν ούτε για πλαϊνά σε βάρκες, οδηγοί Rallye τον σταματούσαν στα Λιμανάκια και του έλεγαν: 'φίλε σταμάτα, θα σκοτωθείς. Δεν κάνεις πια το κέφι σου, παίζεις τη ζωή σου κορώνα γράμματα'
                            Η τούμπα δεν άργησε να έρθει. 'Άσε με ρε μάνα, το είχα παρκάρει σε ένα στενό στη Γλυφάδα και πέρασε μια νταλίκα και μου έξυσε όλη την πλευρά'

                            Λίγο αργότερα, στην τελευταία στροφή προς Βάρκιζα, μετά το Island, στρίβει με πάρα πολλά και το Bianchi κατευθύνεται με πολλά μούτρα προς τη μπαριέρα. Ξέρει ότι αν σηκώσει το πόδι από το γκάζι, το αμάξι θα γυρίσει πολύ απότομα, οπότε μένει στο γκάζι κι όπου τον βγάλει. Πάνω στη μπαριέρα δηλαδή, την οποία και ξύνει...

                            Λίγο καιρό αργότερα έρχεται και η δεύτερη τούμπα. Δεν ξέρω πώς τη δικαιολόγησε αυτή. Εν τω μεταξύ, εμφανίζεται στα Λιμανάκια και με το μητρικό μαύρο Vitara 1.6. Οι επισκέψεις του στη γνωστή πίστα του Λούνα Παρκ στη Βάρκιζα και τα σηκώματα στις δύο ρόδες ξεσηκώνουν τους θεατές, ευτυχώς χωρίς άλλη τούμπα αυτή τη φορά... Το ιταλικό βέβαια αποσύρεται άρον-άρον...

                            Μετά την καταστροφή του Super Miriafiori, ο πατέρας του αγόρασε μια μεταχειρισμένη Alfa 164 V6 Turbo. Ο Μητσάκος την έκλεβε κρυφά τα βράδια για περάσματα τόσο από τα Λιμανάκια, όσο και από τη Βούτα. Έξω από το Βο στην παραλιακή στη Βούλα, τον σταματούν οι μπάτσοι για 200+. Αφαίρεση πινακίδων επιτόπου... Το πρωί ξυπνάει ο πατέρας του κι ανακαλύπτει ότι δεν μπορεί να πάει στη δουλειά του...
                            Αφού λοιπόν πάει με ταξί, το μεσημέρι επιστρέφει και τη βρίσκει τρακαρισμένη μπροστά. Τι είχε γίνει; Ο παίδαρος είχε κάποια δουλειά στη Γλυφάδα και δανείστηκε το πατρικό όχημα (πάντα με δεύτερα κλειδιά που είχε βγάλει κρυφά). Ίσως για μοναδική φορά στη ζωή του πήγαινε πραγματικά φυλαγμένα, δε συνέβη όμως το ίδιο και με αφηρημένη ηλικιωμένη που παραβίασε το ΣΤΟΠ και λάβωσε τον μπροστινό προφυλακτήρα της Alfa . Η πανέμορφη Ιταλίδα δεν έχει να επιδείξει κάποιο άλλο τρακάρισμα από τη σχέση της με τον πολίστα, παρά μόνο ένα καμμένο μοτέρ. 'Αφού σου λέω ρε πατέρα, δεν έχω ιδέα πώς έγινε, γιατί δε με πιστεύεις;'

                            Το κορυφαίο όμως δε θα μπορούσε να έχει γίνει κάπου αλλού από τα Λιμανάκια. Στο πάρκινγκ απέναντι από την καντίνα, είμαι έξω και με πλησιάζει με πολλά με την όπισθεν. Θέλει να κάνει το κόλπο με το γρήγορο γύρισμα του τιμονιού, που λειτουργεί σαν ανάποδο χειρόφρενο. Έλα όμως που το Vitara δεν είναι ούτε ιταλικό κουβαδάκι ούτε ιταλική λιμουζίνα, αλλά 4x4 με ψηλό κέντρο βάρους. Το αποτέλεσμα; Τουμπάρισμα και καταστροφή όλης της δεξιάς μεριάς του Suzuki, μόλις λίγα μέτρα από το κορμάκι του Dimsaba .

                            Ο Θεός και ο Άγιος Δημήτριος να τον φυλάνε, γιατί ακόμα την έχει γλιτώσει μόνο με μώλωπες και παρ' ότι έχει περισσότερο μυαλό απ' ότι μικρός, το να κυκλοφορείς με Aprilia Kaponord 1000 κυβικά, μπορεί να σε βάλει σε πολλούς μπελάδες. Δημητράκη, να είσαι καλά

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Τώρα που το ξαναδιάβασα, θυμίζει λίγο τις ιστορίες του Πολίτη στην τελευταία σελίδα του Drive . Μόνο που η δικιά μου είναι αληθινή 100% .

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                charmak66 last edited by

                                Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                Τώρα που το ξαναδιάβασα, θυμίζει λίγο τις ιστορίες του Πολίτη στην τελευταία σελίδα του Drive . Μόνο που η δικιά μου είναι αληθινή 100% .

                                Γιατί του Πολίτη δεν είναι;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pai-mei last edited by

                                  Ωραίος Dimsaba!

                                  Μ' αρέσουν πολύ αυτές οι αληθινές ιστορίες!

                                  Παιδιά, συνεχίστε!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                    Τώρα που το ξαναδιάβασα, θυμίζει λίγο τις ιστορίες του Πολίτη στην τελευταία σελίδα του Drive . Μόνο που η δικιά μου είναι αληθινή 100% .

                                    Γιατί του Πολίτη δεν είναι;

                                    Του *Δον *Πολίτη λες;

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                      Λίγο καιρό αργότερα έρχεται και η δεύτερη τούμπα. Δεν ξέρω πώς τη δικαιολόγησε αυτή. Εν τω μεταξύ, εμφανίζεται στα Λιμανάκια και με το μητρικό μαύρο Vitara 1.6. Οι επισκέψεις του στη γνωστή πίστα του Λούνα Παρκ στη Βάρκιζα και τα σηκώματα στις δύο ρόδες ξεσηκώνουν τους θεατές, ευτυχώς χωρίς άλλη τούμπα αυτή τη φορά...

                                      Αν μιλάς για το '97-'98 πρίπου, ξέρω για ποιον λες... Μέγας χεράς και απίστευτα παλαβος ο τυπος... Respect!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        a-viper7 last edited by

                                        Ο χρήστης taurus έγραψε:

                                        Λίγο καιρό αργότερα έρχεται και η δεύτερη τούμπα. Δεν ξέρω πώς τη δικαιολόγησε αυτή. Εν τω μεταξύ, εμφανίζεται στα Λιμανάκια και με το μητρικό μαύρο Vitara 1.6. Οι επισκέψεις του στη γνωστή πίστα του Λούνα Παρκ στη Βάρκιζα και τα σηκώματα στις δύο ρόδες ξεσηκώνουν τους θεατές, ευτυχώς χωρίς άλλη τούμπα αυτή τη φορά...

                                        Αν μιλάς για το '97-'98 πρίπου, ξέρω για ποιον λες... Μέγας χεράς και απίστευτα παλαβος ο τυπος... Respect!

                                        Χεράς; Ναι, έχει καταστρέψει ΜΟΝΟ 5 αυτοκίνητα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          taurus last edited by

                                          Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

                                          Λίγο καιρό αργότερα έρχεται και η δεύτερη τούμπα. Δεν ξέρω πώς τη δικαιολόγησε αυτή. Εν τω μεταξύ, εμφανίζεται στα Λιμανάκια και με το μητρικό μαύρο Vitara 1.6. Οι επισκέψεις του στη γνωστή πίστα του Λούνα Παρκ στη Βάρκιζα και τα σηκώματα στις δύο ρόδες ξεσηκώνουν τους θεατές, ευτυχώς χωρίς άλλη τούμπα αυτή τη φορά...

                                          Αν μιλάς για το '97-'98 πρίπου, ξέρω για ποιον λες... Μέγας χεράς και απίστευτα παλαβος ο τυπος... Respect!

                                          Χεράς; Ναι, έχει καταστρέψει ΜΟΝΟ 5 αυτοκίνητα...

                                          Kαι ο ΜακΡέι έχει καταστρέψει 105... αυτό δηλαδή του αναιρεί την ικανότητα της οδήγησης?

                                          Από την άλλη ο πατέρας μου δεν έχει κάνει ποτέ γρατζουνιά. Αυτό τον κάνει χερά?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            krusenstern last edited by

                                            Ελ Έι Ντι Έι μέρος 1ον.

                                            Τζιτζιφιές Καλλιθέας, Ιούλιος 1997. Η προπόνηση μόλις έχει τελειώσει, τα σκάφη πλύθηκαν και σκεπάστηκαν, τα βρεγμένα ρούχα μπήκαν στις τσάντες, σάντουιτς και φραπέ στην καφετέρια. Δύο σκάφη, δύο πληρώματα, 4 άτομα.

                                            • Ρε σεις, θα πάμε στο παγκόσμιο?
                                            • ... πού γίνεται φέτος?
                                            • Βόρεια Γαλλία... κάπου κοντά στη Βρέστη νομίζω, στου διαόλου τη μάνα.
                                            • Χμ... λεφτά έχουμε? Αυτοκίνητο? Τρέιλερ για 2 σκάφη? Για προπονητή ούτε λόγος, ότι κάνουμε μόνοι μας.
                                            • Εμάς θα χώσει χρήμα ο όμιλος.
                                            • Εμείς θα ζητιανέψουμε από τους πατεράδες.
                                            • Οκ, με αμάξι και τρέιλερ τι κάνουμε? Τρέιλερ υπάρχει παρατημένο ένα εδώ δίπλα, με ένα σέρβις θα είναι ΟΚ. Αμάξι όμως?
                                            • Πίκρα... ο πατέρας δεν δίνει το Feroza με τίποτα.
                                            • Πίκρα... ο Τσίγκος δεν τραβάει τρέιλερ, αν το σύρουμε με τα χέρια πιο γρήγορα θα φτάσουμε...
                                            • (2 μαζί με μια φωνή) πίκρα, εμείς δεν έχουμε καν δίπλωμα, όχι αυτοκίνητο... αλλά για κάτσε... ρε Βαγγέλη, ο πατέρας σου δεν έχει ένα Niva που πηγαίνει βόλτα το σκύλο?

                                            Με τα πολλά, ο πατέρας του Βαγγέλη το έδωσε το Niva. Το τρέιλερ πήγε στο μάστορα, μπήκαν φρέσκα ζαντολάστιχα, ρουλεμάν, γρασάρισμα στη μπίλια, βάψιμο τα σάπια, έγινε κουκλι. Πάμε να δούμε το Ελ Έι Ντι Έι τώρα...

                                            Ωραίο είναι ρε σεις, κόκκινο! Χμ... από το εσωτερικό λείπουν κομμάτια ολόκληρα, τα έχει φάει ο σκύλος! Ντάξει, ροτβάιλερ είναι ρε, δαγκώνει λιγάκι, δεν θα κολλήσουμε σ'αυτό. Μηχανικά τι λέει το 'ργαλείο? Κάτσε να δούμε... 70 καυτά αλόγατα, χίλια εξακόσια καρμπυρατεράτα λέμε, μόνιμη 4κίνηση, κοντές σχέσεις, κοτσαδόρος οκ... Πάμε και στα άσχημα ρε Βάγγο?

                                            • Νταξ' παίδες, το αμάξι δεν φρενάρει, καίει και διάφορα πραγματάκια κατά καιρούς, μίζες, φανάρια κλπ, θα το πάμε στο Θανάση το μάστορα να το κάνει τζάμι.

                                            Το ΕλΕιΝτιΕι πήγε στο μάστορα, βγήκε τζάμι. Φρένα, ηλεκτρικά, λάδια, ξίδια, φίλτρα...

                                            • Πότε ξεκινάμε ρε?
                                            • Κάτσε να δούμε... 17-24 Αυγούστου το πρωτάθλημα, ξεκινάμε 12 πρωί από Πειραιά, απόγευμα στις 17:00 παίρνουμε το αργό του Στρίντζη για Ανκόνα μιας και δε μας περισσεύουν για Superfast, την άλλη μέρα το βράδυ πατάμε Ιταλία, ε, είναι άλλα 2200 μέχρι το Courseulles-sur-mer που γίνεται ο αγώνας, βάλε 2 24ωρα μιας και είμαστε 2/4 που οδηγούμε, φτάνουμε ανήμερα της Παναγίας βράδυ, έχουμε και 2 μέρες να στήσουμε τα σκάφη και να μπούμε καμιά προπόνηση να δούμε τα νερά...

                                            12 του μήνα, πρωί, αναχώρηση για Πάτρα... κοτσάρουμε το διώροφο τρέιλερ-θηρίο ΧΩΡΙΣ φρένα του ενός τόνου στο Λάντα, τσεκάρουμε τα φώτα, τα δεσίματα στα σκάφη, μπαίνουμε 4 άτομα μέσα, οι αποσκευές μας και ένα τάπερ με τυρόπιτα, και με τα 'Προσεκτικά' των πατεράδων, τα 'Ωχ Παναγία μου θα με φάει η αγωνία' των μανάδων και το 'Προσοχή στο δυναμό, δεν σταματάει να φορτίζει, αν ανέβει πολύ το βολτόμετρο ανάψτε ΟΤΙ ηλεκτρικό έχει το αυτοκίνητο' ( ) του Θανάση του μάστορα, ξεκινάμε για Πάτρα... Ρεζερβουάρ γεμάτο, λεφτά οριακά, μέσος όρος ηλικίας 4 ατόμων 18 και κάτι ψιλά...

                                            Χαλαρή διαδρομή, 1η, 2α, 3η το Λάντα ΟΚ, στην 4η ζορίζεται λίγο στις ανηφόρες, 5η δεν έχει καν, αλλά μια χαρά, όλα βαίνουν καλώς. Καφεδάκι στο Κιάτο, marlboro μαλακό και BF κόκκινο όλα αναμμένα από τον ίδιο Zippo, χωρίς άγχος μη μας πάρει κάνα μάτι, να σου και η Πάτρα κάποια στιγμή.

                                            • Πόσο κάναμε ρε?
                                            • 3 ώρες και κάτι...
                                            • ... νταξ', μια χαρά είναι...

                                            Φουλάρουμε φθηνή και αμφιβόλου ποιότητος ελληνική βενζίνη μόλις τελειώνει η Εθνική στην Πάτρα, εισπράττουμε μια τρομάρα και μερικές μούντζες στην παρατεταμένη αριστερή που σε βγάζει στο λιμάνι, γιατί την πήραμε με πολλά (50) και άρχισε να ψαρεύει το κτήνος από πίσω, γέλια, φτάνουμε στο λιμάνι. Τσεκάρισμα τα εισιτήρια και βουρ για το Ionian Island, το μεγάλο μπλε βαπόρι που πλέον δείχνει μικρό, άσχημο και αρχαίο μπροστά στα κόκκινα ταχύτατα Superfast, δέσιμο το αυτοκίνητο και το τρέιλερ στο γκαράζ, καμπίνα μικρή και χωρίς παράθυρο, ποιος δίνει λεφτά για θέα άλλωστε...

                                            Πίτα στον κόσμο το βαπόρι. Νταλικιέρηδες με ιστορίες πιο μεγάλες από το όχημά τους, μερικοί καμμένοι από τα κουλοχέρια στο καζίνο που παίζουν και χάνουν μέχρι και τα λεφτά για τα πετρέλαια, εύπορες οικογένειες με S/W που πάνε διακοπές στην Ευρώπη, γκρουπ με τουρίστες, πιτσιρίκια, η Σάρα, η Μάρα και παραδίπλα το κακό συναπάντημα, όλοι οι καλοί και οι κακοί μέσα στα ~150 μέτρα μήκους του μπλε made in japan καραβιού.

                                            Το βράδυ, λίγο πριν πιάσουμε Ηγουμενίτσα, ανοίγει και η ντίσκο, ε, δεν θα πάμε μια βόλτα? Φλας μπακ ίσαμε 1,5 δεκαετία πίσω... πολυθρόνες, σκαμπό, πίστα με ντισκομπάλα αλλά και ζειμπέκικο, ουίσκι χωρίς μπίλια στο λαιμό του μπουκαλιού, μερίδες καλά υπολογισμένες από τον μπαρμαν για να βγάζει και το κατιτίς του, θέα στο απόνερο της πρύμης.

                                            Την άλλη μέρα, καραβίσια μακαρονάδα, στην έβαζε στο πιάτο ένας απίστευτος τύπος στο σελφ-σέρβις ρέστοραν, παχουλός και ψηλός, με στρογγυλό πρόσωπο, χαμόγελο πιο μεγάλο από του Τζόκερ και σιδεράκια και στις δύο γνάθους... τον βγάλαμε 'Αστραπόγιαννο', ειρωνευόμενοι την συμπαθητικά χαζή φυσιογνωμία του...

                                            Ήμασταν από τους λίγους που έφαγαν. Η Αδριατική είχε κατεβάσει μποφώρια, σπάνιο πράγμα, αλλά όποτε συμβαίνει του δίνει και καταλαβαίνει...

                                            Δένουμε Ανκόνα. Όλοι μέσα στο Λάντα, ο χάρτης και το σημειωματάριο με τα σημεία που έπρεπε να αλλάξουμε Autostrada στο χέρι και βουρ για Bologna και Bolzano, στα αυστριακά σύνορα. Κάνουμε την Ιταλία μια χαψιά, χωρίς απρόοπτα, με την αστρονομική ταχύτητα των ~70-80 άντε 90 χαω, στάσεις για εσπρεσσάκι και πίτσα προσούτο με το κομμάτι στα Autogrill, 'ρε σεις, εδώ είναι Ευρώπη, κοίτα δρόμους, κοίτα ταμπέλες, ω ρε πούστη μια Φερράρι!', πέρναγε η ώρα, πέρναγαν τα χιλιόμετρα.

                                            Σύνορα αυστρίας. Τσεκάρισμα διαβατήρια.

                                            • Τι κουβαλάτε (μα ειναι αγγλικά αυτά που μιλάς ρε μάστορα???)
                                            • Σκάφη, εθνική ομάδα, πάμε για αγώνες.
                                            • Γιαβόλ
                                            • Γκουντμπάι

                                            Κάνουμε και συνάλλαγμα γιατί η βενζίνη τελειώνει και στην Αυστρία έχει ακόμη διόδια, hit the road again, πέφτει το μάτι μου στο βολτομετρο, 15V an climbing... ανάβω ό,τι έχω... φώτα, προβολείς, αλάρμ, καλοριφέρ, αναπτήρα μερικές φορές, πέφτει κάπως, βενζινάδικο. Όση ώρα βάζαμε βενζίνη, μόνο μηχανή σβήσαμε... φώτα κλπ, όλα ανοιχτά.

                                            Κανεις δεν παρατήρησε ότι μαζί μας είχε μπει περιπολικό στο βενζινάδικο. Αφού φουλάρουμε, μας την πέφτουν. 2 άντρες, μια γυναίκα, στολές και ρόπαλα. Μας ακολουθούσαν από τα σύνορα... Άδειασαν όλο το Λάντα ψάχνοντας για ναρκωτικά, ευτυχώς δεν ξεφόρτωσαν και τα σκάφη... αφού δεν βρήκαν τίποτα, κάνανε κατάσχεση στην κούτα με τα BF, αφού δεν είχαν ξαναδεί τέτοια τσιγάρα και τα θεώρησαν επικίνδυνα...

                                            • Ευχαριστούμε, καληνύχτα κύριοι (καλά, τα αγγλικά τους είναι yatabaza έτσι???)
                                            • Στο διάολο μαλάκες, άντε να ξαναφορτώσουμε το Λάντα τώρα... (τα δικά μας ελληνικά, ΑΠΤΑΙΣΤΑ όμως! )

                                            Μ'αυτά και μ'αυτά, πάει και η Αυστρία, μια σταλίτσα χώρα είναι διασχίζοντάς την από Νότο προς Βορρά, πάμε Γερμανία... εδώ, ΧΛΙΔΗ. Πελώριοι δρόμοι, ΚΑΘΟΛΟΥ διόδια, ωραία πράγματα. Την κόβουμε στη μέση, φουλ για Γαλλία. Στάσεις για αλλαγή οδηγού, βενζίνη, τυροπιτούλα από το τάπερ, ατελείωτες ευθείες, απίστευτα αργό το Λάντα, τα χιλιόμετρα δεν φεύγουν με τίποτα... Κάπου προς τα σύνορα Γερμανίας-Λουξεμβούργου-Γαλλίας, ανακαλύπτουμε ότι η συντομότερη διαδρομή ήταν από Ιταλία --> Γαλλία μέσω Γένοβας και Ventimiglia, πέφτουν μερικά καντήλια αλλά ειναι πολύ αργά να γυρίσουμε πίσω...

                                            Γαλλία: οι άνθρωποι ειναι λίγο παλαβοί έτσι? Τρέχουν άσχημα στο δρόμο. Σφήνες ακόμα και στις autoroute, διόδια κάθε τρεις και λίγο και άντε να ξαναπάρει φόρα το Λάντα μετά... το κέρατό μου, ΠΟΤΕ δεν θα φτάσουμε... περνώντας αρκετά έξω από το Παρίσι, βρέχει με μανία. Μποτιλιάρισμα στην εθνική για ώρες, νεύρα τσατάλια, θερμοκρασίες το Λάντα σταμάτα-ξεκίνα, κάτι ακούγεται άσχημα στο πίσω διαφορικό... Το καταπίνουμε κι αυτό, φουλ για Βρέστη και μετά Courseulles.

                                            Περίπου 100 χιλιόμετρα πριν τη Βρέστη και 150 πριν τον προορισμό, ο θόρυβος στο πίσω διαφορικό έχει αυξηθεί αισθητά, ΜΠΟΥΜ, και αμέσως μετά ήχος μετάλλου να σέρνεται στην άσφαλτο. Στο πρώτο πάρκιν, στάση. Ο άξονας που πάει την κίνηση πίσω, σέρνεται στο δρόμο... Πέφτουν καντήλια για το Θανάση το μηχανικό και την οικογένειά του αλλά δε μασάμε... '4κίνητο δεν είναι το Λάντα ρε? Ναι. Ε, οκ, θα πάμε μόνο με τη μπροστά κίνηση, είναι λίγα τα χιλιόμετρα...' Για 150 χμ. ακόμη λοιπόν, μας συντροφεύει ο ανατριχιαστικός ήχος του άξονα στην άσφαλτο...

                                            Άφιξη νύχτα στο Courseulles.....

                                            ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 1 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr