-
Οσο περναν τα χρονια το αναγνωστικο κοινο θεωρω οτι επιμοφωνεται περισσότερο, διαβάζει πιο πολλά, βλέπει πιο πολλά.
Υπάροχουν εκπομπες για το αυτοκινητο ελληνικες...(αστο καλυτερα) και ξενες, περιοδικά βελτιωσεων, περιοδικα αυτοκινητων που απευθυνονται σε πιο σπορ ή και σε λιγότερο σπορ κοινο κτλ. Επίσης υπάρχει το internet, τα φορουμς, portals, vortals, streaming videos, clubs, crews, και λεσχες αυτοκινητων. Διοργανονονται track days, κανεις οπωτε θες το δικο σου track day. Εχουν ξεφυτρωσει ενα καρο βελτιωτες και ακομα περισσοτερα βελτιωτικα προιοντα.
Και ακομα μετα απο ολα αυτα δεν μπορω ακομα να καταλάβω πως αξιολογειται η συμπεριφορα ενος αυτοκινητου οταν στριβει απο τον ελληνικο αυτοκινητηστικο τυπο
Για εμενα, υπάρχει στο μυαλο ολων των συντακτων ενας ατυπος, θεωρητικος, τυποποιημενος ή λιγοτερο τυποποιημενος τροπος, ενας στο περιπου αλγοριθμος, μια νερουλη μεθοδολογια που αμα λαχει την εφαρμοζουμε για να παρουσιάσουμε στο κοινο τα συμπερασματα απο την οδικη συμπεριφορα στις στροφες.
Το κακο ειναι οτι ενω πολλοι πιστευουν οτι ενα αυτοκινητο πρεπει να εχει σπορ προδιαγραφες απο την αντιπροσωπια, να εχει δηλαδη κατασκευαστει στοχευοντας σε συγκεκριμενο target group που εχει σπορ ανησυχιες.
Εγω δεν το πιστευω αυτο και απο την μεχρι τωρα οδηγική μου εμπειρια (δεν ειναι και μεγάλη οσο αφορα την οδηγηση με πολλά διαφορετικα αυτοκινητα) συμπεραινω οτι π.χ. ενα αθώο και ασημο αυτοκινητο πολης μπορει να διαθετει σπορ γονιδια το οποια ομως δεν αναφερονται απο κανεναν. Αυτο ηταν μια παρενθεση, και συνεχιζω.Έχοντας προβηματιστει με το θεμα του: πως κρινουμε ενα αυτοκινητο πως σρτιβει, ξαναεπανερχομαι και λεω πως συχνα μπερδευομαι απο αυτα που διαβαζω και ακομα συχνοτερα δεν εχω καποια πληροφοριση για να βγαλω συμπερασμα ή να μπερδευρω βρε αδερφε!
Κατα την γνωμη σας υπάρχει καποια μεθοδολογια οπου με την βοηθεια της θα βγουν χρησιμα συμπερασματα απου τους συντακτες του ειδικου αυτου Τυπου? Κατα την γνωμη μου υπάρχει.
Πρωτα πρωτα υπάρχει η παρακαταθηκη των εκατονταδων μοντελων που εχουν παρουσιαστει τα τελευταια χρονια, και η οποια βρίσκεται μονο στο μυαλο των οσων γηραιωτερων που τα οδηγησαν, και σε οσες ξεχασμενες σελιδες γραφτηκαν σχετικα. Αυτα τα μοντελα αυτοκινητων που παρουσιαστηκαν αποτελουν και το δειγμα για την συγκριση και την κριτικη των συγχρονων μοντελων που παρουσιαζονται.
Δευτερον, οι αυτοκινητοβιομηχανιες διαμορφωνουν καποια οδικη συμπεριφορα οχι τυχαια αλλα για κάποιο σκοπο. Το ποιος ειναι ο σκοπος που στο ενα μοντελο εδωσαν αυτη την οδική συμπεριφορα εναντι του μοντελου που αντικατεστησε, και τελικα ποιες ειναι οι πρακτικες συνεπειες στην διαφοροποιηση της συμπεριφορας αυτης ειναι κατι που σχεδον παντα αναφερεται σε μολις μια γραμμη... Πολλές φορες γράφεται άλλη μια γραμμη αναφορικα με αυτο 1 ή και 2 χρονια μετα απο την πρωτη δοκιμη του μοντελου αυτου.
Δεν ειμαι γνωστης του θεματος αλλα συμπεριφορες αυτοκινητων κατα την διαρκεια επιθετικου στριψηματος οπως:- βάζει ολη την δυναμη κατω, πεταει λιγο την ουρα και διορθωνει, εχει ευχαριστη συμπεριφορα, μπορει να φοβισει τον αδαη, υποστρεφει, μπαινεις με οσα πας- ειναι πολύ ασαφεις.
Ενα αμαξι μπορει να γινει υπερστροφικο στην εισοδο και υποστοφικο στην έξοδο. Το ιδιο αμαξι μπορει να το κανει αυτο γιατι οι 'μηχανικοι δεν δουλεψαν αρκετα στο να βαζει το αμαξι την δυναμη κατω'. Οταν ομως βαζει την δυναμη κατω και μπαινεις με οσα πας πολλες φορες ειναι 'βαρετο'. Και ολα τα παραπάνω χωρις να μας λενε για τι ειδους στροφη μιλανε, ανοιχτη των 150 η κλειστη των 70 ή και 50?..Για να αναφερω ενα παραδειγμα που μου εκανε εντυπωση. 4 τρ, clio 2 sport, εμμεσως το χαρακτηρησαν νερουλο (σε συγκριση με 306 race, xara κτλ.) Μετα αναφερθηκαν πως ειναι πολύ καλο για την νεα εποχη. Μερικους μηνες η χρονια (μαλλον οταν δοκιμαζαν το facelift) αργοτερα εκθειαζαν το πως ενω στην αρχη δεν δινει την εντυπωση του τοσο σκληροπυρινικου, οταν πας με πραγματικα πολλά χλμ τοτε αρχιζει ενα σπανιο παιχνιδι ισορροπιας υποστροφης υπερστροφης μεταξυ των 2 αξονων. Και λεω εγω πως περασαν 2-3 χρονια για να καταλαβουν πως το clio εχει πιο σπορ χαρακτηρα οταν το τρεχεις με απελπιστικα πολλά χλμ σε σχεση με οταν το πας με απλα πολλα χλμ ? Δεν υπηρχε έλλειμα στο πως το εκριναν αρχικα? Υπηρχε. Μη μου πει κανεις οτι καταλαβε τελικα ποια ειναι η συμπεριφορα του fiesta st ή του c2 vts το οποιο ειναι απελπιστικα αριστο στην πιστα (ειδικα αν κανεις δει τα kg/ιππο) αλλα βαρετο. Μπορει και αυτο αργοτερα να το δουνε πιο ενδιαφερον αν το πιέσουν πραγματικα πολύ. Μπορει τα καινουρια αυτοκινητα με τα πιο χαμηλα προφιλ ελαστικών, τις γενικα πιο σφικτες αναρτησεις, τα πιο φαρδυα ελαστικα να θελουν πιο πολλα χλμ αποσο δοκιμαζαν τα προηγουμενα χρονια, για να δειξουν τι ειναι. Ξερω γω? Δεν τα διαβαζω οπωτε μπορω μομο να υποθετω. Το c2 vts αν το φτασεις να εχει τα κιλα/ιππο το rallye, το παταει κατω. Μπορει να ειναι πιο βαρετο αλλα απο την αλλη διαβαζουμε οτι ενα σπορ αμαξι πρεπει να κανει χρονους στην πιστα (δεν μιλαω μονο για μεγαρα), και αν δεν τους κανει κατι δεν παει καλα. Για να μην πω για το ignis sport γιατι θα μακρυγορησω.
Και για να μην με πειτε κολλημεο, δεν ειναι μονο αυτα τα αυτοκινητα που μου εχουν δωσει το εναυσμα να πω οτι ειπα, ειναι για όλα τα αυτοκινητα.
Μπορουν να γραφτουν παρα πολλά για την συμπεριφορα του αυτοκινητου στην στροφη ενω εγω διαβαζω σχεδον παντα πολυ λιγα ακομα για για εντελως σπορ κατασκευες. Το ποσα πολλα και ουσιαστικα μπορουν να γραφτουν, νομιζω οτι παρα πολλοι απο εμας μπορουν να υποθεσουν (ειδικα οι ψαγμενοι) και παλι νομιζω οτι δεν τα διαβαζουν.
Παρατηρω λοιπον ενα ελλειμα στην πληροφοριση που αφορα την οδική συμπεριφορα του νεου μοντέλου.
Συμφωνειτε?
-
Οσο περναν τα χρονια το αναγνωστικο κοινο θεωρω οτι επιμοφωνεται περισσότερο, διαβάζει πιο πολλά, βλέπει πιο πολλά.
Υπάροχουν εκπομπες για το αυτοκινητο ελληνικες...(αστο καλυτερα) και ξενες, περιοδικά βελτιωσεων, περιοδικα αυτοκινητων που απευθυνονται σε πιο σπορ ή και σε λιγότερο σπορ κοινο κτλ. Επίσης υπάρχει το internet, τα φορουμς, portals, vortals, streaming videos, clubs, crews, και λεσχες αυτοκινητων. Διοργανονονται track days, κανεις οπωτε θες το δικο σου track day. Εχουν ξεφυτρωσει ενα καρο βελτιωτες και ακομα περισσοτερα βελτιωτικα προιοντα.
Και ακομα μετα απο ολα αυτα δεν μπορω ακομα να καταλάβω πως αξιολογειται η συμπεριφορα ενος αυτοκινητου οταν στριβει απο τον ελληνικο αυτοκινητηστικο τυπο
Για εμενα, υπάρχει στο μυαλο ολων των συντακτων ενας ατυπος, θεωρητικος, τυποποιημενος ή λιγοτερο τυποποιημενος τροπος, ενας στο περιπου αλγοριθμος, μια νερουλη μεθοδολογια που αμα λαχει την εφαρμοζουμε για να παρουσιάσουμε στο κοινο τα συμπερασματα απο την οδικη συμπεριφορα στις στροφες.
Το κακο ειναι οτι ενω πολλοι πιστευουν οτι ενα αυτοκινητο πρεπει να εχει σπορ προδιαγραφες απο την αντιπροσωπια, να εχει δηλαδη κατασκευαστει στοχευοντας σε συγκεκριμενο target group που εχει σπορ ανησυχιες.
Εγω δεν το πιστευω αυτο και απο την μεχρι τωρα οδηγική μου εμπειρια (δεν ειναι και μεγάλη οσο αφορα την οδηγηση με πολλά διαφορετικα αυτοκινητα) συμπεραινω οτι π.χ. ενα αθώο και ασημο αυτοκινητο πολης μπορει να διαθετει σπορ γονιδια το οποια ομως δεν αναφερονται απο κανεναν. Αυτο ηταν μια παρενθεση, και συνεχιζω.Έχοντας προβηματιστει με το θεμα του: πως κρινουμε ενα αυτοκινητο πως σρτιβει, ξαναεπανερχομαι και λεω πως συχνα μπερδευομαι απο αυτα που διαβαζω και ακομα συχνοτερα δεν εχω καποια πληροφοριση για να βγαλω συμπερασμα ή να μπερδευρω βρε αδερφε!
Κατα την γνωμη σας υπάρχει καποια μεθοδολογια οπου με την βοηθεια της θα βγουν χρησιμα συμπερασματα απου τους συντακτες του ειδικου αυτου Τυπου? Κατα την γνωμη μου υπάρχει.
Πρωτα πρωτα υπάρχει η παρακαταθηκη των εκατονταδων μοντελων που εχουν παρουσιαστει τα τελευταια χρονια, και η οποια βρίσκεται μονο στο μυαλο των οσων γηραιωτερων που τα οδηγησαν, και σε οσες ξεχασμενες σελιδες γραφτηκαν σχετικα. Αυτα τα μοντελα αυτοκινητων που παρουσιαστηκαν αποτελουν και το δειγμα για την συγκριση και την κριτικη των συγχρονων μοντελων που παρουσιαζονται.
Δευτερον, οι αυτοκινητοβιομηχανιες διαμορφωνουν καποια οδικη συμπεριφορα οχι τυχαια αλλα για κάποιο σκοπο. Το ποιος ειναι ο σκοπος που στο ενα μοντελο εδωσαν αυτη την οδική συμπεριφορα εναντι του μοντελου που αντικατεστησε, και τελικα ποιες ειναι οι πρακτικες συνεπειες στην διαφοροποιηση της συμπεριφορας αυτης ειναι κατι που σχεδον παντα αναφερεται σε μολις μια γραμμη... Πολλές φορες γράφεται άλλη μια γραμμη αναφορικα με αυτο 1 ή και 2 χρονια μετα απο την πρωτη δοκιμη του μοντελου αυτου.
Δεν ειμαι γνωστης του θεματος αλλα συμπεριφορες αυτοκινητων κατα την διαρκεια επιθετικου στριψηματος οπως:- βάζει ολη την δυναμη κατω, πεταει λιγο την ουρα και διορθωνει, εχει ευχαριστη συμπεριφορα, μπορει να φοβισει τον αδαη, υποστρεφει, μπαινεις με οσα πας- ειναι πολύ ασαφεις.
Ενα αμαξι μπορει να γινει υπερστροφικο στην εισοδο και υποστοφικο στην έξοδο. Το ιδιο αμαξι μπορει να το κανει αυτο γιατι οι 'μηχανικοι δεν δουλεψαν αρκετα στο να βαζει το αμαξι την δυναμη κατω'. Οταν ομως βαζει την δυναμη κατω και μπαινεις με οσα πας πολλες φορες ειναι 'βαρετο'. Και ολα τα παραπάνω χωρις να μας λενε για τι ειδους στροφη μιλανε, ανοιχτη των 150 η κλειστη των 70 ή και 50?..Για να αναφερω ενα παραδειγμα που μου εκανε εντυπωση. 4 τρ, clio 2 sport, εμμεσως το χαρακτηρησαν νερουλο (σε συγκριση με 306 race, xara κτλ.) Μετα αναφερθηκαν πως ειναι πολύ καλο για την νεα εποχη. Μερικους μηνες η χρονια (μαλλον οταν δοκιμαζαν το facelift) αργοτερα εκθειαζαν το πως ενω στην αρχη δεν δινει την εντυπωση του τοσο σκληροπυρινικου, οταν πας με πραγματικα πολλά χλμ τοτε αρχιζει ενα σπανιο παιχνιδι ισορροπιας υποστροφης υπερστροφης μεταξυ των 2 αξονων. Και λεω εγω πως περασαν 2-3 χρονια για να καταλαβουν πως το clio εχει πιο σπορ χαρακτηρα οταν το τρεχεις με απελπιστικα πολλά χλμ σε σχεση με οταν το πας με απλα πολλα χλμ ? Δεν υπηρχε έλλειμα στο πως το εκριναν αρχικα? Υπηρχε. Μη μου πει κανεις οτι καταλαβε τελικα ποια ειναι η συμπεριφορα του fiesta st ή του c2 vts το οποιο ειναι απελπιστικα αριστο στην πιστα (ειδικα αν κανεις δει τα kg/ιππο) αλλα βαρετο. Μπορει και αυτο αργοτερα να το δουνε πιο ενδιαφερον αν το πιέσουν πραγματικα πολύ. Μπορει τα καινουρια αυτοκινητα με τα πιο χαμηλα προφιλ ελαστικών, τις γενικα πιο σφικτες αναρτησεις, τα πιο φαρδυα ελαστικα να θελουν πιο πολλα χλμ αποσο δοκιμαζαν τα προηγουμενα χρονια, για να δειξουν τι ειναι. Ξερω γω? Δεν τα διαβαζω οπωτε μπορω μομο να υποθετω. Το c2 vts αν το φτασεις να εχει τα κιλα/ιππο το rallye, το παταει κατω. Μπορει να ειναι πιο βαρετο αλλα απο την αλλη διαβαζουμε οτι ενα σπορ αμαξι πρεπει να κανει χρονους στην πιστα (δεν μιλαω μονο για μεγαρα), και αν δεν τους κανει κατι δεν παει καλα. Για να μην πω για το ignis sport γιατι θα μακρυγορησω.
Και για να μην με πειτε κολλημεο, δεν ειναι μονο αυτα τα αυτοκινητα που μου εχουν δωσει το εναυσμα να πω οτι ειπα, ειναι για όλα τα αυτοκινητα.
Μπορουν να γραφτουν παρα πολλά για την συμπεριφορα του αυτοκινητου στην στροφη ενω εγω διαβαζω σχεδον παντα πολυ λιγα ακομα για για εντελως σπορ κατασκευες. Το ποσα πολλα και ουσιαστικα μπορουν να γραφτουν, νομιζω οτι παρα πολλοι απο εμας μπορουν να υποθεσουν (ειδικα οι ψαγμενοι) και παλι νομιζω οτι δεν τα διαβαζουν.
Παρατηρω λοιπον ενα ελλειμα στην πληροφοριση που αφορα την οδική συμπεριφορα του νεου μοντέλου.
Συμφωνειτε?
-
Οσο περναν τα χρονια το αναγνωστικο κοινο θεωρω οτι επιμοφωνεται περισσότερο, διαβάζει πιο πολλά, βλέπει πιο πολλά.
Υπάροχουν εκπομπες για το αυτοκινητο ελληνικες...(αστο καλυτερα) και ξενες, περιοδικά βελτιωσεων, περιοδικα αυτοκινητων που απευθυνονται σε πιο σπορ ή και σε λιγότερο σπορ κοινο κτλ. Επίσης υπάρχει το internet, τα φορουμς, portals, vortals, streaming videos, clubs, crews, και λεσχες αυτοκινητων. Διοργανονονται track days, κανεις οπωτε θες το δικο σου track day. Εχουν ξεφυτρωσει ενα καρο βελτιωτες και ακομα περισσοτερα βελτιωτικα προιοντα.
Και ακομα μετα απο ολα αυτα δεν μπορω ακομα να καταλάβω πως αξιολογειται η συμπεριφορα ενος αυτοκινητου οταν στριβει απο τον ελληνικο αυτοκινητηστικο τυπο
Για εμενα, υπάρχει στο μυαλο ολων των συντακτων ενας ατυπος, θεωρητικος, τυποποιημενος ή λιγοτερο τυποποιημενος τροπος, ενας στο περιπου αλγοριθμος, μια νερουλη μεθοδολογια που αμα λαχει την εφαρμοζουμε για να παρουσιάσουμε στο κοινο τα συμπερασματα απο την οδικη συμπεριφορα στις στροφες.
Το κακο ειναι οτι ενω πολλοι πιστευουν οτι ενα αυτοκινητο πρεπει να εχει σπορ προδιαγραφες απο την αντιπροσωπια, να εχει δηλαδη κατασκευαστει στοχευοντας σε συγκεκριμενο target group που εχει σπορ ανησυχιες.
Εγω δεν το πιστευω αυτο και απο την μεχρι τωρα οδηγική μου εμπειρια (δεν ειναι και μεγάλη οσο αφορα την οδηγηση με πολλά διαφορετικα αυτοκινητα) συμπεραινω οτι π.χ. ενα αθώο και ασημο αυτοκινητο πολης μπορει να διαθετει σπορ γονιδια το οποια ομως δεν αναφερονται απο κανεναν. Αυτο ηταν μια παρενθεση, και συνεχιζω.Έχοντας προβηματιστει με το θεμα του: πως κρινουμε ενα αυτοκινητο πως σρτιβει, ξαναεπανερχομαι και λεω πως συχνα μπερδευομαι απο αυτα που διαβαζω και ακομα συχνοτερα δεν εχω καποια πληροφοριση για να βγαλω συμπερασμα ή να μπερδευρω βρε αδερφε!
Κατα την γνωμη σας υπάρχει καποια μεθοδολογια οπου με την βοηθεια της θα βγουν χρησιμα συμπερασματα απου τους συντακτες του ειδικου αυτου Τυπου? Κατα την γνωμη μου υπάρχει.
Πρωτα πρωτα υπάρχει η παρακαταθηκη των εκατονταδων μοντελων που εχουν παρουσιαστει τα τελευταια χρονια, και η οποια βρίσκεται μονο στο μυαλο των οσων γηραιωτερων που τα οδηγησαν, και σε οσες ξεχασμενες σελιδες γραφτηκαν σχετικα. Αυτα τα μοντελα αυτοκινητων που παρουσιαστηκαν αποτελουν και το δειγμα για την συγκριση και την κριτικη των συγχρονων μοντελων που παρουσιαζονται.
Δευτερον, οι αυτοκινητοβιομηχανιες διαμορφωνουν καποια οδικη συμπεριφορα οχι τυχαια αλλα για κάποιο σκοπο. Το ποιος ειναι ο σκοπος που στο ενα μοντελο εδωσαν αυτη την οδική συμπεριφορα εναντι του μοντελου που αντικατεστησε, και τελικα ποιες ειναι οι πρακτικες συνεπειες στην διαφοροποιηση της συμπεριφορας αυτης ειναι κατι που σχεδον παντα αναφερεται σε μολις μια γραμμη... Πολλές φορες γράφεται άλλη μια γραμμη αναφορικα με αυτο 1 ή και 2 χρονια μετα απο την πρωτη δοκιμη του μοντελου αυτου.
Δεν ειμαι γνωστης του θεματος αλλα συμπεριφορες αυτοκινητων κατα την διαρκεια επιθετικου στριψηματος οπως:- βάζει ολη την δυναμη κατω, πεταει λιγο την ουρα και διορθωνει, εχει ευχαριστη συμπεριφορα, μπορει να φοβισει τον αδαη, υποστρεφει, μπαινεις με οσα πας- ειναι πολύ ασαφεις.
Ενα αμαξι μπορει να γινει υπερστροφικο στην εισοδο και υποστοφικο στην έξοδο. Το ιδιο αμαξι μπορει να το κανει αυτο γιατι οι 'μηχανικοι δεν δουλεψαν αρκετα στο να βαζει το αμαξι την δυναμη κατω'. Οταν ομως βαζει την δυναμη κατω και μπαινεις με οσα πας πολλες φορες ειναι 'βαρετο'. Και ολα τα παραπάνω χωρις να μας λενε για τι ειδους στροφη μιλανε, ανοιχτη των 150 η κλειστη των 70 ή και 50?..Για να αναφερω ενα παραδειγμα που μου εκανε εντυπωση. 4 τρ, clio 2 sport, εμμεσως το χαρακτηρησαν νερουλο (σε συγκριση με 306 race, xara κτλ.) Μετα αναφερθηκαν πως ειναι πολύ καλο για την νεα εποχη. Μερικους μηνες η χρονια (μαλλον οταν δοκιμαζαν το facelift) αργοτερα εκθειαζαν το πως ενω στην αρχη δεν δινει την εντυπωση του τοσο σκληροπυρινικου, οταν πας με πραγματικα πολλά χλμ τοτε αρχιζει ενα σπανιο παιχνιδι ισορροπιας υποστροφης υπερστροφης μεταξυ των 2 αξονων. Και λεω εγω πως περασαν 2-3 χρονια για να καταλαβουν πως το clio εχει πιο σπορ χαρακτηρα οταν το τρεχεις με απελπιστικα πολλά χλμ σε σχεση με οταν το πας με απλα πολλα χλμ ? Δεν υπηρχε έλλειμα στο πως το εκριναν αρχικα? Υπηρχε. Μη μου πει κανεις οτι καταλαβε τελικα ποια ειναι η συμπεριφορα του fiesta st ή του c2 vts το οποιο ειναι απελπιστικα αριστο στην πιστα (ειδικα αν κανεις δει τα kg/ιππο) αλλα βαρετο. Μπορει και αυτο αργοτερα να το δουνε πιο ενδιαφερον αν το πιέσουν πραγματικα πολύ. Μπορει τα καινουρια αυτοκινητα με τα πιο χαμηλα προφιλ ελαστικών, τις γενικα πιο σφικτες αναρτησεις, τα πιο φαρδυα ελαστικα να θελουν πιο πολλα χλμ αποσο δοκιμαζαν τα προηγουμενα χρονια, για να δειξουν τι ειναι. Ξερω γω? Δεν τα διαβαζω οπωτε μπορω μομο να υποθετω. Το c2 vts αν το φτασεις να εχει τα κιλα/ιππο το rallye, το παταει κατω. Μπορει να ειναι πιο βαρετο αλλα απο την αλλη διαβαζουμε οτι ενα σπορ αμαξι πρεπει να κανει χρονους στην πιστα (δεν μιλαω μονο για μεγαρα), και αν δεν τους κανει κατι δεν παει καλα. Για να μην πω για το ignis sport γιατι θα μακρυγορησω.
Και για να μην με πειτε κολλημεο, δεν ειναι μονο αυτα τα αυτοκινητα που μου εχουν δωσει το εναυσμα να πω οτι ειπα, ειναι για όλα τα αυτοκινητα.
Μπορουν να γραφτουν παρα πολλά για την συμπεριφορα του αυτοκινητου στην στροφη ενω εγω διαβαζω σχεδον παντα πολυ λιγα ακομα για για εντελως σπορ κατασκευες. Το ποσα πολλα και ουσιαστικα μπορουν να γραφτουν, νομιζω οτι παρα πολλοι απο εμας μπορουν να υποθεσουν (ειδικα οι ψαγμενοι) και παλι νομιζω οτι δεν τα διαβαζουν.
Παρατηρω λοιπον ενα ελλειμα στην πληροφοριση που αφορα την οδική συμπεριφορα του νεου μοντέλου.
Συμφωνειτε?
-
Aνοίγεις ένα μεγάλο θέμα!
To Focus κάνανε πολύ καιρό (νομίζω χρόνια...) για να 'ανακαλύψουν' την κορυφαία συμπεριφορά του στο δρόμο. Συνεπώς στο θέμα οδηγική συμπεριφορά και πως αυτή κρίνεται από τα περιοδικά εγώ τουλάχιστον είμαι επιφυλακτικός (sic).
Eπίσης, όπως φάνηκε από το C2 VTS η αποτελεσματικότητα δεν έχει σχέση με την αίσθηση, σχεδόν ποτέ όμως δεν γίνεται αναφορά στο πρώτο (και μένουν στο 2ο) όταν δεν πρόκειται για 'σπορτίφ' αυτοκίνητα.
Edit: Σε σχετική δοκιμασία (νομίζω ήταν διαδρομή S) τα Opel και συγκεκριμένα το Tigra διέπρεψε πετυχαίνοντας τη μεγαλύτερη ταχύτητα. Ανταγωνιστές νομίζω πως ήταν τα αυτοκίνητα του COTY. Ποιός θα το περίμενε από ένα Opel ε?
-
Αν και τα έχω κόψει εδώ και καιρό τα περιοδικά, αυτό που θυμάμαι είναι ότι προσπαθούσαν να μεταδώσουν στον αναγνώστη την αίσθηση που έπαιρναν από ένα σύντομο τεστ σε κάποια στριφτερή διαδρομή. Όλα δηλαδή αφημένα στην υποκειμενική αξιολόγηση του δοκιμαστή σε αμφιλεγόμενες συνθήκες.
-
Δεν θυμάμαι αν ήταν στο τεύχος Νοεμβρίου ή Δεκεμβρίου των 4Τ.Γινόταν μια σύντομη περιγραφή της συμπεριφοράς των 7 υποψηφίων για COTY στο test ταράνδου και μου άρεσε.Νομίζω ότι τέτοια τυποποιημένα test μπορούν να είναι τα ποιό ''αντικειμενικά''.Και το βάζω σε παρένθεση γιατί αντικειμενική κριτική σ' ένα τέτοιο θέμα δεν μπορεί να υπάρξει αφου ο οδηγός είναι υποκειμενικός παράγοντας.Βοηθά όμως για να υπάρξει μια σχετική οριοθέτηση ενός αυτοκινήτου που θα απευθυνθεί στον μέσο οδηγό.Ο οποίος στην δύσκολη στιγμή ή στην αδεξιότητα θα βοηθηθεί απ' το στήσιμο του αυτοκινήτου για να ...συνεχίσει να βρίσκεται στο δρόμο.
-
Ωραιο θεμα.
Ισως ενας βασικος λογος για να σου αρεσει ενα περιοδικο η οχι,μαζι με τον τροπο που σου μεταδιδει οτιδηποτε.*
Μεγαλο προβλημα νομιζω σε αυτο που λες,εχει να κανει,οσο και αν ακουγεται περιεργο, η τελικα,ελλειπης εμπειρια των νεων δημοσιογραφων του ειδικου τυπου.
Ειναι χαρακτηριστικη η διαφορα των αρθρων (οταν αναφερονται στην οδικη συμπεριφορα) πριν 10 χρονια του ΣΧ σε σχεση με καποιου αλλου δημοσιογραφου.
Πως περιμενεις(ουμε) απο τον απειρο(ενω θα επρεπε) να φτασει η να ξεπερασει τα ορια ενος μεσαιου αυτοκινητου,οταν δεν μπορει????
Και κατα συνεπεια πως περιμενουμε να το συγκρινει κιολας??
Ειναι σχεδον φανερο οτι και αυτος(ο απειρος δημοσιογραφος)υποθεσεις κανει.....
Το ακομα χειροτερο ειναι οταν γινονται τοσο ασχημα ,οπως περιγραφεις,που στην προσπαθεια 'συγκαλυψης' απλα κραταει εντελως ουδετερη σταση,με το αρθρο η τα αρθρα να ειναι τελικα αχρωμα και σχεδον αδιαφορα/τυποποιημενα/κλασικα/αναμενωμενα......
Ενα μικρο αποτελεσμα της παγκοσμιοποιησης η της μετριοτητας....*νομιζω στον συνηδειτοποιημενο αναγνωστη πλεον λιγα αρθρα αρεσουν,οχι ομως αδικα.....
-
Δες το και αλιως... Οπως λες το clio σε σχεση με τα 306 race και xSara, θεωρουσαν οτι δεν πιγενε... Το clio (που το εχω οδιγησει) πραγματικα σπερνει στον δρομο. Αλλα οταν λεγαν οτι το clio ειναι πολυ καλο το ενωουν με βαση τον ανταγωνισμο, που πλεον δεν περιλαμβανε τα αλλα δυο (μαλον... το 306). παντα κρηνουν με βαση τον τρεχον ανταγωνισμο. Πχ καποια παλεωτερα αυτοκηνητα καναν πολυ μεγαλη διαφορα με τους ανταγωνιστες τους, και τα εκθειαζανε (δικαιολογιμενα)... Πλεων σημερα τα αυτοκινητα ειναι τοσο ιδια που αν καποιο στριβει διαφορετικα (οχι απαρετιτα καλητερα) κανει εντυπωση (πχ Golf, που επιτελους γυρνα, αλλα αυτο δεν σημενει οτι εγυνε πιο αποτελεσματικο...).
Βασικα εχουν γυνει δοκιμες για την αντικειμενικη αξιολωγηση του στρηβειν, με ρομποτ, αλλα δεν το βλεπω να εφαρμοζεται, διοτι μην ξεχναμε οτι ο μεσος οδιγος θελει περισοτερο αισθηση παρα αποτελεσματικοτιτα...(αν χασει 2 δεκατα οπως παει στην δουλεια πιστευω δεν θα στεναχορεθει ) -
εγω διαφωνω με τη θεοποιηση της αισθησης,γιατι μετα απο λιγο το μαθαινεις και το πηγαινεις γρηγορα και ας μην εχεις αισθηση και πληροφορηση.
ενα περιργο που ειχα παρατηρησει ηταν το κραξιμο των αναρτησεων του C3,ενω σε ενα σλαλομ ειχε βγει 1ο μαζι με το ιμπιζα με διαφορα απο τα υπολοιπα.
δηλαδη η αισθηση των μαλακων αναρτησεων δεν αρεσε στους δημοσιογραφους αλλα το χρονομετρο ελεγε αλλα.
-
Επειδή τα πάντα είναι υποκειμενικά, γι αυτό και οι κρίσεις των δημοσιογράφων είναι υποκειμενικές (στο μεγαλύτερο ποσοστό)
Το πρόβλημα νομίζω είναι γενικότερο (τουλάχιστον για τους 4Τ που διαβάζω). Τα τεστ έχουν γίνει παρουσιάσεις, γνωριμίες. Οσο καταλαμβανε παλιά μία παρουσίαση ή γνωριμία ενός ΄νεου μοντέλου στις πρώτες σελίδες του περιοδικού, τωρα καταλαμβάνουν τα 'τεστ' ή τα συγκριτικά.
Διαβλέπω μια τάση ομαδοποίησης και ομαλοποίησης. Όλα είναι καλά - ενα 'κλικ' πανω - ένα κλικ κάτω ...Μήπως για να τα έχουμε ΄καλά με τις εταιρείες και να γεμίσουμε το περιοδικό με διαφημίσεις;;;
(αρχίζει και μου θυμίζει το marie claire με τον όγκο των διαφημίσεων...) -
Eιναι χαρακτηριστικο αν θες οτι εγινε κανονικο τεστ στην Καιμαν Πορσε σε ....48ωρες(αφου τοσο το εδινε η αντιπροσωπεια για γνωριμια)
Καπου εκει κρυβεται η αληθεια,αρα πρακτικα στο θεμα το οικονομικο.....
Χρονος για τεστ που κοστιζει,μην δυσαρεστησουμε ,..που κοστιζει,...μην εχουμε πολυ και καλο προσωπικο που κοστιζει.Σχεδον αναγκαστικα το εκλαμβανουμε,αλλα αυτο εχει αντικτυπο στην ποιοτητα και στον χαρακτηρα ενος περιοδικου γενικοτερα(και οχι μονο των 4Τ,εννοειται)Υγ.Παντως η αισθηση ενος εμπειρου δημοσιογραφου και η μεταφορα της στον αναγνωστη δεν αντικαθισταται με καμια επιδοση και κανεναν εξοπλισμο,αρκει βεβαια αυτη ,ακομα και απο εμπειρο, να ειναι αντικειμενικη.
-
kjnbvbxcb
-
εγω παλι πιστευω οτι σχεδον ολα τα αμαξια στριβουν μονο και μονο επειδη πολλοι λιγοι οδηγοι τα πιεζουν σε ορια που να μη στριβουν.δηλαδη οτι το στριψιμο ειναι υπεραρκετο για τις αναγκες των σημερινων οδηγων και περισοτερο στριψιμο θα ηταν επικινδυνο.
τωρα αν πηγαινεις τσιτα με λαθος γραμμες δεν φταιει ο ιαπωνας και το ελαφρυ τιμονι.το βαρος προσφερει ποιοτητα κυλισης το οποιο ειναι στα θετικα των περιοδικων,προσφερει και ασφαλεια.βεβαια οι επιδοσεις πανε κατα διαολου αλλα νομιζω οτι τα περιοδικα(δικαιως?) πιεζουν περισοτερο για ποιοτητα κυλισης και λοιπα παρα για επιδοσεις.
αυτο που δε μου αρεσει ειναι οτι τα περιοδικα 'πιεζουν' για σκληροτερες αναρτησεις σε καθε ειδους αυτοκινητο
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Ωραιο θεμα.
Ισως ενας βασικος λογος για να σου αρεσει ενα περιοδικο η οχι,μαζι με τον τροπο που σου μεταδιδει οτιδηποτε.*
Μεγαλο προβλημα νομιζω σε αυτο που λες,εχει να κανει,οσο και αν ακουγεται περιεργο, η τελικα,ελλειπης εμπειρια των νεων δημοσιογραφων του ειδικου τυπου.
Ειναι χαρακτηριστικη η διαφορα των αρθρων (οταν αναφερονται στην οδικη συμπεριφορα) πριν 10 χρονια του ΣΧ σε σχεση με καποιου αλλου δημοσιογραφου.
Πως περιμενεις(ουμε) απο τον απειρο(ενω θα επρεπε) να φτασει η να ξεπερασει τα ορια ενος μεσαιου αυτοκινητου,οταν δεν μπορει????
Και κατα συνεπεια πως περιμενουμε να το συγκρινει κιολας??
Ειναι σχεδον φανερο οτι και αυτος(ο απειρος δημοσιογραφος)υποθεσεις κανει.....
Το ακομα χειροτερο ειναι οταν γινονται τοσο ασχημα ,οπως περιγραφεις,που στην προσπαθεια 'συγκαλυψης' απλα κραταει εντελως ουδετερη σταση,με το αρθρο η τα αρθρα να ειναι τελικα αχρωμα και σχεδον αδιαφορα/τυποποιημενα/κλασικα/αναμενωμενα......
Ενα μικρο αποτελεσμα της παγκοσμιοποιησης η της μετριοτητας....*νομιζω στον συνηδειτοποιημενο αναγνωστη πλεον λιγα αρθρα αρεσουν,οχι ομως αδικα.....
Συμφωνω μαζι σου.
Ακουστηκαν αποψεις σχετικα με το κοστος τηε δοκιμης, με το οτι λιγο πολύ ολα ειναι καλα. Συμφωνω και με αυτα, αλλα παντα ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο. Και οι επιχειρησεις (π.χ. περιοδικα αυτοκινητου) το ξερουν αυτο καλυτερα απο ολους. Πρεπει να πηγαινουν μπροστα καλυπτοντας ΑΝΑΓΚΕΣ. Μακαρι και οι οδηγοι να έχουν ακομα περισσοτερες απαιτησεις απο τα περιοδικα σε θεματα ουσιαστικής ενημερωσης και μακαρι τα περιοδικα να τις καλυψουν. Πολλα βηματα εχουν γινει σε άλλους τομεις, αλλα σε αυτο του topic οχι και σε αυτο το σημειο συμφωνω με τον Amaxopoulos, που λεει οτι μαλλον η ποιοτητα επεσε σε πολλες περιπτωσεις)
Απλα φαινεται οτι οσο η αγορα βριθει απο δοδομενα (data) αντε και απο πληροφοριες (λεμε τωρα) ειναι επομενο ο ψαγμενος οδηγος (και δεν ειναι τοσο λιγοι πια, και δυνητικα νομιζω οτι αυξάνουν) αποζητα οχι μονο data αλλα και πληροφορηση = χρησιμη γνωση.
Αν τωρα παρω στα χερια μου οποιοδηποτε τευχος των π.χ. 4 τροχων θα μπορουσα να γεμισω σελίδες με αποριες σχετικά με την συμπεριφορα στην στροφη διαφορων αυτοκινητων. Να τωρα μου ηρθε το Modus το οποιο εχει την ταση να γυρναει την ουρα του! Μα συγνωμη, με 1600 κιβικα και 110 ιππους και την ροπη του 1.6 και μικρα μεταξονια-μετατροχια (υποθετω) πως να μην μου δημιουργηθει η απορια αν (αντε και με aftermarket αμορτισερ - ελατηρια) ειναι πιο ευχαριστο και σπορτιφ απο το Ibiza top gun? Και εν πάση περιπτωση, το οτι εχει ευχαριστη συμπεριφορα και εχει την ταση να διωχνει την ουρα δεν αρκουν σαν σχολια για την οδικη συμπεριφορα.
Λες και γραφουν το τεστ νομιζοντας οτι μονο το προσχεδιασμενο target group, δηλαδη γυναικες και γενικα ανθρωποι που θελουν ενα μικρο πολυμορφικο, εμφαση στους χωρους, θα διαβασουν το τεστ.
Γιατι η ουσια όλων αυτων ειναι να ενημερωθει ενα κοινο που 1. Θελει πληροφορίες γιτι σκεφτεται την αγορα ενος αυτοκινητου, και δεν τις βρισκει
2. Του αρεσει να ψαχνεται απο χομπι, ε και ο χομπιστας ειναι πολύ απαιτητικος σε πληροφοριες αλλα και παλι δεν τις βρίσκειΑσχετο: το άλλο με το θεμα των αντιστρεπτικών, το εχω απορια απο τοτε που διαβαζα λιγο Χοιδα.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
αυτο που δε μου αρεσει ειναι οτι τα περιοδικα 'πιεζουν' για σκληροτερες αναρτησεις σε καθε ειδους αυτοκινητοκαι μετά, όταν η εταιρεία βγάλει μια 'σπορ' έκδοση του ίδιου μοντέλου με σκληρότερες αναρτήσεις, το κατηγορούν ότι δεν είναι άνετο...
Τυπος και αξιολογηση συμπεριφορας στις στροφες