-
Αγαπητα 4Τ members,
Εφτιαξα αυτο το VS topic για ενα ξαδερφο μου, που θελει να παρει καινουργιο αμαξι και ειναι αναμεσα σε αυτες τις επιλογες. Θελει ενα μικρο και δυνατο αμαξι... θελει το κατι παραπανω σε γκαζι. Το ποσο που μπορει να διαθεσει ειναι μετα βιας 18000 (με το ζορι ενα CZT δηλαδη). Ο υποψηφιος ιδιοκτητης λοιπον οπως καταλαβαινουμε εχει καποιες οδηγικες ανησυχιες, εχει την ταση να πινει λιγακι το αιμα απο τα αμαξια, και εννιοτε να κανει βελτιωσεις (...αυστραλιανες ).
Στην αρχη κοιτουσαμε το επερχομενο Swift Sport στα 1600, το οποιο φαινεται ενα πολυ καλο αμαξακι, και θα ελεγα και ανθεκτικο στις κακουχιες που ισως το υποβαλλει. Το κοστος συντηρησης ενος Swift λογικα δεν πρεπει να ειναι τιποτα ιδιαιτερο.... Στην πορεια του προτεινα να δει το CZT το οποιο ερχεται και με turbaki και ειναι σαφως το ποιο δυνατο απο ολα και απο οτι ξερω μπορει να το βελτιωσει με rallyeart χωρις να χασει thn 7ετη εγγυηση, στο τελος μου ξεφουρνισε ενα τελειως outsider... το C2 VTS (προσωπικα ξενερωσα...) στο οποιο τον εντυπωσιασε περαν του σβελτου κινητηρα και ο πλουσιος εξοπλισμος (αν και τωρα που τον ειδα... που τον ειδε τον παραπανω εξοπλισμο απο τα αλλα???? )
Πειτε καμια γνωμη για τα παραπανω... η προτεινετε κατι αλλο, αλλα μην ξεπερασετε τα 17-18k στις προτασεις σας.
-
Αγαπητα 4Τ members,
Εφτιαξα αυτο το VS topic για ενα ξαδερφο μου, που θελει να παρει καινουργιο αμαξι και ειναι αναμεσα σε αυτες τις επιλογες. Θελει ενα μικρο και δυνατο αμαξι... θελει το κατι παραπανω σε γκαζι. Το ποσο που μπορει να διαθεσει ειναι μετα βιας 18000 (με το ζορι ενα CZT δηλαδη). Ο υποψηφιος ιδιοκτητης λοιπον οπως καταλαβαινουμε εχει καποιες οδηγικες ανησυχιες, εχει την ταση να πινει λιγακι το αιμα απο τα αμαξια, και εννιοτε να κανει βελτιωσεις (...αυστραλιανες ).
Στην αρχη κοιτουσαμε το επερχομενο Swift Sport στα 1600, το οποιο φαινεται ενα πολυ καλο αμαξακι, και θα ελεγα και ανθεκτικο στις κακουχιες που ισως το υποβαλλει. Το κοστος συντηρησης ενος Swift λογικα δεν πρεπει να ειναι τιποτα ιδιαιτερο.... Στην πορεια του προτεινα να δει το CZT το οποιο ερχεται και με turbaki και ειναι σαφως το ποιο δυνατο απο ολα και απο οτι ξερω μπορει να το βελτιωσει με rallyeart χωρις να χασει thn 7ετη εγγυηση, στο τελος μου ξεφουρνισε ενα τελειως outsider... το C2 VTS (προσωπικα ξενερωσα...) στο οποιο τον εντυπωσιασε περαν του σβελτου κινητηρα και ο πλουσιος εξοπλισμος (αν και τωρα που τον ειδα... που τον ειδε τον παραπανω εξοπλισμο απο τα αλλα???? )
Πειτε καμια γνωμη για τα παραπανω... η προτεινετε κατι αλλο, αλλα μην ξεπερασετε τα 17-18k στις προτασεις σας.
-
Αγαπητα 4Τ members,
Εφτιαξα αυτο το VS topic για ενα ξαδερφο μου, που θελει να παρει καινουργιο αμαξι και ειναι αναμεσα σε αυτες τις επιλογες. Θελει ενα μικρο και δυνατο αμαξι... θελει το κατι παραπανω σε γκαζι. Το ποσο που μπορει να διαθεσει ειναι μετα βιας 18000 (με το ζορι ενα CZT δηλαδη). Ο υποψηφιος ιδιοκτητης λοιπον οπως καταλαβαινουμε εχει καποιες οδηγικες ανησυχιες, εχει την ταση να πινει λιγακι το αιμα απο τα αμαξια, και εννιοτε να κανει βελτιωσεις (...αυστραλιανες ).
Στην αρχη κοιτουσαμε το επερχομενο Swift Sport στα 1600, το οποιο φαινεται ενα πολυ καλο αμαξακι, και θα ελεγα και ανθεκτικο στις κακουχιες που ισως το υποβαλλει. Το κοστος συντηρησης ενος Swift λογικα δεν πρεπει να ειναι τιποτα ιδιαιτερο.... Στην πορεια του προτεινα να δει το CZT το οποιο ερχεται και με turbaki και ειναι σαφως το ποιο δυνατο απο ολα και απο οτι ξερω μπορει να το βελτιωσει με rallyeart χωρις να χασει thn 7ετη εγγυηση, στο τελος μου ξεφουρνισε ενα τελειως outsider... το C2 VTS (προσωπικα ξενερωσα...) στο οποιο τον εντυπωσιασε περαν του σβελτου κινητηρα και ο πλουσιος εξοπλισμος (αν και τωρα που τον ειδα... που τον ειδε τον παραπανω εξοπλισμο απο τα αλλα???? )
Πειτε καμια γνωμη για τα παραπανω... η προτεινετε κατι αλλο, αλλα μην ξεπερασετε τα 17-18k στις προτασεις σας.
-
αν μου βαζαν το μαχαιρι στο λαιμο και μου λεγαν : διαλεξε ρε σκουληκι ενα απο αυτα τα τρια τοτε αναγκαστηκα θα πηγαινα για το σουιφτ.....
-
Υπάρχει ένα Fiesta ST προς πώληση στο club fiesta σε αυτά τα λεφτά.. Δεν το κοιτάει μπας και..?
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αν μου βαζαν το μαχαιρι στο λαιμο και μου λεγαν : διαλεξε ρε σκουληκι ενα απο αυτα τα τρια τοτε αναγκαστηκα θα πηγαινα για το σουιφτ.....Προτεινε και καποιο αλλο Ποπολαρε χωρις μαχαιρι, αλλα εχοντας παντα και το νου μας στο κοστος.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
αν μου βαζαν το μαχαιρι στο λαιμο και μου λεγαν : διαλεξε ρε σκουληκι ενα απο αυτα τα τρια τοτε αναγκαστηκα θα πηγαινα για το σουιφτ.....
Προτεινε και καποιο αλλο Ποπολαρε χωρις μαχαιρι, αλλα εχοντας παντα και το νου μας στο κοστος.
δεν ειναι ρε φιλε να προτεινω........
εγω προσωπικα κοιταω την αισθηση , και αυτα τα τρια δεν ξερω κατα ποσο θα μου δωσουν αισθηση, ειδικα για τα δυο........ απο τη στιγμη τωρα που ο φιλος ειναι και εκ καταγωγης απο την κανγκουρολαντ , ε ας παρει το κολτ να το φτιαξει και να το παιζει και γρηγορος.......so simple..... -
Φίλε Γιάννη ψήφισα swift... Τα είπαμε να μη τα ξαναλέμε.
-
Νομίζω πως οι προτάσεις μας πρέπει να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του ενδιαφερόμενου, όπως μας τις έχει μεταφέρει ο corsair.
Εφόσον το μόνο που ζητάει ο άνθρωπος είναι γκάζι, πρώτη επιλογή πρέπει να είναι οπωσδήποτε το Colt. Όχι γκάζι, βρωμόγκαζο είναι!
(για τα σημερινά δεδομένα)
Χωρίς φυσικά να υστερεί σε άλλους τομείς όπως χώροι, ασφάλεια, ποιότητα κτλ.
(ίσα ίσα που είναι καλύτερο)Αν ήθελε να στρίβει σε βουνά και πίστες θα άλλαζαν τα δεδομένα.
Αλλά τώρα νομίζω ότι εφόσον μπορεί να βρεί τα χρήματα για να το πάρει, Colt.Y.Γ. Η ερώτηση αν δεν κάνω λάθος δεν είναι 'Τί θα παίρνατε εσείς από τα 3'.
-
Κατα βαση ειναι ευθειακιας, οχι ομως πως δεν το κυνηγαει και στις στροφες...
Εγω του προτεινω ως νουμερο ενα το Colt εαν τα λεφτα του τον φτασουν ως εκει, γιατι ειναι ολοκληρωμενο αμαξι... εχει καλη ποιοτητα, εχει 7ετη εγγυηση, εχει πολυ καλο γκαζι.
Σαν δευτερο το Swift το οποιο μαλλον θα πρεπει να στριβει καλυτερα απο το Colt, αλλα θα εχει λιγοτερη ισχυ... αλλα και λιγοτερα μαλλον λεφτα.
Το C2 το φοβαμαι.... διαβαζα σε παλιοτερα ποστς εδω στο φορουμ, πως το αμαξι παει γρηγορα, στριβει καλα, κλπ κλπ... αλλα πολυ φοβαμαι μην αρχισει να τον ταλαιπωρει με διαφορα προβληματα... και τελος παντων η κατασκευη του φαινεται να ειναι κανα κλικ λιγοτερη απο τα Swift και Colt.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Κατα βαση ειναι ευθειακιας, οχι ομως πως δεν το κυνηγαει και στις στροφες...Εγω του προτεινω ως νουμερο ενα το Colt εαν τα λεφτα του τον φτασουν ως εκει, γιατι ειναι ολοκληρωμενο αμαξι... εχει καλη ποιοτητα, εχει 7ετη εγγυηση, εχει πολυ καλο γκαζι.
Σαν δευτερο το Swift το οποιο μαλλον θα πρεπει να στριβει καλυτερα απο το Colt, αλλα θα εχει λιγοτερη ισχυ... αλλα και λιγοτερα μαλλον λεφτα.
Το C2 το φοβαμαι.... διαβαζα σε παλιοτερα ποστς εδω στο φορουμ, πως το αμαξι παει γρηγορα, στριβει καλα, κλπ κλπ... αλλα πολυ φοβαμαι μην αρχισει να τον ταλαιπωρει με διαφορα προβληματα... και τελος παντων η κατασκευη του φαινεται να ειναι κανα κλικ λιγοτερη απο τα Swift και Colt.
To Swift 1.6L δεν έχει βγει ακόμα και άρα δεν ξέρουμε και πολλά για αυτό.
Το Colt πολύ καλό αλλά είναι ακριβό.
Το C2 VTS μικρό και ίσως λίγο σκληρό ελέω 16' ζαντών αλλά αυτό ένα κλικ λιγότερο σαν κατασκευή είναι λιγάκι υπερβολικό.Εγώ θα πρότεινα το Colt.
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Y.Γ. Η ερώτηση αν δεν κάνω λάθος δεν είναι 'Τί θα παίρνατε εσείς από τα 3'.Πειτε καμια γνωμη για τα παραπανω... η προτεινετε κατι αλλο, αλλα μην ξεπερασετε τα 17-18k στις προτασεις σας.
-
Kid, αν κατάλαβα καλά μου απαντάς για το '...από τα 3'.
Δε διαφωνώ.
Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι πως δεν ενδιαφέρει 'Τι θα παίρνατε εσείς' αλλά.. τί να πάρει ο ενδιαφερόμενος. -
Μάλλον το Colt είναι η καλύτερη επιλογή για το φίλο ευθειάκια. Και βέβαια, με λίγο παραπάνω πίεση (το Smart αποδίδει κοντά 30 άλογα παραπάνω) θα γίνει ακόμα πιο γρήγορο .
Προσωπικά θα πήγαινα για ΜΧ5 1.8 μεταχειρισμένο, αλλά αυτό μάλλον δεν ενδιαφέρει κανέναν . -
Fiesta ST
-
To Fiesta ST θα ήταν κι εμένα χαλρά η επιλογή μου, αλλά είναι πιο ακριβό από το Colt το οποίο ήδη θα δυσκολευτεί να φτάσει, έχει μεγαλύτερα έξοδα (τέλη, ασφάλεις κτλ.) λόγω 2 λίτρων και είναι και πιο αργό.
-
προσωπικά δεν κάνω συμβιβασμούς..... για 1000-2000
-
Το swift κακώς το ψηφίζουμε ή δεν το ψηφίζουμε: το αυτοκίνητο δεν έχει καν βγει στην ευρώπη, επομένως όχι μόνο δεν το έχει οδηγήσει κανείς μας, αλλά δεν μπορεί καν να το αγοράσει
Μεταξύ των 2 που μένουν, ψηφίζω εύκολα το czt, για διάφορους λόγους, ανάμεσα στους οποίους η βελτιωσιμότητα, η αξιοπιστία (δεν έχω κάποιο θέμα με τα γαλλικά, αλλά θεωρώ ότι στο σκίσιμο ο ιάπωνας θα αντέξει περισσότερο), οι χώροι και η κάλυψη των αναγκών του ξάδερφού σου σε μεγαλύτερο βάθος χρόνου. Παρ' όλα αυτά, προϊόντα ralliart δε γνωρίζω να έχουν έρθει για το colt, άσε που δε θα είναι και φτηνά...
Προσωπικά, βρίσκω το κόστος χρήσης του st, που προτάθηκε, πολύ υψηλό, για τέτοια κατηγορία αυτοκινήτου. Αν ο συγκεκριμένος ζορίζεται να αγοράσει το czt, δεν ξέρω πώς θα μπορούσε να συντηρεί το st σε ετήσια βάση (τέλη+ασφάλειες). Δεν αμφιβάλλω ότι στις στροφές θα έχει το czt για πρωινό, αλλά all around βρίσκω το colt πιο ολοκληρωμένη λύση, συνυπολογιζομένου και του κόστους...
Υ.Γ. Τώρα που το σκέφτομαι, δεν βρίσκετε κανέναν καλό μηχανικό και να πάρετε τη γύρα για καλοχρησιμοποιημένο rallye;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Προσωπικά θα πήγαινα για ΜΧ5 1.8 μεταχειρισμένο, αλλά αυτό μάλλον δεν ενδιαφέρει κανέναν .
Κι εγώ το ίδιο
κατα τ'αλλα, θα διάλεγα το st.. για μένα.
δεν είναι μεγάλη η διαφορά.
τα άλλα δε μου κάνουν τόσο αίσθηση. ( δεν τα'χω οδηγήσει όλα)
ίσως βέβαια το καλύτερο γι'αυτόν είναι το κολτ.. έτσι κι αλλιώς ευθειάκιας είναι, 7 χρόνια εγγύηση και τουρμπο. μια χαρά είναι. -
αν ο δικος σου ειναι σιδεροφαγος καλυτερα να μεινει μακρια απο σαλιγκαρι
εγω θα του προτεινα να δει το c2 που πουλαει ενα μελος ο antonio(δεν το ξερω το παλικαρι) που εχει πολυ σωστες μετατροπες πανω και τιμη αστεια..
με πολυ πολυ λιγα χιλιομετρα
μοτερ που αντεχει στους καννιβαλους
C2 VTS vs Swift 1.6 vs Colt CZT