-
Συμφορουμίτες βοήθεια, ενδιαφέρομαι για αγορά καινούργιου μέχρι 25.000, με καλές επιδόσεις, και βλέπω την seat και τα FR της μονόδρομο, το GOLF GT πότε έρχεται? εναλλακτικές προτάσεις????
-
Συμφορουμίτες βοήθεια, ενδιαφέρομαι για αγορά καινούργιου μέχρι 25.000, με καλές επιδόσεις, και βλέπω την seat και τα FR της μονόδρομο, το GOLF GT πότε έρχεται? εναλλακτικές προτάσεις????
-
Συμφορουμίτες βοήθεια, ενδιαφέρομαι για αγορά καινούργιου μέχρι 25.000, με καλές επιδόσεις, και βλέπω την seat και τα FR της μονόδρομο, το GOLF GT πότε έρχεται? εναλλακτικές προτάσεις????
-
Παίρνεις μια μεταχειρισμένη 156, 147 με λιγότερο από 10.000
Παίρνεις ένα τροπέτο GTA με μηδεν χλμ. το πολύ 8.000
Τα παντρευείς και έχεις V6 250 αλόγα και AR. με 1500 περαστικά.
Σύνολο λιγότερο από 20.000
Εχείς ακόμα 5000 για να την βάψεις και φτιάξεις εξωτερικά.Και θανει σαν καινούργια. Ισως και καλύτερη σε θέματα συναρμολογησης.
-
Ο χρήστης aboukir έγραψε:
Συμφορουμίτες βοήθεια, ενδιαφέρομαι για αγορά καινούργιου μέχρι 25.000, με καλές επιδόσεις, και βλέπω την seat και τα FR της μονόδρομο, το GOLF GT πότε έρχεται? εναλλακτικές προτάσεις????Αν είναι να περιμένεις το Golf GT, τότε να κοιτάξεις και το Grande Punto Abarth. 1600, biturbo και πάνω από 200 άλογα. Τιμή, αποκλείεται πάνω από το όριο που θέτεις. Αφιξη περί του τέλους του έτους. Έτσι λέγεται τουλάχιστον.
-
Τρομερή ιδέα για την GTA, αν είναι τόσα τα λεφτά είναι τεφαρίκι. Μετά βέβαια θα έχεις να σκεφτείς ασφάλιστρα, βενζίνες, σέρβις σε GTA και τέλη κυκλοφορίας για 3.2 λίτρα. Αν αυτά δεν είναι πρόβλημα, η GTA είναι και δική μου πρόταση.
Μια άλλη πρόταση είναι καινούριο Clio Sport 182, το δίνουν σίγουρα κάτω από 25k, για περισσότερα ρώτα το Bagus. 32 άλογα πάνω από το FR, χωρίς turbo (λογική κατανάλωση), απείρως καλύτερο στήσιμο.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Τρομερή ιδέα για την GTA, αν είναι τόσα τα λεφτά είναι τεφαρίκι. Μετά βέβαια θα έχεις να σκεφτείς ασφάλιστρα, βενζίνες, σέρβις σε GTA και τέλη κυκλοφορίας για 3.2 λίτρα. Αν αυτά δεν είναι πρόβλημα, η GTA είναι και δική μου πρόταση.Με την μετατροπή έχεις το πλεονέκτημα ότι δεν χρειάζετε να το δηλώσεις ως 3.2......μέχρι να σε πιάσουν
-
Σώστος ο felleas αλλά είναι και η συντήρηση στη μέση και σαν everyday car δε ξέρω κατα πόσο συμφέρει, (σκευτόμουν και την GTV V6) , το Grande Punto Abarth χοντρικά πότε το περιμένουμε; μέχρι το τέλος της χρονιάς; το clio θα περάσω απο αντιπροσωπία να το τσεκάρω!
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Με την μετατροπή έχεις το πλεονέκτημα ότι δεν χρειάζετε να το δηλώσεις ως 3.2......μέχρι να σε πιάσουνΜεγάλο το ρίσκο. Αν σου ανοίξουν το καπό, ο 6κύλινδρος κάνει μπαμ στο μάτι, ακόμα και για τον πιο άσχετο αστυνομικό.
το Grande Punto Abarth χοντρικά πότε το περιμένουμε;
Το έγραψα, ακούγεται για τέλος του έτους.
-
Το V6 Arese είναι σκυλί αξιοπιστίας και δεν θέλει την συντήρηση που θέλουν οι TS.
Μην το σκέφτεσαι αυτό.... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Με την μετατροπή έχεις το πλεονέκτημα ότι δεν χρειάζετε να το δηλώσεις ως 3.2......μέχρι να σε πιάσουν
Μεγάλο το ρίσκο. Αν σου ανοίξουν το καπό, ο 6κύλινδρος κάνει μπαμ στο μάτι, ακόμα και για τον πιο άσχετο αστυνομικό.
Εχεί τυχεί πολλές φορές να σου ανοίξουν το καπό?
Μόνο αν συχνάζεις στο ΣΕΦ.... -
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Εχεί τυχεί πολλές φορές να σου ανοίξουν το καπό?
Μόνο αν συχνάζεις στο ΣΕΦ....Με το ρημάδι που οδηγώ, σιγά μη μου ανοίξουν το καπό
Με μια GTA είναι αλλιώς όμως, είναι εντυπωσιακό αυτοκίνητο και τραβάει το μάτι... -
Nαι, αλλά αν τρακάρεις; Αν αρχίζουν και ψάχνουν οι ασφαλιστικές αριθμούς πλαισίου και κινητήρα; Επίσης όταν φτάσει η ώρα του ΚΤΕΟ, τι; Προσωπικά μιλάω πάντα, δεν θα επέλεγα το δρόμο του αδήλωτου.
Φέτος το καλοκαίρι στο Νurburgring είδαμε μια Μ3 CSL που τράκαρε σε κάποιο σημείο της πίστας με μια Lotus Elise. Και τα δύο αμάξια είχαν αρκετή ζημιά, ευτυχώς οι επιβαίνοντες ήταν μια χαρά. Ο ιδιοκτήτης της Elise είχε βάλει πίσω κινητήρα Honda από S2000, αδήλωτο. Δεν μπορώ να φανταστώ τι ζόρι πέρασε (περνάει;) αυτός ο τύπος. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Με την μετατροπή έχεις το πλεονέκτημα ότι δεν χρειάζετε να το δηλώσεις ως 3.2......μέχρι να σε πιάσουν
Μεγάλο το ρίσκο. Αν σου ανοίξουν το καπό, ο 6κύλινδρος κάνει μπαμ στο μάτι, ακόμα και για τον πιο άσχετο αστυνομικό.
Μπορείς να 'καθυστερήσεις' τη δήλωση του κινητήρα μέχρι την πρώτη φορά που θα σε πιάσουν. Δεν θα δημοσιοποιήσω λεπτομέρειες γιατί θα παραβώ τον κανονισμό του φόρουμ.
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Παίρνεις μια μεταχειρισμένη 156, 147 με λιγότερο από 10.000
Παίρνεις ένα τροπέτο GTA με μηδεν χλμ. το πολύ 8.000
Τα παντρευείς και έχεις V6 250 αλόγα και AR. με 1500 περαστικά.
Σύνολο λιγότερο από 20.000
Εχείς ακόμα 5000 για να την βάψεις και φτιάξεις εξωτερικά.Και θανει σαν καινούργια. Ισως και καλύτερη σε θέματα συναρμολογησης.
Καλη ιδεα αλλα... τροπετο GTA με μηδεν χλμ που θα βρεις και πως θα ξερεις οτι εχει μηδεν χλμ??? Δεν νομιζω η ερωτηση μου να ειναι αφελης???
-
Είναι απίθανο πάντως το τι σκέφτονται μερικοί για να προτείνουν ιταλικό...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Είναι απίθανο πάντως το τι σκέφτονται μερικοί για να προτείνουν ιταλικό...Eσένα σε περιμένω στο the mall...
-
Ο χρήστης arkon έγραψε:
Παίρνεις μια μεταχειρισμένη 156, 147 με λιγότερο από 10.000
Παίρνεις ένα τροπέτο GTA με μηδεν χλμ. το πολύ 8.000
Τα παντρευείς και έχεις V6 250 αλόγα και AR. με 1500 περαστικά.
Σύνολο λιγότερο από 20.000
Εχείς ακόμα 5000 για να την βάψεις και φτιάξεις εξωτερικά.Και θανει σαν καινούργια. Ισως και καλύτερη σε θέματα συναρμολογησης.
Καλη ιδεα αλλα... τροπετο GTA με μηδεν χλμ που θα βρεις και πως θα ξερεις οτι εχει μηδεν χλμ??? Δεν νομιζω η ερωτηση μου να ειναι αφελης???
Yπάρχουν αρκετά τέτοια κομμάτια στην Ιταλία και στην Ελλάδα.
Κλεμένα, Ψιλότρακαρισμένα που οι ιδιοκτήτες αποζημιώθηκαν απλόχερα από τις Ευρωπαικές ασφαλιστικές εταιρίες...
Αν το ψάξεις θα το βρεις....
Προσωπικά τα ματάκια μου έχουν δει 3-4 τέτοια κομμάτια το 2005.
Με 0 χλμ -
Τη δίλιτρη Citroen C4 με 180 ατμοσφαιρικά άλογα την εχεις σκεφτεί?
Επίσης και το 2λιτρο Clio που αναφέρθηκε παραπάνω είναι πολύ καλή επιλογή..
-
Υπάρχει και το SKoda RS
Καινούργιο Γρήγορο μέχρι 25Κ??