-
Filos exei mpei sto tripaki tis veltiosis kai thelei na kanei kapoies mikres epemvaseis stin carina tou. Einai montelo 1996, aggliko kai oxi japan, me 115 aloga kai 53.000 xlm prosfata apo service (50.000).
Thelei anavathmisi stin anartisi, frena kai telefteos sto gazi(psilo diskolo kiolas..).
1.Anartisi
Tou proteina KYB kokkina ry8mizomena me eibach elatiria..Kanenas pou na exei empeiria kai mporei na proteinei kati allo?
2.Frena
Fysika kai den endiaferete gia kapoio set 4pistones, alla kapoies megaliteres daganes+takakia apo kapoio megalitero montelo tha einai euprosdektes.To thema einai den ksero apo poio???
- Gazia
Edo kapoio dokimasmeno filtro, kai mia pio eleftheri eksatmisi mono kai mono gia psyxologikoys logous...Kathe dokimasmeni protasi eyprosdekti..
Euxaristo ek ton proterwn..
-
Filos exei mpei sto tripaki tis veltiosis kai thelei na kanei kapoies mikres epemvaseis stin carina tou. Einai montelo 1996, aggliko kai oxi japan, me 115 aloga kai 53.000 xlm prosfata apo service (50.000).
Thelei anavathmisi stin anartisi, frena kai telefteos sto gazi(psilo diskolo kiolas..).
1.Anartisi
Tou proteina KYB kokkina ry8mizomena me eibach elatiria..Kanenas pou na exei empeiria kai mporei na proteinei kati allo?
2.Frena
Fysika kai den endiaferete gia kapoio set 4pistones, alla kapoies megaliteres daganes+takakia apo kapoio megalitero montelo tha einai euprosdektes.To thema einai den ksero apo poio???
- Gazia
Edo kapoio dokimasmeno filtro, kai mia pio eleftheri eksatmisi mono kai mono gia psyxologikoys logous...Kathe dokimasmeni protasi eyprosdekti..
Euxaristo ek ton proterwn..
-
Filos exei mpei sto tripaki tis veltiosis kai thelei na kanei kapoies mikres epemvaseis stin carina tou. Einai montelo 1996, aggliko kai oxi japan, me 115 aloga kai 53.000 xlm prosfata apo service (50.000).
Thelei anavathmisi stin anartisi, frena kai telefteos sto gazi(psilo diskolo kiolas..).
1.Anartisi
Tou proteina KYB kokkina ry8mizomena me eibach elatiria..Kanenas pou na exei empeiria kai mporei na proteinei kati allo?
2.Frena
Fysika kai den endiaferete gia kapoio set 4pistones, alla kapoies megaliteres daganes+takakia apo kapoio megalitero montelo tha einai euprosdektes.To thema einai den ksero apo poio???
- Gazia
Edo kapoio dokimasmeno filtro, kai mia pio eleftheri eksatmisi mono kai mono gia psyxologikoys logous...Kathe dokimasmeni protasi eyprosdekti..
Euxaristo ek ton proterwn..
-
Το θέμα μεταφέρεται στα 'Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις'.
[moderator]
-
Ακαλυπτε αν και σου εγραψα και στις αγγελιες σου γραφω και εδω...
Για αναρτηση προτεινε του ΚΟΝΙ κιτρινα(κανονικα βγαινουν κοκκινα για την Carina αλλα η ΚΟΝΙ μπορει να σου τα κανει κανονικα κιτρινα σε βαλβιδωμα)με ενα καλο επωνυμο ελατηριο...ΚΟΝΙ+Eibach φοραει φιλος και ειναι πολυ ευχαριστημενος...
Σε ΚΥΒ για να παιξεις στα ιδια με τα ΚΟΝΙ θες απο ΑGX και πανω που νομιζω δεν βγαζει για Carina!(Xωρις να ειμαι 100% σιγουρος
Για εξατμιση και φιλτρο σου εγραψα και στην Αγγελια υπαρχει ελευθερο φιλτρο ΚΝ ή χοανη(αν την εχει ακομα)και εξατμιση ολοκληρη απο Σκριβανο που δουλευει αποδεδιγμενα και με δυναμομετρηση...
Τα εχει ενας φιλος(ειναι και τα δυο λιγοτερο απο χρονο στο αμαξι)και τα πουλαει(μιας και αλλαζει μοτερ...). -
Ειχα μια carina e μοντελο 92 japan. Οταν την πηρα απο τον πατερα μου την θεωρησα αθλια και εκτιμησα μονο το γκαζι (το οποιο γκαζι ειναι αρκετο για να ξεφτιλισει κατι αλφα 156 με 120 αλογα ,κατι γκολφακια 1600 κ.τ.λ. Ειναι παναλαφρη.)
Μπορει να γινει καλη και στο κρατημα.
Με 15αρες ζαντες με λαστιχα 195/55 με κονι κιτρινα και 3ποντα eibach θα την κανεις τρενακι. Επισης μπορεις να βαλεις θολομπαρα μπρος-πισω(ισως και ψαλιδομπαρες) για να βελτιωσεις και λιγο την ακαμψια.
Μπορεις να βελτιωσεις και τον κινητηρα. Ψαξε στην TRD. Μπορεις να βρεις απο φιλτροχοανη μεχρι εκκεντροφορους για τον συγκεκριμενο κινητηρα. -
Μπορεί να φορέσει και το δίλιτρο μοτέρ της Carina GTi, αν και είναι κρίμα αφού με 53000 χλμ, το συγκεκριμένο μοτέρ έχει πάρα πολλά χλμ μπροστά του ακόμα .
Ρε Ακάλυπτε, με τι κυκλοφορείς τώρα; Το τσίμπησες το ΜΧ ή ακόμα; -
στο τελευταίο (νομίζω) τεύχος του faster έχει μια carina με μοτέρ 1,6 20V τουρμπισμένη με πολλααα άλογα...
για φρένα, μια καλή λύση είναι απο την δίλιτρη έκδοση του αυτοκινήτου...
-
Akalipte εγω εχω προς πωληση εξατμιση απο καταλυτη και πισω καθως και διχαλο το κομματι 2-1 δηλαδη μαζι με την αντικραδασμικη μπιλια..Δηλαδη ο φιλος σου θα χρειαστει μονο καταλυτη και μπορει να χρησιμοποιησει τον εργοστασιακο, δουλευει μια χαρα η εξατμιση..Ειναι φτιαγμενη στο Σκριβανο στο Ν.Κοσμο το Πασχα του 2004 και ακομα λειτουργει αψογα..Εχω και ενα φιλτρο Κ&Ν σχεδον καινουργιο το εχω χρησιμοποιησει μονο 30-40χλμ και το πουλαω και αυτο..Αν θυμασαι ο Mad-Max με ιδια εξατμιση στο Σκριβανο και με μια χοανη και προγραμμα απο Πατσουρεα ειχε κανει την carina να πηγαινει πολυ καλα!
Για οτι απο τα παραπανω σε ενδιαφερει στειλε πμ να σου πω και τιμες..Εχω επισης αρκετες φωτος απο την εξατμιση και απο την ημερα κατασκευης της..
-
Φιλος μου εχει το ιδιο και έχει βάλει:
1.koni κοκκινα γιατι τα κιτρινα θελουν 'πατεντες' για να μπουν με ελατηρια apex, τα οποια ειναι ΠΑΡΑ πολυ σκληρα!
2.Φρενα, μπροστά απο celica 2.0 kai πισω ομοιως
3.Εχει αλλάξει μοτερ, οποτε ατοπο...
-
Μηπως τον λενε Λαμπρο και εχει 20βαλβιδο?
Να σε ρωτησω,τα μπροστα φρενα απο celica 2.0 δεν ειναι για super strut αναρτηση?Πως μπηκαν?Ειναι διπιστονα?
Ευχαριστω!
-
Ο χρήστης Nitroking έγραψε:
Μηπως τον λενε Λαμπρο και εχει 20βαλβιδο?Να σε ρωτησω,τα μπροστα φρενα απο celica 2.0 δεν ειναι για super strut αναρτηση?Πως μπηκαν?Ειναι διπιστονα?
Ευχαριστω!
Οχι, δεν τον λενε Λαμπρο...
Έχει βάλει 2.0.
Τα φρενα ΔΕΝ ειναι 2πιστονα, αλλα θελει να βαλει κατι φρενα απο avensis japan 2πιστονα! (αν θυμαμαι καλα)
-
Α μπραβο..Caldina GT-T λεγοταν και ειχε 280 διπιστονο μπροστα..Αν βρει τιποτα στειλε μου ενα πμ να παρω κι εγω!
Ευχαριστω! -
Ουάου ...53.000χλμ σε 10 χρόνια;
Και ο Bill33 με το HGT του έκανε σε 1 χρόνο 49.000χλμ.Αnyway...φίλε μου το αμάξι είναι ένα κλασσικό ιαπώνεζικο οικογενειακό. Εάν θες σπορ οδήγηση
γιατί δεν το δίνεις να πάρεις ένα Rallye, ένα VTS...ή έστω μία Corolla G6;Καλύτερα θα κάνεις κατά την γνώμη μου.
-
για μοτερ πάντως ο 20V σε carina είναι μονόδρομος, αφού με 1500Ε βρίσκεις άνετα ασημοκάπακο με σαμσαν...
-
Ο χρήστης face έγραψε:
για μοτερ πάντως ο 20V σε carina είναι μονόδρομος, αφού με 1500Ε βρίσκεις άνετα ασημοκάπακο με σαμσαν...1.6 20V (4age) =>150 αλ.
2.0 (3sge) =>180 >> - 210 >>
2.0T (3sgte) =>ΠΟΛΛΑ >> -
Οι σωστες τιμες για τον 4A-GE ειναι οι εξης(Ονομαστικες ΤΟΥΟΤΑ παντα):
4A-GE Blacktop: 165ps/7800rpm
4A-GE Silvertop: 160ps/7400rpm(Αλλα οι αημοκαπακοι ειναι 140 πραγματικα, για τους μαυροκαπακους παιζουν απο 150 και πανω..) -
Ο χρήστης Nitroking έγραψε:
Οι σωστες τιμες για τον 4A-GE ειναι οι εξης(Ονομαστικες ΤΟΥΟΤΑ παντα):4A-GE Blacktop: 165ps/7800rpm
4A-GE Silvertop: 160ps/7400rpm(Αλλα οι αημοκαπακοι ειναι 140 πραγματικα, για τους μαυροκαπακους παιζουν απο 150 και πανω..)σωστα...
-
εχω το carina μοωτελο 93 και εχω γραψει 480.000κμ ειναι σκυλι μονο που εχει πεσει η αποδοση δεν εχω κανενα παραπανο απο το αμαξι αλλα αν ο φιλος σου σκεφτεται να αλλαξει μοτερ στειλε pm να το αγορασω γιατι δεν ξερω ποσα χιλιομετρα θα με βγαλει το υπαρχον και δεν θελω να του κανω επισκευη
Παντως το αμαξι ειναι τερας αντοχης και αξιοπιστιας να φανταστεις τα λαδια αλλαζω μονο και το φιλτρο υμαντα χρονισμου δεν εχω αλλαξει απο τα 340.000κμ οσο για την εξατμιση ειναι η ιδια!!!!!! εκτος απο τον συνδεσμο της πολλαπλης που σπαει μια μπιλια που εχει και συντονιζει!!!!! και εχω και λιγους τριγμους διοτι το αμαξι παιζει το ρολο αγροτικου τουλ. δυο φορες την βδομαδα
Για βελτιωση κοιτα να βρει κρεμαγιερα απο την διλιτρη ειναι πιο κοντη και αμεση !!!!!Νομιζω οτι θα την βρει φθηνη ακομα και στην αντιπροσωπεια σαν ανταλλακτικο καινουργιο αφου το αμαξι ειναι πολλα χρονια στην αγορα!!!! Τελος δειγμα αξιοπιστιας του μοντελου ειναι οτι συνεμπλοκ μου εκοψε στα 400.000κμ και πρωτη φορα αλλαξα μπιλιοφορο (τον δεξι) πριν 5.000κμ !!!!!
αν αποφασισει να πουλησει και ολο το αμαξι παλι στειλε pm το αγοραζω αμεσα
SORRY για το μεγαλο postπου ηταν και off-topic
VELTIOSH TOYOTA CARINA 1996