-
Aνοιξα αυτο το θεμα για ενα αυτοκινητο που κατα την γνωμη μου αποτελει μια πολυ καλη προταση αγορας και δεν εχει συζητηθει καθολου.
Με 26000 ευρω περιπου παιρνεις 160 boxer αλογακια,τετρακινηση,καλη ποιοτητα κατασκευης,και γιαπωνεζικη αξιοπιστια.
Ποια ειναι η γνωμη σας? Το εχεται οδηγησει? -
Aνοιξα αυτο το θεμα για ενα αυτοκινητο που κατα την γνωμη μου αποτελει μια πολυ καλη προταση αγορας και δεν εχει συζητηθει καθολου.
Με 26000 ευρω περιπου παιρνεις 160 boxer αλογακια,τετρακινηση,καλη ποιοτητα κατασκευης,και γιαπωνεζικη αξιοπιστια.
Ποια ειναι η γνωμη σας? Το εχεται οδηγησει? -
Aνοιξα αυτο το θεμα για ενα αυτοκινητο που κατα την γνωμη μου αποτελει μια πολυ καλη προταση αγορας και δεν εχει συζητηθει καθολου.
Με 26000 ευρω περιπου παιρνεις 160 boxer αλογακια,τετρακινηση,καλη ποιοτητα κατασκευης,και γιαπωνεζικη αξιοπιστια.
Ποια ειναι η γνωμη σας? Το εχεται οδηγησει? -
Για τα λεφτά αυτά είναι πολύ καλό. Η τετρακίνηση είναι ίδια (ή έστω παρόμοια) με του WRX?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Για τα λεφτά αυτά είναι πολύ καλό. Η τετρακίνηση είναι ίδια (ή έστω παρόμοια) με του WRX?Ίδια εκτος από κάτι λεπτομέρειες στο κεντρικό διαφορικό και την έλλειψη πίσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθισης.
Το το δίλιτρο impreza πιστεύω ότι είναι μία εξαιρετική αγορά αφού αγοράζεις ένα μεσαίο αυτοκίνητο με κορυφαία περιθώρια πρόσφυσης και ενεργητικής ασφάλειας.
Αν δεν σε ενδιαφέρει η χλίδα και η άνεση που θα σου προσφέρει ένα Α4 προτίμησέ το...
Η έκδοση wagon (δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα) λογικά θα έχει και λεβιέ για κοντές σχέσεις (όπως στο forester)... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Η έκδοση wagon (δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα) λογικά θα έχει και λεβιέ για κοντές σχέσεις (όπως στο forester)...Αυτή δεν ήταν στην έκθεση αυτοκινήτου ή κάνω λάθος? Θα είναι πάλι ημι-χατσμπακ?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Η έκδοση wagon (δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα) λογικά θα έχει και λεβιέ για κοντές σχέσεις (όπως στο forester)...
Αυτή δεν ήταν στην έκθεση αυτοκινήτου ή κάνω λάθος? Θα είναι πάλι ημι-χατσμπακ?
Στο site της αντιπροσωπείας πάντως την έχει, κι έχει και τιμή.
http://www.subaru.gr/lineup/impreza/model/20r.html
http://www.subaru.gr/Pdfs/Prices/Impreza_06MY1.pdf -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Η έκδοση wagon (δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα) λογικά θα έχει και λεβιέ για κοντές σχέσεις (όπως στο forester)...
Αυτή δεν ήταν στην έκθεση αυτοκινήτου ή κάνω λάθος? Θα είναι πάλι ημι-χατσμπακ?
Νόμιζα ότι δεν έχει βγει ακόμα...
-
Aυτό λέω κι εγώ, είναι λίγο χάλια....πίσω....
-
η εκδοση wagon εχει πραγματι και λεβιε για κοντες σχεσεις.Το ειδα στο φυλλαδιο της SUBARU.Παντως για να πουμε και την αληθεια ρε παιδια το εσωτερικο του μπορει να ειναι λιτο αλλα δεν του λειπει και τιποτα σαν βασικος εξοπλισμος.(Υστερει παντως στον εξτρα εξοπλισμο).
-
Χμμμ..... Με +2500
-
Θε έλεγα οτι επιτέλους κάλυψαν το κενό που υπήρχε ανάμεσα στο 1.6 και το WRX (γιατί δεν έφερναν το 2.0 125hp?).
Τώρα όμως κατάργησαν το 1.6!!! Και τώρα δεν υπάρχει φτηνό και πραγματικό 4Χ4 αυτοκίνητο στα 20.000E!
meco τι διαφορά όμως θα έχουν στην οδική συμπεριφορά? Επίσης το Forester είναι πιό αργό.
Μόνο μειονέκτημα που βλέπω στο Impreza, είναι μικρό χώρο αποσκευών, ειδικά για 5θυρo/station.
-
Το Impreza 2.0R δεν έχει κανένα σύστημα μπλοκαρίσματος των διαφορικών στους 2 άξονες?
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Μόνο μειονέκτημα που βλέπω στο Impreza, είναι μικρό χώρο αποσκευών, ειδικά για 5θυρo/station.
Και η απουσία της εισαγωγής αέρα στο καπό του ατμοσφαιρικού. Δε θα προλαβαίνει να πουλάει καπό wrx η ελληνική αντιπροσωπεία
-
θελω να παω για test drive αλλα διστυχως δεν εχω ελευθερο χρονο.Το εχει οδηγησει κανεις?Το 8,8sec στα 0-100 δεν ειναι λιγο αισιοδοξο?
-
Και βέβαια, κλασικά, στο site δεν αναφέρει πουθενά λεπτομέρειες για την τετρακίνηση (ή εγώ είμαι στραβός)... Αρκεί μόνο το 'κορυφαία τετρακίνηση', 'symmetrical', και άλλα παρόμοια άνευ ουσίας.
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
meco τι διαφορά όμως θα έχουν στην οδική συμπεριφορά? Επίσης το Forester είναι πιό αργό.Μόνο μειονέκτημα που βλέπω στο Impreza, είναι μικρό χώρο αποσκευών, ειδικά για 5θυρo/station.
Ελάχιστη διαφορά, το καινούριο forester έχει βελτιωμένες αναρτήσεις πράγμα που το κάνει και λιγότερο άνετο στους χωματόδρομους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Πόσο πιο αργό είναι πια?Μπορεί να είναι μικρός για s/w όπως λες, αλλά είναι πρακτικότερος σε σχέση με το sedan. Επίσης πίσω lsd λογικά θα μπαίνει και στο s/w. Eίναι μοντιφιάριδες στη suabru. Εμένα μου είχαν προτείνει να βάλουν πίσω δίσκους στο forester...
Tι λεπτομέρειες θέλεις για την 4κίνηση??? Νομίζω το έχουμε καλύψει το θέμα. Αν εννοείς το μπλοκάρισμα, οχι. Δεν χρειάζεται...
-
Αν δε σε ενδιαφέρουν οι επιπλέον χώροι παίρνεις ένα golf gti και καθάρισες.
SUBARU impreza 2.0R-Ειναι Best Value For Money?