-
Μιας και ελειπε ενα τετοιο thread απο αυτη την ενοτητα και με αφορμη την ανανεωση της διαδικτυακης μας παρουσιας ας χρησιμοποιουμε αυτη την ενοτητα για οποιαδηποτε συζητηση σχετικα με τα Rx8 και αποριες επ`αυτων , καθως και για ανακοινωσεις εκδηλωσεων ....
Ευχαριστω προκαταβολικα για την φιλοξενια
Χαρης Αμπελιδης
Hellenic Rx8 Club
administrator -
Μιας και ελειπε ενα τετοιο thread απο αυτη την ενοτητα και με αφορμη την ανανεωση της διαδικτυακης μας παρουσιας ας χρησιμοποιουμε αυτη την ενοτητα για οποιαδηποτε συζητηση σχετικα με τα Rx8 και αποριες επ`αυτων , καθως και για ανακοινωσεις εκδηλωσεων ....
Ευχαριστω προκαταβολικα για την φιλοξενια
Χαρης Αμπελιδης
Hellenic Rx8 Club
administrator -
Μιας και ελειπε ενα τετοιο thread απο αυτη την ενοτητα και με αφορμη την ανανεωση της διαδικτυακης μας παρουσιας ας χρησιμοποιουμε αυτη την ενοτητα για οποιαδηποτε συζητηση σχετικα με τα Rx8 και αποριες επ`αυτων , καθως και για ανακοινωσεις εκδηλωσεων ....
Ευχαριστω προκαταβολικα για την φιλοξενια
Χαρης Αμπελιδης
Hellenic Rx8 Club
administrator -
Πολύ λυπάμαι που επαναφέρω το συγκεκριμένο θέμα με αφορμή ένα δυσάρεστο γεγονός, αλλά αν δεν το μοιραστώ μαζί σας, τότε με ποιον;
Ο Κώστας είναι ένα πολύ ήσυχο και συγκρατημένο παιδί. Ξεκίνησε τα πρώτα του οδηγικά βήματα με το οικογενειακό αυτόματο Vivio (CVT, remember ) και μετά αγόρασε το πρώτο δικό του αυτοκίνητο, ένα μεταχειρισμένο Accent. Ο μεγάλος του έρωτας όμως ήταν το RX8. Μετά από άπειρες συζητήσεις, αποφάσισε να το παραγγείλει. Πέρασε και η περίοδος της αναμονής και τελικά, το απόγευμα της Τρίτης 10/01/2006 παρέλαβε ένα βυσσινί Challenge, χωρίς πολλά έξτρα, παρά μόνον το μεταλλικό χρώμα. Με την έκπτωση της Mazda, του κόστισε 29.100 με το κλειδί στο χέρι. Είχε δώσει περίπου τα μισά μπροστά και χρώσταγε τα άλλα μισά.
Την ερχόμενη Παρασκευή το πρωί βρισκόταν στην Κυλλήνη και λίγες ώρες μετά, βρισκόταν μαζί μου στην Κεφαλονιά, σε ένα ταξίδι που πίστευε ότι θα ωφελούσε το στρώσιμο του αυτοκινήτου του (μα είναι ποτέ δυνατόν; )...
Χτες το πρωί, έλαβα από τον ίδιο το παρακάτω μήνυμα: 'Στις 2 τα ξημερώματα το RX έκανε το τελευταίο του drift πάνω στην άσφαλτο της λ. Κατεχάκη πριν καταλήξει με 160+ χλμ στο διάζωμα, συμπληρώνοντας τις καλύτερες δυνατές εντυπώσεις με τα συστήματα παθητικής ασφάλειας να προστατεύουν στο ακέραιο και τους 3 επιβάτες του....'
Ήταν ένα αυτοκίνητο 25 ημερών και -3000 χλμ. Πραγματικά κρίμα. Η αρχική εκτίμηση της Mazda ήταν τα 15000 ευρώ, ποσό που αν τελικά προχωρήσει στην επισκευή του, θα αυξηθεί κι άλλο. Λογικά τουλάχιστον.
Είμαι πολύ στενοχωρημένος, αλλά δεν μπορώ να κατηγορήσω το αυτοκίνητο, παρά μόνο τον Κώστα. Ήταν φανερό ότι δεν το ήξερε ακόμα το RX, δεν το έλεγχε, πράγμα που φαινόταν όποτε προσπαθούσε να το γλιστρήσει. Θα σας κρατώ ενήμερους για κάθε νεότερη εξέλιξη. Προς το παρόν, ποστάρω κάποιες φωτογραφίες από άλλα τσακισμένα RX του ιδίου χρώματος. Πραγματικά λυπηρό θέαμα...
Μπαίνοντας και στο φόρουμ του RX8 Club, διαβάζω για πολλούς θανάτους παλικαριών με RX (ούτε θυμάμαι πόσοι είναι το τελευταίο εξάμηνο )...
Γιατί ένα τόσο καλοστημένο (και στιβαρό αυτοκίνητο, αν κρίνω από την οδήγησή του αλλά και το πόσο καλά προφύλαξε τους 3 επιβάτες του φίλου μου) παίρνει τόσους ανθρώπους στο λαιμό του; Γιατί δε συμβαίνει το ίδιο με τα ΜΧ5, τα οποία είναι και πολύ περισσότερα; -
Tα άλογα είναι περισσότερα στο RX8 και τα χιλιόμετρα μαζεύονται πολύ πιο γρήγορα...
-
Δεν έχεις άδικο. Και είναι και κάτι άλλο, ότι στο ΡοΧί τα χιλιόμετρα δε φαίνονται. Πας με 190 και νομίζεις ότι ταξιδεύεις με 120. Στο ΜΧ αυτό δεν μπορεί να συμβεί επ ουδενί...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Γιατί ένα τόσο καλοστημένο (και στιβαρό αυτοκίνητο, αν κρίνω από την οδήγησή του αλλά και το πόσο καλά προφύλαξε τους 3 επιβάτες του φίλου μου) παίρνει τόσους ανθρώπους στο λαιμό του;Γιατί μας λείπει η παιδεία, Δημήτρη. Ευτυχώς ο Κώστας δεν πήρε στο λαιμό του κάποιο συνεπιβάτη του ή κάποιον άλλο οδηγό. Τυχερός μέσα στην ατυχία του.
Η παιδεία...αχ αυτή η παιδεία...
-
καταρχην κριμα για την περιπετεια του παιδιου.κατα δευτερο τα RX οποια και αν ειναι αυτα θελουνε χερια.(το λεω σαν κατοχος ενος rx4 και ενος rx7..)δεν πανε μονα τους.το 8αρι ειναι πιο καλα ρυθμισμενο αλλα καλο ειναι οι μαγκιες να γινονται με 1η η 2α και 40χλμ...για το κατι παραπανω,μπαινεις σε μια πιστα,γραφεις απειρους γυρους και μετα απο 1-2 χρονια βγαινεις και ελεγχεις στο 80% τοων περιπτωσεων..
δεν φταιει τι αμαξι,ο οδηγος συνηθως.
και στα mx5 εχουν γινει παρομοια,οπως και σε ολα τα πισωκινητα ιδιως αμαξια(και προσθιοκινητα εννοειται).σκεψου ποσες bmw εχουν κανει παρομοια..(εχω 318is και ξερω).οταν αυτη την τελευταια την οδηγαω εγω πιανεται η καρδια μου σε σχεση με τη spider(η οποια επισης κρυβει τερτιπια επικυνδυνα αλλα πιο οριακα),αλλα οταν την οδηγαει ο πατερας μου που ειναι παλιος ραλιστας,δεν πιστευω οτι παει και ετσι....ο οδηγος μετραει.τα αμαξια στα πουλανε και αν εχεις λεφτα τα παιρνεις.αν εχεις γνωση για να τα πας ειναι αλλο θεμα.... -
-
Ρε παιδιά ο άνθρωπος το έχασε με 160 στην Κατεχάκη.
Ξέρετε τί εστί Κατεχάκη? Πιθανώς ο πιο επικίνδυνος δρόμος ταχείας κυκλοφορίας στην Ευρώπη. Οι στροφές έχουν αρνητική κλίση, η άσφαλτος ΓΛΙΣΤΡΑΕΙ, και στα περισσότερα σημεία το περιθώριο διόρθωσης σφάλματος είναι μηδενικό.Καμία σχέση με 'μπαντιλίκια' και εξοικείωση με την πίσω κίνηση στις αλάνες.
-
Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
μα δεν μπορω να καταλαβω αυτα τα παιδια..
πριν επιδοθουν σε ομορφες κ ασφαλης πλαγιολισθησεις
δεν κανουν πρωτα καποια τεστακια?
να δουν τις δυνατοτητες τους,πως συμπεριφερεται το αμαξι
στις χαλαρες μπαντες,να εξικοιωθουν με το γκαζι που δινει
λιγο αποτομα την δυναμη κ ολα τα παρεμφερη?
αιντε βουρ για αναποδα κ οπου βγουμε?Δίκιο έχεις και συ, αλλά όταν είναι το πρώτο σου πραγματικά γρήγορο αυτοκίνητο, παρασύρε σε. Σκέψου ότι θα τα είχε γλιτώσει όλα αυτά αν είχε δώσει άλλα 150 ευρώ για να κάνει μικτή ασφάλεια, όπως του είχα φάει τα αυτιά να κάνει. Μεταβίβασε την ασφάλεια από το Accent στο ΡΧ και έλεγε ότι αφού το πρώτο τρίμηνο θα έστρωνε, δε θα το έσκιζε οπότε μπορούσε να γλιτώσει το 'περιττό' έξοδο. Όλα αυτά βέβαια αφορούν το οικονομικό της υπόθεσης, γιατί στο θέμα της ασφάλειας, η αξία της υγείας μας είναι ανεκτίμητη.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ρε παιδιά ο άνθρωπος το έχασε με 160 στην Κατεχάκη.
Ξέρετε τί εστί Κατεχάκη? Πιθανώς ο πιο επικίνδυνος δρόμος ταχείας κυκλοφορίας στην Ευρώπη. Οι στροφές έχουν αρνητική κλίση, η άσφαλτος ΓΛΙΣΤΡΑΕΙ, και στα περισσότερα σημεία το περιθώριο διόρθωσης σφάλματος είναι μηδενικό.Καμία σχέση με 'μπαντιλίκια' και εξοικείωση με την πίσω κίνηση στις αλάνες.
Κι αυτό σωστό βέβαια. Αλλά ο Νάσος εννοεί προφανώς την εξοικείωση με τη γρήγορη οδήγηση και όχι τόσο τα παντιλίκια.
-
Εγω σαν σεσημασμένος σιδεροφάγος είμαι ο τελευταίος για να κρίνω τον άτυχο φίλο του saba.
Η συγκεκριμένη στροφή είναι λίγο ύπουλη, κλείνει συνεχώς προς τα μέσα και έχει περίεργη κλίση ενω η άσφαλτος είνα σχετικά καλή (πριν 2 χρόνια περίπου στρώθηκε).
Τα περισσότερα ατυχήματα τέτοιου είδους πιστευω γίνονται απο αφηρημάδα, έχω περάσει απο τη στροφή αυτή με ~150χαω με μοτοσυκλέτα αλλα 110% συγκεντρωμένος και την πρώτη φορά ψιλοχέστηκα, είμαι απόλυτα βέβαιος πως αν ο Κώστας ήταν μόνος του και συγκεντρωμένος θα πέρναγε χωρίς κανένα πρόβλημα και χωρίς καν να καρδιοχτυπήσει με 160χαω.
Δυστηχώς αφηρημάδες και επιπολαιότητες είμαστε όλοι ικανοί να κάνουμε (κάποιοι είμαστε ικανότεροι).
Για τη ζημιά εγω βλέπω πως αν του είπανε 15.000 το πιθανότερο είναι να φτάσει τα 20.000 η επισκευή, νομίζω καλύτερα να το πουλήσει, έστω και 10.000. Στην χειρότερη περίπτωση θα έχει χάσει 1-2000 και θα έχει γλυτώσει μήνες ταλαιπωρίας αλλα και το να έχιε ενα αυτοκίνητο με μόνιμο πρόβλημα. Εγω στη θέση του θα το πούλαγα έτσι εφόσον μπορεί να πιάσει τα λεφτά που είπα.
-
Η στροφή αυτή είναι για πολλά χιλιόμετρα και όντως, το RX θα έπρεπε να στρίψει με 160+ αν
- ο Κώστας δε διακρινόταν γενικότερα για κάποια αφηρημάδα όταν οδηγάει το RX, ενδεχομένως επειδή τον συνέπαιρνε τόσο. Ο ίδιος έχει σοκαριστεί και δε θυμάται τι έγινε. Οι άλλοι είπαν ότι φτάνοντας στη δεξιά στροφή, έκανε μια έντονη τιμονιά. Επειδή το αυτοκίνητο κρύβει την ταχύτητά του και ο ίδιος να νόμιζε ότι αργεί κι άλλο η στροφή, ενδέχεται να ξαφνιάστηκε. Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο γύρισε τον πισινό του αριστερά, ο Κώστας έκανε ανάποδο τιμόνι αλλά έμεινε σε αυτό και έφαγε απότομο χαστούκι με αποτέλεσμα να σκάσει με τη δεξιά μεριά στο τσιμεντένιο διαχωριστικό . Πολλές φορές είχε κάνει τετ-α-κέ με μικρές ταχύτητες επειδή δεν είχε μάθει να εφαρμόζει σωστά το ίσιωμα του τιμονιού όταν το αυτοκίνητο αρχίζει να διορθώνει, με αποτέλεσμα την έντονη υπερδιόρθωση.
- δεν ήταν η άσφαλτος νωπή, αφού ήταν 2 το πρωί και κατεβαίνει η υγρασία από το βουνό.
- είχε τα ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα. Να άλλο ένα κακό του ΡΧ. Τα απενεργοποιείς για να παίξεις μέσα στην πόλη, αλλά για να τα ξαναβάλεις πρέπει να σβήσεις τον κινητήρα. Βγήκε λοιπόν αυτός στον περιφερειακό και παρ' ότι αναγνώριζε τη χρησιμότητά τους, δεν μπορούσε να τα βάλει εν κινήσει.
-
Για ποια στροφή μιλάμε?
Τη πρώτη που συναντάς στην άνοδο μετά την μεγάλη ευθεία στο κόμβο με Αττική Οδό?
-
Για αυτήν ακριβώς. Είναι 'ωραία' στροφούλα, αντρική (δε βάζω μυαλό με τίποτα, έτσι; )
-
Ναι γαμάτη είναι αλλά μόνο στο κατέβασμα για μένα που έχω φόρα... στο ανέβασμα ποτέ δεν έχω αρκετά χλμ για να 'μπω' ...
Τυχερός στην ατυχία του ο φίλος σου που δε χτύπησε κανείς...
-
Εγώ θα 'θελα κάποιο σχόλιο από τα μέλη του πρώην TFRC, να μας πουν πόσο ωραία πίστα είναι η Κατεχάκη
-
Ακόμα διερωτάστε τι φταίει ρε παιδιά?Το αναφέρετε συνέχεια τι φταίει.Λέτε όλοι οτι με 160 την παίρνει άνετα.Το καταλαβαίνετε???160 που ρε παιδιά??Σε δημόσιο ελληνικό δρόμο όπου πολλοί έχουν χάσει τη ζωή τους και άλλοι τόσοι κλένε τα αυτοκίνητα τους??!160 θέλεις να πασ?Πάνε σε πίστα πλήρωσε και λιώσε το αυτοκίνητο σου με ασφάλεια.Αναρωτηθήκατε ποτέ αν μαζί με σασ την πληρώσει κάποιος αμέριμνοσ στο δρόμο που θέλει να πάει σπιτάκι του στην γυναίκα του και στα παιδιά του?Βάλτε μυαλό επιτέλους ρε ποαιδιά.Μάγκας δεν είναι αυτός που παίρνει ενα γρήγορο αυτοκίνητο και τρέχει στην πόλη και κάνει ένα παντιλίκι.Εχω δει πολλές φορές τέτοιους μάγκες να διαλύουν πανάκριβα αυτοκίνητα ολοκαίνουρια και μετά να τους φταέι ηστροφή και τα λάδια και τα λάστιχα και το μικρο πουλί τους.Προσωπικά δεν τους λυπάμε ΄καθόλου αυτούς που στουκάρουν επειδή θέλουν να το παίξουν χεράδες και μάγκες.
Το παιδί αυτό πρέπει να προσεύχετε κάθε μέρα στο Θεό που τον προστάτευσε και βγηκε ζωντανός αυτός αλλά και πόσο μάλλον οι υπόλοιποι επιβάτες.Φαντάσου να σκοτωνώταν κάποιος από τους φίλους τους??Οι τύψεις θα τον έτρωγαν κάθε μέρα.
Τέλος καλύτερα είναι να το πουλήσει το αυτοκίνητο.Μετά από τέτοια σέντρα δεν νομίζω να επανέρθει.ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
- είχε τα ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα. Να άλλο ένα κακό του ΡΧ. Τα απενεργοποιείς για να παίξεις μέσα στην πόλη, αλλά για να τα ξαναβάλεις πρέπει να σβήσεις τον κινητήρα. Βγήκε λοιπόν αυτός στον περιφερειακό και παρ' ότι αναγνώριζε τη χρησιμότητά τους, δεν μπορούσε να τα βάλει εν κινήσει.
Απενεργοποιημένα ήθελες να πείς ;;
Το ίδιο δε συμβαίνει και στο νέο MX-5 ;
Rx8 club & forum ....